Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з української мови учня/учениці
3 класу _________________________________________________________________
Дата
|
МОВ1 |
МОВ2 |
МОВ 3.1 |
МОВ 3.2 |
МОВ 3.3 |
МОВ 3.4 |
МОВ 4 |
|
|
1.Списування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Діалог
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Перевірка мовних знань |
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Письмовий переказ |
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Диктант із завданнями |
. |
|
|
|
|
|
|
За І семестр:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Перевірка мовних знань |
|
|
|
|
|
|
|
|
7.Диктант
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Перевірка мовних знань |
|
|
|
|
|
|
|
|
9.Списування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10.Диктант
|
|
|
|
|
|
|
|
За ІІсеместр/річна:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з літературного читання учня/учениці 3 класу _______________________________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з математичної освітньої галузі учня/учениці 3 класу ______________________________________________________
|
|
|
Дата проведення діагностичної роботи |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
Ісем |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
Річна |
||
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.7 |
Вимірює величини. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
МАО4.8 |
Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з природничої освітньої галузі учня/учениці 3 класу ______________________________________________________
|
|
|
Дата проведення діагностичної роботи |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
Ісем |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
Річна |
||
ПРО1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРО2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює інформацію природничого змісту. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРО3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПРО4 |
Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО1 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО2 |
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО3 |
Обирає здоровий спосіб життя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СЗО4 |
Демонструє підприємливість та етичну поведінку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО1 |
Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО2 |
Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО3 |
Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО4 |
Розповідає про минуле і сучасне. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО5 |
Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО6 |
Поважає права і свободи свої та інших людей. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО7 |
Усвідомлює себе як громадянина України. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ГІО8 |
Дотримується принципів демократичного громадянства. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з технологічної освіти учня/учениці 3 класу ________________________________________________
|
ТЕО1 |
ТЕО2 |
ТЕО3 |
ТЕО4 |
|
|
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
За І семестр:
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
За ІІсеместр / річна:
|
|
|
|
|
Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з предметів інформатичної освіти учня/учениці 3 класу ________________________________________________
Дата
|
ІФО1 |
ІФО2 |
ІФО3 |
ІФО4 |
|
|
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
За І семестр:
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
За ІІсеместр / річна:
|
|
|
|
|
Бланк оцінювання результатів діагностичних робіт з навчальних предметів мистецької освітньої галузі учня/учениці 3 класу ___________________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|