Здоровий спосіб життя

Про матеріал
Розробка конспекту уроку з англійської мови з елементами критичного мислення
Перегляд файлу

 

Відділ освіти виконкому

Саксаганської районної у місті ради

КЗШ І-ІІІ ступенів № 41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

З англійської мови

Для учнів 8-А класу за темою:

«Здоровий спосіб життя»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вчитель

Англійської мови

Вищої категорії

                                                                                      Решетняк І.В.

 

 

 

м. Кривий Ріг

2018 р.

 

 Ι

Тема уроку: «Healthy Way of Life»

«Здоровий спосіб життя»

 

Мета року: навчання критичному мисленню через аудіювання, читання і письмо.

 

                      Практична: активізувати лексику  з теми «Здоровя»і розвивати вміння роботи з текстом, навчати логічно будувати речення на основі прочитанноï інформаціï.

                      Розвиваюча: розвивати світогляд  учнів, розвивати здібності до розподілу уваги, самостійного мислення.

                      Виховна: навчати учнів берегти своє здоров я, піклуватися про оточуючих, правильно харчуватися, відмовлятися від поганих звичок, пропогувати здоровий спосіб життя серед однолітків.

                      Освітня: знайомити учнів з науковими факторами про здоров я.

                   Обладнання: картинки, таблиці, роздаткові картки.

 

План уроку

Початок уроку

І. Організаційний момент. Підготовка до іншомовного спілкування.

1. Привітання Т: Good afternoon, everybody. Nice to meet you. How are you today? Are you fine? – P1, P2, P3

2. Постановка цілей уроку: Thats nice. Then let’ s start our lesson. Let’ s revise what we remember from the previous lesson. Look at the blackboard, please.

 

 

Прийом  «Кластер»

 

 

 

Can you guess what are we going to talk about? – P1

Yes, you are right. Today well speak about healthy way of life

What are we going to do at the lesson? – P1, P2, P3

(учні  висловлюють свої ідеï)

 

Yes, well speak about healthy  way of life and those thongs that we should or shouldn t do to stay healthy

Сьогодні на уроці я хочу поставити таку проблему. Чи звертати вам увагу на те, як оточують вас люди відносяться до свого здоров я. Як що ні, що мі можемо їм порекомендувати. В кінці уроку ви відповісте на ці запитання.

 

3.фонетична зарядка.

To begin with I would  like you to read a poem «My Daily Vitamins».Can you guess  what the poem is about?

     My Daily Vitamines учнi читають в голос рядки з вірша

  • опрацювання вірша в режимi Т Cl
  • перевірка розуміння (вiдповiдi на питання)

 T    What does the boy take each morning and each night?

        Why does he like them?

        Мовленнєвi вправи (вiдповiдi на питання) 

        Do you like the poem? What about you? Do you take Vs?

        In what way do they help you?

II.Основна частина уроку

  1. Аудiювання .Listening.

a)Pre-listening activities

 (пояснювання вчителя) You know that some people take care about their health while others don t. Let s listen to a story about two people. Their names are Suzy Stressed and Henry Healthy. Do their names tell you anything about them and their habits? listen to the story and be ready to ask thin and thick questions about Suzy Stressed and Henry Healthy.

b)While-Listening Activities

b)Прийом «Товсті» і тонкі питання

Учням пропонується сформолювати питання до тексту у формі «тонких і товстих» питань. Далі вчитель записує на дошці ряд питань, на які учні дають відповідь (в групах). По ходу роботи з таблицею у лівий стовпчик записуються питання, які потребують простої односложної відповіді. У правий стовпчик записуються, питання, які потребують розширеної відповіді.

Форма таблиці «тонких» і «товстих» питань

Thin questions

Thick questions

Who…?

Why…?

What…?

Explain why…?

When…?

 

What is the difference between…?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(друге прослуховання тексту)

С)Post-Listening Activities.

Сompare Suzy Stressed and Henry Healthy using this plan:

  1. When do they get up?
  2. What to they do in the morning?
  3. How to they get to work?

 

Do you live like Suzy Stressed or Henry Healthy? All right. So if you want to be healthy you should try to live like Henry Healthy.

 

T:  Now I would like you to read some information about these rules. Read Them and be ready to say which 3 rules are the most important in your opinion.

 

Breakfast

Always start a day with a good breakfast

Three meals

Always eat three meals a day

Diet

Eat well. Eat a lot of fresh fruit and vegetables, fish and chicken. Never eat fried food. Don t put sugar in your tea or coffee Drink water!

Coffee

Don t drink a lot of coffee

Social Life

People which have a good social life often live longer.

Don t stay at home. Go out!

Exercise

Do exercise or sport to live longer

Sleep

Sleep eight hours a day

Stress

Stress kills! Don t worry. Relax!

Which of these rules do you break?

Which of these rules do you follow?

II.Speaking

Т: Now think over the question «What should people do to be healthy?» And make the «cake» of healthy way of life. (учні працюють у групах, обговорюють «інгредієнти» здорового способу життя і потім презентують свої «cakes»  біля дошки)

III. Заключна частина уроку.

Now, let’ s summarize and fill the table

I’ ve learnt that…(Учні роблять висновки про те, що вони взнали і зрозуміли з теми)

- Чи вправі ми бути байдужими і сторонніми до оточуючих нас людей, коли ми володіємо такою інформацією, що взнали сьогодні на уроці?
- Ні, звичайно. Ми повинні піклуватися про людей та їх здоров я. Я дякую вам за розуміння. Ви – молодці!

Т: Thank you for your work today!

(оцінювання учнів) Good-bye!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гринько Анастасія
    Дякую за чудову розробку уроку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 червня
Переглядів
381
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку