Збірник календарного планування з основ здоров*я 5, 6,9 класи (за новою програмою)

Про матеріал

Календарно – тематичне планування

-Основи здоров'я. 5 клас

-Основи здоров'я. 6 клас

-Основи здоров'я. 9 клас

Перегляд файлу

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директором

Петропавлівської СШ № 2

Ткач Р.А.______________        

    «ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з навчально-виховної          роботи

Гонтаренко Т.П.______________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно – тематичне планування

 

  • Основи здоров’я.  5 клас
  • Основи здоров’я.  6 клас
  • Основи здоров’я.  9 клас

 

 

 

Картинки по запросу основи здоров'я фон 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель Філіпова А.В. _____________

 

 

 

ПЕРЕВІРЕНО

на засіданні методичного об’єднання вчителів -предметників

Голова ШМО                                           Мєлєхова Л.І._________________

Протокол № _____  від ______________2017 р.

 

 

 


Перелік програм, відповідно до яких складено

календарно – тематичне планування

Предмет

Клас

Назва

навчальної програми,

автори

Видавництво,

рік видання

Документ, яким  затверджено програму

Основи здоров’я

5-9

Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Основи здоров’я. 5-9 класи» (авт. Бойченко Т.Є. та ін.)

ВД «Освіта»

2013

Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

 

 

 

 

 

Перелік підручників, за якими складено планування

  • 5 кл. Основи здоров’я. І.Д.Бех, Т.В. Воронцова, Алатон, 2013                                              
  • 6 кл. Основи здоров’я. І.  Д.  Бех,  Т.  В.  Воронцова, В.  С. Пономаренко,  С.  В. Страшко.    К.:  Видавництво «Алатон»,  2014.    200  с.     
  • 9 кл. Основи    здоров’я.                      

 

Розподіл годин

Клас

Предмет

Годин за програмою

Годин за планом

всього

І сем

ІІ

сем

5

Основи здоров’я

35

35

16

19

6

Основи здоров’я

35

35

16

19

9

Основи здоров’я

 

 

 

 

 


Календарне планування основ здоров'я за новим Державним стандартом

 базової і повної загальної освіти у 5 класі 2017-2018 навчальному році

 

№ з/п

Дата

Зміст теми, уроку

Тип уроку

Мета уроку

Розділ 1. Здоров’я людини  5+ 1 година резервна

1

 

Життя і здоров’я людини.

Здоровий спосіб життя. Принципи здорового способу життя.

 

Урок вивчення нового матеріалу

Ознайомити учнів з поняттям «здоров'я » та його ознаками; продовжувати формувати в учнів активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров'я.

2

 

Безпека і небезпека. Принципи безпечної життєдіяльності.

Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття.

  • Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла.
  • Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Розвивати уявлення учнів про безпечні та небезпечні принципи життєдіяльності.

Формувати вміння запобігати хворобам та вміння проводити профілактичні заходи.

 

3

 

Безпека на дорозі

Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багатосмугової дороги.

  • Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості.
  • Прийняття зважених рішень щодо переходу дороги.
  • Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу у небезпечному місці.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу і формування практичних навичок

Розширювати знання учнів з основних правил безпеки пішохода на дорозі; ознайомити з дорожньою  розміткою, її значенням; вміння аналізувати дорожню ситуацію та приймати зважені рішення щодо переходу дороги.

4

 

Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира .

  • Відпрацювання навичок поведінки у  транспорті.  
  • Розробка пам’ятки пасажира громадського транспорту.

 

Урок формування практичних навичок

Познайомити учнів з правилами поведінки на зупинках; виховувати уважність,

спостережливість,

обережність, дисциплінованість.

5

 

Правила користування громадським транспортом. Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП.

  • Відпрацювання навичок поведінки у  транспорті.
  •  Розробка пам’ятки пасажира громадського транспорту.
  • Моделювання поведінки пасажира при аварії в громадському транспорті.

 

 

Урок формування практичних навичок

Повторити з учнями правила користування громадським транспортом; розробити пам’ятки пасажира громадського транспорту та звернути увагу на  дії при ДТП.

6

 

Узагальнення знань з розділу 1. Здоров’я людини 

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок

Повторити та узагальнити знання з теми «Здоров’я людини» 

Розділ 2. Психічна і духовна складові здоров’я – 5 годин

7

 

Уміння вчитися

Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Виконання домашніх завдань. Облаштування робочого місця.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Ознайомити учнів із вмінням правильно розподіляти свій час; правильно облаштовувати своє робоче місце.

8

 

Умови успішного навчання. Розвиток  здібностей. Створення мотивації до навчання.

Типи сприйняття інформації. Активне слухання.  Прийоми для кращого запам’ятовування.

  • Відпрацювання навичок планування часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя.
  • Відпрацювання навичок активного слухання.

 

  • Визначення індивідуальних особливостей сприйняття.

 

Урок вивчення нового матеріал

Продовжити роботу над виробленням навичок дотримання розпорядку дня; познайомити учнів з умовами успішного навчання.

9

 

Підготовка до контрольної роботи.

  • Відпрацювання навичок підготовки до контрольної роботи.

 

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок

Повторити та узагальнити знання з теми.

 

10

 

Повага до себе та інших

Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.

  • Виконання вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей.

 

Урок вивчення нового матеріалу

 

Вчити дітей розуміти індивідуальність людини не тільки як фізичної особи, а й як об’єкта соціального оточення; розвивати повагу до себе та інших людей.

11

 

Почуття і емоції.  Вияви почуттів. Способи  висловлювання почуттів. Співпереживання  і співчуття.

Відпрацювання навичок  висловлювання  почуттів.

ТЕМАТИЧНА

 

Розділ 3. Фізична складова здоров’я – 5 + 1 година резервна

 

12

 

Фізичні чинники здоров’я. Принципи і методи загартовування.

Рухова активність.

 

Урок вивчення нового матеріалу і формування практичних навичок

Поглибити знання учнів про принципи та методи загартовування;

продовжити формувати у школярів переконання що рух і здоров'я взаємопов’язані.

13

 

Профілактика порушень постави і гостроти  зору.

.  Виконання вправ для формування правильної постави та гімнастики для очей.

 

Урок формування практичних навичок

Розвивати вміння учнів проводити профілактичні заходи щодо формування правильної постави та збереження зору. Виробляти вміння робити щоденну гімнастику для очей.

14

 

Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом. Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду.

  • Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах.
  • Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом ; розвивати навички надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах.

15

 

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми.  Умови здорового сну.

Розрахунок максимальної маси  портфеля.

 

 

Урок формування практичних навичок

Продовжити роботу над виробленням навичок правильного відпочинку школяра; навчити дітей самостійно визначати в себе ознаки втоми; дотримуватися вміння організовувати свою працю і відпочинок.

16

 

Вплив телебачення і комп’ютера на здоров’я.

  • Розробка пам’ятки щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу і формування практичних навичок

Ознайомити учнів із шкідливим впливом телебачення і комп’ютера на здоров’я;  розробити пам’ятку щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером

 

17

 

Узагальнення знань з розділу 3. Фізична складова здоров’я

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок

Повторити та узагальнити знання з теми.

Тематична

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я – 16 годин

Тема 1. Соціальне добробут – 8 годин

18

 

Право на здоров’я

Права дитини. Обов’язки учня і громадянина.

  • Аналіз літературних джерел про права дитини.

 

Урок вивчення нового матеріалу

Ознайомити учнів із правами та обов’язками

дитини;

навчитися

користуватися

літературними джерелами про права дитини

19

 

Спілкування і здоров’я.

Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я.   Переваги  упевненої поведінки.

  • Відпрацювання навичок ефективного спілкування.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Розвивати в учнів вміння спілкування та упевненої поведінки в собі.

20

 

Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини.

  • Відпрацювання навичок упевненої поведінки: моделювання ситуацій звернення до батьків, вчителів, інших дорослих.

 

Урок вивчення нового матеріалу

Розвивати в учнів вміння спілкуватися з дорослими; відпрацювати навички упевненої поведінки: моделювання ситуацій звернення до батьків, вчителів, інших дорослих.

 упевненої поведінки в собі.

21

 

Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями і дівчатами. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі. Безпека спілкування в Інтернеті.

  • Безпека спілкування  в Інтернеті

Урок вивчення нового матеріалу

Розвивати в учнів вміння спілкуватися з однолітками; вміти протидіяти виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.

 

22

 

Соціальна небезпека інфекційних захворювань.

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та  запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

Урок вивчення нового матеріалу Поняття про туберкульоз і ВІЛ-інфекцію. 

Визначити основні небезпеки

інфекційних захворювань та як запобігти їм.

 

23

 

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та  запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

Урок вивчення нового матеріалу

Розвивати в учнів толерантне ставлення до людей, які живуть з ВІЛ.

24

 

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та  запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я ( ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок

Повторити та систематизувати знання з теми «Соціальне благополуччя».

25

 

Узагальнення знань з теми 1. Соціальний добробут

 

Урок контролю знань

Підсумковий контроль з теми.

Тематична

 

 

Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі – 8 годин

 

26

 

Пожежна безпека.

Причини виникнення та способи гасіння невеликих  пожеж.

  • Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Ознайомити дітей з причинами виникнення пожеж та з елементарними правилами користування сірниками, електрообладнанням.

 

27

 

Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі.

  • Відпрацювання навичок  захисту органів дихання від отруйних газів.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Формувати навички

гасіння невеликих пожеж, гасіння електроприладів; вміння  захистити органи дихання під час пожежі;

відпрацювати навички  захисту органів дихання від отруйних газів.

 

28

 

Дитина в автономній ситуації

Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного та телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

  • Обстеження безпеки своєї оселі*.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути в побуті;вчити основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях.

29

 

Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями.

  • Моделювання безпечної поведінки із незнайомими людьми.

 

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Ознайомити дітей з

безпекою в Інтернеті; 

в місцях підвищеної небезпеки; моделювання безпечної поведінки із незнайомими людьми.

 

 

30

 

Безпечне довкілля

Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.

  • Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей.
  • Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях.
  • Створення саморобок для  повторного використання пластикових упаковок.

 

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Вчити дітей берегти власне життя і здоров'я; розвивати екологічну свідомість школярів щодо збереження природного середовища.

 

31

 

Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Підручні рятувальні заходи.

 

  • Моделювання безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення.

 

 

Урок вивчення нового матеріалу

Сформувати в учнів поняття «Стихійні лиха»;ознайомити з

правилами поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення; навчити учнів користуватися

підручними  рятувальними заходами для врятування власного життя .

32

 

Відпочинок на природі. Правила купання у  водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді

  •  Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів.
  • Моделювання ситуації надання допомоги  постраждалому при тепловому або сонячному ударі.

Урок вивчення нового матеріалу

Розглянути з учнями можливі небезпеки під час відпочинку на природі; обговорити правила купання у водоймах та  вміння виготовляти рятувальні засоби з підручних матеріалів. обговорити позитивний і негативний вплив води на організм людини; вчити дітей надавати першу допомогу постраждалому при тепловому або сонячному ударі.

 

33

 

Узагальнення знань з теми 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі

Урок узагальнення, систематизації знань учнів, удосконалення практичних умінь і навичок

Повторити та систематизувати знання з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»

34

 

Узагальнення знань з теми 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі

35

 

Узагальнення знань з теми 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі

ТЕМАТИЧНА


Календарне планування основ здоров'я за новим Державним стандартом

 базової і повної загальної освіти у 6 класі 2017-2018 навчальному році

 

Дата

Тема уроку

 

 

Розділ 1. Здоров’я людини – 4 годин

 

1

 

Життя і здоров'я людини. Безпека життєдіяльності. Здоров’я і благополуччя. Життєві навички, сприятливі для здоров’я.

2

 

Ризики і небезпеки. Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у щоденному житті. Екстремальні і надзвичайні ситуації. 

  •               Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні в екстремальну ситуацію.

3

 

Навколишнє середовище і здоров’я. Вплив природних чинників на здоров’я людини. Небезпеки природного середовища. Вплив техногенного середовища на здоров’я людини. Екологічні проблеми довкілля.

  •               Добір одягу за несприятливих погодних умов (ожеледиця, хуртовина, спека).
  • Моделювання поведінки в умовах зміни кліматичних умов.

4

 

Соціальне середовище і здоров’я. Захист від кримінальних небезпек.

 Складання пам’яток запобігання кримінальних небезпек.

 Відпрацювання навичок захисту особистого майна (квартири, велосипеда, мобільного телефону)*

 

 

Розділ 2. Фізична складова здоров’я – 6+1 година резервна

 

5

 

Харчування і здоров’я. Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому віці.

 Визначення збалансованості харчового раціону.*

6

 

Харчові звички. Принципи  харчування для здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних навантажень.

7

 

Профілактика йододефіциту і діабету.

8

 

Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша  допомога при харчових отруєннях.

 Аналіз маркування харчових продуктів.*

  • Відпрацювання алгоритму надання допомоги при харчових отруєннях

9

 

Особиста гігієна. Складові особистої гігієни. Догляд за шкірою.

 Складання пам’ятки: «Правила особистої гігієни»

10

 

Гігієна ротової порожнини. Особиста гігієна під час занять фізичною культурою та спортом.

 

11

 

 

 

Узагальнення знань з розділу 2. Фізична складова здоров’я (тестування).

 

Тематична

Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров’я – 6 годин

 

12

 

Звички і здоров’я. Психічний розвиток підлітка. Ознаки гармонійного розвитку хлопчиків і дівчаток.

 Проект самовдосконалення (вибір, планування і досягнення мети).

13

 

Потреби людини, їх розвиток із віком. Навички і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники формування звичок.

 Створення плану формування корисної звички (чи відмови від поганої або шкідливої звички).

14

 

Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування адекватної самооцінки.

 Моделювання ситуації прийняття зважених рішень.

15

 

Критичне мислення та уміння приймати рішення. Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень. Рішення, важливі для здоровя. Вплив реклами на рішення людини. Види реклами.   Соціальна і комерційна реклами.

 Аналіз грошових витрат, пов’язаних з зі шкідливими звичками*

 Аналіз соціальної і комерційної реклами.

16

 

Психоактивні речовини і здоров’я. Позитивні й негативні впливи однолітків. Протидія тиску і маніпуляціям.

 Моделювання ситуації відмови від вживання психоактивних речовин.

17

 

Толерантне ставлення до людей, що живуть з ВІЛ.

 Створення соціальної реклами з профілактики ВІЛ-інфекції.

18

 

 

Узагальнення знань з розділу 3. Психічна і духовна складові здоров’я (тестування).

 

Розділ 4. Соціальна складова здоров’я – 15 годин

 

19

 

Тема 1. Соціальний добробут -  7 годин

Спілкування і здоров’я. Засоби комунікації. Навички спілкування. Стилі спілкування людей.

20

 

Значення упевненої поведінки для здоров’я.

 Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях.

21

 

Види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в Інтернеті (соціальні мережі)

22

 

Конфлікти і здоров’я. Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання конфліктів.

 Складання плану покращення міжособистісних стосунків.

23

 

Конструктивне розв’язання конфліктів. Запобігання ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях.

 Моделювання ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів.

 Відпрацювання навичок самоконтролю у конфліктних ситуаціях.

24

 

Стосунки з однолітками. Підліткові компанії. Ознаки дружніх, недружніх і небезпечних компаній. Способи протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі.

25

 

 

Узагальнення знань з теми 1. Соціальний добробут

 (тестування).

 

ТЕМАТИЧНА

26

 

Тема 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі – 8 годин

Безпека в побуті. Правила користування газовими приладами, електроприладами,  водогоном, тепловими мережами

27

 

Безпека при користуванні засобами побутової хімії.

 Відпрацювання навичок безпечного зберігання ліків і засобів побутової хімії.*

28

 

Пожежна безпека оселі . Причини виникнення пожеж. Стадії розвитку пожежі. Пожежна охорона. Профілактика пожеж. План евакуації з будинку.

 Відпрацювання навичок екстреної евакуації з приміщення школи і своєї оселі**.

29

 

Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Дії в разі загоряння одягу.

 Виготовлення ватно-марлевої пов’язки.

30

 

Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об’єктів. Дії школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби захисту.

31

 

Безпека руху велосипедиста. Елементи конструкції велосипеда, що впливають на безпеку руху. Одяг для велосипедиста. Засоби безпеки велосипедиста.

32

 

Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді.

33

 

 

Поведінка в екстремальних ситуаціях.  Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила  взаємодії з рятувальниками.

  • Оцінка захаращеності під’їзду до будинку спец автомобілів  служби ДСНС. Моделювання ситуації виклику рятувальних служб**.

34

 

Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП.

  • Моделювання допомоги при попаданні на тіло  речовин побутової хімії та  при отруєнні ними.
  • Відпрацювання навичок безпечної поведінки при небезпеці ураження електричним струмом та допомоги при ураженні електричним струмом.**

35

 

Узагальнення знань з теми 2. Безпека в побуті й навколишньому середовищі

 (тестування).

ТЕМАТИЧНА


Календарне планування основ здоров'я за новим Державним стандартом

 базової і повної загальної освіти у 9 класі 2017-2018 навчальному році

17 год на рік, 0,5 год

Дата

Тема уроку

Розділ 1. Здоров’я людини (3 год)

1

 

 Дотримання здорового способу життя.

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

Аналіз свого способу життя та особистих цілей

 

2

 

Сучасне уявлення про здоров'я.  Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я.

3

 

Чинники, що впливають на показники здоров’я населення.

Сфери життя людини

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  •  Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя

 

Розділ 2. Фізична складова здоров’я ( 6 год)

4

 

 Збереження і зміцнення   фізичної складової здоров'я

 Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я

5

 

Види рухової активності. Вплив рухової активності на фізичний, психологічний і соціальний добробут  людини.

6

 

Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури

7

 

Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці.

8

 

Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму.

9

 

Моніторинг здоров’я

Види моніторингу фізичної складової здоров’я. Показники фізичного здоров’я

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров’я.

Тематична

Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я (12 год)

10

 

Самореалізація особистості . Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації. Самопізнання і формування особистості.

11

 

Формування самооцінки. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення.

 Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Самооцінка характеру. Проект самовиховання.*

12

 

Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація

 Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  •          Виявлення професійних схильностей

13

 

Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю.

14

 

Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання

 

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Визначення індивідуального стилю навчання

15

 

Підготовка до Державної підсумкової атестації . Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації.

УЗГОДЖЕНО керівником ШМО:

УЗГОДЖЕНО заступником директора з НВР:

ЗАТВЕРДЖЕНО директором:

16

 

Самовиховання характеру. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини

17

 

Роль життєвих цінностей у формуванні характеру.   Цінності і якість життя

18

 

Моральний розвиток особистості.

19

 

Самовиховання характеру

20

 

Захист міні-проекту: «Дослідження ринку праці за матеріалами засобів масової інформації»

21

 

Екскурсія до центру зайнятості населення.

Тематична

Розділ 3. Соціальна складова здоров’я (10 год)

22

 

Тема 1. Соціальний добробут (6 год)

Соціальна компетентність.

Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Відпрацювання прийомів ефективного спілкування  з дорослими й однолітками

23

 

Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і « стать»

24

 

Репродуктивне здоров’я молоді

Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків, зокрема, інфікування на вірус папіломи людини та ризик розвитку раку шийки матки.

  Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання

 

25

 

Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Спільна відповідальність чоловіка і жінки за використання контрацепції та засобів захисту від ІПСШ. Значення моральних цінностей  для профілактики ІПСШ. 

26

 

Протидія стигмі і дискримінації осіб за будь-якою ознакою в т. ч. за станом здоров’я  та з інвалідністю.

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей

27

 

Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад.

Значення регулярних  профілактичних оглядів для хлопців та дівчат. Профілактика та раннє виявлення онкологічних захворювань молочної залози (огляд мамолога).

28

 

Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді.

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Відпрацювання навичок отримання достовірної

     інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання  у своєму середовищі

29

 

Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки  (4 год)

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки.

30

 

Концепція національної безпеки України. Сфери національної безпеки

31

 

Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні

32

 

Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  •   Оцінювання екологічних небезпек за місцем  проживання, що впливають на  здоров’я громади **

33

 

Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України.

34

 

Поняття інформаційного суспільства та сталого розвитку

35

 

Узагальнення знань з курсу основ здоров ’я за 9 клас

Тематична

УЗГОДЖЕНО заступником директора з НВР:

ЗАТВЕРДЖЕНО директором:

 


Календарне планування основ здоров'я за новим Державним стандартом

 базової і повної загальної освіти у 9 класі 2017-2018 навчальному році

18 год на рік, 0,5 год

Дата

Тема уроку

Розділ 1. Здоров’я людини (3 год)

1

 

 Дотримання здорового способу життя.

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

Аналіз свого способу життя та особистих цілей

 

2

 

Сучасне уявлення про здоров'я.  Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я.

3

 

Чинники, що впливають на показники здоров’я населення.

Сфери життя людини

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  •  Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя

 

Розділ 2. Фізична складова здоров’я ( 6 год)

4

 

 Збереження і зміцнення   фізичної складової здоров'я

 Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я

5

 

Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури

6

 

Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці.

7

 

Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енергозатрат організму.

Тематична

УЗГОДЖЕНО керівником ШМО:

УЗГОДЖЕНО заступником директора з НВР:

ЗАТВЕРДЖЕНО директором:

Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я (12 год)

8

 

Формування самооцінки. Поняття життєвого самовизначення. Складові життєвого самовизначення.

 Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Самооцінка характеру. Проект самовиховання.*

9

 

Критерії і мотиви для вибору професії. Профорієнтація

 Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  •          Виявлення професійних схильностей

10

 

Емоційне благополуччя. Природа і види емоцій. Поняття емоційної зрілості. Саморегуляція. Методи самоконтролю.

11

 

Уміння вчитися. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання

 

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Визначення індивідуального стилю навчання

12

 

Підготовка до Державної підсумкової атестації . Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до Державної підсумкової атестації.

Тематична

Розділ 3. Соціальна складова здоров’я (6 год)

13

 

Тема 1. Соціальний добробут (4 год)

Соціальна компетентність.

Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Відпрацювання прийомів ефективного спілкування  з дорослими й однолітками

14

 

Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і « стать»

15

 

Репродуктивне здоров’я молоді

Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків, зокрема, інфікування на вірус папіломи людини та ризик розвитку раку шийки матки.

  Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання

 

16

 

Запобігання захворюванням, які передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Спільна відповідальність чоловіка і жінки за використання контрацепції та засобів захисту від ІПСШ. Значення моральних цінностей  для профілактики ІПСШ. 

17

 

Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки  ( 2  год)

Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Взаємозв’язок особистої, національної і глобальної безпеки.

18

 

Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я

Практичні завдання, які є складовою діяльнісного компоненту

  • Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні

Тематична

УЗГОДЖЕНО заступником директора з НВР:

ЗАТВЕРДЖЕНО директором:

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Богдан Наталія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
1 липня 2018
Переглядів
7007
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку