Словотворення
Завдання1
1.Прочитай текст і зверни увагу на виділенні слова. Подумай, які з них споріднені, а які є формою того самого слова.
У Києві
Сашко і дідусь поїхали до Києва. Потяг прибув у Київ. На вокзалі гостей зустрів дядько Андрій. Він киянин. Усі сіли в тролейбус. Сашко з цікавістю роздивлявся кожну київську вулицю.
Багато сторінок історії нашої країни пов’язані з Києвом.
2. Випиши у перший стовпчик слова – словоформи, у другий – споріднені.
Завдання 2
1.Прочитай текст і зверни увагу на виділенні слова: які з них споріднені, а які є формою того самого слова?
Лісочок
Сергійків тато – лісник. Їх будинок стояв край лісу. Хлопчик ходив до школи дорогою через ліс і кожного дня милувався, як ростуть деревця, які він сам посадив. Це був його маленький лісок.
Друзі жартома називали Сергійка – лісовиком.
2. Випиши у перший стовпчик слова – словоформи, у другий – споріднені.
Завдання 3
1.Прочитай вірш і зверни увагу на виділенні слова: які з них споріднені, а які є формою того самого слова?
Білий сніг, лапатий сніг
Прилипав нам до ніг.
Зліпим бабу снігову
Розмалюєм, як живу.
А замерзнуть рученята
Будем снігом розтирати.
2. Випиши у перший стовпчик слова – словоформи, у другий – споріднені.
Завдання 4
1.Прочитай текст і зверни увагу на виділенні слова: які з них споріднені, а які є формою того самого слова?
Хліб печуть уже кілька тисяч років поспіль. Про рослини, із зерна яких виготовляють хліб, говорили хлібні. З великою любов’ю люди ставляться до цього продукту. І з ніжністю та теплотою називають його хлібець, хлібчик. З хліба виготовляють хлібний квас.
2. Випиши у перший стовпчик слова – словоформи, у другий – споріднені.