Зошит спостережень
вчителя англійської мови
у початкових класах
_____________________
2021/2022
Мета:
визначити рівень засвоєння матеріалу кожного розділу відповідно до навчальної програми
Програма:
Для учнів (1,2,3,4) класів за новим Державним стандартом початкової освіти та Типової освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна.
Підручники:
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґернгрос, Пітер Люіс-Джонс Англійська мова: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)/Пухта Г., Ґернгрос Ґ., Люіс-Джонс П. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2018.-112
Герберт Пухта, Ґюнтер Ґернгрос, Пітер Люіс-Джонс Англійська мова: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом)/Пухта Г., Ґернгрос Ґ., Люіс-Джонс П. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019.-112 ,
Карпюк О. Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2020.- 118
Карпюк О. Д. Англійська мова: підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021.- 128
2 клас
ТЕМА ___________________________________________________________________________
ДАТА __________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес
ПІ учня |
Відповіджає на питання «так\ні» |
Відповіджає на спеціальні питання |
Виконує вказівки |
Демонструє виконання пісень |
Взаємодіє з іншими |
результат |
результат |
Результат |
результат |
результат |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|||||
3.
|
|
|
|
|
|
V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги
ТЕМА ___________________________________________________________________________
ДАТА __________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес
ПІ учня |
Відповіджає на питання «так\ні» |
Відповіджає на спеціальні питання |
Виконує вказівки |
Демонструє виконання пісень |
Взаємодіє з іншими |
результат |
результат |
Результат |
результат |
результат |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|||||
3.
|
|
|
|
|
|
V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги
ТЕМА ___________________________________________________________________________
ДАТА __________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес
ПІ учня |
Відповіджає на питання «так\ні» |
Відповіджає на спеціальні питання |
Виконує вказівки |
Демонструє виконання пісень |
Взаємодіє з іншими |
результат |
результат |
Результат |
результат |
результат |
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|||||
2. |
|
|
|
|
|
|
|||||
3.
|
|
|
|
|
|
V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги
Індивідуальна картка учня
Ім’я учня_____________________________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги |
||||
Ціль / уміння |
|
|
|
|
Відповідає на питання «так/ні» |
|
|
|
|
Відповідає на спеціальні питання |
|
|
|
|
Взаємодіє з іншими |
|
|
|
|
__________________________________________________________________
Індивідуальна картка учня
Ім’я учня_____________________________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги |
||||
Ціль / уміння |
|
|
|
|
Відповідає на питання «так/ні» |
|
|
|
|
Відповідає на спеціальні питання |
|
|
|
|
Взаємодіє з іншими |
|
|
|
|
Індивідуальна картка учня
Ім’я учня_____________________________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги |
||||
Ціль / уміння |
|
|
|
|
Відповідає на питання «так/ні» |
|
|
|
|
Відповідає на спеціальні питання |
|
|
|
|
Взаємодіє з іншими |
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас 3
В |
високий рівень |
Д |
достатній рівень |
С |
середній рівень |
П |
початковий рівень |
Unit 1 |
||||||||||||||
№ п/п
|
Учень |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 2 |
||||||||||||||
№ п/п
|
Учень |
|||||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінний аркуш Клас 4
В |
високий рівень |
Д |
достатній рівень |
С |
середній рівень |
П |
початковий рівень |
UNIT 1 |
||||||||||||||
№ п/п
|
Учень |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UNIT 2 |
||||||||||||||
№ п/п
|
Учень |
|||||||||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 клас
ТЕМА ____________________________________________________________________________
ДАТА_______________________________________________________________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес
ПІ учня |
Відповіджає на питання «так\ні» |
Відповіджає на спеціальні питання |
Виконує вказівки |
Демонструє виконання пісень |
Взаємодіє з іншими |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги
ТЕМА ____________________________________________________________________________
ДАТА_______________________________________________________________________
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес
ПІ учня |
Відповіджає на питання «так\ні» |
Відповіджає на спеціальні питання |
Виконує вказівки |
Демонструє виконання пісень |
Взаємодіє з іншими |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги
Діагностична карта навчальних можливостей з англійської мови
у ____ класі за ____семестр _______________ н.р.
№ з/п |
Прізвище, ім`я учня |
ІНО1 (Сприймає іноземну мову на слух) |
ІНО2 (Читає іноземною мовою) |
ІНО3.1 (Висловлюється іноземною мовою) |
ІНО3.2 (Взаємодіє письмово іноземною мовою) |
При-мітки |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
Діагностична карта навчальних можливостей з англійської мови
у ____ класі за ____семестр _______________ н.р.
№ з/п |
Прізвище, ім`я учня |
ІНО1 (Сприймає іноземну мову на слух) |
ІНО2 (Читає іноземною мовою) |
ІНО3.1 (Висловлюється іноземною мовою) |
ІНО3.2 (Взаємодіє письмово іноземною мовою) |
При-мітки |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
КАРТКИ ОЦІНЮВАННЯ НАВИЧОК УЧНЯ
Ім’я учня:
|
|||||
++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес; V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги. |
|||||
Характеристика особистих досягнень |
Дата
|
дата |
дата |
Дата |
дата |
ІНО1 (А)– Взаємодія з іншими особами усно, сприйняття й використання інформації для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях |
|
|
|
|
|
ІНО2 (Ч)– Сприйняття, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах різних видів, медіа текстах та використання її для збагачення свого досвіду |
|
|
|
|
|
ІНО3.1 (Г) – Висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами письмово та в режимі реального часу, дотримання норм літературної мови |
|
|
|
|
|
ІНО3.2 (П) – Висловлювання думок, почуттів та ставлення, взаємодія з іншими особами письмово та в режимі реального часу, дотримання норм літературної мови
|
|
|
|
|
|