Календарно – тематичне планування
-Основи здоров'я. 5 клас
-Основи здоров'я. 6 клас
-Основи здоров'я. 9 клас
ЗАТВЕРДЖЕНО Директором Петропавлівської СШ № 2 Ткач Р.А.______________ |
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з навчально-виховної роботи Гонтаренко Т.П.______________
|
Календарно – тематичне планування
Вчитель Філіпова А.В. _____________
ПЕРЕВІРЕНО на засіданні методичного об’єднання вчителів -предметників Голова ШМО Мєлєхова Л.І._________________ Протокол № _____ від ______________2017 р. |
Перелік програм, відповідно до яких складено
календарно – тематичне планування
Предмет |
Клас |
Назва навчальної програми, автори |
Видавництво, рік видання |
Документ, яким затверджено програму |
Основи здоров’я |
5-9 |
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи здоров’я. 5-9 класи» (авт. Бойченко Т.Є. та ін.) |
ВД «Освіта» 2013 |
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
|
Перелік підручників, за якими складено планування
Розподіл годин
Клас |
Предмет |
Годин за програмою |
Годин за планом |
||
всього |
І сем |
ІІ сем |
|||
5 |
Основи здоров’я |
35 |
35 |
16 |
19 |
6 |
Основи здоров’я |
35 |
35 |
16 |
19 |
9 |
Основи здоров’я |
|
|
|
|
Календарне планування основ здоров'я за новим Державним стандартом
базової і повної загальної освіти у 5 класі 2017-2018 навчальному році
№ з/п |
Дата |
Зміст теми, уроку |
Тип уроку |
Мета уроку |
Розділ 1. Здоров’я людини 5+ 1 година резервна |
||||
1 |
|
Життя і здоров’я людини. Здоровий спосіб життя. Принципи здорового способу життя.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Ознайомити учнів з поняттям «здоров'я » та його ознаками; продовжувати формувати в учнів активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров'я. |
2 |
|
Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності. Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Розвивати уявлення учнів про безпечні та небезпечні принципи життєдіяльності. Формувати вміння запобігати хворобам та вміння проводити профілактичні заходи.
|
3 |
|
Безпека на дорозі Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги.
|
Урок вивчення нового матеріалу і формування практичних навичок |
Розширювати знання учнів з основних правил безпеки пішохода на дорозі; ознайомити з дорожньою розміткою, її значенням; вміння аналізувати дорожню ситуацію та приймати зважені рішення щодо переходу дороги. |
4 |
|
Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира .
|
Урок формування практичних навичок |
Познайомити учнів з правилами поведінки на зупинках; виховувати уважність, спостережливість, обережність, дисциплінованість. |
5 |
|
Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП.
|
Урок формування практичних навичок |
Повторити з учнями правила користування громадським транспортом; розробити пам’ятки пасажира громадського транспорту та звернути увагу на дії при ДТП. |
6 |
|
Узагальнення знань з розділу 1. Здоров’я людини |
Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок |
Повторити та узагальнити знання з теми «Здоров’я людини» |
Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я – 5 годин |
||||
7 |
|
Уміння вчитися Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Виконання домашніх завдань. Облаштування робочого місця.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Ознайомити учнів із вмінням правильно розподіляти свій час; правильно облаштовувати своє робоче місце. |
8 |
|
Умови успішного навчання. Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання. Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування.
|
Урок вивчення нового матеріал |
Продовжити роботу над виробленням навичок дотримання розпорядку дня; познайомити учнів з умовами успішного навчання. |
9 |
|
Підготовка до контрольної роботи.
|
Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок |
Повторити та узагальнити знання з теми.
|
10 |
|
Повага до себе та інших Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.
|
Урок вивчення нового матеріалу
|
Вчити дітей розуміти індивідуальність людини не тільки як фізичної особи, а й як об’єкта соціального оточення; розвивати повагу до себе та інших людей. |
11 |
|
Почуття і емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття. Відпрацювання навичок висловлювання почуттів. |
||
ТЕМАТИЧНА |
||||
Розділ 3. Фізична складова здоров’я – 5 + 1 година резервна
|
||||
12 |
|
Фізичні чинники здоров’я. Принципи і методи загартовування. Рухова активність.
|
Урок вивчення нового матеріалу і формування практичних навичок |
Поглибити знання учнів про принципи та методи загартовування; продовжити формувати у школярів переконання що рух і здоров'я взаємопов’язані. |
13 |
|
Профілактика порушень постави і гостроти зору. . Виконання вправ для формування правильної постави та гімнастики для очей.
|
Урок формування практичних навичок |
Розвивати вміння учнів проводити профілактичні заходи щодо формування правильної постави та збереження зору. Виробляти вміння робити щоденну гімнастику для очей. |
14 |
|
Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом. Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом ; розвивати навички надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах. |
15 |
|
Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну. Розрахунок максимальної маси портфеля.
|
Урок формування практичних навичок |
Продовжити роботу над виробленням навичок правильного відпочинку школяра; навчити дітей самостійно визначати в себе ознаки втоми; дотримуватися вміння організовувати свою працю і відпочинок. |
16 |
|
Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я.
|
Урок вивчення нового матеріалу і формування практичних навичок |
Ознайомити учнів із шкідливим впливом телебачення і комп’ютера на здоров’я; розробити пам’ятку щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером
|
17 |
|
Узагальнення знань з розділу 3. Фізична складова здоров’я |
Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок |
Повторити та узагальнити знання з теми. |
Тематична Розділ 4. Соціальна складова здоров’я – 16 годин Тема 1. Соціальне добробут – 8 годин |
||||
18 |
|
Право на здоров’я Права дитини. Обов’язки учня і громадянина.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Ознайомити учнів із правами та обов’язками дитини; навчитися користуватися літературними джерелами про права дитини |
19 |
|
Спілкування і здоров’я. Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я. Переваги упевненої поведінки.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Розвивати в учнів вміння спілкування та упевненої поведінки в собі. |
20 |
|
Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Розвивати в учнів вміння спілкуватися з дорослими; відпрацювати навички упевненої поведінки: моделювання ситуацій звернення до батьків, вчителів, інших дорослих. упевненої поведінки в собі. |
21 |
|
Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями і дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі. Безпека спілкування в Інтернеті.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Розвивати в учнів вміння спілкуватися з однолітками; вміти протидіяти виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.
|
22 |
|
Соціальна небезпека інфекційних захворювань. Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю. |
Урок вивчення нового матеріалу Поняття про туберкульоз і ВІЛ-інфекцію. |
Визначити основні небезпеки інфекційних захворювань та як запобігти їм.
|
23 |
|
Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю. |
Урок вивчення нового матеріалу |
Розвивати в учнів толерантне ставлення до людей, які живуть з ВІЛ. |
24 |
|
Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю. |
Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок |
Повторити та систематизувати знання з теми «Соціальне благополуччя». |
25 |
|
Узагальнення знань з теми 1. Соціальний добробут
|
Урок контролю знань |
Підсумковий контроль з теми. |
Тематична |
||||
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі – 8 годин
|
||||
26 |
|
Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Ознайомити дітей з причинами виникнення пожеж та з елементарними правилами користування сірниками, електрообладнанням.
|
27 |
|
Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Формувати навички гасіння невеликих пожеж, гасіння електроприладів; вміння захистити органи дихання під час пожежі; відпрацювати навички захисту органів дихання від отруйних газів.
|
28 |
|
Дитина в автономній ситуації Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в побуті;вчити основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях. |
29 |
|
Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Ознайомити дітей з безпекою в Інтернеті; в місцях підвищеної небезпеки; моделювання безпечної поведінки із незнайомими людьми.
|
30 |
|
Безпечне довкілля Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Вчити дітей берегти власне життя і здоров'я; розвивати екологічну свідомість школярів щодо збереження природного середовища.
|
31 |
|
Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Сформувати в учнів поняття «Стихійні лиха»;ознайомити з правилами поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення; навчити учнів користуватися підручними рятувальними заходами для врятування власного життя . |
32 |
|
Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді
|
Урок вивчення нового матеріалу |
Розглянути з учнями можливі небезпеки під час відпочинку на природі; обговорити правила купання у водоймах та вміння виготовляти рятувальні засоби з підручних матеріалів. обговорити позитивний і негативний вплив води на організм людини; вчити дітей надавати першу допомогу постраждалому при тепловому або сонячному ударі.
|
33 |
|
Узагальнення знань з теми 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі |
Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок |
Повторити та систематизувати знання з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі» |
34 |
|
Узагальнення знань з теми 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі |
||
35 |
|
Узагальнення знань з теми 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі |
||
ТЕМАТИЧНА |
Календарне планування основ здоров'я за новим Державним стандартом
базової і повної загальної освіти у 6 класі 2017-2018 навчальному році
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
|
Розділ 1. Здоров’я людини – 4 годин
|
1 |
|
Життя і здоров'я людини. Безпека життєдіяльності. Здоров’я і благополуччя. Життєві навички, сприятливі для здоров’я. |
2 |
|
Ризики і небезпеки. Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у щоденному житті. Екстремальні і надзвичайні ситуації.
|
3 |
|
Навколишнє середовище і здоров’я. Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки природного середовища. Вплив техногенного середовища на здоров’я людини. Екологічні проблеми довкілля.
|
4 |
|
Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек. • Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек. • Відпрацювання навичок захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)* |
|
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я – 6+1 година резервна
|
5 |
|
Харчування і здоров’я. Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці. • Визначення збалансованості харчового раціону.* |
6 |
|
Харчові звички. Принципи харчування для здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень. |
7 |
|
Профілактика йододефіциту і діабету. |
8 |
|
Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях. • Аналіз маркування харчових продуктів.*
|
9 |
|
Особиста гігієна. Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою. • Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни» |
10 |
|
Гігієна ротової порожнини. Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом. |
11
|
|
Узагальнення знань з розділу 2. Фізична складова здоров’я (тестування).
|
Тематична |
||
Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я – 6 годин
|
||
12 |
|
Звички і здоров’я. Психічний розвиток підлітка. Ознаки гармонійного розвитку хлопчиків і дівчаток. • Проект самовдосконалення (вибір, планування і досягнення мети). |
13 |
|
Потреби людини, їх розвиток із віком. Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок. • Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички). |
14 |
|
Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки. • Моделювання ситуації прийняття зважених рішень. |
15 |
|
Критичне мислення та уміння приймати рішення. Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоров’я. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами. Соціальна і комерційна реклами. • Аналіз грошових витрат, пов’язаних з зі шкідливими звичками* • Аналіз соціальної і комерційної реклами. |
16 |
|
Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям. • Моделювання ситуації відмови від вживання психоактивних речовин. |
17 |
|
Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ. • Створення соціальної реклами з профілактики ВІЛ-інфекції. |
18 |
|
Узагальнення знань з розділу 3. Психічна і духовна складові здоров’я (тестування).
|
Розділ 4. Соціальна складова здоров’я – 15 годин
|
||
19 |
|
Тема 1. Соціальний добробут - 7 годин Спілкування і здоров’я. Засоби комунікації. Навички спілкування. Стилі спілкування людей. |
20 |
|
Значення упевненої поведінки для здоров’я. • Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях. |
21 |
|
Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в Інтернеті (соціальні мережі) |
22 |
|
Конфлікти і здоров’я. Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів. • Складання плану покращення міжособистісних стосунків. |
23 |
|
Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях. • Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів. • Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях. |
24 |
|
Стосунки з однолітками. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі. |
25 |
|
Узагальнення знань з теми 1. Соціальний добробут (тестування).
|
ТЕМАТИЧНА |
||
26 |
|
Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі – 8 годин Безпека в побуті. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами |
27 |
|
Безпека при користуванні засобами побутової хімії. • Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії.* |
28 |
|
Пожежна безпека оселі . Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку. • Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі**. |
29 |
|
Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу. • Виготовлення ватно-марлевої пов’язки. |
30 |
|
Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту. |
31 |
|
Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста. |
32 |
|
Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді. |
33 |
|
Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила взаємодії з рятувальниками.
|
34 |
|
Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.
|
35 |
|
Узагальнення знань з теми 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі (тестування). |
ТЕМАТИЧНА |
Календарне планування основ здоров'я за новим Державним стандартом
базової і повної загальної освіти у 9 класі 2017-2018 навчальному році
17 год на рік, 0,5 год
№ |
Дата |
Тема уроку |
Розділ 1. Здоров’я людини (3 год) |
||
1 |
|
Дотримання здорового способу життя. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту Аналіз свого способу життя та особистих цілей
|
2 |
|
Сучасне уявлення про здоров'я. Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я. |
3 |
|
Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я ( 6 год) |
||
4 |
|
Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я |
5 |
|
Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичний, психологічний і соціальний добробут людини. |
6 |
|
Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури |
7 |
|
Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. |
8 |
|
Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
9 |
|
Моніторинг здоров’я Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я. |
Тематична |
||
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я (12 год) |
||
10 |
|
Самореалізація особистості . Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації. Самопізнання і формування особистості. |
11 |
|
Формування самооцінки. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
12 |
|
Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
13 |
|
Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю. |
14 |
|
Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання
Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
15 |
|
Підготовка до Державної підсумкової атестації . Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
УЗГОДЖЕНО керівником ШМО: УЗГОДЖЕНО заступником директора з НВР: ЗАТВЕРДЖЕНО директором: |
||
16 |
|
Самовиховання характеру. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини |
17 |
|
Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності і якість життя |
18 |
|
Моральний розвиток особистості. |
19 |
|
Самовиховання характеру |
20 |
|
Захист міні-проекту: «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації» |
21 |
|
Екскурсія до центру зайнятості населення. |
Тематична |
||
Розділ 3. Соціальна складова здоров’я (10 год) |
||
22 |
|
Тема 1. Соціальний добробут (6 год) Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
23 |
|
Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і « стать» |
24 |
|
Репродуктивне здоров’я молоді Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків, зокрема, інфікування на вірус папіломи людини та ризик розвитку раку шийки матки. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
25 |
|
Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Спільна відповідальність чоловіка і жінки за використання контрацепції та засобів захисту від ІПСШ. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. |
26 |
|
Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я та з інвалідністю. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
27 |
|
Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. Значення регулярних профілактичних оглядів для хлопців та дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань молочної залози (огляд мамолога). |
28 |
|
Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання у своєму середовищі |
29 |
|
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки (4 год) Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки. |
30 |
|
Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки |
31 |
|
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
32 |
|
Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
33 |
|
Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. |
34 |
|
Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку |
35 |
|
Узагальнення знань з курсу основ здоров ’я за 9 клас |
Тематична |
||
УЗГОДЖЕНО заступником директора з НВР: ЗАТВЕРДЖЕНО директором: |
Календарне планування основ здоров'я за новим Державним стандартом
базової і повної загальної освіти у 9 класі 2017-2018 навчальному році
18 год на рік, 0,5 год
№ |
Дата |
Тема уроку |
Розділ 1. Здоров’я людини (3 год) |
||
1 |
|
Дотримання здорового способу життя. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту Аналіз свого способу життя та особистих цілей
|
2 |
|
Сучасне уявлення про здоров'я. Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я. |
3 |
|
Чинники, що впливають на показники здоров’я населення. Сфери життя людини Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я ( 6 год) |
||
4 |
|
Збереження і зміцнення фізичної складової здоров'я Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я |
5 |
|
Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури |
6 |
|
Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці. |
7 |
|
Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
Тематична |
||
УЗГОДЖЕНО керівником ШМО: УЗГОДЖЕНО заступником директора з НВР: ЗАТВЕРДЖЕНО директором: |
||
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я (12 год) |
||
8 |
|
Формування самооцінки. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
9 |
|
Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
10 |
|
Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю. |
11 |
|
Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання
Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
12 |
|
Підготовка до Державної підсумкової атестації . Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
Тематична |
||
Розділ 3. Соціальна складова здоров’я (6 год) |
||
13 |
|
Тема 1. Соціальний добробут (4 год) Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
14 |
|
Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і « стать» |
15 |
|
Репродуктивне здоров’я молоді Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків, зокрема, інфікування на вірус папіломи людини та ризик розвитку раку шийки матки. Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
16 |
|
Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Спільна відповідальність чоловіка і жінки за використання контрацепції та засобів захисту від ІПСШ. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. |
17 |
|
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки ( 2 год) Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки. |
18 |
|
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту
|
Тематична |
||
УЗГОДЖЕНО заступником директора з НВР: ЗАТВЕРДЖЕНО директором: |