Урок – тренінг
ТЕМА: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ – ЯКИМ Я ЙОГО УЯВЛЯЮ
МЕТА: поглибити і розширити знання учнів про здоровий спосіб життя і звички , що сприяють зміцненню здоров’я; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, почуття відповідальності за своє здоров’я ;створити на тренінгу дружню атмосферу;відпрацювати навички групової роботи.
ОБЛАДНАННЯ: аркуші паперу, олівці, фломастери, ножиці; скотч, ; клей, вирізки малюнків, мікрофон.
ХІД ТРЕНІНГУ
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
1. Домовленість про правила
Учитель: Що потрібно робити для того ,щоб був порядок у школі , класі, на дорозі? (Дотримуватися певних правил).
Для того щоб наше заняття було цікавим, а головне, щоб кожен з нас почувався зручно, нам необхідно також прийняти певні правила.
(На дошці – плакат із правилами.)
А) Бути активним.
Б) говорити по черзі;
В) не критикувати, не підсміюватись над друзями;
Г) говорити те ,що думаєш;
Д) говорити від свого імені.
2. Знайомство
Учитель : А зараз ми з вами познайомимося! ( Ми вже знайомі.)
Чи хотілося б вам більше дізнатися одне про одного? (Дуже хотілося!)
Гра «Ти молодець»
3. Оголошення теми тренінгу
- Прочитайте на дошці назву нашого тренінгу – « Здоровий спосіб життя - яким я його собі уявляю»
4. Очікування учасників
Зверніть увагу, будь – ласка, на малюнок на дошці. Що ви бачите ? Прочитайте назву.
У кожного з вас на парті лежать паперові рибки. Напишіть на них , що ви очікуєте від сьогоднішнього заняття і прикріпіть на малюнку.
ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА
Учитель : Діти ! Подивіться на запис . Що на вашу думку, означає словосполучення «Здоровий спосіб життя ?»
Учитель записує на дошці всі міркування дітей.
Оцінювання та обговорення ідей.
2.Відповіді на запитання
- Що потрібно робити , щоб бути здоровим?
- Що спричиняє поганий настрій , хвороби?
3. РУХАНКИ
Учитель: Як ми вже сказали ,що людина ,яка веде сидячий спосіб життя , не може бути цілком здоровою. Тому настав час порухатися. Пограємо в гру «Зроби так»
Гра «Я говорю зроби так»
(Учні утворюють коло , а вчитель говорить «Я говорю : «Зроби так» і показує певний рух . Решта повторює за ним. Потім наступний учасник і так далі по колу.)
4. Робота в групах
Учитель: Пропоную вам розрахуватися на « Сонечко» і «Дощик». Об’єднаємося у дві групи.
. Тепер обидві групи отримують певне завдання. Вам необхідно його обговорити , виконати і поділитися результатами своєї роботи з нами.
Змоделюйте ,як ви уявляєте здоровий спосіб життя. Ви можете його намалювати або зробити аплікацію.
5. Рольова гра
Учитель: Кожній групі я пропоную ситуацію. Ви повинні сформувати думку , висловлену в твердженнях , тобто погодитися або заперечити її.
І група. Василько вважає, що корисно їсти овочі і фрукти.
ІІ група. Тетянка каже , що потрібно багато вживати в їжу солодощів.
Обговорення ситуацій
ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Вправа « Мікрофон»
2 . Зворотній зв'язок.
Учитель : Наше заняття добігло кінця. Пропоную вам продовжити фразу : « Цей тренінг навчив мене …..»Чи справдилися ваші сподівання? Перенесемо свої рибки на іншу частину нашого плаката.
3.Прощання
- Я дякую вам за плідну роботу , за гарний настрій ! А тепер пропоную всім підвестися , узяти свого сусіда за руку та продовжити фразу: « Я бажаю тобі ……»