4 клас1. За поданим початком продовж казку. Добери заголовок. Одного дня, гуляючи в лісі, білка Пустунка почула, як хтось її кличе:— Білочко, ріднесенька, допоможи. Кинулась Пустунка на голос, перестрибнула через кущ і своїм очам не повірила... 2. Заміни словосполучення одним словом або словосполученням, близьким за значенням. Зачепити за живе - ...; ламати голову - ...; душа в душу — ...; ні живий, ні мертвий — ....
3. Склади з кожної групи слів речення, ставлячи іменники жіночого роду в орудному відмінку. Українські, славляться, і, гостинність, господині, привітність. Щирість, з, гостей, і, доброта, вітають. Хлібом, їх, сіль, й, зустрічають, з. Радість, землю, і, гості, повага, з, згадують, українську. Доповни речення порівняннями: На траві блищать росинки, мов … Сонце ніжно голубило землю, як … Озеро виблискує на сонці, наче …
4 клас1. Напиши твір-казку за поданим початком, придумай заголовок. Подружилась бджілка з фіалкою. Фіалка в полі дивилася на світ своїми радісними фіолетовими очима. А бджілка жила у вулику. Багато разів на день прилітала бджілка до фіалки - брала пилок і нектар. Раділа фіалка своїй подрузі. Та ось прилетіла бджілка, дивиться, а фіалка закрила свою квітку....2. Знайди і підкресли у кожній парі речень слова, що вимовляються і пишуться однаково, але мають різне значення, вгорі напиши, якою частиною мови вони виражені. а) Одна мати — вірна порада. Посієш вчасно, будеш мати рясно. б)Лід міцний, хоч гармати коти. Два коти в одному мішку не помиряться.
3. Запиши речення, поставивши іменники, що в дужках, у потрібному відмінку. Мама подарувала (Ольга) нову стрічку. Україна славиться багатою (рослинність).4. Підкресли правильні словосполучення. Вірна відповідь – правильна відповідь;задавати питання – ставити питання;ви правий – ви маєте рацію.5. Запиши, якими мовами розмовляють різні народи світу:українець — ... ; чех — ... ; росіянин — ... ; болгарин - ...; словак - ...;