Зошит спостережень учителя 3 класу "Зошит спостережень результатів навчання учнів 3 класу"

Про матеріал
Зошит спостережень буде корисним для вчителів, які викладають у 3 класі, розроблений для фіксації результатів спостережень за особистими досягненнями учнів 3 класу. Матеріал розроблено відповідно до методичних рекомендацій оцінювання учнів 3 та 4 класів, які вчаться за новим стандартом, Наказ № 1146 від 16 вересня 2020 року.
Перегляд файлу

Color plant flower frame

 

Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з української мови учня/учениці

3 класу _________________________________________________________________


 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ діагностичної роботи

МОВ1

МОВ2

МОВ 3.1

МОВ 3.2

МОВ 3.3

МОВ 3.4

МОВ 4

Взаємодіє з іншими усно.

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст.

Створює письмові висловлювання.

Взаємодіє письмово в онлайн просторі.

Знаходить і виправляє орфографічні помилки.

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

Досліджує власне індивідуальне мовлення.

 

1.Списування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Діалог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Перевірка мовних знань

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Письмовий переказ

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Диктант із завданнями

.

 

 

 

 

 

 

За І семестр:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Перевірка мовних знань

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Диктант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Перевірка мовних знань

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Списування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.Диктант

 

 

 

 

 

 

 

 

За ІІсеместр/річна:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з літературного читання учня/учениці 3 класу _______________________________________________


 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ діагностичної роботи

МОВ1

МОВ2

МОВ 3.1

МОВ 3.2

МОВ 3.3

МОВ 3.4

МОВ 4

Взаємодіє з іншими усно.

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст.

Створює письмові висловлювання.

Взаємодіє письмово в онлайн просторі.

Знаходить і виправляє орфографічні помилки.

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

Досліджує власне індивідуальне мовлення.

 

1.Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Навички чит. мовчки (письм.)

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Усний переказ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Навички чит. вголос (усно)

 

 

 

 

 

 

 

За І семестр:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Навички чит. мовчки (письм.)

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Робота з літ. твором (пис.)

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Навички чит. вголос (усно)

 

 

 

 

 

 

 

За ІІсеместр/річна:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з математичної  освітньої галузі   учня/учениці 3 класу ______________________________________________________

 

 

 

 

Дата проведення діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№1

№2

№3

№4

Ісем

№5

№6

№7

№8

Річна

МАО1

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО2

Розв’язує задачі з використанням різних стратегій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО3

Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.1

Класифікує,  порівнює, узагальнює об’єкти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.2

Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.3

Здійснює обчислення усно та письмово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.4

Орієнтується на площині і в просторі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.5

Розпізнає геометричні фігури.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.6

Будує геометричні фігури, конструює.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.7

Вимірює величини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО4.8

Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з природничої освітньої галузі   учня/учениці 3 класу ______________________________________________________

 

 

 

 

Дата проведення діагностичної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№1

№2

№3

№4

Ісем

№5

№6

№7

№8

Річна

ПРО1

Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРО2

Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРО3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРО4

Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО3

Обирає здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО1

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО2

Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його
розвитку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО3

Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної
інформації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО4

Розповідає про минуле і сучасне.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО5

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про
події суспільного життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО6

Поважає права і свободи свої та інших людей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО7

Усвідомлює себе як громадянина України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО8

Дотримується принципів демократичного громадянства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з технологічної освіти учня/учениці 3 класу ________________________________________________


Дата

 

 

 

 

№ діагностичної

роботи

ТЕО1

ТЕО2

ТЕО3

ТЕО4

Втілює творчий задум у готовий виріб.

Турбується про власний побут.

Ефективно та екологічно використовує природні матеріали.

Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла.

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

За І семестр:

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

За ІІсеместр / річна:

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з предметів інформатичної освіти  учня/учениці 3 класу ________________________________________________

 

Дата

 

 

 

 

№ діагностичної

роботи

ІФО1

ІФО2

ІФО3

ІФО4

Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює
інформацію.

Створює інформаційні продукти та програми

Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і
комунікаційних технологій та цифрових пристроїв.

Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної
взаємодії.

 

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

За І семестр:

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

За ІІсеместр / річна:

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з навчальних предметів мистецької  освітньої галузі   учня/учениці 3 класу ___________________________

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ діагностичної  роботи

МИО1

МИО2

МИО3

Створює художні образи різними засобами і способами, імпровізує в різних видах мистецтва.

Сприймає, розуміє, інтерпретує твори мистецтва.

Самовиражається через  художньо-творчу діяльність та різні види  мистецтва.

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

10.

 

 

 

За І семестр:

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

10.

 

 

 

За ІІсеместр / річна:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Солонецька Вікторія Олегівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Докучаєва Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 жовтня 2020
Переглядів
9168
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку