знаходження добутку виду 2400*30 усним та письмовим способами. Задачі на пропорційне ділення

Про матеріал

Мета уроку: вчити учнів планувати послідовність виконання дій під час письмового множення круглих чисел на круглі; закріплювати вміння розв'язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета, охайність ведення записів в зошитах, дбайливе ставлення до природи.

Перегляд файлу

Тема уроку: знаходження добутку виду 2400*30 усним та письмовим способами. Задачі на пропорційне ділення.

Мета уроку: вчити учнів планувати послідовність виконання дій під час письмового множення круглих чисел на круглі; закріплювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета, охайність ведення записів в зошитах, дбайливе ставлення до природи.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

  1. Перевірка домашнього завдання

Завдання 837

Розв’язання

  1. 2826/9*4=1256 (м) – на жіночі костюми;
  2. 1256/2=628 (м) – на чоловічі костюми.

Відповідь: 628 м тканини пішло на чоловічі костюми.

Завдання 838

12*56=672

15*400=6000

903/21=43

3248/16=203

  1. Усні обчислення.

Гра «Влучний стрілець» (робота в групах).


1700/10+210

590-90*3

26000/100+260

560/70*7

90*90+15

8115

380

320

520

56


0*15+83

350*2+300

1000

83


  1. Математичний диктант «Мозковий штурм».
  • Скільки хвилин у п’ятій частині години?
  • Скільки дм у ½ м?
  • Площа прямокутника 42 см2. Його довжина 7 см. Знайдіть ширину прямокутника.
  • Скільки годин у третині доби?
  • Скільки кг у 4ц; у 2т 5кг?
  • Довжина класної кімнати 6м, а ширина 4м. Знайдіть площу класної кімнати.

Відповіді: 12хв; 5 дм; 6см; 8год; 400кг; 2005кг; 24м2.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

ІV. Робота над новим матеріалом.

  1. Робота з підручником.

Завдання 839,840 (усно).

          2. Фізкультхвилинка

V. Закріплення нового матеріалу.

               Завдання 841 (письмово з поясненням на дошці).

380*600=228000

73000*4=292000

5400*50=270000

3040*5=15200

230*40-6800=9200-6800=2400

20*30*40+80000=24000+80000=104000

VІ. Розвиток математичних знань.

  1. Завдання 842 (письмове виконання завдань з поясненням на дошці).

  Завдання 843

Розв’язання:

1)4+3=7(міш.) – всього зерна;

2)560/7=80(кг) – в одному мішку;

3)80*4=320(кг) – жита.

Відповідь: 320кг жита поклали на причеп.

  •    А якщо ускладнити задачу, то яке б іще запитання можна поставити? (Скільки пшениці поклали на причеп?). І як знайти на нього відповідь?

І спосіб:

560-320=240(кг) – пшениці поклали на причеп.

ІІ спосіб:

80*3=240(кг) – пшениці поклали на причеп.

  1. Самостійна робота.

Завдання 246

2500*400=1000000(л.)

Завдання 245

882/21=42

858/33= 26

510/6=85

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Яке завдання було найцікавішим?

VІІІ. Домашнє завдання.

Завдання 847, 848 (с. 137).

 

 

 

docx
Додано
22 травня 2018
Переглядів
1854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку