Зошит для тематичного оцінювання з зарубіжної літератури

Про матеріал
Зошит для поточного та тематичного оцінювання з дисципліни «Зарубіжна література» розроблений на основі навчальної програми підготовки молодших спеціалістів для базової загальної середньої освіти. У ньому представлені різноманітні види завдань про розвиток світового літературного процесу ХІХ – початку ХХ століття у найвизначніших персоналіях, вершинних творах, провідних художніх напрямах і стилях. Розрахований для студентів І курсів, викладачів-словесників та усіх, хто цікавиться літературою й бажає підвищити рівень знань.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ХАРКІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ

ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ

 

 

 

https://pbs.twimg.com/profile_images/565490727241515008/qYLdAlI8.jpeg

 

 

 

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА

 

зошит

для поточного та тематичного оцінювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробник: Волкова Лілія Володимирівна – викладач зарубіжної літератури Харківського коледжу Державного університету телекомунікацій; спеціаліст ІІ категорії. 

 

 

 

 

 

 

 

Зошит для поточного та тематичного оцінювання з дисципліни  «Зарубіжна література» розроблений на основі  навчальної програми підготовки  молодших спеціалістів для базової загальної середньої освіти. У ньому представлені різноманітні види завдань про розвиток світового літературного процесу ХІХ – початку ХХ століття у найвизначніших персоналіях, вершинних творах, провідних художніх напрямах і стилях.

Розрахований для студентів І курсів, викладачів-словесників та усіх, хто цікавиться літературою й бажає підвищити рівень знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рекомендовано й затверджено до друку на засіданні  циклової комісії соціально-гуманітарних дисциплін та фізичного виховання.

Протокол № ___ від ______2020 року.

Самостійна робота: Гомер «Одіссея»

Варіант 1

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Одіссея Гомера складається з

А 22 частин

Б 23 частин

В 24 частин

Г 25 частин

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Одіссею українською мовою вивчають у перекладі

А Івана Франка

Б Лесі Українки

В Василя Барки

Г Бориса Тена

 

3. Установіть відповідність між героями поеми та їхніми іменами

1 кіклоп

А Одіссей

2 дружина Одіссея

Б Пенелопа

3 чаклунка

В Телемах

4 головний герой

Г Поліфем

 

Д Кіркея

 

4. Установіть відповідність між героями та подіями, що з ними відбуваються

1 Одіссей

А намагається перетворити Одіссея на тварину

2 Пенелопа

Б обіцяє з’їсти Одіссея останнім

3 Поліфем

В затримує Одіссея у себе

4 Кірка

Г перемагає кіклопа

 

Д удень тче покривало, а вночі розпускає

 

5. Визначте, кому з героїв «Одіссеї» належать слова

Звусь я Ніхто на ім’я, і Ніким мене батько і мати,

Й товариші мої, й інші, звичайно, усі називають.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Розкрийте особливості жанру «Одіссеї»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

(Усього 6 балів)

 

7. Схарактеризуйте образ Одіссея

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте макет рекламного плаката для нового видання поеми Гомера «Одіссея».

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №1: Гомер «Одіссея»

Варіант 2

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Дія поеми висвітлює частину мандрівки Одіссея –

А останній рік

Б останні 40 днів

В останні півроку

Г 10 років

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Поема «Одіссея» докорінно відрізняється від поеми «Іліада» тим, що

А описано спогади Одіссея про бої під Троєю

Б герой був одним із ватажків архейського війська

В у ній мало описів бойових дій

Г у ній зросла роль авантюрно-чарівного та побутового елементу

 

3. Установіть відповідність між героями поеми та їхніми іменами

1 син Одіссея

А Каліпсо

2 дружина Одіссея

Б Одіссей

3 володар Ітаки

В Телемах

4 німфа

Г Пенелопа

 

Д Поліфем

 

4. Установіть відповідність між героями та подіями, що з ними відбуваються

1 Кіркея

А затримує у себе, обіцяючи  безсмертя

2 Пенелопа

Б потрапляє у печеру кіклопа

3 Каліпсо

В позбавляється від нав’язливих женихів

4 Одіссей

Г перетворює друзів Одіссея на свиней

 

Д попереджає про чаклунське зілля

 

5. Назвіть подію, про яку йдеться

Німфа Каліпсо, владарка, тримала, з богинь найясніша,

В гроті глибокім…

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Розкрийте особливості композиції «Одіссеї»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Схарактеризуйте образ Пенелопи

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте відомості про Одіссея для оформлення профілю  в одній з соціальних мереж

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №2:

Данте Аліг’єрі «Божественна комедія»

Варіант 1

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Батьківщина Данте  – місто

А Верона

Б Равенна

В Флоренція

Г Болонья

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Провідником Данте в Пеклі та Чистилищі є

А Вергілій

Б Беатріче

В невідомий

Г Птолемей

 

3. Установіть відповідність між частинами твору і персонажами, з якими зустрівся поет

1 «Вступ»

А Беатріче

2 «Пекло»

Б Вергілій

3 «Чистилище»

В Франческа і Паоло

4 «Рай»

Г душі, очищені від семи смертних гріхів

 

Д Боккаччо

 

4. Установіть послідовність подій у пісні першій «Божественної комедії»

А поет зустрічає Вергілія

Б  поет потрапляє до похмурого лісу

В поет бачить люту вовчицю

Г поет бачить плямистого леопарда

 

5. Визначте, у якій частині «Божественної комедії» Данте є рядки

На півшляху свого земного світу

Я трапив у похмурий ліс густий,

Бо стежку втратив, млою оповиту.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Поясніть алегоричне значення образу Беатріче у творі

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Розкрийте проблематику «Божественної комедії»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Складіть сенкан до назви поеми Данте «Божественна комедія»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №3:

Вільям Шекспір «Гамлет»

Варіант 1

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

«Гамлет» Шекспіра – це

А комедія

Б трагедія

В драма

Г історична хроніка

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Герой твору «Гамлет»

А норвезький правитель

Б син Кладія

В син убитого короля

Г солдат

 

3. Установіть відповідність між героями твору та їхньою роллю

1 Клавдій

А королева

2 Гертруда

Б кохана Гамлета

3 Офелія

В друг Гамлета

4 Гораціо

Г батько Офелії

 

Д король

 

4. Установіть відповідність між героями твору та їхньою загибеллю

1 Офелія

А випиває отруєне вино

2 Гертруда

Б випадково убито Гамлетом

3 Полоній

В гине від подряпини отруєною шпагою

4 Гамлет

Г тоне

 

Д страчено в Англії

 

5. Визначте, кому з героїв належать слова

Чи бути, чи не бути – ось питання.

Що благородніше? Коритись долі

І біль від гострих стріл її терпіти,

А чи, зіткнувшись в герці з морем лиха,

Покласти край йому?..

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

6. Поясніть, чому образ Гамлета вважається одним з вічних образів світової літератури

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Розкрийте жанрові особливості твору Шекспіра «Гамлет»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Складіть сенкан до слова принц

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №3:

Вільям Шекспір «Гамлет»

Варіант 2

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Гамлет навчався у

А Віттенберзькому університеті

Б військовій академії

В духовній семінарії

Г пажеському корпусі

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Дія трагедії «Гамлет» відбувається

А в язичницькому світі

Б у християнському світі

В у мусульманському світі

Г у буддійському світі

 

3. Установіть відповідність між героями твору та їхньою роллю

1 Гамлет

А радник короля

2 Полоній

Б принц данський

3 Фортінбрас

В друг Гамлета

4 Розенкранц

Г норвезький правитель, якому переходить престол

 

Д кохана Гамлета

 

4. Установіть відповідність між героями твору та їхніми вчинками

1 Клавдій

А божеволіє і гине

2 Привид

Б убиває Клавдія

3 Офелія

В розповідає Гамлету правду про смерть

4 Гамлет

Г убиває брата, наслідує його трон і королеву

 

Д підслуховує в покоях королеви й гине

 

5. Визначте, кому з героїв належать слова

Бажала б я, щоб саме в вашій вроді

Ховалася причина всіх шаленств

Мойого Гамлета. Чесноти ваші,

Я сподіваюсь, виправлять його

На радість вам обом

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Поясніть, чим викликана нерішучість Гамлета

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

(Усього 6 балів)

 

7. Розкрийте значення поняття гамлетизм

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте логотип до видання трагедії «Гамлет» Шекспіра

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №4:

Ернст Теодор Амадей Гофман

«Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Варіант 1

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Образ малюка Цахеса із твору Гофмана є

А гротескним

Б реалістичним

В романтичним

Г іронічним

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Чарівна сила Цахеса полягала у

А вмінні перетворюватися на різних істот

Б вмінні переміщатися в часопросторі

В надзвичайній фізичній силі

Г здатності привласнювати чужі здобутки

 

3. Установіть відповідність між героями твору та їхніми іменами

1 князь

А Кандіда

2 фея

Б Мош Терпін

3 студент

В Пафнутій

4 кохана студента

Г Рожабельверде

 

Д Бальтазар

 

4. Установіть послідовність частин у творі Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

А Бальтазар і Кандіда одружуються

Б фея Рожабельверде дарує Цахесу три золоті волосини

В Бальтазар читає вірші, присвячені коханій

Г загибель Цахеса

 

5. Визначте, кому з героїв належать слова

Через нього я доскочу ласки найсвітлішого князя Барсануфа і піднімусь драбиною, якою піднімається і мій чудовий Цинобрик.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

6. Розкрийте символічне значення трьох золотих волосин, що їх подарувала Цахесу фея

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Схарактеризуйте основний конфлікт твору Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Складіть сенкан до імені Цахес

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №4:

Ернст Теодор Амадей Гофман

«Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

Варіант 2

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Гофман змінив одне із трьох своїх імен на честь композитора

А Бетховена

Б Баха

В Гайдна

Г Моцарта

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Жанр твору Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер» – це

А повість

Б казка

В повість-казка

Г роман

 

3. Установіть відповідність між героями та їхньою роллю у творі

1 Кандіда

А принц

2 проспер Альпанус

Б кохана Бальтазара

3 Грегор

В студент

4 Ліза

Г професор

 

Д матір Цахеса

 

4. Установіть послідовність частин у творі Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

А Цахес гине

Б Бальтазар і Кандіда одружуються

В Альпанус розбиває гребінець феї

Г Бальтазар вириває три золоті волосини у Циннобера

 

5. Визначте, кому з героїв твору належать слова

Ох любий панотченьку, любий панотченьку, невже ж ви справді берете цю малу потвору, цього виродка на виховання, а мене звільняєте від тяжкої біди, яку я терплю через нього?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

6. Розкрийте значення терміна гротеск

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Проаналізуйте образ малюка Цахеса

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте логотип до твору Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер»

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №5:

Поезія «чистого мистецтва» в Росії.

 Федір Тютчев, Афанасій Фет

Варіант 1

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Федора Тютчева називають

А «парнасець»

Б співець кохання і природи

В поет думки і почуття

Г проникливий лірик

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Основні теми поезії «чистого мистецтва» –

А кохання і природа

Б кохання і мистецтво

В космос і людина

Г мистецтво і природа

 

3. Установіть відповідність між творами і тим, що в них зображено

1 Ф. Тютчев «Silentium»

А розлука з батьківщиною

2 Ф. Тютчев «Весняна гроза»

Б захоплення красою природи і коханням

3 А. Фет «Шепіт…Ніжний звук зітхання

В неможливість висловити почуття

4 А. Фет «Я прийшов до тебе, мила»

Г почуття ліричного героя

 

Д краса весняної грози

 

4. Установіть послідовність подій у житті Федора Тютчева

А публікація віршів у журналі «Сучасник»

Б знайомство з Гете

В навчання в Московському університеті

Г повернення на батьківщину

 

5. Визначте, у якому творі Афанасія Фета є рядки

Ночі блиск…Тремтіння тіней…

Тіні без кінця…

Ненастанні, дивні зміни

Милого лиця

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Поясніть, у чому полягає поезія «чистого мистецтва»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Розкрийте особливості лірики Федора Тютчева

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте слоган для ліричного героя поезії Афанасія Фета «Шепіт… Ніжний звук зітхання»

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №5:

Поезія «чистого мистецтва» в Росії.

 Федір Тютчев, Афанасій Фет

Варіант 2

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Серед перекладів Афанасія Фета –

А «Божественна комедія» Данте

Б «Фауст» Гете

В «Одіссея» Гомера

Г «Гамлет» Шекспіра

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Федір Тютчев прожив за межами Росії понад

А 10 років

Б 15 років

В 20 років

Г 30 років

 

3. Установіть відповідність між творами і тим, що в них зображено

1 А. Фет «Я прийшов до тебе, мила»

А краса весняної грози

2 А. Фет «Шепіт…Ніжний звук зітхання

Б захоплення красою природи і коханням

3 Ф. Тютчев «Весняна гроза»

В почуття ліричного героя

4 Ф. Тютчев «Silentium»

Г неможливість висловити почуття

 

Д розлука з батьківщиною

 

4. Установіть послідовність подій у житті Афанасія Фета

А десять років не писав віршів

Б зайнявся перекладацькою діяльністю

В вступив на військову службу

Г вихід першого двотомника поезії

 

5. Визначте, у якому творі Афанасія Фета є рядки

Що до тебе з ти же палом

Б’ється серце, ллється мова,

Що душа, пойнята шалом,

Вся тобі служить готова…

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Поясніть, чому Федора Тютчева називають «поетом думки і почуття»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Проаналізуйте основні мотиви лірики Афанасія Фета

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте логотип до поезії Федора Тютчева «Весняна гроза»

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №6:

Волт Вітмен «Листя трави»

Варіант 1

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Творчість Вітмена стала віхою в розвитку американської поезії

А XX ст.

Б XIX ст.

В XVIII ст.

Г XXI ст.

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Найрадикальніше нововведення у збірці «Листя трави» – це

А верлібр

Б опис людей різних професій

В ліричний зачин

Г злиття людини і природи

 

3. Установіть відповідність між творами та їхніми провідними мотивами

1 «Пісня про себе»

А протест проти війни

2 «Європа»

Б портрет пересічного американця

3 «О капітане!»

В розлука з батьківщиною

4 «Геть розмови про війну!»

Г пам’яті Авраама Лінкольна

 

Д реквієм революціонерам 1848 р.

 

4. Установіть послідовність подій у житті Волта Вітмена

А перша публікація збірки «Листя трави»

Б знайомство з Емерсоном

В публікація перших віршів поета

Г участь у громадянській війні

 

5. Визначте, у якому творі В. Вітмена є рядки

«Я той, хто блукає, коли набирає сили лагідна ніч,

Я гукаю до землі й моря, напівзанурених в ніч.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

6. Поясніть значення терміна трансценденталізм

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Проаналізуйте основні мотиви збірки «Листя трави»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Складіть сенкан до імені Волт Вітмен

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №6:

Волт Вітмен «Листя трави»

Варіант 2

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Вільний вірш без рими з рядками різної довжини називають

А олександрійський вірш

Б гомерівський вірш

В верлібр

Г гекзаметр

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Під час громадянської війни в Америці (1861-1865) Волт Вітмен

А брав участь у військових діях

Б займався мистецтвом

В безкоштовно працював санітаром у шпиталях

Г займався видавничою діяльністю

 

3. Установіть відповідність між творами та їхніми провідними мотивами

1 «Пісня про себе»

А реквієм революціонерам 1848 р.

2 «Геть розмови про війну!»

Б портрет пересічного американця

3 «О капітане!»

В пам’яті Авраама Лінкольна

4 «Європа»

Г розлука з батьківщиною

 

Д протест проти війни

 

4. Установіть послідовність подій у житті Волта Вітмена

А перше видання збірки «Листя трави»

Б участь у громадянській війні

В захоплення трансценденталізмом

Г знайомство з Енн Гілкрайст

 

5. Визначте, у якому творі В. Вітмена є рядки

Дзвоніть, радійте береги!

А я в жалобі знов

Піду туди, де батько мій

Упав і захолов

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

6. Розкрийте значення терміна вітменівський каталог

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Проаналізуйте особливості індивідуального стилю В. Вітмена

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте логотип до поеми Волта Вітмена «Пісня про себе»

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №7:

Гюстав Флобер «Пані Боварі»

Варіант 1

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Гюстав Флобер починав літературну творчість як

А реаліст

Б натураліст

В «несамовитий романтик»

Г символіст

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Головна героїня роману Флобера «Пані Боварі» –

А багата поміщиця

Б дружина провінційного лікаря

В світська дама

Г дружина фермера

 

3. Установіть відповідність між героями та їхніми іменами

1 провінційний лікар

А Леон

2 молодий клерк

Б Родольф

3 сусіда-поміщик

В Шарль

4 аптекар

Г Лере

 

Д Оме

 

4. Установіть послідовність подій у романі «Пані Боварі»

А поїздка Емми і Шарля до Руана

Б заміжжя Емми

В Емма помирає

Г Емма і Шарль на балі

 

5. Визначте, про кого з героїв роману йдеться

Він кинув усю практику і ні на хвилину не прилягав спати – все рахував у неї пульс, прикладав їй гірчичники й холодні компреси.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Розкрийте риси психологізму в романі «Пані Боварі»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Проаналізуйте образ Емми, ілюструючи прикладами з роману

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Складіть асоціативний кущ до назви твору

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №7:

Гюстав Флобер «Пані Боварі»

Варіант 2

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Друга назва роману Флобера «Пані Боварі»

А хроніка ХІХ ст.

Б побут провінції

В історія дружини провінційного лікаря

Г крах романтичних ілюзій

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Роман Флобера «Пані Боварі» – шедевр

А реалістичної прози

Б романтичної прози

В сентиментальної прози

Г історичної прози

 

3. Установіть відповідність між героями та їхніми іменами

1 Емма

А перший коханець молодої героїні

2 Шарль

Б другий коханець молодої героїні

3 Леон

В чоловік головної героїні

4 Родольф

Г головна героїня

 

Д аптекар

 

4. Установіть послідовність подій у романі «Пані Боварі»

А Емма знайомиться з Родольфом

Б Емми приймає отруту

В Емма зустрічає Леона після трирічної розлуки

Г Емма виходить заміж

 

5. Визначте, про кого з героїв роману йдеться

Часто сидячи за книжками у своїй кімнаті або й під липами у Люксембурзькому саду, він випускав із рук свої кодекси і віддавався згадкам про Емму

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Розкрийте значення поняття об’єктивний метод Гюстава Флобера

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Проаналізуйте, які романтичні ілюзії Емми Боварі зазнали краху

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Складіть сенкан до імені Шарль

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №8:

Федір Достоєвський «Злочин і кара»

Варіант 1

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Події роману «Злочин і кара» відбуваються

А у Москві

Б у Новгороді

В у Петербурзі

Г у Парижі

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Прізвище головного героя роману «Злочин і кара»  (Раскольников) символізує

А членство в секті розкольників

Б розкол душі на частини

В «розкол» злочинця слідчим

Г несвідомий «розкол» злочинця на допиті

 

3. Установіть відповідність між героями та їхнім соціальним статусом

1 Олена Іванівна

А дружина чиновника

2 Свидригайлов

Б лихварка

3 Мармеладов

В студент

4 Катерина Іванівна

Г поміщик

 

Д чиновник

 

4. Установіть послідовність подій у романі «Злочин і кара»

А зізнання Раскольникова Соні

Б суд над Раскольниковим

В убивство старої лихварки

Г хвороба Раскольникова

 

5. Визначте, про кого з героїв роману йдеться

Погляд цих очей якось дивно не гармоніював з усією постаттю, що мала в собі щось навіть бабське, і надавав їй вигляду набагато серйознішого, ніж з першого погляду можна було б від неї очікувати.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Розкрийте композиційні особливості роману «Злочин і кара»

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Поясніть, чому роман Достоєвського «Злочин і кара» називають поліфонічним

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте слоган для героя роману «Злочин і кара» (на вибір)

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота №8:

Федір Достоєвський «Злочин і кара»

Варіант 2

 

1. Виберіть одну правильну відповідь

Роман «Злочин і кара» вийшов у світ

А у 1866 році

Б у 1846 році

В у 1870 році

Г у 1890 році

 

2. Виберіть одну правильну відповідь

Кумиром Родіона Раскольникова був

А Карл Великий

Б Петро Перший

В Наполеон Бонапарт

Г Олександр Македонський

 

3. Установіть відповідність між героями та їхніми стосунками з Раскольниковим

1 Разумихін

А сестра Раскольникова

2 Дуня

Б друг Раскольникова

3 Соня

В слідчий

4 Порфирій Петрович

Г кохана Раскольникова

 

Д квартирна хазяйка Раскольникова

 

4. Установіть послідовність подій у романі «Злочин і кара»

А суд над Раскольниковим

Б убивство старої лихварки

В зізнання Раскольникова Соні

Г загибель Мармеладова

 

5. Визначте, про кого з героїв роману йдеться

До речі, він був напрочуд гарний з себе, з прекрасними темними  очима, темно-русявий, стрункий, на зріст вище середнього.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Розкрийте сутність теорії Раскольникова

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 (Усього 6 балів)

 

7. Проаналізуйте, які християнські ідеї втілено в романі Достоєвського

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запропонуйте проект рекламного постеру до роману «Злочин і кара»

(Усього 6 балів)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Драй Валентина
    Дуже корисна річ! Дякую автору за розробку
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Менжерес Олена Георгіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 червня 2021
Переглядів
3333
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку