«Їжа джерело здоров’я"

Про матеріал

Виховна година на тему: «Їжа--- джерело здоров'я" до предмету "Основи здоров'я".

Перегляд файлу

Тема: «Їжа джерело здоров’я», 2-б клас

Мета:

  • Навчальна: формувати знання учнів про стан здоров’я від правильного харчування; усвідомлювати поняття корисної та шкідливої їжі;
  • Розвиваюча:  розвивати навички збалансованого харчування; зорієнтувати вибір поживних продуктів харчування;
  • Виховна: виховувати відповідальне ставлення до власного способу життя; виховувати культуру харчування;

Обладнання: презентація, малюнки, анкета.

Тип заняття: виховна година

Форма проведення: заняття-диспут

Хід роботи

І. Вступна частина:

 1. Привітання:

Усім, усім добрий день!

Геть з дороги, наша лінь!

Хай не заважає працювати

Гарним хлопцям та дівчатам.

2. Перевірка готовності:

–– Подивіться на свої робочі місця, прибрали все зайве, щоб нічого не заважало.

 

 3. Повідомлення теми і мети:

–– Сьогодні ми будемо говорити про те, без чого не зможе прожити людина і бути здоровою- це про їжу. До нас завітають гості, а ми вирішимо, хто з них справжній друг зі здорового харчування.

ІІ. Основна частина:

  1. Введення казкових героїв:

–– Нам потрібно розгадати анаграму, щоб дізнатися, хто до нас завітав!

М Р В О Н К И А                             Г М А У Р Б  Е Г Р

1  3  5  2  7  4  6  8                             1  3  2  5 6 4  8  7   9

–– Правильно! Це морквина- представник здорового харчування і гамбургер- представник їжі з фаст-фуду, що шкодить нашому здоров’ю, якщо його вживати дуже часто.

  1. Розповідь вчителя:

–– Життя – це багатство, яке дається кожному із нас батьками. І, звичайно, хочеться, щоб воно було красивим і щасливим. А це можли­во лише за умови міцного здоров'я. А для цього потрібно правильно харчуватися, щоб отримувати поживні речовини та вітаміни!

–– Їжа – життєва необхідність, яка до того ж викликає у людини різноманітні почуття. Багато причин підштовхують нас до прийому їжі. Ми їмо, щоб утамувати голод, отримати задоволення, відчути радість. Інколи ми їмо в стані стресу. У кожного з нас ще з дитинства виробляється певний стерео­тип харчування. А також ми повинні вміти відрізнити корисну їжу від шкідливої.

  1. Завдання 1 «Хто корисніше?» :

–– Наші герої хочуть, щоб ми їх описали після того, як вони розкажуть нам про своїх друзів. Будемо слухати та коментувати.

      Морквина: з овочами та фруктами, житніми крупами, хто буде дружити, то буде довго жити і вітамінів в нас багато, ось послухайте ж тільки:

  • В і т а м і н А: сприяє росту, допомагає зберегти гарний зір. Цього вітаміну багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб’ячому жирі.
  • В і т а м і н В: дуже потрібний для розумової та фізичної праці та поліпшення травлення. Шукайте цей вітамін в житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці, м’ясі.
  • В і т а м і н  С: запобігає застуді, поліпшує кровообіг, сприяє росту. Багаті на цей вітамін капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, часник, лимон, чорна смородина.
  • В і т а м і н D: зміцнює кістки. Він міститься в молоці, печінці, риб’ячому жирі, житньому хлібі.

Гамбургер: хто буде з нами рад дружити та сухарики щодня вживати і вік в лікарні лікуватись. Коштувати всі мівіну, а потім від гастриту отримувати привіт! Картоплю фрі смакувати і для шлунку ліки купувати!

– Діти, хто з цих героїв корисніше і найкращий?

– Хто містить більшість вітамінів?

– Хто буде радий поліпшити наше здоров’я та самопочуття?

  1. Завдання 2 «Анкета здоров’я»:

–– Зараз нам потрібно відгадати загадки та заповнити анкету, що відноситься до корисної та шкідливої їжі. У комірку, де знаходиться морквина, там будуть поживні продукти харчування, а де гамбургер, то навпаки- шкідливі та небезпечні у великій кількості. 

[Фотография]

 

 

 

  • Чим лисичка-сестричка пригощала журавля? (Кашею)
  • З м’яса і сала, довга та кругленька, варена та смажена буває? (Ковбаса)
  • Його люблять дітки, а воно до нас приходить з квітки із рум’яним боком солоденьке і смачне, і червоне, жовте і зелене, що це? (Яблуко)
  • І поживне, і смачне, біле, пінне, запашне. Залюбки малята п’ють, здоровенькими ростуть. (Молоко)
  • Я красива і велика сосиска в тісті із смачними нам краями і соусами, а звати мене? (Хот-дог)
  • Скибочки довгенькі, прямокутні і смажені в олії з сіллю й перцем, що це може бути? (Картопля фрі)

–– Скажіть, які продукти ви записали до морквини? Чому?

–– Скажіть, а які продукти ви записали до гамбургера? Чому?

–– Доповніть ще анкету їжею, що корисна та шкідлива і скажіть чому ви так вважаєте.

  1. Фізкультхвилинка:

Раз-два прогнулись!

Потягнулись і прогнулись!

Розігнулись!

Ваші м’язи всі  проснуться,

І всі ми усміхнемся й сядем працювати!

 

  1. Завдання 3 «Так чи ні?»

–– А зараз нам треба відповісти та деякі запитання «Так» або «Ні», слухайте уважно і гості будуть обирати кого запитувати!

  • Чи корисно їсти тільки макарони?(Ні)
  • Потрібно їсти більше овочів та фруктів, тому що в них багато вітамінів?(Так)
  • Потрібно переїдати?(Ні)
  • Ви повинні їсти різноманітні продукти — м'ясо, рибу, молоко? (Так)
  • Ви повинні їсти 10 разів на день? (Ні)
  • Корисно об'їдатися цукерками та тістечками?  (Ні)
  • Потрібно  їсти чіпси щодня? (Ні)

–– Молодці! А чому не можна їсти чіпси і тістечка щодня?

–– Що ми отримаємо від фруктів та овочів?

–– А можна там з’їсти все раз і м’ясо і тістечка, чіпси? Чому?

–– Як ви думаєте, чому отримав більше варіантів «Ні» гамбургер?

ІІІ. Заключна частина:

  1. Підведення підсумків:

–– Яка тема нашого заходу була сьогодні?

–– Хто виявився другом нашого здоров’я? Чому?

–– Які вітаміни ми одержуємо від овочів та фруктів?

–– Що відноситься до шкідливої їжі?

  1. Нагородження:

–– Сьогодні ви добре працювали і отримуєте на згадку розмальовку з підказками здорового харчування!

Основні правила харчування

  • Добовий асортимент харчових продуктів повинен бути різноманіт­ний, але важливо не переїдати.
  • Особливо корисно вживати каші (вівсяну, гречану, пшеничну), які служать джерелом рослинних волокон і речовин, що нормалізують роботу кишечника, підшлункової залози, печінки.
  • З дитинства слід привчити себе не зловживати солодощами.
  • Дуже корисно споживати кисломолочні продукти.
  • Їжу слід приймати в один і той самий час, невеликими порціями, не менше трьох разів на день, а при схильності до повноти – 4-6 разів.
  • У процесі приготування важливо не переварювати і не пересмажувати їжу.

 

 

 

 

  1. Рефлексія:

–– Що для вас було легким?

–– Що викликало труднощі?

  1. Прощання:

–– Сьогодні ми обираємо правильне харчування, то ж залишайтеся здорові! До побачення!

 

 

docx
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
927
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку