Збірка поточного тестового контролю з хімії І курс з теми «Неметалічні елементи»

Про матеріал
Матеріал посібника відповідає навчальній програмі; його узгоджено з підручником «Хімія. 10 клас» (автори — П. П. Попель, Л. С. Крикля). Матеріали охоплюють тему з неорганічної хімії «Неметалічні елементи» і представлені у двох варіантах, диференційовані за рівнями складності. Є різні види завдань для самостійних та контрольних робіт із використанням основних понять і категорій, схем, формул, запитань, тестів, задач та вправ. Матеріал посібника сприяють кращому закріпленню теоретичних відомостей з курсу хімії учнів І курсу ПТНЗ, а також учнів 10 класів . Також представлені практичні роботи, передбачені чинною програмою.
Перегляд файлу

Гайворонський професійний аграрний ліцей

 

 

 

 

 

Збірка поточного тестового контролю з хімії

І курс з теми

«Неметалічні елементи»

 

 

 

 

 

м. Гайворон

2017 рік

Збірка поточного тестового контролю І курсу з теми «Неметалічні елементи» + практичні роботи

Автор : Стародуб Інна Анатоліївна

Посада : викладач хімії

Кваліфікаційна категорія :  викладач вищої  категорії, викладач-методист

Місце роботи : Гайворонський професійний аграрний ліцей

Назва матеріалу : «тестовий контроль»

Обсяг матеріалу :

Рецензент : методист Гайворонського ПАЛ

Анотація

Матеріал посібника відповідає навчальній програмі; його узгоджено з підручником «Хімія. 10 клас» (автори — П. П. Попель, Л. С. Крикля). Матеріали охоплюють тему з  неорганічної хімії   «Неметалічні елементи» і   представлені у двох варіантах, диференційовані за рівнями складності. Є різні види завдань  для самостійних та контрольних робіт із використанням основних понять і категорій, схем, формул, запитань, тестів, задач та вправ. Матеріал посібника сприяють кращому закріпленню теоретичних відомостей з курсу хімії учнів І курсу ПТНЗ, а також учнів 10 класів  . Також представлені практичні роботи, передбачені чинною програмою.

 

 

 

 

Матеріали розглянуто  схвалені на засіданні методчної комісії природничо – математичного  циклу.

Протокол № 3  від   -  20.10.2017р

Вступ

Завдання сучасної школи  – це виховання компетентної особистості, яка володіє не лише знаннями, високими моральними якостями, високим професіоналізмом,  але і  уміє застосовувати знання  на практиці, бере  на себе відповідальність за свою діяльність. Важливу роль в цьому процесі відіграє одна із природничих  наук  - хімія.  Вона  вивчає склад, властивоті, будову речовин ,а також процеси перетворення одних речовин в інші. Протягом усього свого розвитку, з давніх-давен і донині, хімія завжди слугувала і продовжує слугувати людині та її практичній діяльності. З кожним роком зростає роль хімії в житті суспільства,  та в усіх  галузях народного господарства. Хімічна індустрія постачає промисловості й сільському господарству різні матеріали та сировину. Це паливо, мастила, хімічні волокна, пластмаси, синтетичні каучуки, мінеральні добрива, мийні засоби, парфуми, фармацевтичні препарати, луги, кислоти, розчинники, вибухові речовини тощо. Ми переконуємося, що «широко простягає хімія руки свої у справи людські. Куди не подивимось, куди не оглянемось, скрізь обертаються перед очима нашими успіхи ЇЇ старанності». Ці слова великого російського вченого- природодослідника М. В. Ломоносова (1711—1765), висловлені майже 250 років тому, і сьогодні не втратили свого значення. Навпаки, вони звучать з особливою силою, оскільки у наш час роль хімії в житті суспільства постійно зростає.

Проникнення хімічних методів, нових речовин і нових матеріалів у основні галузі промислового виробництва, сферу побуту, охорону здоров'я дедалі більшою мірою забезпечує необхідність в здобуті хімічних знань. І значну роль в реалізації цих завдань по   вдосконаленню навчально-виховного процесу, відводиться системі унаочнення. Воно спрямовується на розвиток в учнів уявлення про внутрішню будову речовини, а через неї – про її фізичні  та хімічні властивості, та на  розвиток абстрактного мислення учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №1

Неметали та їхні сполуки

Варіант І

1. Формула вищого оксиду елементів підгрупи Оксигену:

А) Е2О3;  Б) ЕО2;

В) ЕО3;  Г) Е2О5.

2.  Амоніак за фізичними властивостями:

А) газ жовтого кольору без запаху, розчинний у воді;

Б) безбарвний газ із різким запахом, розчинний у воді;

В) безбарвний газ без запаху, розчинний у воді.

3. Алотропні видозмінами Сульфуру є сірки:

А) червона й чорна; Б) жовта й коричнева;

В) кристалічна й пластична.

4. Кількість зв’язків між атомами Нітрогену в молекулі азоту:

 А) один;  Б) два;  В) три.

5. Найбільша кількість азоту в природі міститься:

А) у повітрі; Б) у ґрунті;  В) у воді.

6. Формула вищого гідроксиду елементів підгрупи Карбону:

А) НЕО3; Б) Н2ЕО3; В) НЕО4; Г) Н2ЕО4.

 

7. Напишіть формули  частинок за їх назвами:

 Йон амонію, молекула азоту,атом Нітрогену, йон Гідрогену.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Які прості речовини утворюють хімічні елементи: Гідроген, Оксиген, Нітроген, Карбон.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Здійсніть схему перетворень:

 SO2 S SO2 SO3 Na2SO4 BaSO4

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10.  Обчисліть об’єм амоніаку (н.у.), який можна одержати в результаті взаємодії амоній хлориду масою 30г з надлишком кальцій гідроксиду, прийнявши, що об’ємна  частка виходу амоніаку становить 92%.                           

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

________________________________________

 

 

 

Самостійна робота №1

Неметали та їхні сполуки

Варіант ІІ

  1. Розподіл електронів на зовнішньому рівні атомів елементів підгрупи Оксигену:

А) s2p3d1;  Б) s2p4d0; В) s1p3d2.

  1. Виберіть фізичні властивості азоту:

А) газ; Б) газ без запаху;  

В) безбарвний газ без запаху;

Г) безбарвний газ без запаху, не розчинний у воді.

  1. До фізичних властивостей сульфатної кислоти належать такі:

А) газ;  Б) масляниста рідина; 

В) відсутність кольору;  Г) жовтий колір; 

Д) відсутність запаху; Е) слабкий запах.

  1.            Установіть відповідність:

Формула    Назва

А) NH3    1) амоній хлорид

Б) NH4OH   2)амоніак

В) NH4Cl   3) амоній гідроксид

  1.            Сірка в природі поширена:

А) лише у вільному стані; 

Б) лише у зв’язаному стані;  

 В) і у вільному, і у зв’язаному  стані.

  1.            Характерними ступенями окиснення елементів підгрупи Карбону є:

А) +4, +2, -4; Б) +3, +5, -1, -2, -3; 

В) +4, +5, -3.

  1.            Напишіть формули  частинок за їх назвами:

Йон Оксигену, молекула амоніаку,атом Гідрогену, йон амонію.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.            Які хімічні елементи утворили прості речовини: графіт, озон, азот, водень.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Здійсніть схему перетворень:

K2 S H2 S S SO2 SO3 H2 SO4

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. В результаті  взаємодії  кальцій  гідроксиду масою 37 г з амоній сульфатом одержали 15 г амоніаку. Обчисліть масову частку виходу амоніаку.

______________________________________

______________________________________

____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самостійна робота №1

Неметали та їхні сполуки

Варіант ІІІ

  1. Характерними ступенями окиснення елементів підгрупи Нітрогену є:

А) +1, +2, +3, +5, -1, -2, -3; 

Б) +3, +5, -1, -2, -3; В) +3, +5, -3.

  1. Сульфур(ІV) оксид за хімічними властивостями належить до групи:

А) основних;  Б) кислотних; 

В) амфотерних.

  1. Фосфор у природі поширений у стані:

А) вільному;  Б) зв’язаному;

В) і у вільному, і у зв’язаному.

  1. Червоний фосфор застосовується:

А) як добриво; 

Б) для виготовлення іграшок; 

В) для виготовлення сірників.

  1. Природною сполукою Силіцію є:

А) кварц;  Б) халцедон; 

В) пірит;  Г) крейда.

  1. До фізичних властивостей сульфур(VІ) оксиду належать такі:

А) рідина;   Б) газ; 

В) відсутність газу;  Г) запах; 

Д) розчинність у воді;

 Е) нерозчинний у воді.

  1. Напишіть формули  частинок за їх назвами:

Йон Сульфуру, молекула амоніаку,атом Оксигену, йон амонію

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які хімічні елементи утворили прості речовини: алмаз, кисень, азот, сірка.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Здійсніть схему перетворень:

Na2 S H2 S S SO2 SO3 H2 SO4

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Обчисліть масу нітратної кислоти, яку можна одержати з натрій нітрату масою 17г у результаті його взаємодії з концентрованою сульфатною кислотою, якщо масова частка виходу нітратної кислоти становить 96%.

_________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

 

 

 

Сполуки неметалічних елементів

Контрольна робота №1

Варіант І

  1. Яка речовина є алотропною модифікацією Оксигену:

А) кисень;  Б) азот;  

В) фосфор;  Г) сірка.

  1. Укажіть речовину, яку можна використовувати для виявлення сульфат- іонів у розчині:

А) барій хлорид;  Б) арґентум хлорид; 

В) купрум(ІІ) гідроксид;

Г) магній гідроксид.

  1. Позначте оксид  Нітрогену, який є несолетворним:

А) N2O;  Б)NO2; В)N2O3; Г) N2O5.             

  1. Опишіть фізичні властивості хлороводню.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Складіть назви речовин за їхніми хімічними формулами: NO2; HNO3; NH4Cl.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Для виявлення хлорид-іонів у розчин  додають______________________________
  2. Допишіть рівняння реакцій та розставте потрібні коефіцієнти:

NO2+  H2O ->______    CaO+_____->  CaSiO3

KOH+  SO2->______ Fe+  H2SO4(розб)->___

  1. Складіть рівняння реакцій у молекулярній, повній та скороченій йонній формах, за допомогою яких можна довести наявність у розчині іонів  Cl-.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Складіть електронний баланс для реакції та підберіть коефіцієнти:

NH3+  O2->  N2+  H2O

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розшифруйте ланцюг перетворень та напишіть рівняння реакцій для його здійснення:

N2->A->Б-> NO2->KNO3->B

  1. N2+H2->_____________________(A)
  2. ______(A)+ O2->________(Б)+__________
  3. ______(Б)+  O2->  NO2
  4. NO2+_______->  KNO3+_______________
  5. KNO3->__________(B)+______________
  1. При взаємодії сірки масою 144г з воднем було одержано гідроген сульфід об’ємом 75,6л. Обчисліть масову частку виходу продукту реакції від теоретично можливого.

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сполуки неметалічних елементів

Контрольна робота №1

Варіант ІI

  1. Яка речовина є алотропною модифікацією Карбону:

А) кисень; Б) азот; В) алмаз; Г) сірка.

  1. Укажіть речовину, яку можна використовувати для виявлення хлорид- іонів у розчині:

А) барій хлорид;         Б) арґентум нітрат;

В) купрум(ІІ) гідроксид;

Г) магній гідроксид.

  1. Позначте оксид  Нітрогену, який є несолетворним:

А) NO; Б)NO2; В)N2O3; Г) N2O5.             

  1. Опишіть фізичні властивості амоніаку.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Складіть назви речовин за їхніми хімічними формулами: SO3; H3PO4; Ca(НCO3)2.

_________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Для виявлення сульфат-іонів у розчин  додають________________
  2. Допишіть рівняння реакцій та розставте потрібні коефіцієнти:  

SO3+H2O -> _______       MgO+_____->MgSiO3

NaOH+SO2->________   Zn+H2SO4(розб)->_____

  1. Складіть рівняння реакцій у молекулярній, повній та скороченій йонній формах, за допомогою яких можна довести наявність у розчині іонів  SO42-.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Складіть електронний баланс для реакції та підберіть коефіцієнти:

H2S+O2->SO2+H2O

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Розшифруйте ланцюг перетворень та напишіть рівняння реакцій для його здійснення:

ZnS->A->Б-> CaSO3->B->Г

1) ZnS +HCl->_____+_____(A)

2) _____(A)+O2->_____(Б)+_____

3) _____(Б)+ CaO-> CaSO3

4) ____->CaCl2+_____(В)+_____

5) ______(B)+O2->_______(Г)

  1. Обчисліть масу амоніаку, яку можна добути, використовуючи 1680л азоту, якщо вихід продукту реакції від теоретично можливого складає 12%.

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Контрольна робота №2

Металічні елементи та їхні сполуки

Варіант І

  1. Рідкий метал:

А) мідь; Б) ртуть; В) натрій; Г) срібло.

  1. Найбільшу електро- й теплопровідність має метал:

А) Са; Б) Аg; В) Мg; Г) Fe.

  1. Найбільш пластичний метал:

А) натрій; Б) золото; В) калій; Г) залізо.

  1. Електронна будова атома Натрію:

А) 1s22s22p6; Б) 1s22s22p63s1; В) 1s22s22p63s2

  1. Як називаються елементи головної підгрупи ІІ групи:

А) лужні;     Б) кольорові;    В) лужноземельні.

  1. Установіть відповідність між формулою та назвою сполуки:

А) MgCO3 CaCO3; 1) фосфорит 1_____

Б) CaCO3;  2) доломит  2_____

В) Ca3O4)2;  3) вапняк  3_____

  1. Укажіть рівняння можливої хімічної реакції:

А) Mg+Pb(NO3)2 -> ;Б) Zn+Mg(NO3)2 -> ;

B) Ag+Cu(NO3)2 -> .

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Допишіть рівняння можливих реакцій:
  1. K+H2O ->_____     3) Al+C ->___________
  2. Cu+FeSO4 ->____   4) Fe+H2SO4 ->______
  1. Запишіть рівняння реакцій, з допомогою яких можна здійснити перетворення:

Na -> Na2O -> NaOH -> Na2CO3 -> Na

______________________________________

______________________________________

______________________________________

____________________________________________________________________________

 

  1. Обчисліть об’єм водню (н.у.), що виділиться в результаті взаємодії з водою калію масою 78г, що містить 10% домішок.

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

____________________________________________________________________________

_____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Контрольна робота

Металічні елементи та їхні сполуки

Варіант ІІ

  1. Найбільш крихким металом є

А) Cr;  Б) Cu; В) Zn; Г) Cu.

  1. Найбільш тугоплавкий метал
  1. мідь; Б) вольфрам; В) алюміній. 
  1. Сплави складаються:

А) тільки з металів; Б) з металів і неметалів;  В) тільки з неметалів.

  1. Електронна будова атома Кальцію:

А) 1s22s22p63s23; Б) 1s22s22p63s2;  

В) 1s22s22p63s264 s2.

  1. Як називаються елементи головної підгрупи  І групи:

А) лужноземельні; Б) лужні; В) амфотерні.

  1. Установіть відповідність між формулою та назвою сполуки:

А) Al2O3 2SiO2 2H2O; 1) сидерит 1_____

Б) CaCO3;  2) каолін  2_____

В) FeCO3;  3) вапняк  3_____

  1. Укажіть неможливу реакцію:

А) Zn+CuCl2 ->; Б) ZngNO3 ->; 

B) Ag+CuSO4 ->.

  1. Допишіть рівняння можливих реакцій:
  1. Ca+H2O ->_____ 3) Al(OH)3+HCl ->___
  2. Ni+AlCl3 ->_____     4) Fe+HNO3(конц) ->___
  1. Запишіть рівняння реакцій, з допомогою яких можна здійснити перетворення:

Fe -> FeCl3 -> Fe(OH)3 -> Fe2O3 -> Fe

______________________________________

______________________________________

______________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________

  1. Цинкова обманка (ZnS) містить 20% домішок. Обчисліть масу цинку, яку можна одержати з 280 кг цієї руди.

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

____________________________________________________________________________

______________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Контрольна робота

Металічні елементи та їхні сполуки

Варіант ІІІ

  1. Найпластичніший метал

А) Аu; Б) Ag; B) Al;  Г) At

  1. Найлегший метал
  1. Кальцій; Б) Літій; В) Калій;   Г) Натрій.
  1. Найпоширеніший метал у природі

А) залізо;  Б) алюміній; В) мідь;     Г) золото.

  1. Електронна будова атома Алюмінію:

А) 1s22s22p63s23;  Б) 1s22s22p63s2;

В) 1s22s22p63s21.

  1. Оксид алюмінію виявляє властивості

А) основні; Б) амфотерні; В) кислотні.

  1. Установіть відповідність між формулою та назвою сполуки:

А) СaSO4 H2O; 1) сидерит  1_____

Б) CaCO3;  2) гіпс  2_____

В) FeCO3;  3) вапняк  3_____

  1. Укажіть неможливу реакцію:

А) CuSO4+Zn ->;  Б) PbCl2+Zn->; 

      B) Zn(NO3)2+Ni ->.

  1. Допишіть рівняння можливих реакцій:
  1. ZnCl2+Cu ->________ 3) Na+H2O ->____
  2. Al+S ->________  4) Fe+Mg(NO3)2 ->__
  1. Запишіть рівняння реакцій, з допомогою яких можна здійснити перетворення:

CaCO3 -> CaO -> Ca(OH)2 -> CaCO3 -> CaSO4

______________________________________

______________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. В результаті взаємодії кальцій гідроксиду масою 37г з амоній сульфатом одержали 15г амоніаку. Обчисліть масову частку виходу амоніаку.

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

______________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Практична робота № 1

ДОБУВАННЯ ВУГЛЕКИСЛОГО ГАЗУ. ВЗАЄМОПЕРЕТВОРЕННЯ КАРБОНАТІВ І ГІДРОГЕНКАРБОНАТІВ

Мета:  навчитися добувати та розпізнавати карбон(ІV) оксид у лабораторних умовах; дослідити вза­ємоперетворення карбонатів і гідрогенкарбонатів.

Обладнання: штатив із пробірками, шпатель або ложечка, нагрівальний прилад, пробіркотримач, лабора­торний штатив із лапкою, пробка з газовідвід­ною трубкою.

Реактиви: шматочки мармуру (крейди або вапняку), крис­талічний натрій гідрогенкарбонат, розчини кальцій гідроксиду (вапняної води), хлоридиої кислоти (1 : 2).

3 правилами техніки безпеки ознайомлений(а),  зобов'язуюсь виконувати

________________________(підпис)

 

Хід роботи

І.    Добування карбон(ІV) оксиду 

1. Зберіть прилад, як показано на рисунку. 


 

2. Виконайте дослід 
Покладіть у пробірку(1) декілька шматочків мармуру, вапняку, крейди  або  один-два шпателі кристаліч­ного натрій гідрогенкарбонату. Долийте розчин хлоридної кислоти (1 : 2).             

3.     Швидко закрийте пробірку з реагуючими речовинами пробкою (2) з газовідвідною трубкою (3), кінець якої опустіть у пробірку з вапняною водою (4).             

Спостереження ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Записати рівняння реакції в молекулярній, повній та скороченій іонних формах.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки. Карбон(ІУ) оксид добувають шляхом _____________________________________________

____________________________________________________________________________________

 

II. Утворення карбонату

Пропускайте газ, що утворюється, через вапняну воду до настання видимих змін.

Спостереження ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Записати рівняння реакції в молекулярній, повній та скороченій іонних формах.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________

Висновки. Вуглекислий газ розпізнають за допомогою ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

III. Утворення гідроген карбонату і карбонату

Продовжуйте пропускати газ, що утворюється, через роз­чин до настання видимих змін.

Спостереження ________________________________________________________________________________________________________________________

 Записати рівняння реакції в молекулярній, повній та скороченій іонних формах.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки. Карбонати перетворюються на гідрогенкарбонати за таких умов: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

IV. Утворення карбонату з гідрогенкарбонату

Вийміть газовідвідну трубку з рідини. Нагрівайте пробір­ку (4) з прозорим розчином, що утворився, використовуючи пробіркотримач.

Спостереження _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Записати рівняння реакції в молекулярній, повній та скороченій іонних формах.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки. Гідрогенкарбонати перетворюються на карбона­ти за таких умовов: ______________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зробіть загальний висновок.

У процесі виконання практич­ної роботи я навчився(лася)________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Практична робота № 2

Тема.  РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ             

Мета: використати одержані знання про властивості металів та їхніх сполук для проведення та по­яснення результатів дослідів.

Обладнання:    штатив із пробірками, піпетки, скляна трубка.

Реактиви:  1. У пронумерованих пробірках містяться розчини:

калій карбонату, алюміній хлори­ду, натрій сульфату;

2. Розчини: хлоридної кислоти, натрій гідро­ксиду, барій хлориду, купрум(ІІ) хлориду, нітратної кислоти;

Завдання

  1. У трьох пронумерованих пробірках містяться розчини калій карбонату, алюміній хлориду, натрій сульфату. Визначте, в якій пробірці міститься кожний із них.
  1. Добудьте розчин купрум(ІІ) нітрату з купрум(ІІ) хлориду.

 

З правилами техніки безпеки ознайомлений(а), зобов'язуюсь виконувати                                           ___________________________ (підпис)

Хід  роботи

І. Визначення речовин

Необхідні реактиви __________________________

а) Щоб визначити (І речовину), необхідно в проби розчинів із трьох пробірок додати ________

Записати рівняння реакції в молекулярній, повній та скороченій іонних формах.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

б) Щоб визначити (ІІ речовину), необхідно в проби двох розчинів, що залишилися, додати ____

Записати рівняння реакції в молекулярній, повній та скороченій іонних формах.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

в) Щоб підтвердити, що в останній пробірці міститься _________, необхідно додати _________             

Записати рівняння реакції в молекулярній, повній та скороченій іонних формах.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновки.

У пробірці № 1 міститься____________

У пробірці № 2 міститься_______________

      У пробірці № 3 міститься_______________

ІІ. Добування речовин.

 Щоб добути ________________________________________________________________________________

Необхідно ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(записати рівняння реакцій)

Висновки. Для розв'язання експериментальних задач на визначення та добування речовин необхідно використовува­ти такі теоретичні знання __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

1

 

doc
Додано
31 травня 2019
Переглядів
1849
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку