Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Для перетворення команд мови програмування, яка відрізняється від машинної мови, використовують спеціальні програми — транслятори. Транслятор (від англ. translation — переклад) — програма, яка за-писує команди програми, описаної деякою мовою програмування, машинною мовою. Вивчаємо. Засоби для створення програм
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Вивчаємо. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Способи трансляціїПрограмування. Способи трансляції:компіляціяінтерпретаціяІнтерпретатор зчитує вихідний код програми по одній команді й «перекладає» та виконувати.при запуску програми на виконання відбувається аналіз коду та перетворення із самого початку програми. Компілятор зчитує всю програму й переписує її машинним кодомз «точки зору» комп’ютера — просто «прочитати» та виконати набір команд
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Середовище програмування - це комплекс програм, що містить засоби автоматизації процесів підготовки та виконання програм користувача. Вивчаємо. Середовище програмування. Середовище програмування містить:редактор текстів програм;довідково-інформаційну систему;бібліотеки;компілятор чи інтерпретатор;покроковий «виконавець» програми.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Програми, створені в середовищі Lazarus, називають проектами. Вивчаємо. Середовище програмування Lazarus. Відкрити вікно середовища Lazarus можна: Пуск => Програми => Lazarusвикористовуючи значок на Робочому столі.
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Програмування Вивчаємо. Середовище програмування Lazarus1. Головне вікно 2. Вікно форми 3. Вікно Інспектора об’єктів4. Вікно редактора вихідного коду5. Вікно повідомлень