Збірник контрольних робіт з алгебри, 8 клас

Про матеріал
Навчальний посібник «Збірник контрольних з математики. Алгебра. 8 клас» призначений для тематичного оцінювання досягнень учнів з алгебри в 8-х класах загальноосвітніх навчальних закладів. Зміст завдань відповідає програмі Міністерства освіти і науки України за чиним державним стандартом. Збірник містить 6 контрольних робіт, кожна з яких включає два рівноцінних варіанти. Кожен варіант складається з трьох частин, які відрізняються як формою завдань, так і їх складністю.
Перегляд файлу

 Комунальний заклад

“Маріупольська загальноосвітня школа I-III ступенів №15

Маріупольської міської ради

Донецької області”

 

 

 

 

Збірник контрольних робіт з алгебри

8 клас

 

 

 

 

Г.Ф. Леус

М.О. Михайлова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маріуполь

2020р


 

Вступ

Навчальний посібник «Збірник контрольних з математики. Алгебра. 8 клас» призначений для тематичного оцінювання досягнень учнів з алгебри в 8-х класах загальноосвітніх навчальних закладів.

Зміст завдань відповідає програмі Міністерства освіти і науки України за чиним державним стандартом.

Збірник містить 6 контрольних робіт, кожна з яких включає два рівноцінних варіанти. Кожен варіант складається з трьох частин, які відрізняються як формою завдань, так і їх складністю:

  •                   I частина (загальна кількість – 5 балів) містить завдання і вправи (під номерами 1-3), 1-2 завдання в основному, репродуктивного характеру на 1-2 логічних кроків, представлених у формі тестів з вибором однієї правильної відповіді. 3 завдання – це завдання на відповідність  (загальна кількість – 3 бали), треба підібрати для кожного з 3-рьох завдань правильну відповідь А – Д. Для їх вирішення учням досить знати правила, формули і визначення, передбачені  програмою, а також вміти виконувати найпростіші перетворення, спрощення та обчислення. Запропоновані завдання відповідають I-II рівню навчальних досягнень учнів.
  •                   II частина (загальна кількість – 4 бали, кожне завдання по 2 бали) містить завдання (під номерами 4-5) III рівня навчальних досягнень учнів. Учень самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, вміє виконувати математичні операції, загальна методика і послідовність яких йому відома, але зміст та умови змінні.
  •                   III частина (загальна кількість – 3 бали) містить завдання IV рівня навчань досягнень учнів (під номером 6). Учні приводять запис рішення з обґрунтуванням кожного його етапу і дають вірну відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 1

Додавання і віднімання раціональних дробів.

Варіант № 1.

 

  1. Скоротити дріб            А) ;   Б) ;    В) ;    Г) .

 

  1. Виконайте додавання   +        А) ;  Б) ; В) ;  Г)  

 

 

  1. Установіть відповідність між дробом (1-3) та областю визначення ( А-Д):
  1.                     А) х- довільне число, крім 4 і -4
  2.                    Б) х-довільне число, крім 2 і -2
  3.                    В) х-довільне число, крім -2

                          Г) х- довільне число, крім -4

                          Д) х- довільне число.

 

  1. Спростити  вираз :  - +   .

 

  1. Знайдіть значення виразу:  , якщо а = 0,3  ,  в = -0,4

 

     6. Побудуйте графік функції :  у = -2х 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 1

Додавання і віднімання раціональних дробів.

Варіант № 2.

 

  1. Скоротити дріб            А) ;  Б)   ; В) ; Г) .
  2. Виконайте додавання   +     А) ; Б) ; В) ;  Г)    .

 

  1. Установіть відповідність між дробом (1-3) та областю визначення ( А-Д):
  1.                     А) х- довільне число, крім 3 і -3
  2.                    Б) х-довільне число, крім  -3

3)                 В) х-довільне число, крім -9

                          Г) х- довільне число, крім 3

                          Д) х- довільне число.

 

  1. Спростити  вираз :  - +   .

 

  1. Знайдіть значення виразу:  , якщо х = 0,6  ,  у =  - 0,8

 

     6. Побудуйте графік функції :  у = + 3х 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 2

Множення і ділення раціональних дробів.

Варіант № 1.

 

  1. Виконайте множення     - .      А) ; Б) - В)      Г) -     .
  2. Знайдіть значення виразу        А) 8;   Б) - ;    В) ;    Г) 1.
  3. Установіть відповідність між функцією у = (1-3) та точкою , яка належіть графіку функції (А_Д)                                                                                                                                                                                        
  1. у= -                А)  (-2; 3)
  2. у =                 Б)   (-2; -1) 
  3. у = -               В)   (-2; 1)

                         Г)   (-2; -3)

                         Д)   (-2; -2)

 

      4. Розв’яжіть рівняння  - = 0.

 

5.   Спростіть вираз ( - ): .

 

      6. Знайдіть значення виразу х - , якщо відомо, що = 50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 2

Множення і ділення раціональних дробів.

Варіант № 2.

 

  1. Виконайте множення      .     

 А)      Б) - В) -         Г)      .

 

  1. Знайдіть значення виразу    

   А) 25;   Б) - ;    В) ;    Г) -25.

 

  1. Установіть відповідність між функцією у = (1-3) та точкою , яка належіть графіку функції (А_Д)                                                                                                                                                                                        
  1. у=                  А)  (-2;-2)
  2. у = -               Б)   (-2; 4) 
  3. у =                 В)   (-2; -4)

                         Г)   (-2; -3)

                         Д)   (-2; 3)

 

  1.  Розв’яжіть рівняння  - = 0.

 

  1.  Спростіть вираз ( - ): .

 

     6. Знайдіть значення виразу   , якщо відомо, що х - = 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3.

Квадратні корені. Дійсні числа.

Варіант № 1.

 

  1. Знайдіть значення виразу -    

  А) 0   Б) 2   В) 3   Г) 7

 

  1. Спростіть вираз (  

А)  3;   Б) 5+2;   В) 7-2;  Г) 7+2.

 

  1. Установіть відповідність між рівнянням (1-3) та його коренями (А-Д):
  1.                  А) х = 256
  2.                Б) х = 4
  3. = 16                   В) х=± 4

                                Г) х=64

                                Д) немає коренів

 

  1. Спростіть вираз .

 

  1. Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу : .

     6. Спростіть вираз ) : .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 3.

Квадратні корені. Дійсні числа.

Варіант № 2.

 

  1. Знайдіть значення виразу -      А) -18  Б) 12  В) 18  Г) 40

 

  1. Спростіть вираз (   А) 5-2;   Б) 10+2;   В) 10-;              Г) 10-2.

 

  1. Установіть відповідність між рівнянням (1-3) та його коренями (А-Д):

                  А) немає коренів

               Б) х = -3

= 9                   В) х=81

                              Г) х=9

                              Д) х=± 3

 

  1. Спростіть вираз .

 

     5. Звільніться від ірраціональності в знаменнику дробу : .

     6. Спростіть вираз ) : .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 4.

Квадратні рівняння.

Варіант № 1.

 

  1. Запишіть квадратне рівняння, коефіцієнти якого дорівнюють  а= -4, в=3, с=5          А) 4-3х+5=0;    Б) 3-4х+5=0;   В) -4+3х+5=0;   Г)5+3х-4=0.

 

  1. Чому дорівнює сума коренів рівняння +9х-18=0     

       А) 9;  Б) -18;   В) -9;    Г) 18.

 

  1. Установіть відповідність між твердженням (1-3) та квадратним рівнянням (А-Д)
  1. Рівняння не має коренів                         А)

2) Рівняння має 1 корінь                              Б)

3) Рівняння має два додатних кореня         В)

                                                                        Г)

                                                                        Д)

 

  1. При яких значеннях змінної х набувають рівних значень вирази                        (х+7)(х-8) та (4х+1)(х-2)-21х

 

 

  1. Розв’яжіть рівняння 

 

  1. Число 4 є коренем рівняння . Знайдіть значення а і            другий корінь рівняння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 4.

Квадратні рівняння.

Варіант № 2.

 

  1. Запишіть квадратне рівняння, коефіцієнти якого дорівнюють  а= 3,     в=-4, с= -7          А) 4-3х+7=0;    Б) 3-4х-7= 0;   В) -4+3х-7 =0;                          

                  Г) - 7+3х-4=0.

 

  1. Чому дорівнює добуток коренів рівняння -14х+5 =0    

                              А) 5;  Б) -14;   В) -5;    Г) 14.

 

  1. Установіть відповідність між твердженням (1-3) та квадратним рівнянням (А-Д)
  1. Рівняння не має коренів                         А)

2) Рівняння має 1 корінь                              Б)

3) Рівняння має два від’ємних кореня        В)

                                                                        Г)

                                                                        Д)

 

  1. При яких значеннях змінної х набувають рівних значень вирази                          та  33 – (х-2)(х+2)

 

  1. Розв’яжіть рівняння  .

 

  1. Число -12 є коренем рівняння . Знайдіть значення q і            другий корінь рівняння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 5.

Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.

Варіант № 1.

 

  1. Квадратним тричленом є многочлен...   А) 2 + 3 ;    Б) ;  В);   Г) 3х-.

 

  1. Скільки коренів має квадратний тричлен х2 + 3х + 7 ?  А) 1;    Б) безліч;   В) 2;         Г) жодного.

 

  1. Установіть відповідність між дробами (1-3) і результатами їх перетворення (А-Д):
  1. ;                                      А)

 

  1. ;                                  Б)
  2. .                             В) –

  Г)

 

  Д)

 

  1. Розв’яжіть рівняння : .

 

  1. Розв’яжіть рівняння .

 

      6. Відстань 48 км катер подолав за течією річки на 1 год швидше, ніж проти течії. Швидкість течії річки 4 км/год. Знайдіть власну швидкість катера.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 5.

Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.

Варіант № 2.

 

  1. Квадратним тричленом є многочлен...  А) 3 + 3 ;    Б) ;  В);       Г) х+ 5.

 

  1. Скільки коренів має квадратний тричлен х2 -6х +17 ?  А) два;    Б) жодного;             В) безліч;         Г) один.

 

  1. Установіть відповідність між дробами (1-3) і результатами їх перетворення (А-Д):

;                                      А)

 

;                                  Б)

 

 

.                               В) –

  1.  

                                                               Г)

 

                                                               Д)

 

  1. Розв’яжіть рівняння : .

 

  1. Розв’яжіть рівняння .

 

  1. На  відстань 100 км  за течією річки і 64 км проти течії теплохід витратил  9 год . Швидкість течії річки 2 км/год. Знайдіть власну швидкість теплохіда.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Підсумкова контрольна робота.

Варіант № 1.

 

1. При якому значенні змінної не має змісту вираз        А) 2;   Б) -2;  В) 6; 

Г) -6.

 

2. Спростити вираз      А) ;     Б) ;    В) ;      Г) .

 

3. Встановіть відповідність між виразами (1-3) та їх значеннями (А-Д)

       1)                             А)

       2)                           Б)

       3)                            В)

                                                                      Г)

                                                                      Д)

 

  1. Розв’яжіть рівняння: .

 

  1.     Спростить вираз .

 

6.  Кілька учнів поділили порівну між собою 120 горіхів. Якби учнів було на 2 більше, то кожний з них отримав би на 2 горіхи менше. Скільки було учнів?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Підсумкова контрольна робота.

Варіант № 2.

 

1. При якому значенні змінної не має змісту вираз        А) 5;   Б) -5;  В) 6; 

Г) 0.

 

2. Спростити вираз      А) ;     Б) ;    В) ;      Г) .

 

3. Встановіть відповідність між виразами (1-3) та їх значеннями (А-Д)

       1)                             А)

       2)                               Б)

       3)                            В)

                                                                        Г)

                                                                        Д)

 

  1. Розв’яжіть рівняння: .

 

  1. Спростить вираз . .

 

6.  Кілька учнів поділили порівну між собою 60 яблук. Якби учнів було на троє менше, то кожний з них отримав би на одне яблуко більше. Скільки було учнів?

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.7
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Нестеренко Ірина Іванівна
    Щиро дякую, пані Ганна! З повагою до Вас. Сподіваюсь,повернемось і ще попрацюємо))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Білошицька Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Половинко Рома
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
17 квітня 2021
Переглядів
14574
Оцінка розробки
3.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку