20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Збірник корекційних вправ.

Про матеріал

В методиці педагогічної роботи з учнями із затримкою психічного розвитку значне місце займають ігрові форми та нестандартні вправи.

У запропонованому збірнику дібрано завдання, що сприяють формуванню різних інтелектуальних функцій, розвивають сприймання й орієнтацію у просторі.

Мета посібника – дати вчителям, вихователям групи продовженого дня додатковий матеріал для роботи на уроках, під час самопідготовки та у вільний час.

Вправи та завдання сприяють розвитку психічних процесів учнів, їхніх пізнавальних здібностей, допомагають дитині оволодіти вмінням аналізувати, порівнювати.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Математичні автобуси перевозять числа.

Знайди закономірність і відгадай число, яке запізнилось на рейс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 1 -

 

 

 

 

 

 

Знайди закономірність і відгадай число, яке запізнюється до школи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 2 -

 

 

 

  Знайди          

  закономірність

 

 і заміни знак питання 

 

 потрібним числом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 3 -

 

 

 

 

 

 

Перед тобою таблиця, яка містить числа від 1 до 25. Але в ній всього 16 чисел, розташованих хаотично. Віднайди пропущені числа.

 

 

 

1

18

5

9

3

13

22

6

8

19

7

21

25

10

4

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 4 –

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 5 -

 

 

 

 

  • 6 –

 

 

 

 

 

 

 

  • 7 -

 

 

 

 

 

  • 8 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 9 -

 

 

 

  • 10 –

 

 

 

 

 

  • 11 -

 

 

 

 

 

 

  • 12 -

 

 

 

 

 

 

  • 13 -

 

 

 

Придумай нове слово, що буде закінченням першого і початком другого.

 

 

Б

У

Р

 

 

 

М

У

С

 

 

 

 

А

Н

Т

Р

 

 

 

О

Р

 

 

Г

І

 

 

 

 

Р

А

М

 

 

Б

У

Л

Ь

 

 

 

О

В

І

Р

 

 

 

К

У

 

 

 

О

С

Л

А

В

 

 

 

 

Б

У

 

 

 

 

Н

Д

А

 

 

Т

Ю

Л

Ь

 

 

 

А

М

А

 

 

Н

А

М

И

 

 

 

Л

Я

Р

 

 

Т

Р

И

 

 

 

Р

 

 

  • 14 -

 

 

 

 

 

 

 

 

З кожного слова візьми тільки другий склад і запиши нове слово.

 

БОЛОТО,  КОНТОРА______________________

 

 

ОВОЧІ,  КОРОВА,  ГЛИНА________________

 

 

ПОГОДА,  МОЛОТОК,  СОВА_______________

 

 

ОСОКА,  КОРОВАЙ,  РУКА_________________

 

 

БУДИНОК,  ВИТИНАНКА, ШИНА___________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 15-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З кожного слова візьми останній склад і утвори нове слово.

 

НАСОС,  ГУСКА  _____________________

 

 

КУРКА,  НОРА,  ДИВАН_______________

 

 

МОЛОКО,  ВІДРО,  КАРТИНА__________

 

 

ГУМА,  ОРЛИ,  ВІКТОРИНА ____________

 

 

              ХАТА,  ШУРМА,  ГОРА _________                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 16 -

 

 

 

 

 

 

Є така професія – із відомих слів робити нове.

З кожного слова візьми тільки перший

склад і запиши зашифроване слово.

 

 

ДОШКА,   РОБІНЗОН,  ГАЗОН   ____________

 

 

МОЛОКО,  НЕРОБА,  ТАРІЛКА   ___________

 

 

КОЛОСОК,  РОМАШКА,  ВАЗОН ___________

 

 

БАТІГ,   РАНОК,   БАНКІР   _________________

 

 

КАРТОПЛЯ,   ТИМОФІЙ,  НАРОД  __________

 

 

 

 

 

 

 

  • 17 -

 

 

 

 

Уявляєш, один конверт на пошті виявився дірявим! Слова висипались із нього і перемішались.  Збери їх по парах, з’єднуючи олівцем. До слова, що лишилось без пари, добери пару сам.

 

 

МЕТАЛ                              СОБАКА  

 

ГОЛУБ                               КОНВАЛІЯ

 

ТВАРИНА                          ЯЛИНКА

 

КВІТКА                              ЯБЛУКО

 

ДЕРЕВО                             ПТАХ

 

                                              ЗАЛІЗО

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 18 –

 

 

 

 

 

 

  • 19 -

 

 

 

Склади  слова і викресли зайве.

                                        

 

 

 

 

 

 

 

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 20 -

 

 

 

 

 

 

Замість крапок вставте назви тварин.

 

 

 

 

Злий як ....                

 

                                    Упертий як ...

 

 

Хитрий як ...

 

 

 

                                      Колючий як ...

 

Надутий як ...

 

 

 

                                           Німий як ...

 

Брудний як ...

 

 

 

 

  • 21 -

 

 

 

 

Знайди такі пари слів, щоб утворилися відомі словосполучення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 22 -

 

 

 

Вчителька попросила

Богдана назвати міста-столиці.

Учень перерахував 15 міст.

Знайдіть помилку!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 23 -

 

 

 

 

   Якого кольору море?  Згадай, які бувають „кольорові” моря?

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 24 -

Вовчик отримав на день народження багато подарунків. Користуючись малюнками як підказками, впиши їх назви в таблицю. У клітинках із цифрами прочитай назву подарунка, який приготувала для брата сестра.

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 25 -

 

 

 

 

 

Знайди слова в сканворді.

Читай в будь-якому напрямі, тільки не по діагоналі.

         

РОМ

 

Л

О

М

П

А

С

Р

О

Е

К

К

А

С

К

Н

М

Т

А

Р

Н

А

Р

И

С

П

І

Т

А

Т

К

Н

Я

Ж

Р

А

Б

Л

Я

М

П

О

А

Ш

Т

А

Ж

І

Н

Н

Т

М

А

Ж

К

А

О

Г

А

Р

Д

І

Я

Д

Р

 

 

 

  • 26 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 27 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 28 -

 

 

 

Здогадайся, які букви заховані за „танцюючими чоловічками”, і ти дізнаєшся, хто надіслав записку молодому детективу.

 

                                                        

 

 

 

 

 

       

                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 29 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-30 –

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-  31 -

 

 

 

Знайди однакові малюнки!!!

 

 

 

 

 

 

 

- 32 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 33 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 34-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 35 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 36 –

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 37 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 38 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Яка тінь правильна?

 

 

 

 

 

 

  • 39 -

 

 

 

 

 

 

 

                   Знайди у потяга два однакових вагончика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 40 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 41 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 42 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 43 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 44 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • 45 -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- 46 -

 

Л І Т Е Р А Т У Р А

 

  1. Бріцина О.Ю., Довженко Г.Д., Шумада Н.С. Український фольклор. Хрестоматія. – К.: Освіта, 1997 р. – 752с.

 

  1. Івашко О.В. Словниковий дивосвіт. – Х.: Країна мрій, 2005 р. – 352с.

 

  1. Никитин Б.П. Развивающие игры. – М.: Педагогіка, 1985 р.

 

  1. Огієнко Г.М.,  Філіпова  Н.А., Богданова Л.Ф., Кириченко Н.М. Країна знань. – Х.: Науково – методичний центр, 2005 р. – 208с.

 

  1. Сойко Н. Українські прислів’я, приказки, загадки . – К .: Школа, 2001 р. - 176 с.

 

  1. Столяр А.А. Давайте поиграем. – М.: Просвищение, 1997г. - 79 с.

 

  1. Чак Є. З біографії слова. – К.: Веселка 1999р.

 

  1. Швайко П.С. Игры и игровые упражнения для развития речи. – М.: Просвещение, 2000 г.

 

- 47 -

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
27 червня 2018
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку