Бланк діагностики розвитку наскрізних умінь ( відповідно до свідоцтва досягнень) учитель / учителька заповнює з метою фіксації навчального поступу, у якому оцінюється активність дитини, самостійна робота на уроці, співпраця з іншими учнями тощо.
Характеристика навчальної діяльності учнів 1-2 класу
№ |
ПОКАЗНИК НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
1. |
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання. |
2. |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу. |
3. |
Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи. |
4. |
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії. |
5. |
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
6. |
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем. |
7. |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою. |
8. |
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків до мети спостереження. |
9.
|
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них. |
10.10. |
Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією. |
Характеристика наскрізних умінь зазначається графічно:
якщо результат навчання сформовано, його позначають ᴠ ,
якщо результат ще формується, позначень не роблять.
Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів
( І семестр )
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
( ІІ семестр )
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету. |
2 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки. |
3 |
Визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. |
У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюють вербально: якщо результат навчання сформовано, його позначають ᴠ, якщо результат ще формується, позначень не роблять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИЧНОЇ РОБОТИ
____________________________________________________________________
Дата _________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||
1 |
2 |
3 |
||
№ завдання |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТИЧНОЇ РОБОТИ
____________________________________________________________________
Дата _________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||
1 |
2 |
3 |
||
№ завдання |
||||
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлення, запитує про незрозуміле. |
2 |
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно. |
3 |
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного. |
4 |
Переказує усно прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням. |
У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюють вербально: якщо результат навчання сформовано, його позначають ᴠ, якщо результат ще формується, позначень не роблять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ
____________________________________________________________________
Дата _________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
№ завдання |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ
____________________________________________________________________
Дата _________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
№ завдання |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
3 |
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
5 |
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури. |
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами. |
У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюють вербально: якщо результат навчання сформовано, його позначають ᴠ, якщо результат ще формується, позначень не роблять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ
____________________________________________________________________
Дата _________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
№ завдання |
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ
____________________________________________________________________
Дата _________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||
№ завдання |
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними, називає і описує явища, які відбуваються в природі. |
2 |
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат. |
3 |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи. |
4 |
Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне і Азовське моря). |
5 |
Називає умови, необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів. |
6 |
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова). |
7 |
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю. |
8 |
Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших. |
9 |
Розрізняє першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання. |
10 |
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я. |
11 |
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб. |
У 1-2 класах підсумкове оцінювання здійснюють вербально: якщо результат навчання сформовано, його позначають ᴠ, якщо результат ще формується, позначень не роблять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ
З ТЕМИ _____________________________________________________________
Дата _________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||||
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
|||||||||||||
№ завдання |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ РОБОТИ
З ТЕМИ _____________________________________________________________
Дата _________________________________
№ |
Прізвище, ім’я учня
|
Результат навчання |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
||||
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
|||||||||||||
№ завдання |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці |
2 |
Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій, дій |
3 |
Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами. |
Тематичні діагностувальні роботи з предметів вивчення таких освітніх галузей, як «Технологічна», «Інформатична», «Мистецька» і «Фізкультурна», а також з курсів за вибором, зазвичай, не проводять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
||
Дата |
Дата |
||||||
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
||
Дата |
Дата |
||||||
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх. |
2 |
Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами. |
3 |
Презентує власні художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум. |
Тематичні діагностувальні роботи з предметів вивчення таких освітніх галузей, як «Технологічна», «Інформатична», «Мистецька» і «Фізкультурна», а також з курсів за вибором, зазвичай, не проводять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
||
Дата |
Дата |
||||||
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
||
Дата |
Дата |
||||||
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх. |
2 |
Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми.
|
3 |
Презентує власні художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум. |
Тематичні діагностувальні роботи з предметів вивчення таких освітніх галузей, як «Технологічна», «Інформатична», «Мистецька» і «Фізкультурна», а також з курсів за вибором, зазвичай, не проводять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
||
Дата |
Дата |
||||||
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Результат навчання |
|||||
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
||
Дата |
Дата |
||||||
|
|
||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Виконує фізичні вправи за зразком. |
2 |
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини. |
3 |
Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності. |
4 |
Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди |
Тематичні діагностувальні роботи з предметів вивчення таких освітніх галузей, як «Технологічна», «Інформатична», «Мистецька» і «Фізкультурна», а також з курсів за вибором, зазвичай, не проводять.
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Результат навчання |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
|||
Дата |
Дата |
|||||||||
|
|
|
||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ
№ |
Прізвище, ім’я учня |
Результат навчання |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
2 |
3 |
4 |
|||
Дата |
Дата |
|||||||||
|
|
|
||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|