23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Зоряний час дробів.Урок - гра

Про матеріал
Конспект уроку математики 4 клас. Зоряний час дробів. Даний урок розрахований для учнів 4 класу, які навчаються за підручником Л.Г.Петерсон
Перегляд файлу

          Конспект уроку з математики у 4 класі (математика за програмою «Росток»)

   Тема:    ЗОРЯНИЙ     ЧАС    ДРОБІВ
  Мета: узагальнити знання учнів про утворення дробів, порівняння дробів з однаковими
            і різними знаменниками. Продовжувати ознайомлення дітей з розв’язанням
            задач на знаходження дробу числа та числа за його частиною. Розвивати
            спостережливість, кмітливість. Виховувати  наполегливість, інтерес до
            навчання.
  
  Обладнання:  Ілюстрації, зірочки, таблиці із завданнями, таблички із цифрами для
                          відповідей.


                                                Хід уроку.
     Вчитель. – Сьогодні проведемо урок у вигляді гри « Зоряний час».  Перший тур -
  відбірковий. В ньому беруть участь представники 5 груп класу. Учні по черзі відпо -
  відають на питання учителя. Учень, який не відповів , вибуває з змагань, а його група
  не бере участь у грі. Так продовжується, поки не залишиться 1 учень. Його команда
  грає.
       Гра проходить у 5 турів. У першому турі беруть участь 6 гравців. У кожному наступ-
  ному – на одного менше. Усі учасники одержують таблички із цифрами. Для відповіді
  треба підняти табличку з потрібною цифрою. За правильну відповідь гравець одержує
  жетон. Учасник, у якого найменше жетонів , вибуває з гри.


                                              Відбірковий тур.
    1. Що називають дробом?
    2. Що позначає риска дробу?
    3. Що називають знаменником?
    4. Що показую знаменник?
    5. Що називають чисельником?
    6. Що показує чисельник?
    7. Який дріб називають правильним?
    8. Який дріб називають неправильним?
    9. Сформулюй правило порівняння двох дробів з однаковими знаменниками.
    10. Сформулюй правило порівняння двох дробів з однаковими чисельниками.
    11. Як називають дроби, менші за 1?
    12. Як називають дроби, більші за1?
    13. До яких дробів належить дріб, що дорівнює 1 ?
    14. Сформулюй правило додавання дробів з однаковими знаменниками.
    15. Сформулюй правило  віднімання дробів з однаковими знаменниками.
    16. Як з неправильного дробу виділити цілу частину?
    17. З чого складається змішане число?
    18. Як записати змішане число у вигляді неправильного дробу?
    19. Як додати змішані числа?
    20. Як відняти змішані числа?
   
                                         І тур ( 6 учасників )  
             На дошці  таблиця № 1

    1

    2

     3

     4

       5

      6

      7

       8

      9


   Запитання.
   1. Який дріб виражає чверть?
   2. Покажіть дріб, що дорівнює числу 3  .
   3. Знайдіть дріб, що дорівнює 4.
   4. Який дріб виражає половину?                 ( 4, 6, 7, 5)


   Додаткові запитання.
   5. Який з дробів більший за1, але менший за 2?
   6. Знайдіть найбільший неправильний дріб.       ( 3, 9)


                                     ІІ тур ( 5 гравців)
   Обчисліть:
   2 + 1 = … (3 = 4 )             4 - 2 = … (  1    )              8 – 1 = … ( 6 )
    Учні класу виконують № 4, с. 41(Знайти помилки в розв’язанні прикладів і виправити
  їх.)


    Додаткове завдання: Розмістити дроби в порядку зростання. ( 4, 2, 3,1)

           1

               2

              3

            4

           

             

            

        

                                  
                                     ІІІ тур ( 4 гравців)
     Знайдіть помилки № 3, с. 41          ( 3 )

          1

              2

             3

             4

   <

     

  1 % >

  16 % =


    Додаткове завдання. Знайдіть зайвий дріб.  ( 3 )

          1

             2

             3

             4

        

        

        

        

 

                                                   ІV тур ( 3 гравців)


    Розв’язати задачу № 10, с.42 ( 600 :100= 6(коп.) 6 ∙ 12 = 72(коп.. ) 600 + 72 = 672(коп.))


                                                  V тур ( 2 гравців)
   - Яку частину високосного року становить січень? ( )Лютий?( Квітень? ( )


                    Переможець оголошує промову і одержує Диплом.
 

1

 

docx
Додано
12 липня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку