Тема: Травлення у кишечнику. Функції печінки.
Цілі уроку: закріпити знання учнів про процеси травлення, які відбуваються у ротовій порожнині та шлунку; поглибити уявлення про роботу кишечника ( перетравлення і всмоктування), ознайомити учнів з продуктами розщеплення поживних речовин у кишечнику та їх використанням у організмі, розглянути функції різних відділів кишечника;сформувати у школярів знання про функції печінки. Продовжити формування здорового способу життя.
Тип уроку: комбінований.
Форми роботи: вправа «Закінчи речення», розповідь учителя з елементами бесіди, перегляд відеоматеріалів на відповідну тематику, самостійна робота із підручником, складання і запис у зошит опорного конспекту.
Основні поняття і терміни: дванадцятипала кишка, тонкий і товстий кишечник, підшлункова залоза, печінка, жовч, перистальтика, усмоктування, ворсинки, мікроворсинки, апендикс, апендицит
Обладнання: таблиця «Дифузія у природі», мікропрепарат ворсинок кишечника, мікроскоп, тематичні таблиці та відеоматеріали, муляж кишечника людини, муляж «Торс людини», картки із завданнями.
Хід уроку:
3.Мотивація навчальної діяльності. Знаменитий фізіолог Іван Петрович Павлов назвав дванадцятипалу кишку «розумницею» . Як ви думаєте, чому?
4.Вивчення нового матеріалу. (розповідь учителя з елементами бесіди, перегляд відеоматеріалів на відповідну тематику, самостійна робота із підручником)
План.
Запис у зошит опорного конспекту.
5.Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Використовуючи матеріал підручника, дайте відповіді на запитання.
6.Домашнє завдання: Параграф №……, опорний конспект.