Життя людини в громаді. Зв’язок між поглядами та потребами людей.

Про матеріал
Практичний урок на тему "Життя людини в громаді. Зв’язок між поглядами та потребами людей". Мета уроку: 1. Ознайомити учнів із поняттями громади, поглядів та потреб людей. 2. Розвинути вміння аналізувати зв’язок між поглядами і потребами в житті громади. 3. Сформувати навички роботи в команді та критичного мислення.
Перегляд файлу

Урок з теми:

"Життя людини в громаді. Зв’язок між поглядами та потребами людей."

 

Мета уроку:

1. Ознайомити учнів із поняттями громади, поглядів та потреб людей.

2. Розвинути вміння аналізувати зв’язок між поглядами і потребами в житті громади.

3. Сформувати навички роботи в команді та критичного мислення.

 

Хід уроку:

1. Організаційний момент (5 хвилин)

  • Привітання та перевірка присутності. Вчитель привітається з учнями та перевірить присутніх.
  • Введення до теми уроку: "Сьогодні ми поговоримо про те, як ми живемо в громадах, які в нас погляди та потреби." Учні будуть ознайомлені з основною метою уроку та його значенням для повсякденного життя.

 

2. Пояснення нової теми (10 хвилин)

  • Що таке громада?
    • Вчитель задає питання: "Що таке громада для вас?" Учні можуть висловлювати свої думки і пропозиції.
    • Визначення: "Громада — це група людей, які живуть поруч, мають спільні інтереси, цінності та взаємодіють один з одним. Це може бути ваше село, місто або навіть клас."
  • Погляди та потреби людей:
    • Погляди: Пояснюються як наші думки, ідеї та уявлення про світ навколо нас.
    • Потреби: Те, що необхідно для життя: їжа, вода, дах над головою, спілкування, безпека.
    • Обговорення зв’язку: "Як ви думаєте, чому наші погляди можуть впливати на наші потреби?" Учні діляться своїми думками, наводяться приклади. Наприклад: "Якщо людина вважає, що освіта важлива, вона потребуватиме шкіл і вчителів у своїй громаді."

 

3. Гра "Моя громада" (15 хвилин)

  • Мета гри: Розвивати розуміння важливості громади та потреб людей.
  • Інструкція для гри:
    1. Розподіл на групи: Розділити клас на 4-5 груп. Кожна група отримує аркуш паперу та кольорові олівці.
    2. Завдання: Кожна група має створити плакат, на якому зобразить свою громаду:
      • Люди в громаді: Намалювати різні професії (вчитель, лікар, пожежник, фермер тощо), показати, хто ще живе в їхній громаді.
      • Основні потреби громади: Записати та намалювати потреби, такі як їжа, вода, медицина, освіта, безпека.
      • Погляди людей: Додати малюнки або фрази, які відображають думки людей (наприклад, "Я хочу жити в чистому місті!", "Я мрію про хорошу школу!").
    3. Презентація: Після завершення роботи кожна група презентує свій плакат класу.

 

4. Підсумок уроку (5 хвилин)

  • Обговорення плакатів: Учні обговорюють свої плакати та діляться інформацією про потреби і погляди, зображені на плакатах.
  • Висновок: "Чому важливо враховувати потреби та погляди інших людей?" Учні роблять висновки щодо важливості розуміння різних точок зору та співпраці у громаді.

 

5. Домашнє завдання

  • Творча робота: Написати короткий твір (5-7 речень) на тему "Моя громада". Включити такі питання:
    • Хто живе у вашій громаді? Які професії, інтереси?
    • Які потреби має ваша громада? Чого не вистачає?
    • Які погляди, на вашу думку, є важливими для людей у вашій громаді? Як ви бачите її розвиток?

 

docx
Додано
26 листопада
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку