Зошит з "Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас НУШ листопад- грудень

Про матеріал
Зошит розроблено до підручника «Здоров’я, безпека та добробут» інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти (автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Лаврентьєва І. В., Хомич О. Л., Андрук Н. В.)
Перегляд файлу

Завдання1. & 6 "НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ І БЕЗПЕКА"с. 33-37
- На А-4 намалюватитаблицю та відповісти на питання на с. 35  
   "Елементисоціальногосередовища"

СКЛАДОВІ СОЦІАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДЕРЖАВНІ ОРГАНИ:

ті, хтоухвалюєзакони й забезпечуєдотримання ваших прав.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІСЦЕВА ГРОМАДА:

ті, хтодбає про добробут у вашомунаселеномупункті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОДИНА:

 члени сім’ї, якідбають про ваше життя і здоров’я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ШКОЛА:

ті, хто вас навчає і вчиться разом з вами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДРУЗІ:

ті, з ким вам приємнопроводитивільний час

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІ:

 те, звідкивидізнаєтеся про різніподії в Україні та світі

 

За допомогою мал. 16  с.35назвіть:

   1: що вам дає родина?_____________________________________________________________________________________________________________________________

 

  2: чого вас навчає школа? ____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  3: длячогопотрібнідрузі? ____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  4: прощодбаютьдержавніоргани та місцева громада? ____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  5: яка користь людям відзасобівмасовоїінформації — радіо, телебачення, інтернету, преси?_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Завдання 2. & 7 "ПРИРОДА І ТЕХНІЧНИЙ ПРОГРЕС"с. 38-44
-  На А-4 намалюватитаблицю "Небезпеки техногенного середовища" с. 42
- Зробититаблицю "Перевагитехнічногопроцесу"
                                   "Недолікитехнічногопроцесу"
   і написативідповіді

 

 

 

 

 

НЕБЕЗПЕКИ ТЕХНОГЕННОГО СЕРЕДОВИЩА (мал.22 с.42)

 

 

 

 

НЕБЕЗПЕКИ НА ДОРОГАХ І ТРАНСПОРТІ

Ізневпиннимзбільшеннямкількостіавтомобілів на дорогах щорокузростає і кількістьдорожньо-транспортнихпригод.

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЖЕЖІ ПОБУТОВІ ПОЖЕЖІнайчастішетрапляються з вини людей — через необережнеповодження з вогнем та електроприладами

 

 

 

УРАЖЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНИМ СТРУМОМ

Порушення правил користуванняелектроприладамиможепризвести до ураженняелектричнимструмом.

 

 

 

ХІМІЧНІ ОПІКИ, ОТРУЄННЯ

Загрозоюжиттю і здоров’юлюдини є ліки та засобипобутовоїхімії, якщо ними неправильно користуватися.

 

 

 

 

 

 

 

 

АВАРІЇ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Загрожуютьжиттю і здоров’юпрацівників та жителівприлеглихтериторії, а такожможутьспричинитизабрудненнядовкілля.

 

 

 

 

 

ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ с.42

 

ТЕХНІЧНИЙ ПРОГРЕС

ПЕРЕВАГИ +

НЕДОЛІКИ -

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3. & 8-9 "ХАРЧУВАННЯ І ЗДОРОВ'Яс. 46-50
              "Збалансованехарчування"  стор. 51
- Замалюватитаблицю (трикутник) мал. 28 стор. 53
"Денна норма споживанняпродуктіввідповідно до харчовоїпіраміди"
Та записатисвійраціонхарчування за день
Сніданок            Обід               Вечеря


 

Мал. 28. ДЕННА НОРМА СПОЖИВАННЯ ПРОДУКТІВ ВІДПОВІДНО ДО ХАРЧОВОЇ ПІРАМІДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІЙ РАЦІОН ХАРЧУВАННЯ ЗА ДЕНЬ
 

 

Сніданок

Обід

Вечеря

Масло, олія, солодощі

 

 

 

 

 

 

 

 

Молочніпродукти

 

 

 

 

 

 

Овочі

 

 

 

 

 

 

 

 

М’ясо, риба, яйця,

боби та горіхи

 

 

 

 

 

 

Фрукти

 

 

 

 

 

 

 

 

Хлібобулочнівироби та крупи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання4. & 10 "НАСЛІДКИ НЕПРАВИЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ"с. 56-62
- Інформаційнадовідка (Реферат) на одну з тем
* Цукровийдіабет
 * Йододефіцит
 *  Харчовеотруєння

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Завдання  5.     & 11 "ОСОБИСТА ГІГІЄНА" с. 63
- Розробитипам'ятку мал. 36 с. 65 "Алгоритм миття рук"
- Розробитипам'ятку с. 65 "Як правильно митися"
- Розробитипам'ятку ст. 67 "Як правильно чиститизуби"

 

ПАМ’ЯТКА "АЛГОРИТМ МИТТЯ РУК"

  1. Зволожуємо руки водою.
  2. Беремодостатнюкількість мила.
  3. Потертидолоні одна об одну, а також з тильного боку, міжпальцями та поверхнюдолоні.
  4. Змиваємо руки проточною теплою водою.
  5. Витерти руки одноразовою серветкоючипаперовим рушником.

Як довгомити руки?

Намилювати руки потрібнохоча б 20 секунд – цедужеважливо. Загалом процедура миття рук маєтриватиблизькохвилини. Лікарямабо людям, щопостійноконтактують з іншими, мити руки вартодовше та ретельніше.

Чим витирати руки?

Не вартокористуватисьбавовняними рушниками у публічнихмісцях. Найкраще – цеодноразові рушники абосерветки. Автоматичнихсушарок у громадських туалетах кращеуникати. Закручувати кран варто не щойнопомитою, чистою рукою, а рушником.

Вдомавитирати руки слідіндивідуальним рушником, пратиякийпотрібнохоча б двічі на тиждень.

Як часто мити руки?

Мити руки потрібнохоча б п’ятьразів на день, але кількістьзалежитьвідсферидіяльностілюдини та їїзвичок. Робитицеварто перед кожнимприйомомїжі, перед та після походу в туалет, перед контактом з обличчям, післяпривітання за руку та післяпрогулянок. Цебазові правила гігієни, які не залежатьвід того, введений у країні карантин чині. Якщо у людини є хворобишкіри, треба зволожувати руки спеціальнимизасобами.

 

Пам'ятка"Як правильно митися"

 Спочаткувідкривайтехолодну

воду, а потім — гарячу.

 Закривайте у зворотному

порядку.

 Завждинамилюйтесязгори

донизу: спершуобличчя, відтак

руки та тулуб, а насамкінець —

ноги.

 Важливовимитичастинитіла,

де скупчуютьсямікроби.

 

Пам'ятка"Як правильно чистити зуби"

  1. Очистітьзовнішніповерхніверхніх, а потім і нижніхзубів;
  2. Очистітьвнутрішніповерхніверхніх, а потім і нижніхзубів;
  3. Очистітьжувальніповерхні;
  4. Щобосвіжитиподих, такожобов'язковоочистітьповерхнюязика;

 

  • Розташуєтещіткупід кутом 45° до ясен і робітьобертальнівимітальні рухи від ясен до зуба.
  • М’якими рухами назад очистітьзовнішню, внутрішню і жувальнуповерхні кожного зуба;
  • М'якими рухами очистите поверхнюязика - цеосвіжаєподих шляхом видаленнябактерій.

 

 

Завдання 6.& 12 "ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ" с. 68
- Написати  реферати з тем
  * ВІЛ/СНІД
 *  Туберкульоз
 * Короновірусна хвороба

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1

 

docx
Додано
13 листопада 2023
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку