Сьогодні ми проводимо зоряну математичну годину. Кількість учасників 6 учасників, з них до фіналу повинні вийти тільки два--- ті, хто найбільше набере зірок за правильні відповіді.
На дошці записані числа.
0 |
1 |
3 |
4 |
Запитання учасникам.
1.Скільки тварин тягнули ріпку? ( 3 ).
2.Назвіть найменше натуральне число.( 1 ).
3.Число , яке не впливає на суму.( 0 ).
4.Число , яке не впливає на добуток.( 1 ).
5.Скільки звірів зустрів Колобок у лісі? ( 4 ).
6.Яке число дорівнює кількості букв його запису? ( 3 ).
7.Яке число ділиться на всі натуральні числа? ( 0 ).
8.Скільки разів Круть і Верть відмовлялися допомогти півникові у казці «Колосок»? ( 3 ).
СМІШИНКИ.
--- Ваня, скільки у тебе горіхів?--- питає старша сестра.
--- Десять.
--- А якщо я заберу шість, скільки їх у тебе залишиться?
--- Ні, ти забери чотири, а мені нехай залишиться шість.
--- Ну, Петре, якщо ти вже ходиш до школи, скажи скільки буде два помножити на два?
--- Чотири.
--- Правильно. Ось тобі за це чотири цукерки.
--- Ех , якби я знав, сказав би «шістнадцять».
На дошці зображені фігури.
1. |
2. |
3 |
4. |
1.Нескінченна геометрична фігура. ( 3 ).
2.Прямокутник, у якого всі сторони рівні.( 1 ).
3.Паралелепіпед, у якого всі виміри рівні.( 4 ).
4.На малюнку він рівносторонній.
СМІШИНКИ.
--- Мама, а вчителька сьогодні помилилася ,--- каже син.
--- Як це?
--- Вона спитала мене, скільки буде, якщо від восьми відняти п*ять. Я не відповів. Тоді вона сказала:»Два. Сідай на місто». А буде ж три, а не два.
Учень повертається додому і дає щоденник татусеві:
--- Так, арифметика---п*ять, а поведінка---два. Що тебе питали, розбійнику?
--- Скільки буде п*ять помножити на сім.
--- Ну і що ти відповів?
--- Тридцять п*ять. А вчителька знову питає, скільки буде сім помножити на п*ять.
--- А яка, до бісу, різниця?
--- Ось і я так відповів…
На дошці записані числа.
2140 300 360 2100
Запитання до гравців.
1.Округлити число 2135 до десятків.
2.Округлити число 355 до десятків.
3.Округлити число 2135 до сотень.
4.Округлити число 325 до найвищого розряду.
4 ТУР.
На дошці записані прізвища математиків.
1.Ератосфен 2.Евклід 3.Вієт 4.Магницький
Запитання учасникам.
1.Цікавий спосіб знаходження НСД двох чисел описав у своїй книзі »Начала» давньогрецький математик. Як звали цього математика?( Евклід. а честь ученого цей спосіб називають «алгоритмом Евкліда»)
2.Творцем сучасної буквеної символіки вважають французького математика. Як його звуть?(Франсуа Вієт).
3.Одним з найбільш відомих підручників з математики, за яким навчалися розв*язувати задачі протягом двох століть, є «Арифметика». Цей підручник вийшов друком у 1703 році тиражем 2400 примірників і призначався для майбутніх офіцерів армії і флоту. Книга була написана простою, образною і зрозумілою мовою. Хто автор цього підручника?(Леонтій Пилипович Магницький).
4.Давньогрецький учений, що запропонував свій спосіб для складання таблиці простих чисел. Цей спосіб називається «решетом…».(Ератосфена).
ФІНАЛ.
У фінал виходять два учасники, які отримують таке завдання:»Придумати найбільше слів із слова бісектриса.
Підсумкове слово вчителя.