"Жага до життя" Дж. Лондон

Про матеріал
Тема: Джек Лондон «Жага до життя». Характеристика героїв твору. Мета: • Ознайомити учнів з оповіданням Джека Лондона «Жага до життя»; допомогти усвідомити його ідейно–художні особливості, пізнавальну та виховну спрямованість; • Розвивати образне та логічне мислення учнів, навички роботи з художнім текстом, уміння виразно, вдумливо читати, переказувати, характеризувати героїв, виділяти головні думки, висловлювати свої міркування, враження; • Прищеплювати учням прагнення до загартування духу й тіла, до збереження власної гідності, імені Людина. Обладнання: презентація, видання твору, ілюстрація до твору
Перегляд файлу

Тема: Джек Лондон «Жага до життя». Характеристика героїв твору.

Мета:

  • Ознайомити учнів з оповіданням Джека Лондона «Жага до життя»; допомогти усвідомити його ідейно–художні особливості, пізнавальну та виховну спрямованість;
  • Розвивати образне та логічне мислення учнів, навички роботи з художнім текстом, уміння виразно, вдумливо читати, переказувати, характеризувати героїв, виділяти головні думки, висловлювати свої міркування, враження;
  • Прищеплювати учням прагнення до загартування духу й тіла, до збереження власної гідності, імені Людина.

Обладнання: презентація, видання твору, ілюстрація до твору та біографії.

     Хід уроку

I. Організаційний момент.

II. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.

Учитель: Жертвувати собою заради інших людей – це героїзм. Однак іноді героїзмом стає боротьба не за чуже, а за власне життя. Саме такий сильний людський характер створив Джек Лондон в своєму оповіданні «Жага до життя».

III. Перевірка, оцінка та корекція засвоєних раніше знань, навичок та вмінь.

  • Стислий переказ біографії та творчої діяльності Дж. Лондона.
  • Робота з презентацією.

IV. Сприйняття та осмислення навчального матеріалу.

1) Переказ подій першої умовної частини оповідання.

2) Інтерактивна вправа ,,Сонечко''.

          спостережливий

Герой оповідання

«Жага до життя»

витривалий

наполеглевий

сміливий    бувалий мандрівник

бувалий мандрівник вірить у краще

3) Евристична бесіда (за питаннями 1-ї  частини, с. 145).

4) Переказ подій другої умовної частини оповідання.

5) Евристична бесіда (за питаннями2-ї умовної частини, с. 151).

6) Характеристика образів.

Золотошукач        Біл

     спільне

сміливі, мужні, витривалі,

авантюристи, цілеспрямовані

     відмінне

трагічно самотній,      жорстокий, безжальний,

людяний, порядний      егоїстичний, жадібний,

         бездушний, злий

V. Закріплення знань, умінь та навичок.

1) Постановка та розв’язання проблемного питання.

  • Чи варте золото того, щоб задля нього ризикувати, віддавати життя?

2) Складання ,,асоціативного куща’’.

  • ,,Справжній чоловік’’ – сильний, мужній, відповідальний, витривалий, справедливий, порядний, дотримується слова та ін.

3) Завдання пошуково–дослідницького характеру.

  • Існує два переклади назви оповідання Дж. Лондона «Жага до життя» та «Любов до життя. Яка, на вашу думку, назва є найбільш точною? Як би ви назвали оповідання?

VI. Підбиття підсумків.

1) Оцінювання.

2) Домашнє завдання.

Уявіть: ,,Ви потрапили в екстремальну ситуацію. Що робити? На основі прочитаного твору «Жага до життя» сформулюйте правила виживання’’.

docx
Додано
5 лютого
Переглядів
169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку