Знаходження різниці якщо зменшуване містить кілька нулів. Додавання кількох доданків. Задачі на обчислення периметра трикутника.

Про матеріал
Мета: • Формування предметних компетентностей : закріпити вміння учнів застосовувати сполучний і переставний закон додавання для раціональних обчислень, виконувати додавання і віднімання багатоцифрових чисел письмово; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; • Формування ключових компетентностей:  Уміння вчитися : розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес;  Комунікативної : розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;  Соціальної : розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;  Інформаційної : розширювати знання учнів про дивовижні місця нашої планети.
Перегляд файлу

Тема: Знаходження різниці якщо зменшуване містить кілька нулів. Додавання кількох доданків. Задачі на обчислення периметра трикутника.

Мета: 

  • Формування предметних компетентностей : закріпити вміння учнів застосовувати сполучний і переставний закон додавання для раціональних обчислень, виконувати додавання і віднімання багатоцифрових чисел письмово; вдосконалювати вміння розв’язувати задачі; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;
  • Формування ключових компетентностей:
  • Уміння вчитися : розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників, розвивати пізнавальний інтерес;
  • Комунікативної : розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;
  • Соціальної : розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;
  • Інформаційної : розширювати знання учнів про дивовижні місця нашої планети.

Тип уроку : інтегрований

Основні терміни і поняття : розрядний склад числа, масштаб, периметр

Міжпредметні зв’язки : Природознавство, «Я у світі»

Обладнання : мультимедійне обладнання, картки для роботи в парах, картки для самостійної роботи, підручник.

Хід уроку:

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

 1.1 Організація класу:

  • Привітання;
  • Психологічне налаштування:
  • Для того щоб наш урок пройшов плідно і злагоджено я хочу передати вам своє тепло та гарний настрій. А ви в свою чергу поділіться  ним з усім класом, потискаючи один одному руку.

1.2. Актуалізація опорних знань:

  1.    Усне опитування ( з використанням прийому «Асоціації»).
  • Ми сьогодні всі разом вирушимо у математико – морські пригоди і станемо справжніми дослідниками.
  • Які, на вашу думку, риси характеру притаманні справжнім дослідникам:
  • Цілеспрямованість;
  • Працьовитість
  • Наполегливість
  • Мужність
  • Хоробрість
  • Рішучість
  • Витривалість
  • Вміння долати перешкоди
  • Вміння працювати у команді.
  • Ну що ж, Рушаймо! (слайд 1)
    1.    Математична розминка (робота в парах):
  • Наше перше місце причалу Одеса, Чорне море (слайд 2) протяжність якого 420003 км2, а глибина 300м.
  • Для того, щоб наш шлях почався легко, нам потрібно  подолати невеличкі перешкоди. Отож першим завданням буде виконати математичну головоломку застосовуючи знання і досвід попередніх уроків. (робота з таблицею)

 

  1.    Математичний диктант ( з використанням прийому «Взаємоперевірка») :
  1. Знайти добуток чисел 13 і 9 ;
  2. Знайти частку чисел 96 і 3 ;
  3. Число 51 зменшити в 17 разів ;
  4. Перетворити 256 км 3 м в
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
26 травня 2020
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку