28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

«Збагачення сенсорного досвіду. Розвиток первинних уявлень про взаєморозташування в просторі предметів. Розвиток уміння аналізувати та знаходити ідентичні форми» (2 заняття)

Про матеріал
Заняття спрямоване на розвиток первинних уявлень дитини про розташування предметів у просторі, їх взаєморозташування відносно інших предметів; закріпити вміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони форми; закріпити первинні уявлення дитини про колір, форму об’єктів дійсності.
Перегляд файлу

 

 

Тема

 ЗБАГАЧЕННЯ СЕНСОРНОГО ДОСВІДУ.   РОЗТАШУВАННЯ ПРЕДМЕТІВ У ПРОСТОРІ АНАЛІЗ ТА  ЗНАХОДЖЕННЯ  ІДЕНТИЧНИХ ФОРМ (2 заняття).

 

Мета:

розвивати  первинні уявлення дитини  про розташування предметів у просторі, їх   взаєморозташування в просторі відносно інших предметів;  закріпити вміння сприймати  сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети  в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів із заданими еталонами  форми; закріпити первинні уявлення дитини про колір, форму  об’єктів дійсності.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Привітання

Мета: емоційне налаштування на роботу.

  1. Вправи на  закріплення форми розміру та кольору

Мета: закріпити знання  форму та колір; розвивати  вміння сприймати  сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів із заданими еталонами  форми.

  • Вправа «Латочки»
  • Знайди латочки, які підходять до зразків серветок. З’єднай лініями.

http://www.xxlbook.ru/imgh520542.png

  • Вправа «Знайди пару»
  • Яку форму мають предмети зображені на малюнку? З’єднай лініями предмет і форму на яку він схожий.

https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0aac/00028f33-effe33ee/hello_html_347a8d81.jpg

 

  • Вправа «Зафарбуй квітку» (діагностична)
  • Допоможи дівчинці розфарбувати квітку у верхньому лівому куті у червоний колір, у правому нижньому куті – у синій, у лівому нижньому – у жовтий, у правому верхньому – в оранжевий. Посередині намалюй кружок.

  1. Вправи на розвиток  просторової орієнтації.

Мета: закріпити знання учня  про колір та форму; розвивати   уявлення дитини  про розташування предметів у просторі,  вміння виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів із заданими еталонами  форми.

  • Вправа ««над», «під», «на»
  • Що розташовано на стільці, у кріслі, над диваном?
  • Що розташовано на вікні,  на столі, на стіні?
  • Де лежить м’яч?

Предмети у просторі - презентація з математики        Предмети у просторі - презентація з математики

  • Що знаходиться на столі, під столом, на стіні?
  • Як розставлені стільці?
  • Де розміщено самовар та яблуко?
  • Вправа «перед», «за».
  • Якого кольору тарілка на першій полиці, другій, третій?
  • Що розташовано перед шафою? Що за шафою?
  • На якій полиці зелена тарілка стоїть між червоною та синьою?
  • Як тарілки розміщені на інших полицях?

 

    

  • Звірята завітали до ведмедя на день народження. Хто стоїть найближче до ведмедя?
  • Хто надалі від нього?
  • Хто знаходиться позаду оленяти?
  • Попереду їжачка?
  • Вправа «вгорі», «внизу», «посередині», «між», «верхній», «нижній».
  • На якому малюнку трикутники розміщені вгорі, внизу – круги, посередині – квадрати.

    

  • Хто зображений вгорі?
  • Хто зображений посередині?
  • Що дівчинка тримає у лівій руці? У правій?
  •  
  •  
  • Які іграшки стоять на верхній полиці? На нижній?
  • Що розташовано між човником і лялькою?
  • Між лялькою та зайченям? Де розташований м’яч, літак, ведмедик?
  •  

Предмети у просторі - презентація з математики

 

  • Вправа  «праворуч», «ліворуч».
  • Якого кольору кошеня праворуч від мишеняти?
  • Якого ліворуч від мишеняти?

 

  • Що знаходиться ліворуч від барабана?
  • Що знаходиться праворуч від кубиків?
  • Між якими предметами знаходиться коник, кубики?

 

    

 

  • Розкажи у якому напрямку летить кожна ракета, використовуючи слова вправо вліво, вниз, угору?

  •   Вправа «Муха»
  • Дитині пояснюють, що по полю  з 9 клітинок повзає «Муха». Вона переміщується з однієї клітинки на іншу відповідно до команд психолога ("Вгору!", "Вниз!", "Праворуч!" або "Ліворуч!"). "Муха" переміщується відповідно команді на сусідню клітку. Вихідне положення "мухи" - центральна клітка ігрового поля. Необхідно стежити за переміщеннями "мухи", не допустити її виходу за межі ігрового поля.

  1. Рефлексія

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку