Здоровий спосіб життя - яким ,я його уявляю

Про матеріал
Розробка уроку- тренінгу для учнів початкових класів на тему "Здоровий спосіб життя - яким, я його уявляю"
Перегляд файлу

                                                  Урок – тренінг

ТЕМА: ЗДОРОВИЙ  СПОСІБ ЖИТТЯ – ЯКИМ Я ЙОГО УЯВЛЯЮ

     МЕТА: поглибити і розширити знання учнів про здоровий спосіб життя і звички , що сприяють зміцненню здоров’я; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя, почуття відповідальності за своє здоров’я ;створити на тренінгу дружню атмосферу;відпрацювати навички групової роботи.

      ОБЛАДНАННЯ: аркуші паперу, олівці, фломастери, ножиці; скотч, ; клей, вирізки малюнків, мікрофон.

                                                ХІД ТРЕНІНГУ

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

    1. Домовленість про правила

Учитель: Що потрібно робити для того ,щоб був порядок у школі , класі, на дорозі? (Дотримуватися певних правил).

     Для того щоб наше заняття було цікавим, а головне, щоб кожен з нас почувався зручно, нам необхідно також прийняти певні правила.

      (На дошці – плакат із правилами.)

 А)  Бути активним.

Б)   говорити по черзі;

В)  не критикувати, не підсміюватись над друзями;

Г) говорити те ,що думаєш;

Д) говорити від свого імені.

     2. Знайомство

Учитель : А зараз ми з вами познайомимося!  ( Ми вже знайомі.)

  •  Але наше знайомство буде незвичайним. Ми навчаємося в одному класі, знаємо одне одного.

Чи хотілося б вам більше дізнатися одне про одного? (Дуже хотілося!)

 

Гра  «Ти молодець»                                                                                                                                               

 

3. Оголошення теми тренінгу

-  Прочитайте на дошці назву нашого тренінгу – « Здоровий спосіб життя - яким я його собі уявляю»

4. Очікування учасників

       Зверніть увагу, будь – ласка, на малюнок на дошці. Що ви бачите ? Прочитайте назву.

       У кожного з вас на парті лежать паперові рибки. Напишіть на них , що ви очікуєте від сьогоднішнього заняття і прикріпіть на малюнку.

 

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. «Мозковий штурм»

Учитель : Діти ! Подивіться на запис . Що на вашу думку, означає словосполучення «Здоровий спосіб життя ?»

   Учитель записує на дошці всі міркування дітей.

Оцінювання та обговорення ідей.

2.Відповіді на запитання

  - Що потрібно робити , щоб бути здоровим?

  -   Що спричиняє  поганий настрій , хвороби?

 3. РУХАНКИ

       Учитель:  Як ми вже сказали ,що людина ,яка веде сидячий спосіб життя , не може бути цілком здоровою. Тому настав час порухатися. Пограємо в гру «Зроби так»

 

Гра «Я говорю зроби так»

   (Учні утворюють коло , а вчитель говорить «Я говорю : «Зроби так» і показує певний рух . Решта повторює за ним. Потім наступний учасник і так далі по колу.)

4. Робота в групах

     Учитель:  Пропоную вам розрахуватися на « Сонечко» і «Дощик». Об’єднаємося  у дві  групи.

.      Тепер обидві групи отримують певне завдання. Вам необхідно його обговорити , виконати і поділитися результатами своєї роботи з нами.

        Змоделюйте ,як ви уявляєте здоровий спосіб життя. Ви можете його намалювати або зробити аплікацію.

 5. Рольова гра

      Учитель:  Кожній групі  я пропоную ситуацію. Ви повинні сформувати думку , висловлену в твердженнях , тобто погодитися або заперечити її.

      І група. Василько вважає, що корисно їсти овочі і фрукти.

  

     ІІ група.  Тетянка каже , що потрібно багато вживати в їжу солодощів.

         Обговорення ситуацій

ІІІ  ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

  1. Підбиття підсумків

   Вправа « Мікрофон»

 

2 . Зворотній  зв'язок. 

Учитель : Наше заняття добігло кінця. Пропоную вам продовжити фразу : « Цей тренінг навчив мене …..»Чи справдилися ваші сподівання? Перенесемо свої рибки на іншу частину нашого плаката.

 

3.Прощання

     -  Я дякую вам за плідну роботу , за гарний настрій ! А тепер пропоную всім підвестися , узяти свого сусіда за руку  та продовжити фразу: « Я бажаю тобі  ……»

 

 

 

 

 

  

 

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
231
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку