Знайомство з природою

Про матеріал
Конспект заняття для дітей раннього віку 2-3 років для використання на заняттях природничого орієнтиру
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект заняття

з природи

«Бережіть природу»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: дати дітям первісне поняття з екології

Завдання:

-вчити дітей чітко, ясно, голосно відповідати на питання;

-за допомогою картинок вимовляти знайомі слова, що позначають предмет, призначення;

-узагальнювати знання дітей про диких тварин, птахів;

- закріпити кольори: червоний, зелений.

-розвивати в дітей віком пізнавальний інтерес до життя лісу, його жителям;

- розвивати пам'ять, увагу, мислення, зв'язне мовлення

-виховувати любов, дбайливе ставлення до природи і виявляти турботу та увагу до всього живого.

Інтеграція областей:

Попередня робота: розгляд диких тварин, птахів на картинках, ігри: «Очисти озеро, «Кого не стало?», ігри на наслідування, слухання звуків природи, птахів.

Словникова робота: активізація словника – птахи, тварини

Обладнання:

Синя тканина, кошик, м'ячики, дві коробочки: червона та зелена; гумові іграшки тварин та птахів, звуки лісу, птахів.

Набір ілюстрацій з тварин і птахів.

Картинки: ліс, природа, що не можна робити у лісі, як треба берегти природу.

Хід заняття:

В.: Дітки, сьогодні ми з вами вирушимо до лісової казки. Ми подивимося, як напрочуд красиво в лісі, як чудово співають пташки. Послухайте! (Звуки птахів)

В.: Дивіться, дітки, ми вже у лісі. А хто живе у лісі? (Відповіді дітей). А це лісова принцеса. Доброго дня, принцеса, а чому ти така сумна?

Л.Пр.: Люди, які приходили до мого лісу, не прибирали за собою сміття, палили багаття, рубали дерева, рвали квіти. І від цього всі звірі та птахи втекли, а ліс втратив свої фарби, все стало сіре.

В.: Може бути ми тобі допоможемо? Допоможемо дітлахи? (Відповіді дітей)

Л.Пр.: Добре, але вам доведеться виконати багато завдань.

В.: Дітки, спочатку ми маємо показати Лісовій принцесі, що знаємо, чим відрізняються тварини від птахів. Діти, що є у птахів, тварин? (Відповіді дітей). Птахи мають крила, вони літають, а у тварин лапи, вони швидко бігають.

У нас тут розсипалися картинки, і їх треба зібрати в коробочки. Якого кольору коробочки? (Відповіді дітей). Тварин ми збираємо в зелену коробочку, а птахів у червону коробку, тільки не переплутайте.

В.: Молодці, дітки, впоралися із завданням.

В.: Ой, хлопці, дивіться, тут озеро, але воно брудне, у ньому сміття, давайте його приберемо, щоб вода стала чиста.

 Гра: «Очисти озеро».

( Синя тканина, у ній лежать маленькі м'ячики, діти повинні взяти по одному м'ячику і прибрати в кошик.)

В.: Молодці діточки! Ви очистили озеро, тепер воно стало чистим. Коли ми влітку купаємось в озері чи річці, то нічого кидати у воду не можна.

Л. Пр.: Хлопці дивіться, звірі та птахи приготували нам ще завдання.

П: Щоб вони повернулися до лісу, ми маємо з ними пограти, хто тут у мене сховався? Хто це? Що робить ведмідь? Покажіть! Хто це? Що робить зайчик? Рибка? Жаба? Пташка? Молодці! Вони хочуть пограти з вами у хованки. Хто сховався? (Відповіді дітей). Ви молодці впоралися з усіма завданнями!

Л. Пр.: Дякую, вам дітки, ви мені дуже допомогли і тепер тварини та птахи повернуться до лісу. Тепер ви знаєте, що не можна робити у лісі. Рвати квіти. гілки, смітити, розпалювати багаття, штовхати гриби, ягоди (показую картинки). І що треба робити у лісі (збирати сміття, сипати корм для птахів). (Показ картинок) Приходьте. До мене ще в гості до чарівного лісу. До побачення, діти!

В.: Дітки, вам сподобалося у лісі? (Відповіді дітей).

Любіть рідну природу –

Озера, ліси та поля,

 Адже це наша з тобою

Навіки рідна Земля.

На ній ми з тобою народилися,

Ми живемо з тобою на ній.

То будемо ж люди, всі разом

Ми до неї ставимося добріше

Діти, а тепер нам час повертатися до групи.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Володимирівна Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
564
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку