"Значення опроно-рухової системи, її будова та функції"

Про матеріал
На даному уроці намагаюся сформувати в учнів знання про будову і функції опорно – рухової системи; охарактеризувати кісткову й хрящову тканини, розглянути їх під мікроскопом; розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв’язки; закріпити індивідуальні вміння складати питання.
Перегляд файлу

Урок № 11-12                           Дата:                     8 клас

Тема: Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі. Лабораторне дослідження №2 “Мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканин”.

Мета уроку: сформувати в учнів знання про будову і функції опорно – рухової системи; охарактеризувати кісткову й хрящову тканини, розглянути їх під мікроскопом; розвивати вміння встановлювати причинно – наслідкові зв’язки; закріпити індивідуальні вміння складати питання.

Очікувані результати: учні називають частини опорно - рухової системи; види кісток; розпізнають види кісток на малюнках та зображеннях; описують будову кісток; характеризують функції опорно - рухової системи; тканини: кісткову, хрящову, посмуговану мязову;  дотримуються правил роботи з мікроскопом та лабораторним обладнанням.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Хід уроку

I.Організаційний етап.

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.

Перевірка домашнього завдання.

Вправа «Вірю – не вірю».

Чи вірите Ви, що…..

клітина є елементарною структурною і функціональною одиницею організму.

усі клітини побудовані за єдиним планом.

кожна клітина ззовні вкрита клітинною стінкою.

цитоплазма – в’язка, напіврідка речовина, в якій містяться органели.

рибосоми беруть участь в синтезі білків.

ендоплазматична сітка представлена системою плоских замкнених мішечків – цистерн, які обмежені мембраною.

всі клітини організму людини мають ядро.

мітохондрії вкриті подвійною мембраною.

комплексі Гольджі формуються мітохондрії.

включення – непостійні утворення клітини.

рибосом багато в клітинах тканин, які швидко ростуть.

основна функція мітохондрій – синтез енергії.

II.Мотивація навчальної діяльності.

Слово вчителя

«Чарівність – це краса в русі», говорив Лессінг.

За допомогою якої системи органів ми рухаємось? (опорно – рухової)

Що входить до її складу? (скелет, м’язи)

Відомо,що велика гомілкова кістка людини, маючи масу 0,5 кг, витримує у вертикальному положенні навантаження 1500 кг. Ейфелева вежа була створена за аналогією будови стегнової кістки.

Які функції виконують кістки в організмі людини?

Чому їх міцність поступається лише високоякісній сталі?

Але незважаючи на велику міцність, кістка все – таки може поламатися!

Чому так буває?

Чому у малих дітей кістки гнучкі,  а у похилих людей  – крихкі?

Чому у разі захворювання роблять пересадку кісткового мозку?

На ці та інші питання ви зможете дати відповідь в кінці уроку

Повідомлення теми уроку. Визначення разом з учнями мети і завдань уроку.

III. Вивчення нового матеріалу.

Учні отримують перелік питань з якими знайомляться.

Завдання для всіх учнів класу, переглянути на уроці декілька разів навчальне відео, готуючи на питання відповіді.

Посилання на відео https://www.youtube.com/watch?v=NUJKKvrljRk

Учні дані питання також готують дома, переглядають відео, освіжають отриману інформацію на уроці.

V. Узагальнення знань і вмінь учнів

Учні отримують інструкційні картки із завданнями до Лабораторного дослідження №2 “Мікроскопічна будова кісткової, хрящової та м’язової тканин”.

VI.Підведення підсумків уроку

VII.Домашнє завдання

Опрацювати відповідний параграф підручника та підготуватися до самостійної роботи по попередньо переглянутому відео.

docx
Додано
1 лютого 2020
Переглядів
553
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку