Департамент освіти і науки
Житомирської облдержадміністрації
Баранівський професійний ліцей
Збірник тестів для закріплення та оцінювання знань поточного, тематичного, рубіжного контролю
освітні компоненти: «Основи матеріалознавства» для здобувачів освіти з професії «маляр»
Автор: Михайлюк Оксана Ростиславівна, кваліфікаційна категорія - «вища», посада – викладач спеціальних дисциплін
Розглянуто і схвалено на засіданні методичної комісії педагогічних працівників будівельного напрямку
"Баранівський професійний будівельний ліцей"
Протокол №05 від 25.01.2023р
м.Баранівка, 2023 рік
Тести можуть бути запропоновані здобувачам освіти для самостійного вивчення або осмислення та закріплення нового матеріалу, також як домашнє завдання, для додаткових занять і контролю знань. Тести - онлайн, створені на Інтернет - сервіісі LearningApps.org., та допоможуть викладачу провести підсумковий контроль знань з розділу.
Поданий матеріал розроблений для здобувачів освіти ЗП (ПТ)О будівельного профілю. Він може використовуватися на уроках спеціальних дисциплін з професії «маляр».
Запропонована методична розробка має практичну спрямованість і стане доброю підмогою викладачам спецдисциплін ЗП(ПТ)О будівельного профілю.
Поточний контроль знань є органічною частиною всього педагогічного процесу і слугує засобом виявлення ступеня сприйняття (засвоєння) навчального матеріалу. Управління навчальним процесом можливе тільки на підставі даних поточного контролю. Завдання поточного контролю зводяться до того, щоб:
1. виявити обсяг, глибину і якість сприйняття (засвоєння) матеріалу, що вивчається;
2. визначити недоліки у знаннях і намітити шляхи їх усунення;
3. виявити ступінь відповідальності здобувачів освіти і ставлення їх до роботи, встановивши причини, які перешкоджають їх роботі;
4. виявити рівень опанування навиків самостійної роботи і намітити шляхи і засоби їх розвитку;
5. стимулювати інтерес здобувачів освіти до предмета і їх активність у пізнанні.
Головне завдання поточного контролю – допомогти здобувачам освіти організувати свою роботу, навчитись самостійно, відповідально і систематично вивчати усі навчальні предмети.
Поточний контроль має навчити здобувачів освіти готуватись до перевірки з першого дня занять і кожного дня, а не наприкінці семестру або навчального року. Поточний контроль може проводитися у формі усного опитування, письмового експрес-контролю, виступів здобувачів освіти при обговоренні теоретичних питань, а також у формі комп’ютерного тестування. Результати поточного контролю (поточна успішність) є основною інформацією для визначення підсумкової оцінки з дисципліни при рубіжному модульному контролі.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ
Рекомендовані для використання на уроках з метою узагальнення, систематизації та закріплення і осмислення знань здобувачів освіти, перевірки домашнього завдання, додаткових занять, актуалізації знань, виховання пізнавальної активності здобувачів освіти у процесі навчання.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПОТОЧНОГО КОНТРОЛЮ
Підсумковий тест з теми
тестові запитання
https://learningapps.org/watch?v=prbupgro523
Підсумковий тест з теми
тестові запитання
https://learningapps.org/watch?v=pfu0u3b9523
тестові запитання
https://learningapps.org/watch?v=pnchoavqn23
Підсумковий тест з теми
https://learningapps.org/display?v=p48c018pc23
Матеріали для обклеювання поверхонь шпалерами
тестові запитання
https://learningapps.org/display?v=poioc4thn23
Підсумковий тест з теми
тестові запитання
https://learningapps.org/watch?v=p91oin5qt23
тестові запитання
https://learningapps.org/display?v=pw8nc46k523
Підсумковий тест з теми