Комунальний заклад
“Маріупольська загальноосвітня школа I-III ступенів №15
Маріупольської міської ради
Донецької області”
Збірник контрольних робіт з алгебри
8 клас
Г.Ф. Леус
М.О. Михайлова
Маріуполь
2020р
Вступ
Навчальний посібник «Збірник контрольних з математики. Алгебра. 8 клас» призначений для тематичного оцінювання досягнень учнів з алгебри в 8-х класах загальноосвітніх навчальних закладів.
Зміст завдань відповідає програмі Міністерства освіти і науки України за чиним державним стандартом.
Збірник містить 6 контрольних робіт, кожна з яких включає два рівноцінних варіанти. Кожен варіант складається з трьох частин, які відрізняються як формою завдань, так і їх складністю:
Контрольна робота № 1
Додавання і віднімання раціональних дробів.
Варіант № 1.
Г) х- довільне число, крім -4
Д) х- довільне число.
6. Побудуйте графік функції : у = -2х
Контрольна робота № 1
Додавання і віднімання раціональних дробів.
Варіант № 2.
3) В) х-довільне число, крім -9
Г) х- довільне число, крім 3
Д) х- довільне число.
6. Побудуйте графік функції : у = + 3х
Контрольна робота № 2
Множення і ділення раціональних дробів.
Варіант № 1.
Г) (-2; -3)
Д) (-2; -2)
4. Розв’яжіть рівняння - = 0.
5. Спростіть вираз ( - ): .
6. Знайдіть значення виразу х - , якщо відомо, що = 50
Контрольна робота № 2
Множення і ділення раціональних дробів.
Варіант № 2.
А) Б) - В) - Г) .
А) 25; Б) - ; В) ; Г) -25.
Г) (-2; -3)
Д) (-2; 3)
6. Знайдіть значення виразу , якщо відомо, що х - = 5.
Контрольна робота № 3.
Квадратні корені. Дійсні числа.
Варіант № 1.
А) 0 Б) 2 В) 3 Г) 7
А) 3; Б) 5+2; В) 7-2; Г) 7+2.
Г) х=64
Д) немає коренів
6. Спростіть вираз ) : .
Контрольна робота № 3.
Квадратні корені. Дійсні числа.
Варіант № 2.
А) немає коренів
Б) х = -3
= 9 В) х=81
Г) х=9
Д) х=± 3
5. Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу : .
6. Спростіть вираз ) : .
Контрольна робота № 4.
Квадратні рівняння.
Варіант № 1.
А) 9; Б) -18; В) -9; Г) 18.
2) Рівняння має 1 корінь Б)
3) Рівняння має два додатних кореня В)
Г)
Д)
Контрольна робота № 4.
Квадратні рівняння.
Варіант № 2.
Г) - 7+3х-4=0.
А) 5; Б) -14; В) -5; Г) 14.
2) Рівняння має 1 корінь Б)
3) Рівняння має два від’ємних кореня В)
Г)
Д)
Контрольна робота № 5.
Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.
Варіант № 1.
Г)
Д)
6. Відстань 48 км катер подолав за течією річки на 1 год швидше, ніж проти течії. Швидкість течії річки 4 км/год. Знайдіть власну швидкість катера.
Контрольна робота № 5.
Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.
Варіант № 2.
; А)
; Б)
. В) –
Г)
Д)
Підсумкова контрольна робота.
Варіант № 1.
1. При якому значенні змінної не має змісту вираз А) 2; Б) -2; В) 6;
Г) -6.
2. Спростити вираз А) ; Б) ; В) ; Г) .
3. Встановіть відповідність між виразами (1-3) та їх значеннями (А-Д)
1) А)
2) Б)
3) В)
Г)
Д)
6. Кілька учнів поділили порівну між собою 120 горіхів. Якби учнів було на 2 більше, то кожний з них отримав би на 2 горіхи менше. Скільки було учнів?
Підсумкова контрольна робота.
Варіант № 2.
1. При якому значенні змінної не має змісту вираз А) 5; Б) -5; В) 6;
Г) 0.
2. Спростити вираз А) ; Б) ; В) ; Г) .
3. Встановіть відповідність між виразами (1-3) та їх значеннями (А-Д)
1) А)
2) Б)
3) В)
Г)
Д)
6. Кілька учнів поділили порівну між собою 60 яблук. Якби учнів було на троє менше, то кожний з них отримав би на одне яблуко більше. Скільки було учнів?