До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Завдання з історії України для 8 класу з метою виявлення рівня засвоєння знань учнями за підсумками І-семестру

Про матеріал

Завдання з історії України для 8 класу з метою виявлення рівня засвоєння знань учнями за підсумками І-семестру. Завдання охоплюють найбільш важливі теми навчального матеріалу.

Перегляд файлу

                                                          Історія України, 8 клас,

 Завдання для виявлення рівня засвоєння знань учнями за підсумками І-семестру

1.Запишіть повну назву Литовської держави в 15 ст.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 2.Що з переліченого нижче не було наслідком укладення Люблінської унії?

          А)утворення Речі Посполитої

          Б)посилення закріпачення українських селян польськими поміщиками

          В)утворення реєстрового козацтва

          Г)вплив на українські землі західноєвропейської культури

          Д)заснування єзуїтських навчальних закладів на українських землях

 3.Який період в історії України називають «добою героїчних походів»?

     А)морські походи козаків проти турків і татар

     Б)похід козаків  на чолі з Сагайдачним в 1618 році на Москву

     В)участь козаків у Хотинській війні

 

4.Результатом роботи церковного собору в Бересті стало:

          А)утворення Речі Посполитої

          Б)утворення греко-католицької церкви

          В)утворення реєстрового козацтва

 5.Релігійну полеміку в 16- на поч. 17 ст. вели між собою:

          А)греко-католики і православні

          Б)православні і католики

          В)греко-католики та католики

6.Куруківська угода стала результатом повстання під проводом:

          А)Марка Жмайла

          Б)Тараса Федоровича

          В)Івана Сулими

          Г)Павла Бута

 7.Правильно поєднайте пари:

     Марко Жмайло     -     Куруківська угода

     Тарас Федорович     -     розгром «золотої роти»

     Іван Сулима     -     зруйнування Кодацької фортеці

     Павло Бут     -      битва з поляками під селом Кумейки

 

8.Який з цих пунктів не був причиною національно-визвольної війни українського народу під проводом Б.Хмельницького?

          А)Затвердження сеймом «Ординації Війська Запорозького»

          Б)посилення впливу католицької церкви в Україні

          В)укладення військового союзу Б.Хмельницького з Іслам-Гіреєм

          Г)заборона православним городянам обіймати посади в міському самоврядуванні

9.Про яку битву польський гетьман Калиновський писав: «Сила побитих, поранених і майже всі схоплені».

          А)Під Жовтими Водами

          Б)під Корсунем

          В)під Батогом

          Г)під Пилявцями

10.Козацьку армію під Берестечком вивів з ворожого полону:

          А)Іван Богун

          Б)Данило Нечай

          В)Михайло Кричевський

          Г)Михайло Кривоніс

11.Після якої події Б.Хмельницький зумів відновити свою владу майже на всій території України і вперше поставив підпис під документом як незалежний володар «Божою милістю гетьман Війська Запорозького».

          А)битва під Берестечком

          Б)Білоцерківський договір

          В)битва під Батогом

          Г)Зборівський мир

          Д)похід Б.Хмельницького в Молдавію в 1650 році.

12.Про яку частину українського суспільства йде мова: «Вони звільнялися з-під влади феодалів, старост, воєвод. Вони не сплачували податки, мали право власності на землю, могли вільно вести різні промисли і торгувати. За службу отримували зарплату з державної скарбниці».

          А)Реєстрові козаки

          Б)Жителі міст,що користувались Магдебурзьким правом

          В)Українські селяни

          Г)Українська шляхта

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
8 січня
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку