Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування

Про матеріал
Для перетворення команд мови програмування, яка відрізняється від машинної мови, використовують спеціальні програми — транслятори. Транслятор (від англ. translation — переклад) — програма, яка за¬писує команди програми, описаної деякою мовою програмування, машинною мовою. Розрізняють два способи трансляції: компіляція та інтерпретація.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Програмування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Які середовища програмування використовують для створення програм. Як працювати з проектом в середовищі програмування Поняття транслятора, компілятора, інтерпретатора. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Середовище програмування

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте: Що називають мовою програмування;Назвіть складові мови програмування;Чим відрізняються мови програмування;Скільки існує мов програмування;Назвіть відомі вам мови програмування

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Для перетворення команд мови програмування, яка відрізняється від машинної мови, використовують спеціальні програми — транслятори. Транслятор (від англ. translation — переклад) — програма, яка за-писує команди програми, описаної деякою мовою програмування, машинною мовою. Вивчаємо. Засоби для створення програм

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Способи трансляціїПрограмування. Способи трансляції:компіляціяінтерпретаціяІнтерпретатор зчитує вихідний код програми по одній команді й «перекладає» та виконувати.при запуску програми на виконання відбувається аналіз коду та перетворення із самого початку програми. Компілятор зчитує всю програму й переписує її машинним кодомз «точки зору» комп’ютера — просто «прочитати» та виконати набір команд

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Середовище програмування - це комплекс програм, що містить засоби автоматизації процесів підготовки та виконання програм користувача. Вивчаємо. Середовище програмування. Середовище програмування містить:редактор текстів програм;довідково-інформаційну систему;бібліотеки;компілятор чи інтерпретатор;покроковий «виконавець» програми.

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Середовище програмування. Види середовищ програмування. НавчальнеІнтегроване. Візуальне

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Програми, створені в середовищі Lazarus, називають проектами. Вивчаємо. Середовище програмування Lazarus. Відкрити вікно середовища Lazarus можна: Пуск => Програми => Lazarusвикористовуючи значок на Робочому столі.

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Середовище програмування Lazarus1. Головне вікно 2. Вікно форми 3. Вікно Інспектора об’єктів4. Вікно редактора вихідного коду5. Вікно повідомлень

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §15 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Транслятор, компілятор, інтерпретатор, середовище програмування

Номер слайду 14

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ПРОЕКТ

Номер слайду 16

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Створення проекту в середовищі програмування Py. Charm Вправа 3. Помилки в програмі Python

Номер слайду 17

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

pptx
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
1891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку