Зошит спостережень за навчальним поступом учнів

Про матеріал
Зошит спостережень за навчальним поступом учнів 1-2 кл. відповідно до Наказу МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”
Перегляд файлу

image

 

Характеристика навчальної діяльності учнів 1 класу

 

ПОКАЗНИК НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.  

Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання

2.  

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

3.  

Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює. У чому цінність спільної роботи

4.  

Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії

5.  

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

6.  

Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем

7.  

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою

8.  

Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження

9.  

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них

10.  

Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє інтерес до навчання,

старанно і

зосереджено

виконує навчальні завдання

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу

Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює. У чому цінність спільної роботи

Проявляє самостійність у

роботі, пояснює свої

дії

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

 

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

1.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бере відповідальність за свої дії, обирає

шляхи розв’язання проблем

Визначає істотні ознаки об’єктів,

порівнює, об’єднує,

розподіляє об’єкти за поданою ознакою

Спостерігає за об’єктом, досліджує

об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків

Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою

тексти й ілюстрації

до них

Працює з інформацією з

допомогою цифрових пристроїв за інструкцією

 

 

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

В-Ж

Л-Г

С-Б

К-Т

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовно-літературна освітня галузь 

 НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

 

РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ

1.  

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле

2.  

Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно 

3.  

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного

4.  

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту

5.  

Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету

6.  

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

7.  

Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

 

 

 

Що діагностуємо? (вид роботи; №)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична освітня галузь

МАТЕМАТИКА

 

РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ

1.  

Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа

2.  

Володіє навичками додавання і віднімання чисел

3.  

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення

4.  

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок

5.  

Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури

6.  

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що діагностуємо? (вид роботи; №)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Природнича освітня галузь. Соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ

1.

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними

2.

Називає і описує явища, які відбуваються в природі

3.

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат

4.

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи

5.

Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря)

6.

Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

7.

Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова)

8.

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю

9.

Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших

10.

Розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання

11.

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я

12.

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

 

 

Що діагностуємо? (вид роботи; №)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологічна освітня галузь

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

 

РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ

1.  

Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці

2.  

Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/ дій

3.  

Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що діагностуємо? (вид роботи; №)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що діагностуємо?

(вид роботи; №)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформатична освітня галузь

ІНФОРМАТИКА

 

РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ

1.

 Називає та обирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання

2.  

Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора

3.  

Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму

4.  

Знаходить інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

         

 

 

Що діагностуємо? (вид роботи; №)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мистецька освітня галузь

МИСТЕЦТВО

РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ

1.

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх

2.  

Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами

3.  

Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми

4.  

Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що діагностуємо? (вид роботи; №)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультурна освітня галузь

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАННЯ

1.

Виконує фізичні вправи за зразком

2.  

Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини

3.  

Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності

4.  

Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за  результат команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Що діагностуємо?

(вид роботи; №)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слинько Ніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
11769
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку