Виховна година на тему: «Їжа--- джерело здоров'я" до предмету "Основи здоров'я".
Тема: «Їжа джерело здоров’я», 2-б клас
Мета:
Обладнання: презентація, малюнки, анкета.
Тип заняття: виховна година
Форма проведення: заняття-диспут
Хід роботи
І. Вступна частина:
1. Привітання:
Усім, усім добрий день!
Геть з дороги, наша лінь!
Хай не заважає працювати
Гарним хлопцям та дівчатам.
2. Перевірка готовності:
–– Подивіться на свої робочі місця, прибрали все зайве, щоб нічого не заважало.
3. Повідомлення теми і мети:
–– Сьогодні ми будемо говорити про те, без чого не зможе прожити людина і бути здоровою- це про їжу. До нас завітають гості, а ми вирішимо, хто з них справжній друг зі здорового харчування.
ІІ. Основна частина:
–– Нам потрібно розгадати анаграму, щоб дізнатися, хто до нас завітав!
М Р В О Н К И А Г М А У Р Б Е Г Р
1 3 5 2 7 4 6 8 1 3 2 5 6 4 8 7 9
–– Правильно! Це морквина- представник здорового харчування і гамбургер- представник їжі з фаст-фуду, що шкодить нашому здоров’ю, якщо його вживати дуже часто.
–– Життя – це багатство, яке дається кожному із нас батьками. І, звичайно, хочеться, щоб воно було красивим і щасливим. А це можливо лише за умови міцного здоров'я. А для цього потрібно правильно харчуватися, щоб отримувати поживні речовини та вітаміни!
–– Їжа – життєва необхідність, яка до того ж викликає у людини різноманітні почуття. Багато причин підштовхують нас до прийому їжі. Ми їмо, щоб утамувати голод, отримати задоволення, відчути радість. Інколи ми їмо в стані стресу. У кожного з нас ще з дитинства виробляється певний стереотип харчування. А також ми повинні вміти відрізнити корисну їжу від шкідливої.
–– Наші герої хочуть, щоб ми їх описали після того, як вони розкажуть нам про своїх друзів. Будемо слухати та коментувати.
Морквина: з овочами та фруктами, житніми крупами, хто буде дружити, то буде довго жити і вітамінів в нас багато, ось послухайте ж тільки:
Гамбургер: хто буде з нами рад дружити та сухарики щодня вживати і вік в лікарні лікуватись. Коштувати всі мівіну, а потім від гастриту отримувати привіт! Картоплю фрі смакувати і для шлунку ліки купувати!
–– Діти, хто з цих героїв корисніше і найкращий?
–– Хто містить більшість вітамінів?
–– Хто буде радий поліпшити наше здоров’я та самопочуття?
–– Зараз нам потрібно відгадати загадки та заповнити анкету, що відноситься до корисної та шкідливої їжі. У комірку, де знаходиться морквина, там будуть поживні продукти харчування, а де гамбургер, то навпаки- шкідливі та небезпечні у великій кількості.
|
|
|
|
–– Скажіть, які продукти ви записали до морквини? Чому?
–– Скажіть, а які продукти ви записали до гамбургера? Чому?
–– Доповніть ще анкету їжею, що корисна та шкідлива і скажіть чому ви так вважаєте.
Раз-два прогнулись!
Потягнулись і прогнулись!
Розігнулись!
Ваші м’язи всі проснуться,
І всі ми усміхнемся й сядем працювати!
–– А зараз нам треба відповісти та деякі запитання «Так» або «Ні», слухайте уважно і гості будуть обирати кого запитувати!
–– Молодці! А чому не можна їсти чіпси і тістечка щодня?
–– Що ми отримаємо від фруктів та овочів?
–– А можна там з’їсти все раз і м’ясо і тістечка, чіпси? Чому?
–– Як ви думаєте, чому отримав більше варіантів «Ні» гамбургер?
ІІІ. Заключна частина:
–– Яка тема нашого заходу була сьогодні?
–– Хто виявився другом нашого здоров’я? Чому?
–– Які вітаміни ми одержуємо від овочів та фруктів?
–– Що відноситься до шкідливої їжі?
–– Сьогодні ви добре працювали і отримуєте на згадку розмальовку з підказками здорового харчування!
Основні правила харчування
|
–– Що для вас було легким?
–– Що викликало труднощі?
–– Сьогодні ми обираємо правильне харчування, то ж залишайтеся здорові! До побачення!