Зошит спостережень з англійської мови 1-4 кл

Про матеріал
Зошит спостережень. Картки оцінювань навичок учня по темах , аналіз діагностувальних робіт з англійської мови для 1-4 класів.
Перегляд файлу

http://nus.org.ua/wp-content/uploads/2017/06/logo.png

 

 

Зошит спостережень

вчителя англійської мови

у початкових класах

_____________________

 

 

https://sch1985.mskobr.ru/files/folder/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B04.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021/2022

 

Мета:

визначити рівень засвоєння матеріалу кожного розділу відповідно до навчальної програми

 

Програма:

Для учнів (1,2,3,4) класів за новим Державним стандартом початкової освіти та Типової освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна.

 

Підручники:

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґернгрос, Пітер Люіс-Джонс Англійська мова: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)/Пухта Г., Ґернгрос Ґ., Люіс-Джонс П. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2018.-112

 

Герберт Пухта, Ґюнтер Ґернгрос, Пітер Люіс-Джонс Англійська мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)/Пухта Г., Ґернгрос Ґ., Люіс-Джонс П. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019.-112 ,

 

Карпюк О. Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020.- 118

 

Карпюк О. Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021.- 128

2 клас

 

ТЕМА ___________________________________________________________________________

ДАТА __________________

++ має значні успіхи;  + демонструє помітний прогрес

 

ПІ учня

Відповіджає на питання «так\ні»

Відповіджає на спеціальні питання

Виконує вказівки

Демонструє виконання пісень

Взаємодіє з іншими

результат

результат

Результат

результат

результат

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

ТЕМА ___________________________________________________________________________

ДАТА __________________

++ має значні успіхи;  + демонструє помітний прогрес

 

ПІ учня

Відповіджає на питання «так\ні»

Відповіджає на спеціальні питання

Виконує вказівки

Демонструє виконання пісень

Взаємодіє з іншими

результат

результат

Результат

результат

результат

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА ___________________________________________________________________________

ДАТА __________________

++ має значні успіхи;  + демонструє помітний прогрес

 

ПІ учня

Відповіджає на питання «так\ні»

Відповіджає на спеціальні питання

Виконує вказівки

Демонструє виконання пісень

Взаємодіє з іншими

результат

результат

Результат

результат

результат

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

Індивідуальна картка учня

 

Ім’я учня_____________________________________

 

++ має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес

V досягає результату з допомогою вчителя;

! потребує значної уваги і допомоги

Ціль / уміння

 

 

 

 

Відповідає на питання «так/ні»

 

 

 

 

 

Відповідає на спеціальні питання

 

 

 

 

Взаємодіє з іншими

 

 

 

 

 

__________________________________________________________________

 

 

Індивідуальна картка  учня

 

Ім’я учня_____________________________________

 

++ має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес

V досягає результату з допомогою вчителя;

! потребує значної уваги і допомоги

Ціль / уміння

 

 

 

 

Відповідає на питання «так/ні»

 

 

 

 

Відповідає на спеціальні питання

 

 

 

 

Взаємодіє з іншими

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна картка  учня

 

Ім’я учня_____________________________________

 

++ має значні успіхи;

+ демонструє помітний прогрес

V досягає результату з допомогою вчителя;

! потребує значної уваги і допомоги

Ціль / уміння

 

 

 

 

Відповідає на питання «так/ні»

 

 

 

 

Відповідає на спеціальні питання

 

 

 

 

Взаємодіє з іншими

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                              Клас 3

В

високий рівень

Д

достатній рівень

С

середній рівень

П

початковий рівень

 

 Unit 1

Результати діагностувальної роботи

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Учень

Засвоєння нових ЛО

Засвоєння граматичних структур, представлених у розділі

Сприймає мову на слух

Читає іноземною мовою

Висловлюється іноземною мовою

Взаємодіє письмово

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Unit 2

Результати діагностувальної роботи

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Учень

Засвоєння нових ЛО

Засвоєння граматичних структур, представлених у розділі

Сприймає мову на слух

Читає іноземною мовою

Висловлюється іноземною мовою

Взаємодіє письмово

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінний аркуш                                            Клас 4

В

високий рівень

Д

достатній рівень

С

середній рівень

П

початковий рівень

 

 

 

UNIT 1

Результати діагностувальної роботи

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Учень

Засвоєння нових ЛО

Засвоєння граматичних структур, представлених у розділі

Сприймає мову на слух

Читає іноземною мовою

Висловлюється іноземною мовою

Взаємодіє письмово

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

UNIT 2

Результати діагностувальної роботи

 

 

п/п

 

 

 

 

 

 

Учень

Засвоєння нових ЛО

Засвоєння граматичних структур, представлених у розділі

Сприймає мову на слух

Читає іноземною мовою

Висловлюється іноземною мовою

Взаємодіє письмово

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 клас

ТЕМА ____________________________________________________________________________

ДАТА_______________________________________________________________________

++ має значні успіхи;  + демонструє помітний прогрес

ПІ учня

Відповіджає на питання «так\ні»

Відповіджає на спеціальні питання

Виконує вказівки

Демонструє виконання пісень

Взаємодіє з іншими

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

ТЕМА ____________________________________________________________________________

ДАТА_______________________________________________________________________

++ має значні успіхи;  + демонструє помітний прогрес

ПІ учня

Відповіджає на питання «так\ні»

Відповіджає на спеціальні питання

Виконує вказівки

Демонструє виконання пісень

Взаємодіє з іншими

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична карта навчальних можливостей з англійської мови

у ____ класі за ____семестр _______________ н.р.

з/п

Прізвище, ім`я учня

ІНО1

(Сприймає іноземну мову на слух)

ІНО2

(Читає іноземною мовою)

ІНО3.1

(Висловлюється іноземною мовою)

ІНО3.2 (Взаємодіє письмово іноземною мовою)

При-мітки

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична карта навчальних можливостей з англійської мови

у ____ класі за ____семестр _______________ н.р.

з/п

Прізвище, ім`я учня

ІНО1

(Сприймає іноземну мову на слух)

ІНО2

(Читає іноземною мовою)

ІНО3.1

(Висловлюється іноземною мовою)

ІНО3.2 (Взаємодіє письмово іноземною мовою)

При-мітки

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАРТКИ ОЦІНЮВАННЯ  НАВИЧОК УЧНЯ

 

Ім’я учня:

 

++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес; V досягає результату з допомогою вчителя;

! потребує значної уваги і допомоги.

Характеристика особистих досягнень

Дата

 

 

дата

дата

Дата

дата

ІНО1 (А)– Взаємодія з іншими особами усно, сприйняття й використання інформації для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях

 

 

 

 

 

ІНО2 (Ч)– Сприйняття, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах різних видів, медіа текстах та використання її для збагачення свого досвіду

 

 

 

 

 

ІНО3.1 (Г) – Висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами письмово та в режимі реального часу, дотримання норм літературної мови

 

 

 

 

 

ІНО3.2 (П) – Висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами письмово та в режимі реального часу, дотримання норм літературної мови

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данильчук Аліна Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
28 січня 2022
Переглядів
8940
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку