Збірка матеріалів Реалізація наскрізної лінії «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» на уроках іноземної мови

Про матеріал

Матеріал збірки розкриває питання реалізації наскрізної лінії "Підприємливість і фінансова грамотність" на уроках англійської мови, містить теоретичні засади і практичні приклади вправ.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Реалізація наскрізної  лінії

«ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ»

на уроках іноземної мови

 

 

C:\Users\user\Desktop\Diti-i-groshi.jpg

 

 

 

 

 

Суми 2018

 

Особистості не входять готовими у цей світ,

а є продуктами культури і обставин.

К. Ламонт

 

У процесі реформування системи освіти України, у відповідності до провідних положень Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова українська школа», відбулось оновлення змісту шкільних програм середньої та старшої школи. 

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, окремих предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.

Фінансова грамотність – одна з десяти ключових компетентностей, на розвиток яких орієнтується Нова українська школа.

Змістовна лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» червоною лінією проходить через оновлені програми навчальних предметів закладів загальної освіти.

Наскрізна лінія націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

Ця наскрізна лінія пов'язана з розв'язуванням практичних завдань щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів.

Вона передбачає застосування:

  1. інтерактивних методів навчання, завдяки яким можна змоделювати життєві ситуації на уроках і спонукати учнів мислити, спілкуватися і діяти.
  2. проектну діяльність, яка забезпечує формування підприємницької компетентності. Саме завдяки навчальним проектам учні вчаться  застосовувати набуті знання на практиці, працювати в команді над конкретним завданням, презентувати свої результати, шукати інформацію з різних джерел, порівнювати й аналізувати, переконувати і вести за собою.
  3. організацію екскурсій, що допоможе переконати учнів у сенсі навчання, мотивує і активізує до пізнання нового.
  4. звернення до досвіду учнів гарантує те, що учень стає справжнім учасником освітнього процесу, співтворцем і конструктором нових знань, винахідником і відкривачем. Сам досвід учня стає найціннішим навчальним матеріалом на уроці.

Уроки іноземної мови є сприятливим середовищем для формування підприємливої особистості за умови, що вчитель зможе створити належне підприємницьке тло через змістову складову заняття та форми освітньої діяльності.

Кожен розуміє, що успішній особі (а підприємливість одна з її рис) потрібне знання іноземної мови. Без цього годі мандрувати, пізнавати світ чи налагоджувати міжнародні стосунки. Англійська як мова міжнаціонального спілкування стає важливим чинником успішного бізнесу. Важливо, щоб учитель, який прагне мотивувати учнів, не забував наголошувати на цьому.

Тематика ситуативного спілкування визначена програмою з іноземних мов. Школярі працюють над такими темами, як «Магазини і покупки», «Відвідування кафе», «Подорожування. Види транспорту»,  «Засоби масової інформації», «Наука і технічний прогрес», «Освіта в Україні і закордоном», «Робота і професія», «Мистецтво» і багатьма іншими. Вони мотивують учнів не тільки до активного спілкування, а й за умови застосування правильних підходів – до усвідомлення себе як підприємливої особи, що вміє аналізувати, послуговуватися ІКТ, мислити інновативно, переконувати, ухвалювати відповідальні рішення.

Учитель предмету «Іноземна мова» має бути обізнаним у багатьох галузях. Знання вчителем української і світової художньої літератури, культури і мистецтва, історії країн, мову якої навчає, біології, хімії, фізики, основ здоров'я та багатьох інших сфер життя сприяють розширенню світогляду учнів на уроках іноземної мови. Готуючись до уроків і заходів з предмету, учитель намагається урізноманітнювати види діяльності, добирає цікаві форми і методи роботи, інтегрує іноземну мову з іншими шкільними науками.

Так, починаючи з початкових класів, учителі іноземних мов проводять міжпредметні зв'язки з математикою у рамках реалізації змістовної лінії

«ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ», навчаючи дітей рахувати і розв'язуючи прості приклади і задачки, використовуючи ігрову діяльність, вірші – домовки, чанти, лічилки, пісні, різноманітну наочність (кубики, палички, картки і т.п.).

Наприклад,

  • гра «Знайди пропущене число»:

 

На деяких вагонах зникли номери. Допоможіть відновити.

https://thumbs.dreamstime.com/z/kids-train-banners-5808548.jpg

 

  • математичний диктант, у якому спосіб розв'язання прикладів діти проговорюють іноземною мовою:

 

+ plus

minus

= is

 

  • прості приклади:

Count:

  • 2 + 1 = __                                       5 + 4 = __      
  • 3 + 2 = __                                     9 – 2 = __    
  • 7 + 1 = __                                       8 – 2 = __                
  • 6 – 5 = __                                       1 + 1 = __

 

 

  • веселі задачки двома мовами, де діти вголос мають проговорити приклад англійською:

 

https://prikolnye-kartinki.ru/img/picture/Jan/29/28e9a14ae6546543bc8c632db22a21b3/3.jpgУдома у їжаka

https://img07.rl0.ru/54148cfc53d51c3f4740adf09135b5ec/c640x440/vospitatel.com.ua/images/1/3-medvedya-3god2.jpgГрали в хованки три ведмежaтkа.

Один під ліжко ледве вліз.

А скільки втекло в ліс?

Чи всі тут курчатка, дітки?

Треба рахувати швидко.

2 – на грядках, 2 – в житі.

Швидко нам допоможіть.

https://t4.ftcdn.net/jpg/00/02/48/13/500_F_2481308_QiSclRakGv66cmI5cdnJTGvabGQ4bG.jpg5 товстеньких кошенят,

Що дають їм, все їдять.

Ще один сметану з їв,

Порахуйте всіх котів.

 

 

  • складніші приклади із десятками і сотнями, задачі:

Count and write in numbers:

  1. thirteen + five =
  2. nine + ten =
  3. eleven + seven =
  4. one + three + twelve =
  5. six + fourteen =
  6. fifteen – eight =
  7. seventeen – two =
  8. ten – four + three =
  9. nineteen – nine =
  10.                      sixteen + two – seven =

Do the sum:

Ann sold cookies for a school fundraiser.

She sold 253 boxes of chocolate cookies, 30 boxes of ginger cookies, and 3 boxes of lemon cookies.

How many boxes of cookies did Ann sell in all?

 

 Формуванню підприємливості сприяє застосування інтерактивних методів навчання, що спонукають діяти і мислити. Вони орієнтуються на широкий спектр учнівських потреб та задовольняють їх. Учні мають можливість перебувати у змодельованому іншомовному середовищі, аналізуючи (Сategorizing activity, Matching activity), дискутуючи (Q&A discussion, Pyramid discussion, Discussion on featured statements, Cross-over discussion, Quick discussion, Pair discussion), розмірковуючи про складні рішення (SWAT-analysis), наслідуючи життєві ситуації (Modeling the resume).

Школярі розвивають безліч необхідних для самореалізації у сучасному світі умінь: генерувати нові ідеї, вирішувати життєві проблеми, аналізувати, прогнозувати, ухвалювати оптимальні рішення; використовувати критерії раціональності, практичності, ефективності та точності, з метою вибору найкращого рішення; аргументувати та захищати свою позицію, дискутувати; використовувати різні стратегії, шукаючи оптимальних способів розв’язання життєвого завдання.

 Вивчаючи тему «Свята. Дні народження», ми пропонуємо школярам організувати вечірку. Працюючи у команді, діти обговорюють і складають план приготувань, меню вечірки, виготовляють запрошення і подарунки, які б вони змогли подарувати, власноруч:

Speak with your partner:

  • What do you need for your party?
  • I need 5 pizzas, sandwiches with sausage and cheese, …

 

Menu

5 pizzas

sandwiches with sausage and cheese

3 boxes of cookies

a lot of  chocolate sweets

7 oranges

10 apples

6 bananas

2 bottles of mineral water

4 cartons of fruit juice

https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2017/10/22/k_59ecf14a61ffc/433922_3.jpeg

 

 Заощадливість і планування сімейного бюджету – це ще одні складові змістовної лінії «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ І ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ». Уже у 4-му класі ми пропонуємо учням на деякий час стати маленькими кухарями і приготувати улюблену страву. Після того, як діти за допомогою міні-діалогів дізнаються один в одного що їм найбільше смакує, вони мають скласти список продуктів, необхідних для приготування цього шедевру, оглянути вміст свого холодильника і здійснити віртуальний похід до продуктового магазину.

Ask your partner:

  • What is your favourite dish?
  • Can you cook it?
  • What do you need for it?

 

На основі раніше вивченої лексики теми «Продукти харчування» і граматичних структур There is / are some (not any) школярі складають монологічні і діалогічні висловлювання :

http://sweetcost.ru/photo/350/aHR0cDovL2Nkbi5yYnQucnUvaW1hZ2VzL2l0ZW0vaW1hZ2UvNDE4LzQxNzk3MV8xMjg5NjQzMDc2XzI2MTZlODhjNjBkOTJjNjgxYWY4MmY2M2ZmZDI4MDczLmpwZw.jpg

  • Is / Are there any ___?
  • Yes, there is / are some ___.

(No, there is / are not any ___).

 

  • What do you need to buy?
  • I need ___.
  • What don’t you need to buy?
  • I don’t need any ___.

 

  • How many / much ___ do you need?
  • I need ___.

 

Таким чином ми їм показуємо, що необхідно уникати зайвих покупок і витрат, а значить – вони заощаджують.

Шкільна програма з будь-якого предмету вимагає наступності у вивченні матеріалу. Предмет «Іноземна мова» не є винятком. Тому уже у 5 – 6 – х класах ми розширюємо знання лексичного і граматичного матеріалу з цієї теми, ускладнюємо завдання. Моделюємо ситуацію, з якою діти стикаються у реальному житті: на вихідних родина зустрічає гостей. Мама планує приготувати смачний обід і просить закупити продукти. Вона дає певну суму грошей і список покупок, де зазначена кількість продуктів. Завдання учнів полягає у тому, що вони мають заощадити і на решту грошей придбати торт. Поглянувши на цінники, школярі вираховують суму, яку вони витратять на зазначені у списку продукти, і чи вистачить їм на додаткову покупку. Учні мають вести діалог з «продавцем», що забезпечує реалізацію комунікативної компетентності навчального процесу.

Act the dialogue:

  • Can I help you?
  • Yes, please.
  • What would you like to buy?
  • I’d like to buy ____.
  • How many / much ___ do you need?
  • I need ____.
  • Here you are. Anything else?
  • Yes, please. (No, thanks. That’s enough.) How much does it cost?
  • It’s ___ hryvnias / pounds / dollars / euros.
  • Here you are.
  • Your change, please.
  • Thank you. Good - bye!
  • Good - bye!

 

 Повсякденне сімейне життя дуже насичене. Діти знають, що кожен член родини виконує певні хатні обов'язки, батьки мають професію, яка допомагає їм заробляти на життя.

 Працюючи з учнями над темою «Робота. Професії», учителі іноземної мови знайомлять їх зі світом професій. Діти виділяють відомі і малознайомі для них професії, ті, що властиві чоловікам або жінкам, обговорюють риси характеру, притаманні представникам різних сфер, переваги і недоліки місця роботи. Використовуючи мобільні пристрої і інтернет – ресурси, школярі ознайомлюються з оголошеннями на ринку праці, умовами роботи і ймовірною заробітною платнею, вимогами працедавців. Ми вчимо учнів  9-11-х класів поважати будь-який труд, оцінювати престижність і популярність професії, практикуємо у заповненні бланку анкети при прийомі на роботу, написанні резюме, оголошення в газету, аналізі власних умінь і навичок, веденні співбесіди, що дає змогу сучасному підлітку знайти своє місце у житті, визначити і реалізувати перспективи власного розвитку у майбутньому.

Categorizing activity (Individual Work)

Start the lesson by asking students about their plans for future, about their job choice, etc. Then ask them to match job titles using given topical blocks by making arrows. This procedure enables students to see patterns and connections; it develops students' abilities to manage or organize information about job titles and topical blocks. Categorizing involves grouping job titles according to criteria that describe their common features. Encourage students to explain their reasons for placing items in particular categories.

 

http://sae-ukraine.org.ua/tiny_mce/upload-files/jobs.jpg

 

Making up sentences

Hand out the worksheet 2 and ask students to make up their own sentences according to the table. Ask students to write their suggestions on the board. Correct any errors in the sentences as a class. Ask students to explain their choice (open block).

 

http://sae-ukraine.org.ua/tiny_mce/upload-files/jobs1.jpg

 

Discussion of the controversial topics. Pyramid Discussion

Go on speaking about jobs using pyramid discussion. Ask Ss to fill the table on the topic what one of the best things and one of the worst things are about these jobs. Hand out the worksheet 3. First they do the task individually, then - in pairs. To avoid too much movement or disruption in the classroom, pairs should be made of students sitting fairly close to each other. After that they go on working in groups of four, and finally discuss this topic with the whole class. Pay Ss’ attention to the sentences written on the board - they can use them during discussion.

http://sae-ukraine.org.ua/tiny_mce/upload-files/jobs2.jpg

 

Reading activity “The Most Extraordinary Jobs”

Pre-reading task.

Start with showing pictures to your Ss and elicit the possible jobs these people might have.

 

http://sae-ukraine.org.ua/tiny_mce/upload-files/jobs3.jpg

 

While reading task.

Place pieces of paper with the stories around the room without pictures and ask Ss to walk around and see if their guesses were correct. Pre-teach the words in bold type and give each student a copy to read again. Ask them how these words were used in the texts.

http://sae-ukraine.org.ua/tiny_mce/upload-files/jobs4.jpg

 

Grouping activity/Guessing Game

Tell students get into groups using the activity “Finding “Twins”. Decide ahead of time on a category occupations and prepare stickers with specific examples (judge, surgeon, etc.). Make four stickers for each example. Put the stickers on the Ss’ back. Each person has to ask the questions about the name of job written on the sticker trying to find his/her group mate. Students circulate until partners have been found.

Follow-up activity. Answering the questions

Get Ss to read the text again, now in groups, and to answer the questions

 

http://sae-ukraine.org.ua/tiny_mce/upload-files/jobs5.jpg

 

Making up the dialogues on the base of given situation

Divide Ss into pairs so that each group of four makes two pairs. Get Ss to make up their own dialogues reaching a consensus on each of the situation

 

http://sae-ukraine.org.ua/tiny_mce/upload-files/jobs6.jpg

 

Speaking activity

Tell Ss to work individually. Get them to choose 3 items which appeal to them most of all and speak about their future job. Then ask them to make up their own confident speaking on the topic using key expressions. Elicit speaking from individual Ss.

 

http://sae-ukraine.org.ua/tiny_mce/upload-files/jobs7.jpg

 

 

Speaking. Pretend that you are at the job interview. Choose the card with the necessary information and act the dialogue using these prompts:

Questions for Employees:

1) What company do you represent?

2) What kind of job do you offer?

3) How much does the job pay?

4) Where is it located?

5) Do you offer any benefits? 

6) Is there any chance for a promotion or a raise?

Questions for Employers:

  1. Could you spell your name please?
  2. What kind of experience do you have?

3) What did you study in university?

4) Do you have any special skills?

5) What are your good and bad points?

 

Necessary information:

Company name:

Café

Department Store

Law Firm

Job description:

Waiter / Waitress

Salesperson

Lawyer

Job Salary:

£7,00 / hour

$20 000

$65 000/year

Location:

Café by the sea

Downtown

in the suburbs

Benefits:

Free coffee

5% commissions and 10% discount on store goods

Medical/Dental

Promotions and Raises:

5 % raise after 6 months

Manager after 5 years

2 % raise every year. Promotion to partner after 5 years.

 

Name:

Sam Spade

Michael Forman

Cleopatra Jones

Work experience:

2 years serving at a restaurant

No experience/ Student

3 years at a Law firm.

Your Major:

Economics

English

Law

Special Skills:

Driving License

Fluent English

License to practice Law, Driving License, operator administration, English / French

Good points:

Funny

Hard-working

Team player

Bad points:

Lazy

Shy

Get angry easily

 

Speaking. Ask and answer:

1) What is important in choosing a profession?

2) Is it important for the person to like the profession he is choosing?

3) What do you want to be when you grow up?

4) Do you want to have a well-paid job or low-paid but interesting for you profession?

5) Should you continue to do the job even if you don’t like it?

6) What professional field can you work in?

7) What subjects are you good at?

8) Can the whole family do one kind of work?

 

Speaking. Questions to ask employers.

It’s a telephone conversation between the employers and employees.

1) What company do you represent?

2) What kind of job do you offer?

3) Do you offer a full-time, part-time or flexi-time job?

4) Is there any information about a salary in the advertisement?

5) Where is it located?

6) What requirements do you have?

7) Do you offer any benefits?

8) Is there any chance for a promotion or a raise?

9) How can we contact with you?

 

Reading and Listening. Read the job advertisement. Does the job interest you? Do you have any of the necessary qualifications to apply?

 

WORLDWATCH

Business journalist £35,000 per year

This international business magazine, with 23,000 readers worldwide, is seeking a journalist to help cover political news in Europe.

The successful applicant will be based in Geneva and should:

  • have at least two years’ experience in business journalism
  • be fluent in French and German, and if possible have some knowledge of Spanish
  • have a degree in politics
  • excellent communication skills
  • international travel experience is plus

Please write with full CV or letter to David Benton, Worldwatch UK Ltd.

Visit us on the web: http://www.wep.@ipc.co.uk

 

Nancy Mann has applied for the job and is being interviewed.

a) Listen to the first part of Nancy’s interview. Put the correct auxiliary verb do, did or have:

- Who ___ you work for at the moment, Ms Mann?

- I work for the BBC World Service.

- And how long ___ you worked for the BBC?

- I ___ been for the BBC for five years. Yes, exactly five years.

- And how long ___ you been their German correspondent?

- For two years.

- And what ___ you do before the BBC?

- I worked as an interpreter for the EU.

 b) Read and complete the second part of Nancy’s interview with did, was or have:

- As you know, this job is based in Geneva. ___ you ever lived abroad before?

- Oh yes, yes I ___.

- And when ___ you live abroad?

- Well, in fact I ___ born in Argentina and I lived there until I was eleven. Also, I lived and worked in Brussels for two years when I ___ working for the EU.

- That’s interesting. ___ you travelled much?

- Oh yes, yes indeed. I ___ travelled all over western and eastern Europe, and I ___ also been to many parts of South America.

- And why ___ you go to these places?

- Well, mostly for pleasure, but three years ago I went back to Argentina to cover various political stories in Buenos Aires for the BBC.

 

Grammar. Complete the text with the verbs in the box in the Present Perfect.

travel / play  / work / be / live  / have /

meet / climb  / cross / see / write / win

James Macintyre – A Journalist and A Traveller

James Macintyre is 60 years old and as active as ever. He’s a journalist, and he __ for the New York Daily for 22 years. He __ widely in Africa, China, and the Middle East. As a foreign correspondent he __ many famous world leaders, including Bill Clinton and Nelson Mandela. He’s a friend of the US President – they __ golf together on many occasions, and James has always won!

His passion is travel. He __ Mount Kilimanjaro in Tanzania, he __ the Sahara Desert on a camel, and he __ the Northern Lights in Iceland. He __ a number of books about his travels, and  he __ several prizes. His story of a train journey between Berlin and Beijing, Alone Again, won an award in 2006.

He __ married to Alice Bowers, the artist, for 40 years. They have two sons. For the past 15 years they __ in a beach house on Long Island, New York. ‘This is the best place we’ve ever lived’, says James. ‘We __ a wonderful life. We’re very lucky.’

  1. Complete James’ sentences.
  • I __ for the same newspaper for over 20 years.
  • I __ a lot in Africa.
  • I __ never __ a game of golf against the US President.
  • I __ married for 40 years.
  • I __ in a house on the beach for 15 years.
  1. Look at James’ answers. Complete the questions.
  • How long __ you __ for the New York Daily? – For 22 years.
  • Which famous people __ you __? – Bill Clinton and Nelson Mandela.
  • __ you ever __ golf with the US President? – Yes, I have – many times. I always win.
  • How many books __ you __? – Four. They are all about the places I have been to.
  1. Complete the negative sentences.
  • He / not change jobs for over 20 years.
  • The US President / not beat him at golf.
  • He and his wife / not move house for a long time.
  • He / not live in a better place than Long Island.

RESUME

Name

Emily Lewis

Address

28 park Way

New York

USA

Tel. 323-2958

D.O.B.

April 3, 1980

Nationality

American

Employment

1997-98: Cashier, TAFE College

1998- present: secretary of Office Manager,

Jones, Inc…,

New York

Education

1997: certificate of Secondary, West Hill High School, New York

1999: Diploma of Secretarian Studies, Hamilton Secretarian College, New York

Skills

Typing (50 wpm) Bookkeeping

Interests

Gardening and tennis

 

Сучасний світ вимагає від людини не лише успішної самореалізації у майбутньому, а і вмінні гарно спланувати свій відпочинок. Дозвілля і відпочинок є невід'ємними частинами життя особистості.

Вивчаючи іноземну мову, школярі набувають елементарних навичок для спілкування закордоном:

  1. уміння розпитати дорогу у незнайомому місті
  • How can I get to the ___?
  • Where is the nearest ___?
  • Can I walk to the ___?
  • Can you help me to get to the ___?

 

  1. замовлення і придбання квитків на різні види транспорту

— Hello! I’d like to book a flight from Amsterdam to Kyiv for tomorrow morning.

— Hello! Do you want a round trip ticket?

— One way trip, please.

— OK. I can offer you an Aeroflot flight. It leaves at 6.30 am.

– What’s the rate?

— The rate for economy class is 230 euros, tax included.

— OK. I’ll take it.

 

  1. бронювання номерів у готелях і хостелах
  • Do you have any vacancies?
  • From what date?
  • For how many nights?
  • How long will you be staying for?
  • What sort of room would you like, etc.?

 

  1. обслуговування у закладах громадського харчування
  • What would you like to order?
  • I’d like a cup of coffee and some biscuit.
  • What coffee: black or white?
  • White, please. With two spoons of sugar.
  • OK.

 

Упровадження підприємницької складової в освітній процес дає можливість виховати підприємливу особистість, яка готова відстоювати свою громадянську позицію. А це, погодьтеся, більше, ніж підприємливість.

Здавалося б, що може бути простішим, ніж спланувати відпустку? Але смаки різні. Учителі іноземної мови вчать учнів знаходити компроміси у повсякденних життєвих ситуаціях, адже повний збіг інтересів дуже рідке явище.

Моделюємо ситуацію. Хлопець і дівчина, або молода родина, заощаджували протягом року, зібрали 20000 гривень на літній відпочинок і вирішують, де провести свою відпустку. Різні погляди на відпочинок завели їх у глухий кут. Завдання: допоможіть їм вирішити цю проблему.

  1. Робота в парі. Самопрезентація. Використання інформаційних технологій. Обираємо пару (хлопець і дівчина) із класу. Вони мають розповісти про себе, свої риси характеру, уподобання і власне бачення відпочинку; за допомогою мобільного пристрою й конвертора валют перевести 20000 гривень в іноземну валюту (на той випадок, якщо відпочинок буде закордоном); відвідати туристичну агенцію, оцінити переваги і недоліки запропонованих турів; знайти компроміс;
  2. Робота в групі. Проектна діяльність. Поділяємо решту учнів на три групи – туристичні агенції (за кількістю турів). Кожна група обирає собі конверт з малюнком (вид відпочинку). Завдання для «турагентів»: презентувати свій тур, його переваги, назвати види відпочинку і його приблизну вартість. Можна ускладнити завдання, запропонувавши додаткове письмове завдання кожній групі (реклама на телебаченні, оголошення в газету або журнал).

C:\Users\Minkar\Desktop\ведмежа вежа, карпати.jpg

C:\Users\Minkar\Desktop\UK_Visa_Centre_London_Grayscale_Red_Bus_Doubledecker_Telephone_05wE1IU_scale_800x600..jpg

Cottage in the mountains

Open swimming-pool

Single or double rooms

Full board

Wi – Fi

Hostel

Cafés or restaurants

 

Sea voyage around Europe

Ports abroad (sightseeing)

Skilled staff

Single or double cabins

Swimming-pools

Tennis courts

Gyms

Restaurants

Libraries

Shops

Full board

Wi – Fi

Fresh air

Beautiful views

Swimming

Sunbathing

Walking

Silence and comfort

Excursions

Historical museums

Art galleries

Wonderful views

Walking

Shopping

Emotions

Sunbathing

Doing sports

Reading

Shopping

Sightseeing

Car or bus

Plane

Sea liner

5000 hrn /a week /a person

300$ / a week / a person

600$ / 13 days / two persons

 

У природі не існує миттєвого успіху. Усі відомі люди: письменники, художники, актори, співаки, бізнесмени, зазвичай долали тернистий шлях до фінансового благополуччя. Кожен з нас щоденно тримає в руках гроші, адже людям потрібне комфортне життя, прибуткова робота, кар'єрний ріст. Цього не можна досягти, коли в людині відсутня грамотна фінансова поведінка, коли вона не вміє управляти власними коштами.

Фінансова грамотність і підприємницька компетентність є необхідними складовими економічної культури особистості, які визначають такі загальнолюдські цінності, як свобода діяльності та вибору, право приватної власності, дотримання законності, сприяють розвитку навичок раціональної економічної та фінансової поведінки людини як споживача фінансових послуг та платника податків.

 

 

 

Джерела:

 

  • Довгань А.І., Часнікова О.В. Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у навчальних програмах 5 - 9 класів: [методичний порадник],  інформаційно – методичний збірник, 6 (200) 2017: спеціалізоване педагогічне видання департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Комунального вищого навчального закладу Київської обласної ради «Академія неперервної освіти». – Біла Церква: РЕДАКЦІЙНО-ВИДАВНИЧИЙ ПІДРОЗДІЛ КВНЗ КОР, 2017.
  • «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи». - К., 2017.
  • Фінансова поведінка. 4 клас: навчально – методичний посібник для вчителя / О.Б.Рябова, Л.Я. Криховець – Хом'як, Л.І.Чарторинська, Г.Ф.Древаль; за заг. ред. д-ра екон. наук проф. Т.С.Смовженко – К.: ДВНЗ «Університет банківської справи», 2016.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Ковальова Алла Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шульга Світлана Геннадіївна
    Надзвичайно змістовний матеріал. Щиро вдячна!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Плісс Аліна Ростиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 вересня 2018
Переглядів
7265
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку