Зошит спостережень та діагностики навчального поступу учнів

Про матеріал
Зошит спостережень та діагностики навчального поступу учнів І циклу (1-2 клас)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний поступ учнів

(сформовано (√)/формується)

Дата_______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

Бере відповідальність за свої дії, обирає  шляхи розв’язання проблем

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний поступ учнів

(сформовано (√)/формується))

Дата_______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

Бере відповідальність за свої дії, обирає  шляхи розв’язання проблем

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний поступ учнів

(сформовано (√)/формується))

Дата_______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

Бере відповідальність за свої дії, обирає  шляхи розв’язання проблем

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальний поступ учнів

(сформовано (√)/формується))

 

Дата_______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

Співпрацює з іншими дітьми, керується емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

Бере відповідальність за свої дії, обирає  шляхи розв’язання проблем

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

Працює з інформацією за допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

(Українська мова та читання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні  явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іноземна мова

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

Читає з розумінням іноземною мовою

Висловлюється іноземною мовою

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає  склад числа

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, утворює взаємозв’язки між ними

Називає та описує явища, які відбуваються в природі

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує за допомогою вчителя отриманий результат

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи

Знаходить і показує на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

Називає умови, необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає про/розпізнає символи держави (прапор, герб, гімн, державну мову)

Називає відомих українців, культурні та природні пам’ятки свого краю

Розповідає свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання

Визначає, як діяти в повсякденній ситуації без загрози для життя та здоров’я

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

 

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, зокрема ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

8

 

 

 

 

9

 

 

 

 

10

 

 

 

 

11

 

 

 

 

12

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

15

 

 

 

 

16

 

 

 

 

17

 

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

 

20

 

 

 

 

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

23

 

 

 

 

24

 

 

 

 

25

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання

Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора

Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму

Знаходить інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час взаємодії онлайн

1

                     

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твори мистецтва

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

(Характеристика результатів навчання (сформовано (√)/формується))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Виконує фізичні вправи за зразком

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності

Виконує різні ролі під час рухливих і командних ігор, уболіває за результат команди

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

 ( «+» має значні успіхи; «+ -»  демонструє помітний прогрес;

«- +»  досягає результату з допомогою вчителя;  «-»  потребує значної уваги і допомоги)

Тема_______________________________________________Дата__________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні  явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА З ЧИТАННЯ

( «+» має значні успіхи; «+ -»  демонструє помітний прогрес;

«- +»  досягає результату з допомогою вчителя;  «-»  потребує значної уваги і допомоги)

Тема_______________________________________________Дата__________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

( «+» має значні успіхи; «+ -»  демонструє помітний прогрес;

«- +»  досягає результату з допомогою вчителя;  «-»  потребує значної уваги і допомоги)

Тема_______________________________________________Дата__________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух

Читає з розумінням іноземною мовою

Висловлюється іноземною мовою

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ

( «+» має значні успіхи; «+ -»  демонструє помітний прогрес;

«- +»  досягає результату з допомогою вчителя;  «-»  потребує значної уваги і допомоги)

Тема_______________________________________________Дата__________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає  склад числа

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу, зображує геометричні фігури

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА

З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

(Природнича освітня галузь)

( «+» має значні успіхи; «+ -»  демонструє помітний прогрес;

«- +»  досягає результату з допомогою вчителя;  «-»  потребує значної уваги і допомоги)

Тема_______________________________________________Дата__________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, утворює взаємозв’язки між ними

Називає та описує явища, які відбуваються в природі

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує за допомогою вчителя отриманий результат

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи

Знаходить і показує на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

Називає умови, необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА

З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»

 (Соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі)

( «+» має значні успіхи; «+ -»  демонструє помітний прогрес;

«- +»  досягає результату з допомогою вчителя;  «-»  потребує значної уваги і допомоги)

Тема_______________________________________________Дата__________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає про/розпізнає символи держави (прапор, герб, гімн, державну мову)

Називає відомих українців, культурні та природні пам’ятки свого краю

Розповідає свої права та обов’язки в сім’ї, у школі, у громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання

Визначає, як діяти в повсякденній ситуації без загрози для життя та здоров’я

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 листопада 2023
Переглядів
360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку