Зразок Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП з РАС 7 клас за новим зразком. Постанова №957 від15.09.2021 року

Про матеріал

Зразок оформлення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами з РАС за новим зразком Постанова №957 від 15.09.2021 року

Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1.Період виконання : 2021-2022 н.р.

2.Загальні відомості про учня:

прізвище, ім’я, по батькові: 

дата народження:

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

Комунальний заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів №25 Синьорічанської міської ради

рік навчання-7

клас навчання-7-Б

контактні номери телефонів батьків для термінового зв’язку :

 

3.Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

В контакт вступає неохоче. Має труднощі сприймання інформації і розуміння ситуації спілкування, емоційна нестійкість. До встановлення комунікації не прагне. Інструкцію виконує ситуативно. Мовлення монотонне, інтонаційно не виразне. До конструктивного діалогу залучається поступово, відповіді переважно одно-двослівні, завчені, стереотипні. Спостерігаються ехолалії. Словник бідний. Переважає  фразове мовлення. Порушені граматичні категорії. Займенники майже не використовує. Звуковимова порушена. Володіє навичками читання, але зміст прочитаного усвідомлює частково, емоцій до прочитаного не виявляє. Володіє навичками письма.  Переписує тексти самостійно, допускає незначні помилки. Вміє виправляти допущені помилки. Пише під диктовку, перевіряє написане, виправляє помилки.

Має не контрольованість дій та самоушкоджувану поведінку. Часто перебуває під сильним впливом своїх захоплень.

Легко відволікається на зовнішні подразники.

Інтелектуальні труднощі:

  • Має складні порушення комунікації з дорослими
  • Труднощі в соціальному спілкуванні та дефіцит у взаємодії
  • Перевага наочно-дійових форм мислення
  • Має труднощі із налагодженням комунікативної взаємодії із самим собою, тому дивна поведінка, дитині складно дотримуватись правил поведінки під час уроку (безпричинне збудження, стукає по столу, щось вигукує, плаче, розмахує  руками, встає, ходить, б’є себе у груди, не може пояснити своє невдоволення,)

Функціональні

(сенсорні, моторні,

мовленнєві) труднощі:

  • Має загальне недорозвинення мови (ехолалії, мимовільне  повторення чужої мови, скандована вимова, своєрідна інтонація, порушення голосу з переважанням особливої  високої тональності  в кінці фрази, розмовляє сам із собою )

Фізичні труднощі:

  • Недорозвинена координація,

 загальна та дрібна моторика

  • Недостатній рівень розвитку гнучкості, швидкості, спритності
  • Низький рівень самообслуговуван-ня та соціальної взаємодії

Навчальні труднощі:

  • Небажання вступати в контакт
  • Повільний темп роботи,  швидка

втомлюваність,

виснаження

  • Знижена працездатність
  • Недостатній рівень самостійності у виконанні вказівок

Працювати над:

  • Покращенням рівня для успішної комунікації та соціалізації, взаємодії з однокласниками Підвищенням рівня самооцінки
  • Поширенням словникового запасу
  • Корекцією психоемоційного стану
  • Всебічним розвитком дитини
  • Розширенням обсягу знань відповідно до шкільної програми

Розвивати:

  • Пізнавальну діяльність
  • Увагу, пам’ять, дрібну моторику, навчальну мотивацію, зв’язне  та діалогічне мовлення, усувати вади звуко вимови

Формувати:

  • Вміння розподіляти та переключати увагу
  • Реакції на емоційно-словесні контакти з навколишніми людьми, вміння звертатися до дорослого за допомогою, з проханням, з пропозицією
  • Граматичні категорії
  • Формувати інтонаційну виразність,

Вчити:

  • Користуватися займенниками, акцентувати  увагу на особових займенниках
  •  Вчити переказувати невеликі за змістом  художні твори, відповідати на запитання за змістом прочитаного, висловлювати ставлення до героїв;
  • Виконувати прості практичні завдання в побуті

4.Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

|__| перший рівень підтримки;

|__| другий рівень підтримки;

|__| третій рівень підтримки;

|__| четвертий рівень підтримки;

|__| п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

Потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

так

 

Ресурсна кімната під час перерв (або коли втомився)

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

Використання візуального розкладу

так

 

Збільшення часу на виконання завдань

так

Постійно

Збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

так

 

 

Постійно

Руховий режим

так

Додаткове розвантаження за потребою

Використання заохочень

так

Словесне заохочення, наліпки

Використання стимулюючих засобів длярозвитку пізнавальної активності та підтримки  концентрації уваги

так

 

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

Картки-підказки, картки-інструкції

Так

 

Унаочнення змісту навчання

Так

 

Подання нового матеріалу невеликими порціями, з урахуванням працездатності

Так

 

 

Багаторазові повторення та збільшення кількості однотипних завдань

Так

 

 

Візуальний рукописний зразок вчителя (дорослого) для написання невідомих слів.

Так

 

 

Використання широкого арсеналу дидактичних ігор та вправ

Так

 

Модифікація:

 

 

Скорочення змісту навчального предмета

Так

Алгебра, геометрія, фізика, хімія, біологія, Всесвітня історія та України

Зниження вимог до виконання завдань

Так

 

Надавання більше часу для виконання

письмових та практичних робіт

зменшення обсягу письмових завдань

Так

 

 

3) потреба у використанні:

|__| жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

|__| шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

|__| так

|__| ні

5) потреба в консультації з:

|__| фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

|__| фахівцями спеціальних закладів освіти;

|__| іншими фахівцями

6) наявність індивідуального навчального плану:

|__|так

|__| ні.

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Українська мова                     3 год.

Адаптація

Дениско Н.О.

Українська література           2 год.

Адаптація

Дениско О.І.

Англійська мова                     2 год.

Адаптація

Дениско Н.С.

Зарубіжна література            1 год.

Адаптація

Дениско О.І.

Історія України                      1 год.

Адаптація

Дениско О.Ю.

Всесвітня історія                    1 год.

Адаптація

Дениско О.Ю.

Алгебра                                   2 год.

Адаптація

Дениско Ю.В.

Геометрія                                2 год.

Адаптація

Дениско Ю.В.

Біологія                                   2 год.

Адаптація

Дениско Ю.В.

Географія                                2 год.

Адаптація

Дениско Ю.М.

Фізика                                     2 год.

Адаптація

Дениско Ю.В.

Хімія                                    1,5 год.

Адаптація

Дениско Ю.В.

Музичне мистецтво               1 год.

Адаптація

Дениско С.М.

Образотворче    мистецтво   1 год.

Адаптація

Дениско С.М.

Трудове навчання                  1 год.

Адаптація

Дениско В.О.

Інформатика                           1 год.

Адаптація

Дениско М.Ю.

Основи здоров’я                    1 год.

Адаптація

Дениско І.В.

Фізична культура                  2 год.

Адаптація

Дениско А.М.

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Заняття з практичним психологом

Дениско Г.О.

Заклад

Понеділок (2 год.)

1.09.40-10.05

2.10.05-10.30

Заняття з вчителем-дефектологом

Дениско Г.О.

Заклад

Вівторок (1 год.)

1.13.50-14.15

 

Заняття з вчителем-логопедом

Васько А.Д.

Заклад

Четвер (1 год.)

1.12.00-12.25

 

Наявність асистента вчителя

Кобиляк Н.П.

 

Заклад

Згідно розкладу учня

 

6. Навчання:

|__| за розкладом класу;

|__| за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:

|__| за модифікованим розкладом (не відвідує уроків англійської мови)

 

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

|__| так

|__| ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

|__| батьки:

|__| інші законні представники

|__| уповноважена батьками особа                                                    

|__| соціальний робітник

 

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

|__| підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

|__| адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

|__| підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

|__| так

|__| ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця): «Нумікон»

9. Потреба в розумному пристосуванні:

|__| так, зазначити яка:

|__| ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

|__| адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

|__ | використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

|__| використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

|__| адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);

|__| інше (зазначити що)

11. Потреба у продовженні строків навчання:

|__|так

|__| ні.

12. Додаткові напрями роботи:

 
       

 

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

 

Оволодіння новими знаннями та вміннями.

Розширювати світогляд та сприяти  всебічному розвитку дитини.

Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учня. Формування зорової, слухової пам’яті

 

Розвиток

сенсорної

моторної

Продовжувати розвивати дрібну та загальну моторики.

Розвивати тактильні відчуття  власного тіла, координацію.

Підвищення рівня розвитку дрібної та загальної моторики;

 

Розвиток 

мовленнєвої

сфери

Розвивати зв’язне мовлення, фонетико граматичне сприймання. Розширювати запас слів у межах вікового періоду. Формувати навички переказу тексту. Розвиток слухової уваги та пам’яті, орієнтуватися в ситуації спілкування.

Підвищення усіх якісних показників мовлення.

Розширення словникового запасу.

Формування навички переказу тексту.

Покращення соціальних функцій мовленнєвої діяльності.

 

Розвиток

фізичних здібностей

Формування здорового способу життя. Розвивати фізичну витривалість, моторність, точність  руху, спритність рівновагу, гнучкість, працездатність.

Підвищення рівня зазначених фізичних показників та навичок.

 

Розвиток

емоційно-вольової сфери

Коригування психоемоційного стану, здатність вільно спілкуватися. Підвищувати впевненість у собі. Розвивати вольові якості в продуктивній та вольовій діяльності

Підвищення рівня зазначених емоційно-вольових показників, рівня самоорганізації та мотивації до навчання, формування здатності до вольових зусиль

 

Розвиток соціальної

сфери

Регулювати бажання в соціальній адаптації  та подальшій соціалізації.

Розвивати комунікативні та психічні навички, формувати бажання спілкуватися з однолітками.

Підвищення рівня навичок соціальної адаптації та взаємодії з однолітками, дорослими.

Зменшення труднощів комунікації  у спілкуванні з оточуючими

 

Подолання навчальних труднощів

Працювати над осмисленням навчального матеріалу і можливістю застосовувати знання за аналогією. Стимулювання мовленнєвої активності, концентрації уваги, саморегуляції, поведінкових навичок. Розвиток швидкості сприйняття і переробки інформації.

Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учня, особистих якостей, сприяння психологічній адаптації, соціальної реабілітації

 

Інші

 

 

 

 

13.Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

ПРИСУТНІ

 

1.

В.о. директора комунальної установи ІРЦ  Синьорічанської міської ради Дениско Р.І. 

 

2.

Директор КЗЗСО №25 Дениско І.В.

 

3.

Заступник директора з навчально - виховної роботи

Дениско О.Ю.

 

4.

Асистент вчителя Дениско Н.П. 

 

5.

Класний керівник Дениско Н.О.

 

6.

Вчитель-логопед Дениско А.Д. 

 

7.

Вчитель-дефектолог Дениско Г.О. 

 

8.

Практичний психолог Дениско Г.О. 

 

9.

Сестра медична Дениско М.Г.

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено батьками (законними представниками) дитини з особливими освітніми потребами

                 прізвище, ім’я, по батькові батьків/законних представників

 

 (мати)

 

підпис ________________                                                                дата ___________   

 

____________________                      ________________________________                                                                    

(керівник закладу загальної                                (підпис)  (ініціали, прізвище)

середньої освіти)

 

        ___   _____________20_____ р.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Могетич Світлана Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
23 січня 2022
Переглядів
32905
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку