Індивідуальний план роботи вчителя математики

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя математики Індивідуальний план роботи на період призупинення освітнього процесу в Дублянській ЗОШ І-ІІІ ступенів вчителя інформатики, класного керівника 8 класу Сидоренка Олександра Вікторовича
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

Вчителя  математики

 (06.04.2020 - 10.04.2020)

 

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Примітка

1

06.04.2020

1. Підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів (5, 7, 8, 11 класи) та розміщення матеріалів в соціальних мережах, месенджерах та на шкільному сайті  (оновлення розділу Домашні завдання шкільного сайту).

 

2. Перевірка надісланих учнями робіт

 

3. Підбір інтернет-матеріалів для дистанційного навчання

 

4. Перегляд відео уроків youtube на  та збереження посилань для учнів.

5. Самоосвіта .Участь у вебінарі: «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів».

 

 

Viber, телефонний режим, 

 

 

Viber-спільнота

 

https://youtu.be/sqOPXE-_pGg, https://youtu.be/sqOPXE-_pGg, https://www.youtube.com/watch?v=DNJC5kTftN4, https://www.youtube.com/playlist?list=PLBRiIlOLbG9bpunYs7i_wAO25JZJ4xbsg 

 

thtps://naurok.com.ua/webinar/yak-organizuvati-distanciyne-navchannya-za-dopomogoyu-nayprostishih-onlayn-resursiv 

 

2

07.04.2020

1. Перевірка надісланих учнями робіт

 

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

3. Робота зі шкільною документацією

4. Формування завдань для учнів на платформі learningapps.org  

5. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

6. Самоосвіта. Участь у вебінарі «Математична грамотність. PISA-2018»

Viber, телефонний режим

 

 

 

 

https://learningapps.org/

 

Конференція з використанням сервісу Zoom

 

https://vseosvita.ua/webinar/matematicna-gramotnist-pisa-2018-159.html

 

3

08.04.2020

1. Перевірка надісланих учнями робіт

2. Онлайн урок з учнями

  •                        3. Створення тестів на платформі Освітнього проекту «На урок»

4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

5. Самоосвіта.  Онлайн –курс  «З учнями про освіту та кар'єру»

(Viber, телефонний режим)

 

 

Конференція з використанням сервісу Zoom

 (Viber, телефонний режим)

Конференція з використанням сервісу Zoom

 

 

https://www.ed-era.com/courses/

4

09.04.2020

1. Перевірка надісланих учнями робіт

 

2.Підготовка до онлайн уроків

 

3. Дистанційна онлайн- консультація для учнів

 

4. Опрацювання конструктору тестів сервісу Online Test Pad

 

5. Самоосвіта. Онлайн –курс  «Дизайн-мислення в школі»

(Viber, телефонний режим)

 

Конференція з використанням сервісу Zoom

 

Конференція з використанням сервісу Zoom

(Viber, телефонний режим)

https://onlinetestpad.com/ua

 

https://prometheus.org.ua/

5

10.04.2020

1. Підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів (5, 7, 8, 11 класи).

2. Участь в онлайн-нараді з педагогічним колективом школи

 

3. Перевірка надісланих учнями робіт

4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

5. Підбір інтернет-матеріалів для дистанційного навчання на наступний тиждень

 

 

Конференція з використанням сервісу Zoom

 

 (Viber, телефонний режим)

 

https://naurok.com.ua/webinar/geymifikaciya-uroku-yak-zasib-pidvischennya-efektivnosti-navchannya

 


Індивідуальний план роботи

Вчителя  математики

 (30.03.2020 - 03.04.2020)

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Примітка

1

30.03.2020

1. Підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів (5, 7, 8, 11 класи).

2.Розміщення матеріалів в соціальних мережах, месенджерах та на шкільному сайті  (оновлення розділу Домашні завдання шкільного сайту).

3. Перевірка надісланих учнями робіт

4. Самоосвіта .Участь у вебінарі «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи»

5.Індивідуальні консультації для учнів 11 класу  в онлайн – режимі.

 

 

 

Viber, телефонний режим, 

 

https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-na-urok-dlya-distanciyno-roboti

Viber-спільнота

2

31.03.2020

1. Перевірка надісланих учнями робіт

2. Надсилання завдань учням  11 класу  через Viber-спільноту.

3. Формування завдань для учнів на платформі learningapps.org  

4. Дистанційна онлайн- консультація для учнів 7 класу

  •                        5. Самоосвіта. Участь у вебінарі «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів»

6. Самоосвіта. Курс «Онлайн –сервіси для вчителів » на національній онлайн-платформі з цифрової грамотності.

 

Viber, телефонний режим

https://learningapps.org/

Конференція з використанням сервісу Zoom

 

https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-onlaynovogo-osvitnogo-seredovischa-pid-chas-karantinnih-zahodiv   

 

https://osvita.diia.gov.ua.

3

01.04.2020

1. Перевірка надісланих учнями робіт

2.Перегляд відео уроків youtube на  та збереження посилань для учнів.

 

3. Онлайн урок з учнями

 

4. Створення тестів на платформі Освітнього проекту «На урок»

 

5. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

6. Самоосвіта.  Участь у вебінарі «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад»

(Viber, телефонний режим)

https://www.youtube.com/watch?v=hOAGqi3aP1Q,

https://www.youtube.com/watch?v=LBc6nsJ9SZk, https://www.youtube.com/watch?v=6o8WQJD32b4 

Конференція з використанням сервісу Zoom

 (Viber, телефонний режим)

 

 

https://vseosvita.ua/webinar/zabezpecenna-bezperervnogo-navcanna-pid-cas-karantinu-za-dopomogou-onlajn-olimpiad-168.html

4

02.04.2020

1. Перевірка надісланих учнями робіт

 

2.Підготовка до онлайн уроків

 

3. Дистанційна онлайн- консультація для учнів 11 класу

 

4. Опрацювання конструктору тестів сервісу Online Test Pad

 

5. Самоосвіта. Онлайн –курс  «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ»

(Viber, телефонний режим)

 

Конференція з використанням сервісу Zoom

 

Конференція з використанням сервісу Zoom

(Viber, телефонний режим)

https://onlinetestpad.com/ua

 

https://www.ed-era.com/courses/

5

03.04.2020

1. Підготовка матеріалів для дистанційного навчання учнів (5, 7, 8, 11 класи)..

2. Участь в онлайн-нараді з педагогічним колективом школи

 

3. Перевірка надісланих учнями робіт

4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі.

5.Самоосвіта. Участь у вебінарі «Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання »

 

 

Конференція з використанням сервісу Zoom

 

 (Viber, телефонний режим)

 

 

https://naurok.com.ua/webinar/geymifikaciya-uroku-yak-zasib-pidvischennya-efektivnosti-navchannya

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
28 травня 2020
Переглядів
463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку