Я розробила тестовi завдання за пiдручником Карп'юк. Це дуже цiкавi завдання для перевiрки лексико-граматичного матерiалу. Тестовi завдання можна використовувати для перевiрки зань учнiв як частково,так i повнicтю.
Змiст :
Вступ …………………………………………………………………. 3
Теоретичний матерiал тестового контролю ………………………………. .4
Тестове завдання №1 “Me and my class”………….…………………………12
Тестове завдання №2 “Favourite subject”.…………….…………………… 15
Тестове завдання № 3 “My friends. Hobbies and interests”……………….. 17
Тестове завдання № 4 “My family. Food” ….…………………………... ….20
Тестове завдання №5 “Holidays”……………………….……………………. 23
Тестове завдання №6 “Seasons and weather”…………….…………………..26
Тестове завдання № 7 “Clothes”………………………….……………………29
Тестове завдання № 8 “My native city”…………………….…………………...32
Тестове завдання № 9 “Travelling. Great Britain”…..…………………...……34
Тестове завдання №10 “Travelling. Ukraine” ………………………………….37
Література ………………………………………………… .………………….39
Вступ
Вивчення iноземної мови в сучасному свiтi – це одна з найважливiших складових сучасної людини. Сьогоднi важливiсть вивчення iноземної мови дуже складно переоцiнити. Iноземнi мови набувають максимального значення як для повсякденного, так i для дiлового спiлкування. Значення англiйської мови в сучасному свiтi настiльки велике, що її знання не є розкiшшю. Її вчать скрiзь : у школах, унiверситетах, на курсах. Будь – яка освiчена людина просто зобов’язана володiти англiйською мовою, тому що саме вона є ключем до подальшої самоосвiти та самовдосконалення.
Вивчення іноземної мови - нелегка справа. Це тривалий і складний процес, що вимагає багато часу та зусиль. Деякі люди вивчають мови, тому що це їм потрібно для роботи, інші подорожують за кордоном, для третіх вивчення мов – хобі.
Знання англiйської мови є своєрiдним вiкном у свiт. Володiючи цiєю мовою мiжнародного спiлкування, можна досягти поставлених цiлей за допомогою нових можливостей.
У сучасній практиці перевірки успішності навчання значного поширення набули тестові завдання. За допомогою дидактичних тестів можна якісно оцінити структуру і виміряти рівень засвоєння знань та сформованості вмінь і навичок учнів. Цей збірник тестових завдань створений для того, щоб у легкiй i цiкавiй формi, а саме: за допомогою тестiв, перевiрити знання з пройденого матерiалу та закрiпити їх.
Збiрник складається з двох частин : теоретичної i практичної.
У теоретичнiй частинi подано загальну iнформацiю про те, що таке тестування i якi бувають види тестових завдань.
У практичнiй частинi подано декiлька тестових завдань. Серед них є граматичні та лексико-граматичнi тести.
Усi тестовi завдання створенi на основi пiдручника з англiйської мови для 5 класу( автор : О.Карп’юк ).
Теоретичний матерiал тестового контролю
Ефективним засобом органiзацiї контролю у навчаннi iноземної мови є тестування. Тестовий контроль може забезпечити успiшну реалiзацiю мети i всiх функцiй контролю, а також задовольнити вимоги, що висуваються до якостi контролю.
Тестовий контроль або тестування як термiн означає у вузькому смислi використання i проведення тесту, i в широкому – як сукупнiсть етапiв планування, складання i випробування тестiв, обробки та iнтерпретацiї результатiв проведення тесту ( В.О. Коккота ).
У навчаннi iноземних мов застосовується лiнгводидактичне тестування. Лiнгводидактичним тестом називається пiдготовлений вiдповiдно до певних вимог комплекс завдань, якi пройшли попереднє випробування з метою визначення якiсних показникiв i якi дозволяють виявити в учасникiв тестування рiвень їх мовної i/або комунiкативної компетенцiї та оцiнити результати тестування за заздалегiдь встановленими критерiями ( В.О. Коккота ). Основними показниками якостi лiнгводидактичного тесту є валiднiсть, надiйнiсть, диференцiйна здатнiсть, практичнiсть та економiчнiсть. Валiднiсть – характеристика тесту, яка показує, що саме вимiрює тест i наскiльки ефективно вiн це вимiрює. Валiднiсть тексту означає його придатнiсть для визначення рiвня володiння певними iншомовними мовленнєвими навичками i вмiннями. Надiйнiсть - це необхiдна умова валiдностi тесту. Надiйнiсть тесту визначається стабiльнiстю його функції як iнструмента вимiрювання. Надiйний тест дає приблизно однакові результати при повторному застосуваннi.
Диференцiйна здатнiсть – характеристика тесту, яка вказує на здатнiсть данного тесту виявляти встигаючих i невстигаючих тестованих, тобто з достатнiм i недостатнiм рiвнем володiння iншомовними навичками i вмiннями. Практичнiсть – характеристика тесту, яка визначає: а) доступнiсть та посильнiсть iнструкцiй тесту i змiсту тестових завдань для розумiння тих, хто виконує тест; б) простота організації проведення тестування в рiзних умовах; в) простота перевiрки вiдповiдей i визначення результатiв та оцiнки. Економiчнiсть – характеристика тесту, яка передбачає мінімальні витрати часу, зусиль i коштiв на пiдготовку тесту вiд планування до видання.
Лiнгводидактичнi тести бувають стандартизованi i нестандартизованi. Стандартизований тест є таким, який пройшов попереднє випробування на великiй кiлькостi тестованих i має кiлькiснi показники якостi. Пiдготовка такого тесту потребує копiткої роботи i тривалого часу. Стандартизованi тести супроводжуються паспортом, в якому мiстяться норми, умови та iнструкцiї для багаторазового використання тесту в рiзних умовах.
Нестандартизованi тести розробляються самим учителем для своїх учнiв. Такi тести складаються на матерiали конкретної теми для перевiрки рiвня сформованостi певної навички або вмiння. Нестандартизованi тести застосовуються пiд час поточного контролю з метою забезпечення зворотного зв’язку у навчаннi iноземної мови. Нестандартизованi тести не потребують визначення усiх кiлькiсних показникiв якостi. Але доцiльно виявити в такому тестi дуже важкi i занадто легкi питання i замiнити їх бiльш прийнятними. Для визначення важких або легких завдань користуються такою методикою: пiдраховують вiдсоток тестованих, якi виконали завдання. Якщо лише 15 % i менше тестованих правильно виконали завдання, воно може вважатися важким. Якщо 85% тестованих справились iз завданням, воно вважається легким ( I. А. Рапопорт ).
Залежно вiд цiлеспрямованостi тести розподiляються на тести навчальних досягнень, тести загального володiння iноземною мовою, діагностичні тести, тести на виявлення здiбностей до вивчення iноземної мови.
У середнiх навчальних закладах для проведення поточного, рубiжного або пiдсумкового контролю використовуються тести навчальних досягнень, метою яких є визначення рiвня навчальних досягнень учня в оволодiннi iншомовною мовленнєвою дiяльнiстю на певному ступенi навчання. Тестами загального володiння iноземною мовою є тести типу TOEFL. Дiагностичнi тести використовуються з метою подальшого розподiлу учнiв по групах за рiвнем пiдготовки з iноземної мови. Тести на виявлення здiбностей до вивчення iноземної мови спрямованi на визначення конкретних iндивiдуально-психологiчних особливостей учня з метою забезпечення їх своєчасного коригування та розвитку, що сприятиме успiшностi оволодiння мовленнєвою дiяльнiстю. Тест складається з тестових завдань, якi об’єднуються у субтести. До субтесту входять тестовi завдання, спрямованi на один конкретний об’єкт тестового контролю, наприклад, визначення рiвня володiння вимовними, граматичними або лексичними навичками, умiннями аудiювання, читання, говорiння, письма. ( див. схему 6 ).
Тестовим завданням є мiнiмальна одиниця тесту, яка передбачає певну вербальну чи невербальну реакцiю тестованого ( В.О. Коккота ). Кожне тестове завдання створює для тестованого конкретну мовну або комунiкативну тестову ситуацiю. Тестова ситуацiя може подаватись вербальними (текст) i невербальними, наочними (малюнки, схема, таблиця) засобами. Очiкувана вiдповiдь тестованого може бути вербальною або невербальною (з використанням лiтер або цифр, знакiв +, - та iн.).
Видiляють два основних типи очiкуваної вiдповiдi: вибiркову та конструйовану. Вибiркова вiдповiдь передбачає вибiр правильної вiдповiдi з кiлькох запропонованих варiантiв – альтернатив.
Вибiркова вiдповiдь буває множинного вибору ( вибiр кiлькох варiантiв), альтернативного вибору (вибiр iз двох варiантiв), перехресного вибору ( знаходження вiдповiдних пар «стимул-реакцiя»).
Схема 6
СТРУКТУРА ТЕСТУ
Примiтка: ТЗ – тестове завдання
Конструйована вiдповiдь може формулюватись на рiвнi окремого слова (напiвпродукована вiдповiдь) та окремого речення / висловлювання i тексту(продукована вiдповiдь).
Кожне тестове завдання складається з iнструкцiї, зразка виконання (iнодi може бути вiдсутнiм), матерiалу, що подається тестованому та очiкуваної вiдповiдi, яка планується розробником тесту як еталон/ключ(див. схему 7).
Схема 7
СТРУКТУРА ТЕСТОВОГО ЗАВДАННЯ
Вiдповiдi фiксуються тестованим на бланку для вiдповiдей пiд час проведення письмового тестування i записуються на плiвку у процесi усного тестування.
Нижче наводяться приклади тестових завдань двох типiв: з вибiрковою вiдповiддю i з конструйованою вiдповiддю.
Тестовi завдання з вибiрковою вiдповiддю
Iнструкцiя : заповнiть пропуск одним iз запропонованих слiв.
1.You haven’t … my rubber, have you, Paul?
a. lent b. borrowed
2. Was it … at the party on Friday?
a. funny b. fun
3. The injured man was … on the road close to the wreckage at his car.
a. laying b. lying
Вiдповiдь : 1 -; 2 -; 3 -.
Ключ: 1 – а; 2 – а; 3 – в.
Iнструкцiя : Поєднайте початок i кiнець словосполучення (наприклад, 1 – g).
Вiдповiдь : 1 - 4 - 7 –
2 - 5 - 8 – 10 -
3 - 6 - 9 -
Ключ : 1 – g 4 –d 7 – f
2 – a 5 – c 8 – e 10 - h
3 – i 6 – j 9 – b
Iнструкцiя : Послухайте iнформацiю i визначте номер автобуса, на якому ви можете доїхати вiд свого готелю до залізничної станції Вiкторiя.
Текст оголошення
Buses direct to London Railway Station from the hotel. Be sure you take the right bus and get off the bus in the right place.
Charing Cross Nr. 1
King’s Cross Nr. 63
London Bridge Nr. 21
Victoria Nr. 11
Liverpool Street Nr. 42
Paddington Nr. No buses
Waterloo Nr. 188
You may take a taxi from the hotel to any of the Railway Stations.
Ключ : 11.
Тестовi завдання з конструйованою вiдповiддю
Iнструкцiя : Заповнiть анкету для органiзацiї, яка допомагає знайти друзiв для листування.
Iнструкцiя : Ви одержали листа вiд друга (подруги) з Великої Британiї, в якому вiн (вона) повiдомляє про свiй можливий приїзд до України влiтку. Вiн (вона) запитує:
Чи буде у вас можливiсть зустрiтися з ним (нею)?
Яка погода в цей час в Українi (щоб знати, який одяг брати)?
Що можна встигнути подивитися за тиждень?
Напишiть йому (їй) листа i дайте вiдповiдi на запитання. Запропонуйте не менше трьох об’єктiв для вiдвiдування.
У процесi складання тесту тестовi завдання вiдбираються i впорядковуються в залежностi вiд призначення цього тесту. Як правило, комплекс тестiв включає тести для визначення сформованости мовленнєвоїкомпетенции в усих видах мовленнєвої дияльности (говорiннi, аудiюваннi, читаннi, письмi). Додатково можуть включатися тести на перевiрку володiння лексичними, граматичними, орфографiчними навичками та iн. (див. схему 6 на стор.275).
Результати , отриманi пiд час тестування, пiдлягають кiлькiсному пiдрахунку, на основi якого виставляється оцiнка успiшностi учнiв в оволодiннi iншомовною мовленнєвою дiяльнiстю. Для цього кожне тестове завдання спочатку оцiнюється в балах. Бали можуть нараховуватися за кiлькiсть правильних вiдповiдей шляхом порiвняння вiдповiдей тестованого з ключем (при вибiркових або конструйованих напiвпродуктивних вiдповiдях) або вiдповiдно до певних характеристик якостi мовлення за критерiальною шкалою (при конструйованих продуковах вiдповiдях). Такими критерiями можуть бути, наприклад, лексична i граматична правильнiсть усного або писемного висловлювання, вiдповiднiсть ситуації спiлкування, рiзноманiтнiсть застосованих мовних засобiв, швидкiсть мовлення та iн. За наявностi кожної з подiбних характеристик мовлення тестований отримує певну кiлькiсть балiв. Кiлькiсть i види характеристик, якi оцiнюються, можуть варiюватися, оскiльки зумовлюються цiлями тестування, етапом навчання тощо.
Отримане число балiв спiввiдноситься зi шкалою оцiнок. Наприклад, увесь тест включає 50 завдань. Кожне завдання «важить» 2 бали. Максимальна кiлькiсть набраних балiв становитиме число 100 ( 50 × 2 = 100). Слiд зауважити, що 100-бальна рангова шкала є найбiльш гнучкою. Щоб отримати «цiну» одного завдання, можна число 100 роздiлити на кiлькiсть завдань i одержати кiлькiсть балiв за одне завдання.
Часто «цiна» завдання залежить вiд рiвня його складностi. Тому бiльше балiв буде «важити» складнiше завдання, але в сумi цi бали мають становити число 100.
Тестування створює великi можливостi для органiзацiї у навчаннi iноземної мови в середнiх навчальних закладах ефективного i якiсного контролю, який, разом з iншими складниками процесу навчання, може забезпечити успiшне досягнення цiлей навчання.
Тестове завдання №1. “ Me and my class ”
1.Match the clocks with the appropriate time
It is three o’clock. It is a quarter past nine. It is a quarter to seven.
It is a half past five. It is a half past eight. It is a quarter to six.
2.Choose the correct pronoun:
Fill in the missing verbs to be or to have in the right form :
a) Has
b) Is
c) Are
4.Write 4-5 sentences about your class.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання №2.“Favourite subject”
1.Match the words with their translations.
1. boring a) легкий
2. different b) популярний
3. easy c) хитрий
4. important d) різноманітний
5. popular e) нудний
6. tricky f) важливий
1._; 2._; 3._; 4._; 5._; 6._.
2. Match the subjects with the activities, which you do at them.
1. IT a) draw and paint
2. Geography b) use numbers and calculations
3. Craft c) discuss how people live in the past
4. History d) study English words, phrases and qrammar
5. English e) learn how to use the computer
6. Maths f) play different sports
7. Science g) learn about composers, styles of music
8. PE h) learn about animals, plants and a human body
9. Music i) make different things and cook
10. Art j) read about countries all over the world
1._; 2._; 3._; 4._; 5._; 6._; 7._; 8._; 9._; 10._.
3.Choose the correct variant:
4.Write about your favourite subject.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання №3. “My friends. Hobbies and interests”
1.Match the words with their translations.
1. nickname a) обманювати
2. clumsy b) чистий
3. lazy с) приєднуватися
4. polite d) дражнити
5. tidy e) довіряти
6. helpful f) прізвисько
7. curious g) незграбний
8. imaginative h) цікавий
9. to cheat i) повний фантазії
10. to tease j) ледачий
11. to trust k) ввічливий
12. to join l) корисний
1._; 2._; 3._; 3._; 4._; 5._; 6._; 7._; 8._; 9._; 10._; 11._; 12_.
2.Match the pictures with the activities.
a) She goes running.
b) He plays chess.
c) He plays hockey.
d) He plays basketball.
3.Choose the verb with the correct tense form.( Present Simple Tense ).
1. John ______ poems.
a) write
b) writes
c ) is writing
2._____ you play the guitar?
a) Do
b) Does
c) Are.
3. Frank _______ play volleyball. He plays basketball.
a) do
b) doesn’t
c) isn’t.
4. _____ Josh play chess?
a) Does
b) Do
c) Is.
5. She _______ tennis every day.
a) is playing
b) play
c) plays.
6. Tina ______ play badminton, she _______ the piano.
a) don’t, play
b) doesn’t, plays
c) isn’t, is playing.
4.Write about your favourite hobby.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання № 4. “My family. Food”
1.Match the pictures with the correct words.
1.It is an ice-cream.
2. It is honey.
3. It is jam.
4. It is sugar.
5. It is a hamburger.
6. It is tea.
7. It is joghurt.
8. It is cheese.
2. Match the words with their translations.
1. burglar a) медсестра
2. nurse b) ловити
3. postman c) грабіжник
4. to catch d) поштар
5. to repair e) перукар
6. vet f) ремонтувати
7.to enjoy g) ветеринар
8. to grow up h) повар
9. cook i) письменник
10. taxi driver j) виростати
11. writer k) таксист
12. hairdresser l) насолоджуватись
1._; 2._; 3._; 4._; 5._; 6._; 7._; 8._; 9._; 10._; 11._; 12._.
3. Choose the correct word.
1. I ___________ in my room now.
a) is sitting
b) are sitting
c) am sitting.
2. y dad ___________ basketball.
a) is playing
b) are playing
c) am playing.
3. My mother ____________ a tasty dish.
a) am cooking
b) are cooking
c) is cooking.
4. Nick _____________ TV now.
a) am watching
b) is watching
c) are watching.
5. We ____________ to music.
a) are listening
b) am listening
c) is listening.
6. Ann _____________ a test.
a) is doing
b) are doing
c) am doing.
4. Write about your favourite food.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання № 5. “Holidays”
1.Match pictures with words.
a) Mother’s Day
b) Independence Day
c) Easter
d) Birthday
e) New Year
2.Match the words with their translations.
1. to clean up a) дитинство
2. to look like b) прибирати
3. tasty с) бути схожим на
4. make a mess d) казка
5. never mind e) накривати на стил
6. to mean f) смачний
7. set the table g) не звертайте уваги
8. childhood h) робити безлад
9. fairy tale i) назва
10. kindergarten j) шматок, кусень
11. piece k) означати
12. title l) дитячий садок
1._; 2._; 3._; 4._; 5._; 6._; 7._; 8._; 9._; 10._; 11._; 12._.
2. Choose the right form of the verb:
4.Write about your favourite holiday.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання № 7. “ Seasons and weather ”
a) It is windy.
b) It is rainy.
c) It is snowy.
d) It is sunny.
e) It is foggy.
f) It is cloudy.
g) It is frosty.
2.Match the words with their translations.
a)___; b)___; c)___; d)___;e)___; f)___; g)___; h)___; i)___; j)___; k)___;
l)___.
3.Choose the correct variant:
4.Write to your e-mail friend about your favourite season.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання № 8. “ Clothes ”
1.Match pictures with the words.
a) sandals
b) a blouse
c) a cap
d) socks
e) a dress
f) pijamas
g) a jacket
2.Choose the correct form of the verb.
3.Complete the sentences with the correct preposition.
1. Mark was ___ the cinema last night.
a) in;
b) at;
c) on.
2. My cousins lives_____ Kyiv.
a) on;
b) in;
c) at.
3. When you are _____ theatre you must be quiet.
a) on;
b) in;
c) at.
4. Sorry, Linda is not ____ home. She is out.
a) at;
b) in;
c) on.
5. Last weekend I was _____ mountains with my cousins.
a) on;
b)in;
c) at.
4. Write what clothes you like to wear in different seasons.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання № 9. “ My native city ”
1.crossroad a) екскурсовод
2. library b) перехрестя
3. square с) навпроти
4. traffic d) природничий музей
5. traffic lights e) бібліотека
6. train station f) залізнична станція
7. modern g) перехрестя
8. opposite h) дорожній рух
9. guide i) сучасний
10. science museum j) площа
1._; 2._; 3._; 4._; 5._; 6._; 7._; 8._; 9._; 10._.
2.Match the words with their definitions.
1.swimming pool a) there are a lot of animals there
2. hospital b) you can eat there
3. park c) you can swim there
4. zoo d) you can see tourists around it.
5. monument e) people go there to see a doctor
6. café f) children play there
7. playground g) people like walking there.
3.Choose the correct form.
1. I ____ go to the seaside this summer.
a) shall;
b)will;
c) am.
2. Kate ____ visit her parents at these weekends.
a) shall;
b) will;
c) are.
3. Linda ____ buy a new car.
a) is;
b) will;
c) shall.
4. Tom _____ travel around the world in summer.
a) is;
b) will;
c) shall.
5. They _____ spend their holidays in France.
a) shall;
b) are;
c) will.
4. Write to your e-mail friend about your native city or village.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання №10.“ Travelling. Great Britain ”
1.Match the pictures with sentences.
1. The capital of the UK is London.
2. British money is called pounds.
3. The Queen is the head of the UK.
4. The highest mountain of the UK
is Ben Nevis.
5. The flag of the UK is made up of
three croses.
6. Thames is the longest river in
Great Britain.
2.Match the verbs with their true form.
1. come a) did, done
2. be b)saw, seen
3.see c)come, came
4. take d) was/were, been
5. make e) met,met
6. do f) visited, visited
7. write g) made, made
8. meet h) took, taken
9. go i) went, gone
10. visit j) played, played
11. buy k) wrote, written
12. play l) bought, bought
1._; 2._; 3._; 4._; 5._; 6._; 7._; 8._; 9._; 10._; 11._; 12._.
3.Choose the correct answer.
4. Write about Great Britain 4- 6 sentences.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тестове завдання №10. “ Travelling. Ukraine ”
1.Match the words with their translations.
1. independence a) територія
2. territory b) національний
3. ancient с) незалежнiсть
4. foreign d) незалежний
5. national e) поїздка
6. region f) порада
7. be famous for g) агенство
8. be proud of h) древнiй
9. advice i) iноземний
10. agency j) бути знаменитим через
11. trip k) регiон, область
12. independent l) пишатись ( кимось, чимось)
1._; 2._; 3._; 4._; 5._; 6._; 7._; 8._; 9._; 10._; 11._; 12._.
2. Match adjectives with nouns.
1. ancient a) country
2. talented b) city
3. independent c) flag
4. national d) people
5. foreign e) tourists
1._; 2._; 3._; 4._; 5._.
3. Choose the correct verb:
1. Ukraine … situated in the centre of Europe.
a) is;
b) are;
c) have.
2. Ukraine … got a long history.
a) is;
b) have;
c) has.
3. Kyiv … the capital of our country.
a) has;
b) is;
c) have.
4. Ukrainians … in small towns and big cities.
a) is;
b) have;
c) are.
5. Ukrainian people … talented and friendly.
a) are;
b) is;
c) has.
4. Write 4-6 sentences about Ukraine.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Лiтература :
1