Матеріали допоможуть викладачу /класному керівнику при взаємодії з викладачем фізичної культури формувати здоров'язбережувальну компетентність здобувачів освіти
Здоров’язбережувальна компетентність учня - основа гармонійного розвитку його особистостіПідготував: Чайка С. М., викладач ДНЗ «Полтавський політехнічний ліцей»
Номер слайду 2
«Заклики» СЬОГОДЕННЯ ДО ЛЮДИНИ: Бути сильним. Бути стійким. Бути витривалим. Бути наполегливим. Бути цілеспрямованим. Бути мобільним. Бути уважним. Бути готовим до змін. Бути допитливим. Бути «аналітиком»Бути «прогнозистом»Бути …ЗДОРОВИМ !!!Здоров 'я – не все, але все без здоров’я – ніщо . (Сократ)
Номер слайду 3
Говоримо про «глобальне»…
Номер слайду 4
Рухаючись в парадигмі НУШ
Номер слайду 5
Актуальне ЗАВЖДИ…
Номер слайду 6
Критерії визначеніДо «ідеалу»Прагнемо
Номер слайду 7
Міні-пам’ятка кожному педагогу
Номер слайду 8
Формуючі фактори
Номер слайду 9
«Квітка» розвиненої особистостіДія кожного окремого чинника середовища в сумі формує «квітку» якостей розвиненої особистості учня - цілісної, гармонійної, здорової
Номер слайду 10
Психологічний аналіз контингенту учнів ;Перспективне планування навчально-виховної взаємодії з учнями;Використання різних форм і методів педагогічних впливів на молодь;Визначення «прогалин» здоров’язбережувального світогляду учнів і впровадження якісних впливів щодо їх нівелювання;Застосування різних форм здоров’язбережувальної діяльності учнів;Застосування широкого кола методів і форм діяльності учнів на уроках фізичного виховання;Робота психолога з учнями щодо профілактики девіантної поведінки;Співпраця з батьками учнів на протязі всього періоду навчання учня;Співпраця з соціальними службами, волонтерськими організаціями і благодійними організаціями міста і області;Аналіз і узагальнення здоров’язбережувальних аспектів навчально-виховного процесу на ІМН та педагогічних радах. Напрямки нашої роботи
Номер слайду 11
Маємо на сьогодні «проблеми»…Об’єктивніСуб’єктивніБільша частина навчально-виховного процесу дистанційна;Негативний вплив «гаджетизації» молоді ;Здоров’язберігаюча освіта формального змісту в навчальних закладах;Негативна дія соціуму і ЗМІ на формування поняття «здоров’я» у молоді;«Другорядність» проблематики здоров'язбереження в суспільстві Низька мотивація молоді до збереження здоров’я;Недостатність «наочного прикладу» для учнів з боку ПП;Наявність «хибного прикладу» для молоді з боку ПП;Звуження поняття «здоров’я» лише до фізичного розуміння;Формальність педагогічної взаємодії «педагог-учень»
Номер слайду 12
Формуємо здоров’язбережувальну компетенцію учнів у безпечному освітньому середовищі шляхом: Переосмислення ПП кожної ланки взаємодії з учнем в бік сталого формування в учнів поняття «здоров’я людини» в широкому сенсі;Переосмислення ПП своєї ролі у формуванні здоров’язбережувальної компетентності учнів, як однієї з головних;Планування і проведення заходів спрямованих на підвищення мотивації учнів щодо збереження свого здоров’я;Проведення заходів для ПП з тематики здоров’язбереження з метою обміну досвідом, мотивації до саморозвитку ;Планування і проведення різнобічних заходів з тематики збереження здоров’я при спільній участі ПП і учнів;Узагальнення, аналіз і перспективне планування подальшої взаємодії «педагог-учень» у форматі формування здоров’язбережувальної компетентності учня. Прагнемо до кращого і якісного…
Номер слайду 13
Деякі висновки – на перспективу!Пам’ятаймо: збереження здоров’я відбувається і в тілі, і в думках, і в емоціях !;Бути здоровим – це процес, а не факт, через певнідії і зусилля щодня !; Педагог завжди зразок виконання того , чому він навчає !;Ми не можемо змінити ВСЕ, але ми маємо і можемо змінити дещо !;Думка , що веде до дії – це початок змін! Працюємо з думками !;Результат дає система, а не поодинокі фрагменти, то ж ЩОДНЯ робімо «внесок» до скарбнички «збереженого здоров’я» !;Учні, що прагнуть зберегти здоров’я – це гармонія на нашому робочому місці ! Працюймо над цим !