«Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню «більше в», «менше в».

Про матеріал
«Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню «більше в», «менше в». Дуже цікавий інтегрований урок. Підібрано цікавинки про птахів, які в нас зимують. На уроці використана робота з цеглинками, танграмом.
Перегляд файлу

1

 

Урок з математики «Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню «більше в», «менше в».

2 клас

 

Тема: Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Практична робота по засвоєнню «більше в», «менше в»

Мета: ознайомити учнів із розв'язанням простих задач на збільшення  та  на зменшення числа у декілька разів; закріпити знання таблиці множення числа 3,4; розвивати пізнавальну діяльність, навички самостійної роботи й об'єктивного оцінювання своїх знань і умінь; виховувати доброзичливість у спілкуванні, почуття дружби, взаємодопомоги.

 

 

Хід уроку

Картинки по запросу "ілюстрація математика"І. Організаційний момент. 

Дзвоник пролунав веселий,

Дружно кличе всіх нас в клас.

Цікаві дії на уроці

Пропоную я для вас.

«Зніміть» зі свого обличчя долонькою усмішку та «киньте» своєму сусідові, «спіймайте» усмішку і «прикрасьте» нею своє обличчя.

На дошці зображено  дерево. Чого на вашу думку не вистачає? А також листочків з вашими побажаннями. Кожен з вас прикріпить з листочок і скаже своє побажання однокласникам.

(кожен учень стає ланцюжком  і прикріплює)

Я бажаю тобі веселого дня!я дуже радий тебе бачити! я хочу щоб день у тебе був щасливим.)

А моє побажання для вас побільше посмішок  і гарного дня.

А також  мої  завдання з побажаннями:

1.Писати каліграфічно.

2.Рахувати швидко.

3.Обчислювати  точно.

4.Працювати  самостійно.

5.Відпочивати  весело.

6.Творити  разом.

7. Радіти успіхам.

 

Давайте повернемося до нашого дерева і побачимо, що на ньому є годівничка. Що покладемо до годівнички?

ІІ. Усний рахунок .

  1. Завдання

Отож потрібно  розв’язати ланцюжок прикладів і ми дізнаємося, який розмах крил має синичка (перший птах)

C:\Users\Вчитель 2\Downloads\завантаження - 2020-02-15T170431.371.jfif10 : 2· 4 - 2 : 3 · 4 - 3 : 3 · 2 + 6  

  (на дошці ланцюжок)

У нас вийшло 20. Розмах крил синички - 20 см

Дайте йому аналіз. Число 20…

( Кругле, двоцифрове, має 2 десятки і 0 одиниць, сусіди числа 19 і 21 .

А стільки пальців має людина. )

Ви молодці виконали правильно завдання, а пташка зробила сюрприз і залишається на дереві.

Живляться : несоленим салом,  маргарином, жиром,  м’ясом, сиром, крихтами хліба, насінням  кавуна, льону, салату.

 

Отож, відкриваємо зошити і записуємо число, 17 лютого класна робота.

 

Запишемо Каліграфічну хвилинку.

 Поставити числа у порядку зростання.

24    12    32   4   20    8       28       16 

горобець

Яку ви помітили закономірність? Особливість?

(відповіді або добутки таблиці множення числа  4,  - - яке число пропущене? -  36,

- як воно утворилося ? 4*9

Кожному числу відповідає буква. Яке слово утворилося?

Отже,  ще один  сюрприз -  до нашого гніздечка прилетів горобець.

Живляться: ягодами; насінням бурянів, трав’янистих  рослин (споришу); крупою; крихтами хліба;  зерном

 

Робота з лего  Завітала сорока. Живляться сороки : крихтами  хліба; рештками  різної   їжі; овочами;  мишами,  полівками,  дрібними пташинами

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд відео

 

Прилітають снігурі. Живляться: насінням  соняшнику;  гарбуза і кавуна;

ягодами калини, бузини, ясена і горобини;  крихтами хліба; бруньками плодових дерев; пагонами дерев

 

А зараз ми навчимося збільшувати і зменшувати числа у кілька разів.

Уважно подивіться на дошку. На одному дереві росло 5 яблук, а на другому у 3 рази більше. У 3 рази більше, яка це дія? (Дія додавання, так ми можна додати, але давайте замінимо дію + на дію множення)  

Зверніть увагу, що у нас перший множник 5, а другий 3. Щоб знайти у 3 рази більше. Потрібно 5*3=15 

Подивіться на зображення. На одному дереві виросло 20 яблук, а на другому  у 4 рази менше. Скільки на другому дереві яблук. Потрібно 20 : 4 =5

Щоб знайти у скільки разів менше виконуємо дію ділення.

4. Робота з підручником

А ми відкриваємо підручники на сторінці 96 вправа 4. Виконуємо самостійно,

 

Поплескайте собі. Похваліть один одного.

Ви молодці.

 

Фізкультхвилинка

(музичний супровід)

 

Читаємо прислів’я

Повертаємось до роботи.

У зошиті записуємо задача 5.

Зачитає нам задачу…

4*3=12 (з.) – прочитали діти

 

Робота в парах (танграм)

 

Підсумок уроку.

Плескаємо в долоні

  • Що ми повторили?
  • Збільшити у  -дія множення?
  • Зменшити у - дія ділення?
  • Ми виконали всі завдання?
  • Ми навчилися збільшувати і зменшувати?
  • Чи сподобався урок?

Погляньте на наше деревце, скільки багато птахів. Ви знаєте, що наше дерево дуже добре і йому сподобалося. І щоб ви були здорові і сильні.

 

E:\тато\оля\0_a7690_fc035c2a_L.jpgДомашнє завдання

С. 96, завдання 7.

 

 

 

 

 

Елементи «Ейдетики» (Уяви)

Уявіть собі,  що ви художник чарівник. Візьміть пензлик до рук, виберіть фарбу і помандруймо приміщенням школи, класом і писатимемо, де хочемо.

 Напишіть букви

м на дверях спортзалу,

о на спортмайданчику,

л – на вхідних дверях,

о – на дверях класу,

д  - на вікні,

ц – на стелі,

і – на дошці.

Яке вийшло слово?

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
2230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку