Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

Про матеріал

Урок №11. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в гімназії, перевірити навички доповнення документу;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп'ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007

Перегляд файлу

«17» листопада 2017 року

Урок №11. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

Цілі:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в гімназії, перевірити навички доповнення документу;
  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007

Хід уроку

І. Організаційний етап

Діти як ви думаєте чому пікторгамою сьогоднішнього уроку є картинка з плюсиком? Відповіді учнів.

Що означає «плюс»? – Позитив Коли використовується плюс? Коли щось додаємо

Отож урок наш пройде позитивно, під знаком плюс. Що ми можемо додати на уроці? Додамо нові знання.

З якої теми будуть ці знання? Нагадайте, що ми з вами зараз розглядаємо?

Текстовий редактор – програму для роботи з текстами. Молодці. Правильно, сьогодні ми будемо додавати нових знань з теми текстовий редактор. Залишилося сформувати тему сьогоднішнього уроку. В цьому нам допоможе ребус, але спочатку повторимо правила ТБ.

Один учень виходить до дошки, клас по черзі називає правила, учень вибирає відповідну картинку.

Розгадують ребус.

Формують тему сьогоднішнього уроку.

Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1. З чого складається будь-яка таблиця?
  2. Де знаходяться дані на перетині стовпця та рядка?
  3. Які назви мають рядки коли немає заголовків?

Учитель. На слайді люди різних професій. Як ви гадаєте чому вони на одному слайді? Їх щось об’єднує? А ща саме? Правильно всі вони в своїй роботі використовують таблиці.

Ми з вами з’ясували раніше, що таблиці зустрічаються часто: це і таблиця множення, і таблиця у вашому щоденнику і календар…

Для того щоб із ними було зручніше працювати в них виділяють слова підкреслюють головне роблять їх яскравішими за допомогою малюнків. Саме це ми сьогодні і навчимося робити.

IV. Вивчення нового матеріалу

Отож відкрийте підручники Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані) Робота з підручником Стор. 54 пункт 11. Завдання на картці.

Це саме завдання на слайді. Перевіримо

А де знаходиться Стрічка вкладка? Для відповіді опрацюйте стр 27 п 5

Завдання на картці підписати частини вікна (зошит стор22)

 Для того щоб виділити текст у редактор вбудовано відповідні інструменти. Допоможіть мені з’ясувати які.

Текст у таблиці можна відповідно вирівняти. СТОР 37 підручник

Завдання на картці

Але з текстом і зокрема з катринками у текстовому редакторі можна виконувати і не зовсім звічні операції увага на екран.

V. Хвилинка-цікавинка

Слайд відео

Де ви бачили щоб картинки, фотографії оживали? У казці Гаррі Поттер. Але сьогодні ми з вами зясували що казку можна перетворити на реальність, доповнену реальність. Як ви гадаєте чи змогли б ви вивчаючи інформатику навчитися це робити.

Значить ви уже зробили перший крок щоб стати чарівниками.

Вручити ковпачки.

 

Тепер ви знаєте що вивчаючи інформатику можна казку перетворити на реальність. Як ви гадаєте чи прийняли б вас у школу Хогвардс? Чи змогли б ви стати чарівником?

VІ.

Фізкультхвилинка

Працювали ми трудились, навіть трішки утомились, а щоб далі працювати, треба нам відпочивати.

VII. Формування вмінь та навичок

 

Практичне завдання

Зразок готового документу

Релаксація

  • Я знаю для чого використовують текстові редактори
  • Я розумію де можу у своєму житті й навчальній діяльності використати навички і вміння працювати з текстовим редактором
  • Я вмію відкривати документи у середовищі текстового редактора
  • Я знаю основні об’єкти текстового редактора
  • Я вмію правильно вводити текстові дані
  • Я вмію редагувати текст
  • Я вмію форматувати текст
  • Я вмію додавати малюнки до текстових документів
  • Сьогодні я навчився __________________________________________________________

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

ІХ. Домашнє завдання

 

 

docx
Додано
2 травня 2018
Переглядів
4964
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку