Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Периметр прямокутника.

Про матеріал
Розробка уроку з математики для учнів з класу на тему: "Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Периметр прямокутника.". Матеріал відповідає оновленій Типовій освітній прогамі з математики.
Перегляд файлу

“_______“_________________20____ року

Тема: .Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Периметр прямокутника.

Формування предметних компетентностей: продовжувати формування в учнів основ математичних знань, фактів, способів дій, співпрацювати з іншими учнями;  формувати вміння аналізувати, виділяти істотне, головне і взаємозалежність між даними величинами, оцінювати інформацію та використовувати її  в практичних ситуаціях, критично мислити; продовжити навчання працювати самостійно й у групі.

Формування ключових компетентностей: формувати уміння застосовувати логіко-математичне мислення для вирішення проблем у повсякденному житті; формувати здатність застосовувати вміння математично обґрунтовувати, розуміти математичні докази і спілкуватися математичною мовою та використовувати відповідні засоби, зокрема статистичні дані та графіки; сприяти формуванню здатності і бажання застосовувати логічне та просторове мислення, а також презентації (формули, моделі, конструкції, графіки, діаграми).

Очікувані результати: учні вміють упорядковувати та узагальнювати ознаки об’єктів навколишнього світу за однією або декількома ознаками; визначають істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів; встановлюють взаємозв’язки між арифметичними діями;  учні лічать у межах 100; визначають знайомі геометричні фігури на предметах навколишнього середовища; вміють знаходити значення числового виразу; використовують різні мірки для вимірювання величин;  обґрунтовують  вибір дій для розв’язання проблемної ситуації.

Обладнання: презентація, фізкультхвилинка

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань с. 14, №60)

III. Повідомлення теми уроку

— Сьогодні на уроці ми: повторимо назви компонентів і результату множення та дії ділення;  будемо розв’язувати задачі на ділення; повторимо знаходження периметра прямокутника.

IV. Робота над темою уроку

1. Самостійна робота. Робота з виразами (с. 15, №61)

3. Порівняти вирази(с. 15, №62)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

4. Робота з геометричним матеріаломп про периметр прямокутника. Перегляд презентації.

5. Розв’язування задач

1) Задача 63 (с. 15). письмово

Фізкультхвилинка

V. Розвиток математичних знань

1. Робота над задачею  Задача 64 (с. 15).

VI. Підсумок уроку

— Що повторили на уроці?

— Перше число 10, а друге число — у 5 разів менше. Знайдіть друге число.

VII. Домашнє завдання  С. 15, №66, 67

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 грудня 2021
Переглядів
414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку