Презентація розрахована на роботу з творчими учнями. Акцент зроблений на вихованні емоційного інтелекту учасників навчального процесу. Використані сучасні методи та прийоми роботи.
Зображення світу людей та світу тварин, їх взаємодія у повісті Е. С. Томпсона"Лобо - володар Курумпо"Виконала Бугрова О. В. учитель зарубіжної літератури
Номер слайду 2
«Мені докоряють за те, що я вбив Лобо… на ці докори я відповідаю так: “Яке почуття викликає у читачів оповідання про Лобо? На чиєму вони боці — на боці людини, що вбила Лобо, чи на боці цього шляхетного хижака, який закінчив своє життя з гідністю, безстрашно, мужньо? Якщо співчуття читачів на боці Лобо, то я цих докорів не сприймаю: моя мета досягнута» Е. С. Томпсон
Номер слайду 3
36541987 Розшифруй кроссенс2
Номер слайду 4
Перевіримо відповіді :1. П‘ ять років Лобо- вожак зграї.2. П‘ ять вовків налічує зграя Лобо.3. 1000 $ - нагорода за голову вовка.4. 2000- кількість знищеної зграєю худоби.5. Всі ці цифри стосуються ЛОБО.6. 250 зарізаних зграєю овець за один день.7. 150 фунтів – вага Лобо.8. 5.5’’ – розмір відбитка лапи Лобо.9. Кількість капканів, зібраних автором для полювання на вожака.
Номер слайду 5
Разом з автором вирушаємо в долину Курумпо. Пригадайте, якими персонажами представлений світ тварин у творі?На яку діяльність тварин автор звертає увагу читачів?Які персонажі представляють світ людей?На чому зосереджена діяльність людей?Що спільного між тваринами та людьми у творі? Доведіть, що між ними триває боротьба. Які засоби використовують люди для боротьби з вовками? Наведіть приклади. Як Лобо боронить свою зграю від людей? Наведіть приклади з тексту. Що змусило Лобо припинити боротьбу і здатися людям? Яку реакцію викликав цей вчинок ватажка у людей. Зачитайте. Доведіть, що автор наділяє Лобо людськими рисами.12. Чому автор співчуває Лобо?
Номер слайду 6
Захоплення – фіолетовий. Повага- синій. Співчуття – жовтий.інтерес – блакитний. Радість – червоний. Хвилювання – коричневий. Страх – чорний. Щастя – рожевий. Спустошеність – сірий. Сум – графітовий. Розмалюй квітку почуттів до Лобо, які виникали в тебе під час читання твору