Зміст форм і методів навчання у контексті формування педагогічної майстерності

Про матеріал
Знання матеріалу дасть змогу прослідкувати взаємозв'язок і взаємозумовленість форм та методів навчання і педагогічної майстерності вчителя
Перегляд файлу

ЗМІСТ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

І. Виберіть правильну відповідь:

1. Зовнішнє вираження узгодженої діяльності вчителя та учнів, які здійснюється у визначеному порядку і в певному режимі називається:

а) методом навчання

б) принципом навчання

в) прийомом навчання

г) формою навчання

д) засобом навчання

Відповідь: _______

2. Основною формою організації навчання у школі є:

а) факультатив

б) практикум

в) урок

г) консультація

д) семінар

Відповідь: _______

3. Спосіб  упорядкованої взаємодії вчителів та учнів, за допомогою якого вирішуються проблеми освіти, виховання і розвитку в процесі навчання – це:

а) метод навчання

б) засіб навчання

в) прийом навчання

г) закономірність навчання

д) процес навчання

Відповідь: _______

4. Різноманітні матеріали і знаряддя навчального процесу, завдяки яким більш успішно і за коротший час досягається визначена ціль навчання – це :

а) об’єкт навчання

б) предмет навчання

в) форма навчання

г) стимул навчання

д) засіб навчання

Відповідь: _______

5. Елемент методу, що становить сукупність навчальних ситуацій, спрямованих на досягнення його проміжної мети – це:

а) прийом навчання

б) приклад навчання

в) процес навчання

г) предмет навчання

д) процедура навчання

Відповідь: _______

6. Сукупність психічних особливостей вчителя, необхідних для успішного оволодіння педагогічною діяльністю, її ефективного здійснення називається:

а) педагогічною технікою

б) педагогічними здібностями

в) педагогічною творчістю

г) педагогічною компетентністю

д) педагогічною культурою

Відповідь: _______

7. Досконале, творче виконання вчителем професійних функцій на рівні мистецтва називається:

а) педагогічною культурою

б) педагогічною приналежністю

в) педагогічною майстерністю

г) педагогічною спрямованістю

д) педагогічною компетентністю

Відповідь: _______

8. Вміння використовувати власний психофізичний апарат як інструмент виховного впливу називають:

а) педагогічною справою

б) педагогічним тактом

в) педагогічними здібностями

г) педагогічною технікою

д) педагогічною культурою

Відповідь: _______

ІІ. Виберіть правильні відповіді:

1.До позаурочних форм організації навчання належать:

а) семінари

б) дискусії

в) екскурсії

г) факультативи

д) гуртки

Відповіді:____________

2. Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності поділяють на такі підгрупи:

а) аналітичні

б) синтетичні

в) словесні

г) наочні

д) практичні

Відповіді:____________

3. До словесних методів навчання належать:

а) лекція

б) бесіда

в) диспут

г) дискусія

д) розповідь

Відповіді:____________

4. Вибір форм організації навчання залежить від:

а) завдань освіти і виховання

б) особливостей змісту різних предметів та їх окремих розділів

в) конкретного змісту занять

г) складу, рівня підготовки і вікових можливостей учнів

д) здібностей вчителя

Відповіді:____________

5. Методи стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності поділяють на:

а) методи формування пізнавальних інтересів

б) методи заохочення

в) методи стимулювання обов’язку і відповідальності

г) методи покарання

д) бінарні методи

Відповіді:____________

6. Елементами педагогічної майстерності є:

а) гуманістична спрямованість діяльності

б) педагогічна творчість

в) педагогічна техніка

г) професійна компетентність, професіоналізм

д) педагогічні здібності

Відповіді:____________

7. До методів формування пізнавальних інтересів належать:

а) метод навчальної диспуту

б) метод навчального дискусії

в) метод навчальної гри

г) метод використання життєвого досвіду учнів

д) метод створення цікавих ситуацій

Відповіді:____________

8. До основних педагогічних здібностей належать:

а) дидактичні

б) організаторські

в) перцептивні

г) музичні

д) комунікативні

 

Відповіді:____________

9. Педагогічна техніка включає такі частини:

а) уміння прогнозувати

б) уміння управляти собою

в) уміння синтезувати

г) уміння вести документацію

д) уміння управляти іншими

Відповіді:____________

10. Зміст професійної компетентності — це:

а) знання предмета

б)  методики його викладання

в) мови та літератури

г) історії

д) педагогіки і психології

Відповіді:____________

11. Розрізняють такі рівні оволодіння педагогічною майстерністю:

а) елементарний

б) базовий

в) середній

г) досконалий

д) творчий

Відповіді:____________

 

 

                                        КЛЮЧ

до тестів «Зміст форм і методів навчання у контексті формування педагогічної майстерності»

І.

1. г

2. в

3. а

4. д

5. а

6. б

7. в

8. г

ІІ.

  1. а, в, г, д
  2. в, г, д
  3. а, б, д
  4. а, б, в, г
  5. а, в
  6. а, в, г, д
  7. б, в, г, д
  8. а, б, в, д
  9. б, д
  10.  а, б, д
  11.  а, б, г, д

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
22 травня 2022
Переглядів
161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку