Урок №11. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп'ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007
«17» листопада 2017 року
Урок №11. Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
Цілі:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word 2007
Хід уроку
І. Організаційний етап
Діти як ви думаєте чому пікторгамою сьогоднішнього уроку є картинка з плюсиком? Відповіді учнів.
Що означає «плюс»? – Позитив Коли використовується плюс? Коли щось додаємо
Отож урок наш пройде позитивно, під знаком плюс. Що ми можемо додати на уроці? Додамо нові знання.
З якої теми будуть ці знання? Нагадайте, що ми з вами зараз розглядаємо?
Текстовий редактор – програму для роботи з текстами. Молодці. Правильно, сьогодні ми будемо додавати нових знань з теми текстовий редактор. Залишилося сформувати тему сьогоднішнього уроку. В цьому нам допоможе ребус, але спочатку повторимо правила ТБ.
Один учень виходить до дошки, клас по черзі називає правила, учень вибирає відповідну картинку.
Розгадують ребус.
Формують тему сьогоднішнього уроку.
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Учитель. На слайді люди різних професій. Як ви гадаєте чому вони на одному слайді? Їх щось об’єднує? А ща саме? Правильно всі вони в своїй роботі використовують таблиці.
Ми з вами з’ясували раніше, що таблиці зустрічаються часто: це і таблиця множення, і таблиця у вашому щоденнику і календар…
Для того щоб із ними було зручніше працювати в них виділяють слова підкреслюють головне роблять їх яскравішими за допомогою малюнків. Саме це ми сьогодні і навчимося робити.
IV. Вивчення нового матеріалу
Отож відкрийте підручники Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані) Робота з підручником Стор. 54 пункт 11. Завдання на картці.
Це саме завдання на слайді. Перевіримо
А де знаходиться Стрічка вкладка? Для відповіді опрацюйте стр 27 п 5
Завдання на картці підписати частини вікна (зошит стор22)
Для того щоб виділити текст у редактор вбудовано відповідні інструменти. Допоможіть мені з’ясувати які.
Текст у таблиці можна відповідно вирівняти. СТОР 37 підручник
Завдання на картці
Але з текстом і зокрема з катринками у текстовому редакторі можна виконувати і не зовсім звічні операції увага на екран.
V. Хвилинка-цікавинка
Слайд відео
Де ви бачили щоб картинки, фотографії оживали? У казці Гаррі Поттер. Але сьогодні ми з вами зясували що казку можна перетворити на реальність, доповнену реальність. Як ви гадаєте чи змогли б ви вивчаючи інформатику навчитися це робити.
Значить ви уже зробили перший крок щоб стати чарівниками.
Вручити ковпачки.
Тепер ви знаєте що вивчаючи інформатику можна казку перетворити на реальність. Як ви гадаєте чи прийняли б вас у школу Хогвардс? Чи змогли б ви стати чарівником?
VІ.
Фізкультхвилинка
Працювали ми трудились, навіть трішки утомились, а щоб далі працювати, треба нам відпочивати.
VII. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Зразок готового документу
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
ІХ. Домашнє завдання