Латашівська ЗОШ І-ІІ ступенів
Народицького району Житомирської області
Збірник творчих завдань
з української літератури
5 клас
Латаші - 2019
Схвалено рішенням науково-методичної ради методичного кабінету відділу освіти Народицької селищної ради від 21.01.2019 року, протокол №4
Укладач: Титюк Катерина Володимирівна, вчитель української мови та літератури Латашівської ЗОШ І-ІІ ступенів І категорії
Рецензент: Мельник Оксана Сергіївна, директор Латашівської ЗОШ І-ІІ ступенів
У даному збірнику запропоновано різноманітні творчі завдання з української літератури для учнів 5 класу.
Виконання творчих завдань сприяє розвитку пізнавальних інтересів та творчих здібностей учнів.
Розгадування кросвордів дає можливість перевірити знання учнів з теорії літератури, знання текстів програмових творів, фактів біографії та творчості письменників.
Рекомендовано вчителям української мови та літератури.
Зміст
Вступ………………………………………………………..5
Міфи та легенди…………………………………………....6
Народні перекази…………………………………….....…10
Народні казки……………………………………………...11
Літературні казки………………………………………….14
Г.Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»..19
Загадки…………………………………………….…….…20
Прислів’я та приказки ………………………………..…..22
Л.Глібов. Акровірш…………………………………….....24
Повість минулих літ……………………………………....25
Тарас Шевченко…………………………………….….….26
С.Васильченко «У бур’янах»…………………………….29
Є.Гуцало «Лось»…………………………………….….....30
Г.Тютюнник «Дивак»………………………….…….…....31
М.Вінграновський «Сіроманець»……………………..…32
З.Ментазюк «Таємниця козацької шаблі»……………….33
Список використаних джерел…………..…………..……34
Додатки ……………………………………...…………….35
Вступ
В наші дні стала актуальною проблема творчості, тому що саме творчі люди можуть створити нове, неповторне в усіх сферах людської діяльності. Ось чому чим більше ми тренуємо свій мозок, розвиваємо фантазію та творчі здібності, тим більше цікавих ідей і рішень до нас будуть приходити. Тому саме на уроці вчитель повинен організувати таку діяльність, використати таку форму викладення матеріалу, щоб в учнів виникло захоплення, бажання його освоїти, зрозуміти, що в свою чергу веде до формування стійкого пізнавального інтересу.
Збірник містить доступні для використання завдання: тести на встановлення відповідності, кросворди, ребуси, загадки, чайнворди, криптограми тощо.
Вправи, підібрані у збірнику, розвивають логічне, креативне мислення школярів, сприяють підвищенню творчої діяльності учнів.
По-перше, такі завдання ставлять учня перед необхідністю самостійно знаходити шляхи розв’язання, а отже, розпізнавати, аналізувати мовні факти, зіставляти їх і формулювати висновки. А це розвиває творчі здібності школяра, увагу, ініціативність.
По-друге, робота з ігровими завданнями створює позитивну мотивацію навчання, пробуджує бажання знати.
По-третє, самостійно відкриваючи для себе певні явища, учень дістає задоволення, впевненість у своїх здібностях, що зумовлює самореалізацію особистості.
Матеріал може бути використаний на будь-якому етапі проведення уроку, допоможе оперативно перевірити домашнє завдання, урізноманітнити форми роботи на уроці з учнями.
Збірник творчих завдань допоможе вчителю української літератури при підготовці до уроків, розвивати творче мислення учнів на уроках української літератури, у підготовці учнів до участі у творчих конкурсах.
Міфи та легенди
|
2 |
|
||||
3 |
|
|
||||
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
||||
|
|
|
|
|||
1 |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|||||
|
|
|||||
По горизонталі:
4.Чого не повинен був батько ламати дочці?
По вертикалі:
2. Хто був володарем долини?
3. « ..… Купина»
5. Що знаходиться в середині каміння?
Для допитливих
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
4/7 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Легенди
Установіть логічні пари
1.Силун |
А перли |
2.Карпо Дніпровський |
Б раковини |
3.Дівчина |
В велетень, володар долини |
4.Неопалима купина |
Г рослина |
5.Кров |
Д Карпати |
6.Сльози |
Е хлопець |
Установіть відповідність
Герой твору |
Назва твору |
1.Силун |
А «Як виникли Карпати» |
2.Чорнобог |
Б «Чому в морі є перли і мушлі» |
3.Золота черепаха |
В «Неопалима купина» |
4. Угорський король |
Г «Берегиня» |
Ребуси
|
|
|
|
1)
|
|
|
2)
|
|
|
|
|
|
3)
Народні перекази
Установіть логічні пари
1. Козацькому роду |
А. Того й перемога |
2. Де козак |
Б. Козацька доля |
3. Козача потилиця панам-ляхам |
В. Ззаду не нападає |
4. Степ та воля |
Г. Нема переводу |
5. Щирий козак |
Д. Не хилиться |
6. Чия звитяга |
Е. Там і слава |
Кросворд
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Народні казки
|
5 |
|
|
4 |
|
|
|
|
3 |
6 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Казка «Про правду і кривду»
По горизонталі:
1.Хто зібрався під деревом на розмову?
3. Він вірив, що краще жити кривдою.
6. Проти чого боровся головний герой казки?
8. Де саме в лісі ростуть три дерева, які потрібно зрубати та покласти навхрест?
По вертикалі:
2.Він віддав за нього заміж свою дочку.
4. Скільки добрих справ треба було зробити чоловікові для допомоги людям?
5.Перемогла у казці…
6.Що чоловік допоміг загатити …?
|
5 |
|
|
|
|
||||||||
|
7 |
|
|
|
2 |
|
|||||||
6 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
4 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
3 |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
8 |
|
|
|
Казка «Летючий корабель»
|
|
|
1 |
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
5 |
|
|
|
|
||||||||||
Літературні казки
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Іван Франко
«Фарбований Лис»
Вгадай пропущене слово
1. «Надбіг до калюжі, скочив у воду, щоб обмитися з________,— де тобі!
2. «Тут він був! Тут він був!_________ його!
3. «Ой господи! Так се ти маєш бути наш _________, наш цар?
4. «Там пси купами по вулицях ходять, то вже хіба б ти перекинувся в______, щоб тебе не побачили і не роздерли...».
5. «... та се не ______, що вони мене так бояться! Так можна добре виграти...».
6. «Досі я ходив по селах, а завтра в білий день піду до міста і просто з ______ курку вкраду...».
7. «Що ви собі __________!»
8. «Ет, іди, не говори ______!»
9. «Звіре ______! В звірячім царстві запанував нелад, несправедливий суд і неспокій...»
10. «Слухайте, любі мої,— говорив Лис Микита,— і тіштеся! Сьогодні рано святий ______
виліпив мене з небесної глини...».
11.«Та се Лис! Простісінький __________ Лис!»
Впізнай казку за малюнком
Чайнворд
1. Не махає крильми, а літає,
не птах, а птахів обганяє.
2.Сидить вона на городі вся в латках.
3. Сонечко маленьке,
Кисло-солодке.
На частинки поділю
Своїх друзів пригощу.
Здогадалися, що це?
Корисне, з вітаміном «С»?
4.Лежить свинка, в неї поколена спинка.
5. Ця широколистна пані
На землі і на паркані.
У стрючки, як у торби
Заховала всі скарби.
6. Народжується з квітки,
Його всі люблять дітки,
Залізав нім багато,
Рум'яне і хрустке.
А ну, скажіть, малята,
То що ж воно таке?
7. Хоч я і страшнуватий,
Ось палиця в руці,
Та як мені прогнати
Від проса горобців?
8.Ніщо не летіло,
Ніщо не злякало,
А вся затремтіла,
А вся задрижала.
9.Я не зебра, не верблюд,
Хоч і в Африці живу.
Довгий хвіст, велика грива,
І метка – усім на диво.
Роги є, а ще копита,
Душа добра та відкрита.
Галина Малик
«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»
Розгадай шифрограму, з якого твору ці рядки:
Стві8 |
Рий 10 |
Манд 3 |
Лос 13 |
Рах4 |
ко12 |
Жив 1 |
І 5 |
Тон 15 |
Тар 7 |
Ми 6 |
Ко 14 |
Дядь 11 |
Доб9 |
У 2 |
За картою записати маршрут Алі країною Недоладією
Загадки
Розгадай ребус
|
|
Відгадай загадки
Пелюстка-кросворд
1. Як називається фольклорний розповідний твір про вигадані, а часто й фантастичні події?
2. Який синонім можна добрати до слова коштовність?
3. Антонім слова важко.
4. Як записати слово робота п’ятьма буквами?
5. Як називали дівчину в казці, що відгадала всі загадки пана?
6. Група речень, об’єднаних спільним змістом, головною думкою і граматично,— дє….
7. Не кущ, а з листочками, не людина, а навчить.
Прислів’я та приказки
Розподіліть прислів'я та приказки за вказаним зразком.
Прислів'я |
Приказка |
Зразок: Рідна мова - не полова. Її за вітром не розвієш |
Зразок: Рідна мова - не полова |
Приказка: «Правда очі коле», «У страху великі очі», «Ото велике цабе!», «Дожився до ручки», «Він тертий калач».
Прислів'я: «Рання пташка дзьобик чистить, а пізня очиці жмурить», «Такий тупий ніж, що й киселю не ріже», «Живе, як у батька за пазухою», «У лиху годину узнаєш вірну людину», «Хвали жито в стогу, а пана в гробу».
Добери прислів'я та приказки
Гарна птиця ..., а чоловік розумом;
Від … рана загоїться, а від лихого слова — ніколи;
Своя … — своя правда, своя стріха — своя втіха;
Шануй свою …, бо друга не виросте;
Хто мусить, той і … вкусить;
Куй …, поки гаряче.
Акровірш
Хто розмовляє
«Ой я бідна удовиця, —
Стала хникать жалібниця, —
Он калина, — їй не так!
Кажуть, пісні їй складають,
А про мене забувають,
І ніхто ніде ніяк!..»
«Стій лиш! Слава не брехуха, —
Обізвалась джеркотуха,
Розбирає,що і як!
От я славі догодила,
Кашку діточкам варила,
А тобі не вдасться так».
Л.Глібов
Напиши свій акровірш за зразком.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Леонід Глібов
Акровірші
|
|
|
3 |
|
|||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
2 |
|
5 |
|
|
|
|
6 |
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||||
|
|
||||||||
|
7 |
|
|
|
|||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|||||||||
|
Повість минулих літ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3/6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5/7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тарас Шевченко
1. Пишається над водою червона …
2. Тече … з-під явора
3. А над самою водою … похилилась
4. ... моя вечірняя, зійди над горою.
5. Поклала ... коло хати маленьких діточок своїх.
6. Тихесенько … віє.
1 |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
2 |
|
|
|
|
|
|||||
3 |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
4 |
|
|
|
|||||
|
|
5 |
|
|
|
|
|||||
6 |
|
|
|
|
|
||||||
Розгадайте ребуси
‘
1)
2) Р З
Р
Ходом шахового слона, не заходячи в одну й ту ж клітинку та в клітинки з шаховими фігурами двічі, прочитайте рядки з твору Т. Шевченка.
Кросворд «Шевченкіада»
1.Село, де проживав Кобзар.
2. Вірш, що починається словами: «Як умру, то поховайте».
3. Скульптурне зображення людської фігури на весь зріст.
4. Місто, де Т. Шевченко навчався в Академії мистецтв.
5. Село, де народився Тарас.п
6. Майстер живописних справ, у якого Тарас вчився малювати.
7. Вірш, що починається словами: «На панщині пшеницю жала».
8. Художник, автор картини «Тарас – пастух».
У вертикальному рядку прочитаєте ім’я старшої сестри Т. Шевченка
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|||
7 |
|
|
|
|
||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Степан Васильченко
«У бур’янах»
По горизонталі:1. Він передбачив новонародженому Тарасику велике майбутнє.
3. Тарасик вірив, що небо підпирають великі ….
4. З його іменем порівнювали малого Тарасика.
6. У родині Шевченка було двоє жінок з однаковим іменем. Це ім’я…
По вертикалі: 2. Повинність, яку мали відпрацьовувати батьки Шевченка.
3. Доглядала малого Тараса…
5. Вони повернули Тарасика додому, коли той заблукав.
|
|
|
|
2 |
|
|||||||||
1 |
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
||||||||||||
Євген Гуцало
«Лось»
По горизонталі: 1.Чому врятований лось упав на сніг?
3. Ім’я дядька хлопчиків.
6. Якого кольору були очі у лося, коли він вибрався із води?
По вертикалі: 2. Хлопчики були…
4. На що були схожі роги лося?
5. Яка була пора року, коли відбувалися події в оповіданні «Лось»?
7. Риса характеру Шпичака.
|
6 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
2 |
|
|
|
||||
1 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
|
4 |
|
||
|
|
|
||||||
|
|
|
||||||
|
|
|||||||
|
|
|||||||
|
||||||||
Григір Тютюнник
«Дивак»
По горизонталі:1. Риба, яку побачив головний герой під кригою.
4. Твір Григора Тютюнника «Дивак» за жанром.
5. З якого уроку хлопчик пішов, образившись на вчителя?
6. Як Григір Тютюнник називає перший сніг?
9. Ім’я головного героя твору «Дивак».
По вертикалі:2.Ім’я матері головного героя.
3. Димар.
7. Прізвисько головного персонажа твору.
8. Дроворуб.
|
3 |
|
||||||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|||||||||||||
|
|
2 |
|
|||||||||||
|
1 |
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
7 |
|
||||||||
|
|
|
|
8 |
|
|||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
9 |
|
|
|
|
||||||||||
Микола Вінграновський
«Сіроманець»
По горизонталі: 1. Чиє прізвище мала лікарня для хворих на зір?
2. Як звали хлопчика, який захищав вовка.
3. Прізвище Галі.
4. Він сказав, що вовк з’їв вівцю.
5. Хто був головним супротивником вовка.
6. Як звали вчительку Сашка?
7. Як ще називали вовка?
8. Хто разом з Чепіжним копав яму для вовка?
По вертикалі: 1. Різновид ліричного твору, перші літери рядків якого утворюють приховане слово.
1 |
|
|
1 |
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
|
|
|
|||||
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|||
6 |
|
|
|
|
|
|||||
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Зірка Мензатюк
«Таємниця козацької шаблі»
Познач місця, у які приїжджали герої твору «Таємниця козацької шаблі»
Список використаних джерел
Додаток 1
Міфи та легенди
|
2 В |
|
||||
3 Н
|
|
Е |
||||
Е |
|
4Д |
О |
Л |
Я |
|
О |
|
Е |
|
|||
П |
|
Т |
||||
А |
|
Е |
|
|||
1Л |
Е |
5Г |
Е |
Н |
Д |
А |
И |
|
О |
|
Ь |
|
|
М |
Л |
|
||||
А |
К |
|||||
|
А |
|||||
Додаток 2
Для допитливих
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Е |
|
|
|
|
1 Д |
|
|
4/7 С |
В |
А |
Р |
О |
Г |
|
2М |
А |
Р |
А |
|
|
Т |
|
|
|
|
И |
|
|
|
|
Ж |
|
|
Р |
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
3 Б |
О |
Г |
И |
|
|
|
|
Я |
|
|
|
|
О |
|
|
Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Г |
|
6 Х |
О |
Р |
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Г |
|
|
|
|
|
Додаток 3
Легенди
Установіть логічні пари
1. В
2. Е
3. Д
4. Г
5. Б
6. А
Установіть відповідність
1. А
2. Г
3. Б
4. В
Додаток 4
Ребуси
1. Легенда
2. Перекази
3. Приказка
Додаток 5
Народні перекази
Установіть логічні пари
Кросворд
|
|
|
|
|
|
|
|
7 С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
З |
А |
К |
Л |
А |
Д |
Н |
И |
4 К |
|
|
|
|
|
||
3 Г |
|
|
|
|
|
|
|
Р |
|
|
|
У |
|
|
|
|
|
|
О |
|
|
|
|
5 Р |
|
|
Ш |
|
6 К |
А |
Р |
М |
Е |
Л |
Ю |
К |
|
2П |
Е |
Ч |
Е |
Н |
І |
Г |
И |
|
|
|
Г |
|
|
|
|
|
||
А |
|
|
|
|
Ч |
|
|
Н |
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
А |
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
Додаток 6
Народні казки
|
5 П |
|
|
4Б |
|
|
|
|
3 М |
6П |
І |
В |
Ц |
А |
Р |
С |
2Т |
В |
А |
|
Ч |
|
|
Т |
|
|
Р |
|
Р |
|
|
|
|
Ь |
|
|
И |
|
У |
1Д |
Я |
Д |
Ь |
К |
О |
|
|
|
С |
|
|
|
|
О |
|
|
|
|
Я |
|
|
|
|
|
Додаток 7
Казка «Про правду і кривду»
|
5 П |
|
|
|
|
||||||||
|
7 Г |
|
Р |
|
2 К |
|
|||||||
6К |
Р |
И |
В |
Д |
А |
1 Ч |
О |
Р |
4 Т |
|
|||
|
Е |
|
В |
|
Р |
|
Р |
|
|||||
Б |
3 Д |
Я |
Д |
Ь |
К |
О |
И |
||||||
Л |
|
А |
|
Л |
|
||||||||
8 Я |
Р |
|
Ь |
Додаток 8
Казка «Летючий корабель»
|
|
|
1П |
|
|
|||||||||
О |
|
|||||||||||||
|
Р |
|||||||||||||
|
|
Т |
||||||||||||
Р |
||||||||||||||
Е |
||||||||||||||
Т |
|
|
||||||||||||
|
|
|
6Т |
Р |
У |
Б |
Н |
И |
К |
|||||
2П |
І |
В |
Ц |
А |
Р |
С |
Т |
В |
А |
|
||||
3О |
Б |
П |
И |
В |
А |
Й |
Л |
О |
||||||
4М |
О |
Р |
О |
З |
К |
О |
||||||||
5Л |
А |
К |
Е |
Й |
||||||||||
Додаток 9
Літературні казки
|
|
|
|
|
|
|
5Б |
|
|
|
|
|
3М |
И |
К |
О |
Л |
А |
Й |
|
|
|
|
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
6Ф |
|
И |
|
|
|
|
|
1М |
|
Р |
|
Т |
|
|
|
4В |
|
И |
|
У |
|
Н |
|
|
|
Е |
|
7К |
А |
З |
К |
А |
|
|
|
Д |
|
И |
|
Я |
|
|
|
|
|
М |
|
Т |
|
|
|
|
|
|
2Д |
І |
Ж |
А |
|
|
|
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ь |
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 10
Іван Франко
«Фарбований Лис»
Вгадай пропущене слово
1. Фарби.
2. Шукайте.
3. Добродій.
4. Блоху.
5. Кепсько.
6. Торговиці.
7. Думаєте.
8. Дурниць.
9. Остромисл.
10. Миколай.
11. Фарбований.
Додаток 11
Впізнай казку за малюнком
Додаток 12
Чайнворд
Додаток 13
Галина Малик
«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»
Відповідь:
Жив у мандрах і митарстві
Добрий дядько Лоскотон
Маршрут:
Додаток 14
Загадки
Відповідь на ребус:Казка.
Відповіді на загадки:
Додаток 15
Пелюстка-кросворд
Додаток 16
Леонід Глібов
Акровірші
|
|
|
3Л |
|
|||||
Ь |
|
||||||||
О |
|
||||||||
2В |
|
5Л |
Е |
О |
Н |
І |
Д6 |
||
1Б |
А |
Й |
К |
И |
|
З |
|||
|
Р |
|
|
К |
|
В |
|||
Е |
|
|
|
І |
|||||
Н |
Н |
||||||||
И |
7К |
|
|
О |
|||||
4А |
К |
Р |
О |
В |
І |
Р |
Ш |
К |
|
|
|
|
І |
|
|
||||
Т |
|||||||||
И |
Додаток 17
Повість минулих літ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8Н |
|
|
|
|
|
|
|
4 О |
Л |
Е |
Г |
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
О |
|
|
|
|
|
|
3/6М |
У |
Д |
Р |
И |
Й |
|
|
|
|
И |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
К |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
И |
|
|
|
|
|
|
2С |
В |
Я |
Т |
О |
С |
1Л |
А |
В |
|
|
|
|
А |
|
|
И |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Б |
|
|
|
|
5/7 П |
Е |
Ч |
Е |
Н |
І |
Г |
И |
|
|
Е |
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
Р |
|
|
|
|
Ь |
|
|
|
|
У |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 18
Тарас Шевченко
1 К |
А |
Л |
И |
Н |
А |
|
|||||
|
2 В |
О |
Д |
А |
|
|
|||||
3 В |
Е |
Р |
Б |
А |
|
||||||
|
|
|
4 З |
О |
Р |
Е |
|||||
|
|
5 М |
А |
Т |
И |
|
|||||
6В |
І |
Т |
Е |
Р |
|
||||||
Додаток 19
Розгадай ребуси
Відповідь на шифрограму:
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь.
Додаток 20
Кросворд «Шевченкіада»
1К |
И |
Р |
И |
Л |
І |
В |
К |
А |
||
|
2З |
А |
П |
О |
В |
І |
Т |
|
|
|
3С |
Т |
А |
Т |
У |
Я |
|
|
|||
4П |
Е |
Т |
Е |
Р |
Б |
У |
Р |
Г |
|
|
5М |
О |
Р |
И |
Н |
Ц |
І |
|
|
||
|
6Ш |
И |
Р |
Я |
Є |
В |
|
|||
7С |
О |
Н |
|
|
||||||
8Ї |
Ж |
А |
К |
Е |
В |
И |
Ч |
|
|
|
Додаток 21
Степан Васильченко
«У бур’янах»
|
|
|
|
2П |
|
|||||||||
1Б |
А |
Б |
А |
|
||||||||||
|
|
|
|
Н |
|
|||||||||
Щ |
|
|||||||||||||
3С |
Т |
О |
В |
П |
И |
5Ч |
|
|
|
|||||
Е |
|
|
|
|
Н |
У |
||||||||
С |
4К |
А |
Р |
М |
Е |
Л |
Ю |
К |
|
|||||
Т |
|
|
|
А |
|
|||||||||
Р |
6К |
А |
Т |
Е |
Р |
И |
Н |
А |
||||||
А |
И |
|
||||||||||||
Додаток 22
Євген Гуцало
«Лось»
|
6Ч |
Е |
Р |
5В |
О |
Н |
І |
|
|
Е |
|
||||||
|
2Б |
|
С |
|
||||
1П |
О |
Р |
А |
Н |
Е |
Н |
Н7 |
Я |
|
А |
|
А |
|
Е |
|
||
|
Т |
|
|
Н |
||||
3Ш |
П |
И |
Ч |
А |
К4 |
А |
||
|
У |
В |
||||||
|
Щ |
И |
||||||
|
С |
|||||||
|
Т |
|||||||
Ь |
||||||||
Додаток 23
Григір Тютюнник
«Дивак»
|
3Б |
|
||||||||||||
|
4О |
П |
О |
В |
І |
Д |
А |
Н |
Н |
Я |
|
|||
|
В |
|||||||||||||
Д |
|
2Н |
|
|||||||||||
|
1Щ |
У |
К |
А |
||||||||||
|
Р |
|
Т |
|
7Д |
|
||||||||
|
А |
И |
|
8Д |
|
|||||||||
5М |
А |
Л |
Ю |
В |
А |
Н |
Н |
Я |
||||||
|
К |
|
А |
|
|
Т |
|
|||||||
6П |
О |
Р |
О |
Ш |
А |
К |
|
Е |
||||||
|
|
|
|
|
9О |
Л |
Е |
С |
Ь |
|||||
Додаток 24
Микола Вінграновський
«Сіроманець»
1Ф |
І |
Л |
1А |
Т |
О |
В |
|
|||
2С |
А |
Ш |
К |
О |
|
|||||
|
3Г |
Р |
У |
Ш |
Е |
Ц |
Ь |
К |
А |
|
4П |
О |
Б |
І |
Г |
А |
Й |
Л |
О |
||
|
5В |
А |
С |
И |
Л |
Ь |
|
|||
6Н |
А |
Д |
І |
Я |
|
|||||
|
7С |
І |
Р |
О |
М |
А |
Н |
Е |
Ц |
Ь |
8Ш |
Е |
В |
Ч |
У |
К |
|
|
|||
Додаток 25
Зірка Мензатюк
«Таємниця козацької шаблі»
Відповіді:
1