МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ХАРКІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ
ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
зошит
для поточного та тематичного оцінювання
Розробник: Волкова Лілія Володимирівна – викладач зарубіжної літератури Харківського коледжу Державного університету телекомунікацій; спеціаліст ІІ категорії.
Зошит для поточного та тематичного оцінювання з дисципліни «Зарубіжна література» розроблений на основі навчальної програми підготовки молодших спеціалістів для базової загальної середньої освіти. У ньому представлені різноманітні види завдань про розвиток світового літературного процесу ХІХ – початку ХХ століття у найвизначніших персоналіях, вершинних творах, провідних художніх напрямах і стилях.
Розрахований для студентів І курсів, викладачів-словесників та усіх, хто цікавиться літературою й бажає підвищити рівень знань.
Рекомендовано й затверджено до друку на засіданні циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін та фізичного виховання.
Протокол № ___ від ______2020 року.
Самостійна робота: Гомер «Одіссея»
Варіант 1
1. Виберіть одну правильну відповідь
Одіссея Гомера складається з
А 22 частин
Б 23 частин
В 24 частин
Г 25 частин
2. Виберіть одну правильну відповідь
Одіссею українською мовою вивчають у перекладі
А Івана Франка
Б Лесі Українки
В Василя Барки
Г Бориса Тена
3. Установіть відповідність між героями поеми та їхніми іменами
1 кіклоп |
А Одіссей |
2 дружина Одіссея |
Б Пенелопа |
3 чаклунка |
В Телемах |
4 головний герой |
Г Поліфем |
|
Д Кіркея |
4. Установіть відповідність між героями та подіями, що з ними відбуваються
1 Одіссей |
А намагається перетворити Одіссея на тварину |
2 Пенелопа |
Б обіцяє з’їсти Одіссея останнім |
3 Поліфем |
В затримує Одіссея у себе |
4 Кірка |
Г перемагає кіклопа |
|
Д удень тче покривало, а вночі розпускає |
5. Визначте, кому з героїв «Одіссеї» належать слова
Звусь я Ніхто на ім’я, і Ніким мене батько і мати,
Й товариші мої, й інші, звичайно, усі називають.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте особливості жанру «Одіссеї»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Схарактеризуйте образ Одіссея
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте макет рекламного плаката для нового видання поеми Гомера «Одіссея».
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №1: Гомер «Одіссея»
Варіант 2
1. Виберіть одну правильну відповідь
Дія поеми висвітлює частину мандрівки Одіссея –
А останній рік
Б останні 40 днів
В останні півроку
Г 10 років
2. Виберіть одну правильну відповідь
Поема «Одіссея» докорінно відрізняється від поеми «Іліада» тим, що
А описано спогади Одіссея про бої під Троєю
Б герой був одним із ватажків архейського війська
В у ній мало описів бойових дій
Г у ній зросла роль авантюрно-чарівного та побутового елементу
3. Установіть відповідність між героями поеми та їхніми іменами
1 син Одіссея |
А Каліпсо |
2 дружина Одіссея |
Б Одіссей |
3 володар Ітаки |
В Телемах |
4 німфа |
Г Пенелопа |
|
Д Поліфем |
4. Установіть відповідність між героями та подіями, що з ними відбуваються
1 Кіркея |
А затримує у себе, обіцяючи безсмертя |
2 Пенелопа |
Б потрапляє у печеру кіклопа |
3 Каліпсо |
В позбавляється від нав’язливих женихів |
4 Одіссей |
Г перетворює друзів Одіссея на свиней |
|
Д попереджає про чаклунське зілля |
5. Назвіть подію, про яку йдеться
Німфа Каліпсо, владарка, тримала, з богинь найясніша,
В гроті глибокім…
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте особливості композиції «Одіссеї»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Схарактеризуйте образ Пенелопи
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте відомості про Одіссея для оформлення профілю в одній з соціальних мереж
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №2:
Данте Аліг’єрі «Божественна комедія»
Варіант 1
1. Виберіть одну правильну відповідь
Батьківщина Данте – місто
А Верона
Б Равенна
В Флоренція
Г Болонья
2. Виберіть одну правильну відповідь
Провідником Данте в Пеклі та Чистилищі є
А Вергілій
Б Беатріче
В невідомий
Г Птолемей
3. Установіть відповідність між частинами твору і персонажами, з якими зустрівся поет
1 «Вступ» |
А Беатріче |
2 «Пекло» |
Б Вергілій |
3 «Чистилище» |
В Франческа і Паоло |
4 «Рай» |
Г душі, очищені від семи смертних гріхів |
|
Д Боккаччо |
4. Установіть послідовність подій у пісні першій «Божественної комедії»
А поет зустрічає Вергілія
Б поет потрапляє до похмурого лісу
В поет бачить люту вовчицю
Г поет бачить плямистого леопарда
5. Визначте, у якій частині «Божественної комедії» Данте є рядки
На півшляху свого земного світу
Я трапив у похмурий ліс густий,
Бо стежку втратив, млою оповиту.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Поясніть алегоричне значення образу Беатріче у творі
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Розкрийте проблематику «Божественної комедії»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Складіть сенкан до назви поеми Данте «Божественна комедія»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №3:
Вільям Шекспір «Гамлет»
Варіант 1
1. Виберіть одну правильну відповідь
«Гамлет» Шекспіра – це
А комедія
Б трагедія
В драма
Г історична хроніка
2. Виберіть одну правильну відповідь
Герой твору «Гамлет»
А норвезький правитель
Б син Кладія
В син убитого короля
Г солдат
3. Установіть відповідність між героями твору та їхньою роллю
1 Клавдій |
А королева |
2 Гертруда |
Б кохана Гамлета |
3 Офелія |
В друг Гамлета |
4 Гораціо |
Г батько Офелії |
|
Д король |
4. Установіть відповідність між героями твору та їхньою загибеллю
1 Офелія |
А випиває отруєне вино |
2 Гертруда |
Б випадково убито Гамлетом |
3 Полоній |
В гине від подряпини отруєною шпагою |
4 Гамлет |
Г тоне |
|
Д страчено в Англії |
5. Визначте, кому з героїв належать слова
Чи бути, чи не бути – ось питання.
Що благородніше? Коритись долі
І біль від гострих стріл її терпіти,
А чи, зіткнувшись в герці з морем лиха,
Покласти край йому?..
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Поясніть, чому образ Гамлета вважається одним з вічних образів світової літератури
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Розкрийте жанрові особливості твору Шекспіра «Гамлет»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Складіть сенкан до слова принц
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №3:
Вільям Шекспір «Гамлет»
Варіант 2
1. Виберіть одну правильну відповідь
Гамлет навчався у
А Віттенберзькому університеті
Б військовій академії
В духовній семінарії
Г пажеському корпусі
2. Виберіть одну правильну відповідь
Дія трагедії «Гамлет» відбувається
А в язичницькому світі
Б у християнському світі
В у мусульманському світі
Г у буддійському світі
3. Установіть відповідність між героями твору та їхньою роллю
1 Гамлет |
А радник короля |
2 Полоній |
Б принц данський |
3 Фортінбрас |
В друг Гамлета |
4 Розенкранц |
Г норвезький правитель, якому переходить престол |
|
Д кохана Гамлета |
4. Установіть відповідність між героями твору та їхніми вчинками
1 Клавдій |
А божеволіє і гине |
2 Привид |
Б убиває Клавдія |
3 Офелія |
В розповідає Гамлету правду про смерть |
4 Гамлет |
Г убиває брата, наслідує його трон і королеву |
|
Д підслуховує в покоях королеви й гине |
5. Визначте, кому з героїв належать слова
Бажала б я, щоб саме в вашій вроді
Ховалася причина всіх шаленств
Мойого Гамлета. Чесноти ваші,
Я сподіваюсь, виправлять його
На радість вам обом
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Поясніть, чим викликана нерішучість Гамлета
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Розкрийте значення поняття гамлетизм
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте логотип до видання трагедії «Гамлет» Шекспіра
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №4:
Ернст Теодор Амадей Гофман
«Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
Варіант 1
1. Виберіть одну правильну відповідь
Образ малюка Цахеса із твору Гофмана є
А гротескним
Б реалістичним
В романтичним
Г іронічним
2. Виберіть одну правильну відповідь
Чарівна сила Цахеса полягала у
А вмінні перетворюватися на різних істот
Б вмінні переміщатися в часопросторі
В надзвичайній фізичній силі
Г здатності привласнювати чужі здобутки
3. Установіть відповідність між героями твору та їхніми іменами
1 князь |
А Кандіда |
2 фея |
Б Мош Терпін |
3 студент |
В Пафнутій |
4 кохана студента |
Г Рожабельверде |
|
Д Бальтазар |
4. Установіть послідовність частин у творі Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
А Бальтазар і Кандіда одружуються
Б фея Рожабельверде дарує Цахесу три золоті волосини
В Бальтазар читає вірші, присвячені коханій
Г загибель Цахеса
5. Визначте, кому з героїв належать слова
Через нього я доскочу ласки найсвітлішого князя Барсануфа і піднімусь драбиною, якою піднімається і мій чудовий Цинобрик.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте символічне значення трьох золотих волосин, що їх подарувала Цахесу фея
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Схарактеризуйте основний конфлікт твору Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Складіть сенкан до імені Цахес
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №4:
Ернст Теодор Амадей Гофман
«Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
Варіант 2
1. Виберіть одну правильну відповідь
Гофман змінив одне із трьох своїх імен на честь композитора
А Бетховена
Б Баха
В Гайдна
Г Моцарта
2. Виберіть одну правильну відповідь
Жанр твору Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер» – це
А повість
Б казка
В повість-казка
Г роман
3. Установіть відповідність між героями та їхньою роллю у творі
1 Кандіда |
А принц |
2 проспер Альпанус |
Б кохана Бальтазара |
3 Грегор |
В студент |
4 Ліза |
Г професор |
|
Д матір Цахеса |
4. Установіть послідовність частин у творі Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
А Цахес гине
Б Бальтазар і Кандіда одружуються
В Альпанус розбиває гребінець феї
Г Бальтазар вириває три золоті волосини у Циннобера
5. Визначте, кому з героїв твору належать слова
Ох любий панотченьку, любий панотченьку, невже ж ви справді берете цю малу потвору, цього виродка на виховання, а мене звільняєте від тяжкої біди, яку я терплю через нього?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте значення терміна гротеск
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Проаналізуйте образ малюка Цахеса
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте логотип до твору Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №5:
Поезія «чистого мистецтва» в Росії.
Федір Тютчев, Афанасій Фет
Варіант 1
1. Виберіть одну правильну відповідь
Федора Тютчева називають
А «парнасець»
Б співець кохання і природи
В поет думки і почуття
Г проникливий лірик
2. Виберіть одну правильну відповідь
Основні теми поезії «чистого мистецтва» –
А кохання і природа
Б кохання і мистецтво
В космос і людина
Г мистецтво і природа
3. Установіть відповідність між творами і тим, що в них зображено
1 Ф. Тютчев «Silentium» |
А розлука з батьківщиною |
2 Ф. Тютчев «Весняна гроза» |
Б захоплення красою природи і коханням |
3 А. Фет «Шепіт…Ніжний звук зітхання |
В неможливість висловити почуття |
4 А. Фет «Я прийшов до тебе, мила» |
Г почуття ліричного героя |
|
Д краса весняної грози |
4. Установіть послідовність подій у житті Федора Тютчева
А публікація віршів у журналі «Сучасник»
Б знайомство з Гете
В навчання в Московському університеті
Г повернення на батьківщину
5. Визначте, у якому творі Афанасія Фета є рядки
Ночі блиск…Тремтіння тіней…
Тіні без кінця…
Ненастанні, дивні зміни
Милого лиця
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Поясніть, у чому полягає поезія «чистого мистецтва»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Розкрийте особливості лірики Федора Тютчева
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте слоган для ліричного героя поезії Афанасія Фета «Шепіт… Ніжний звук зітхання»
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №5:
Поезія «чистого мистецтва» в Росії.
Федір Тютчев, Афанасій Фет
Варіант 2
1. Виберіть одну правильну відповідь
Серед перекладів Афанасія Фета –
А «Божественна комедія» Данте
Б «Фауст» Гете
В «Одіссея» Гомера
Г «Гамлет» Шекспіра
2. Виберіть одну правильну відповідь
Федір Тютчев прожив за межами Росії понад
А 10 років
Б 15 років
В 20 років
Г 30 років
3. Установіть відповідність між творами і тим, що в них зображено
1 А. Фет «Я прийшов до тебе, мила» |
А краса весняної грози |
2 А. Фет «Шепіт…Ніжний звук зітхання |
Б захоплення красою природи і коханням |
3 Ф. Тютчев «Весняна гроза» |
В почуття ліричного героя |
4 Ф. Тютчев «Silentium» |
Г неможливість висловити почуття |
|
Д розлука з батьківщиною |
4. Установіть послідовність подій у житті Афанасія Фета
А десять років не писав віршів
Б зайнявся перекладацькою діяльністю
В вступив на військову службу
Г вихід першого двотомника поезії
5. Визначте, у якому творі Афанасія Фета є рядки
Що до тебе з ти же палом
Б’ється серце, ллється мова,
Що душа, пойнята шалом,
Вся тобі служить готова…
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Поясніть, чому Федора Тютчева називають «поетом думки і почуття»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Проаналізуйте основні мотиви лірики Афанасія Фета
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте логотип до поезії Федора Тютчева «Весняна гроза»
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №6:
Волт Вітмен «Листя трави»
Варіант 1
1. Виберіть одну правильну відповідь
Творчість Вітмена стала віхою в розвитку американської поезії
А XX ст.
Б XIX ст.
В XVIII ст.
Г XXI ст.
2. Виберіть одну правильну відповідь
Найрадикальніше нововведення у збірці «Листя трави» – це
А верлібр
Б опис людей різних професій
В ліричний зачин
Г злиття людини і природи
3. Установіть відповідність між творами та їхніми провідними мотивами
1 «Пісня про себе» |
А протест проти війни |
2 «Європа» |
Б портрет пересічного американця |
3 «О капітане!» |
В розлука з батьківщиною |
4 «Геть розмови про війну!» |
Г пам’яті Авраама Лінкольна |
|
Д реквієм революціонерам 1848 р. |
4. Установіть послідовність подій у житті Волта Вітмена
А перша публікація збірки «Листя трави»
Б знайомство з Емерсоном
В публікація перших віршів поета
Г участь у громадянській війні
5. Визначте, у якому творі В. Вітмена є рядки
«Я той, хто блукає, коли набирає сили лагідна ніч,
Я гукаю до землі й моря, напівзанурених в ніч.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Поясніть значення терміна трансценденталізм
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Проаналізуйте основні мотиви збірки «Листя трави»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Складіть сенкан до імені Волт Вітмен
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №6:
Волт Вітмен «Листя трави»
Варіант 2
1. Виберіть одну правильну відповідь
Вільний вірш без рими з рядками різної довжини називають
А олександрійський вірш
Б гомерівський вірш
В верлібр
Г гекзаметр
2. Виберіть одну правильну відповідь
Під час громадянської війни в Америці (1861-1865) Волт Вітмен
А брав участь у військових діях
Б займався мистецтвом
В безкоштовно працював санітаром у шпиталях
Г займався видавничою діяльністю
3. Установіть відповідність між творами та їхніми провідними мотивами
1 «Пісня про себе» |
А реквієм революціонерам 1848 р. |
2 «Геть розмови про війну!» |
Б портрет пересічного американця |
3 «О капітане!» |
В пам’яті Авраама Лінкольна |
4 «Європа» |
Г розлука з батьківщиною |
|
Д протест проти війни
|
4. Установіть послідовність подій у житті Волта Вітмена
А перше видання збірки «Листя трави»
Б участь у громадянській війні
В захоплення трансценденталізмом
Г знайомство з Енн Гілкрайст
5. Визначте, у якому творі В. Вітмена є рядки
Дзвоніть, радійте береги!
А я в жалобі знов
Піду туди, де батько мій
Упав і захолов
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте значення терміна вітменівський каталог
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Проаналізуйте особливості індивідуального стилю В. Вітмена
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте логотип до поеми Волта Вітмена «Пісня про себе»
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №7:
Гюстав Флобер «Пані Боварі»
Варіант 1
1. Виберіть одну правильну відповідь
Гюстав Флобер починав літературну творчість як
А реаліст
Б натураліст
В «несамовитий романтик»
Г символіст
2. Виберіть одну правильну відповідь
Головна героїня роману Флобера «Пані Боварі» –
А багата поміщиця
Б дружина провінційного лікаря
В світська дама
Г дружина фермера
3. Установіть відповідність між героями та їхніми іменами
1 провінційний лікар |
А Леон |
2 молодий клерк |
Б Родольф |
3 сусіда-поміщик |
В Шарль |
4 аптекар |
Г Лере |
|
Д Оме
|
4. Установіть послідовність подій у романі «Пані Боварі»
А поїздка Емми і Шарля до Руана
Б заміжжя Емми
В Емма помирає
Г Емма і Шарль на балі
5. Визначте, про кого з героїв роману йдеться
Він кинув усю практику і ні на хвилину не прилягав спати – все рахував у неї пульс, прикладав їй гірчичники й холодні компреси.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте риси психологізму в романі «Пані Боварі»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Проаналізуйте образ Емми, ілюструючи прикладами з роману
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Складіть асоціативний кущ до назви твору
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №7:
Гюстав Флобер «Пані Боварі»
Варіант 2
1. Виберіть одну правильну відповідь
Друга назва роману Флобера «Пані Боварі»
А хроніка ХІХ ст.
Б побут провінції
В історія дружини провінційного лікаря
Г крах романтичних ілюзій
2. Виберіть одну правильну відповідь
Роман Флобера «Пані Боварі» – шедевр
А реалістичної прози
Б романтичної прози
В сентиментальної прози
Г історичної прози
3. Установіть відповідність між героями та їхніми іменами
1 Емма |
А перший коханець молодої героїні |
2 Шарль |
Б другий коханець молодої героїні |
3 Леон |
В чоловік головної героїні |
4 Родольф |
Г головна героїня |
|
Д аптекар
|
4. Установіть послідовність подій у романі «Пані Боварі»
А Емма знайомиться з Родольфом
Б Емми приймає отруту
В Емма зустрічає Леона після трирічної розлуки
Г Емма виходить заміж
5. Визначте, про кого з героїв роману йдеться
Часто сидячи за книжками у своїй кімнаті або й під липами у Люксембурзькому саду, він випускав із рук свої кодекси і віддавався згадкам про Емму
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте значення поняття об’єктивний метод Гюстава Флобера
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Проаналізуйте, які романтичні ілюзії Емми Боварі зазнали краху
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Складіть сенкан до імені Шарль
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №8:
Федір Достоєвський «Злочин і кара»
Варіант 1
1. Виберіть одну правильну відповідь
Події роману «Злочин і кара» відбуваються
А у Москві
Б у Новгороді
В у Петербурзі
Г у Парижі
2. Виберіть одну правильну відповідь
Прізвище головного героя роману «Злочин і кара» (Раскольников) символізує
А членство в секті розкольників
Б розкол душі на частини
В «розкол» злочинця слідчим
Г несвідомий «розкол» злочинця на допиті
3. Установіть відповідність між героями та їхнім соціальним статусом
1 Олена Іванівна |
А дружина чиновника |
2 Свидригайлов |
Б лихварка |
3 Мармеладов |
В студент |
4 Катерина Іванівна |
Г поміщик |
|
Д чиновник
|
4. Установіть послідовність подій у романі «Злочин і кара»
А зізнання Раскольникова Соні
Б суд над Раскольниковим
В убивство старої лихварки
Г хвороба Раскольникова
5. Визначте, про кого з героїв роману йдеться
Погляд цих очей якось дивно не гармоніював з усією постаттю, що мала в собі щось навіть бабське, і надавав їй вигляду набагато серйознішого, ніж з першого погляду можна було б від неї очікувати.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте композиційні особливості роману «Злочин і кара»
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Поясніть, чому роман Достоєвського «Злочин і кара» називають поліфонічним
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте слоган для героя роману «Злочин і кара» (на вибір)
(Усього 6 балів)
Самостійна робота №8:
Федір Достоєвський «Злочин і кара»
Варіант 2
1. Виберіть одну правильну відповідь
Роман «Злочин і кара» вийшов у світ
А у 1866 році
Б у 1846 році
В у 1870 році
Г у 1890 році
2. Виберіть одну правильну відповідь
Кумиром Родіона Раскольникова був
А Карл Великий
Б Петро Перший
В Наполеон Бонапарт
Г Олександр Македонський
3. Установіть відповідність між героями та їхніми стосунками з Раскольниковим
1 Разумихін |
А сестра Раскольникова |
2 Дуня |
Б друг Раскольникова |
3 Соня |
В слідчий |
4 Порфирій Петрович |
Г кохана Раскольникова |
|
Д квартирна хазяйка Раскольникова
|
4. Установіть послідовність подій у романі «Злочин і кара»
А суд над Раскольниковим
Б убивство старої лихварки
В зізнання Раскольникова Соні
Г загибель Мармеладова
5. Визначте, про кого з героїв роману йдеться
До речі, він був напрочуд гарний з себе, з прекрасними темними очима, темно-русявий, стрункий, на зріст вище середнього.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розкрийте сутність теорії Раскольникова
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
(Усього 6 балів)
7. Проаналізуйте, які християнські ідеї втілено в романі Достоєвського
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Запропонуйте проект рекламного постеру до роману «Злочин і кара»
(Усього 6 балів)