Зошит з "Здоров'я, безпека та добробут" 6 клас НУШ січень- лютий до підручника Воронцової.

Про матеріал
Зошит створено для роботи з підручником «Здоров’я, безпека та добробут» інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти (автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Лаврентьєва І. В., Хомич О. Л., Андрук Н. В.).
Перегляд файлу

1

 

ТЕМА 1:    § 13   "РОЗВИТОК ПІДЛІТКА" С. 76-80
                    §14    С. 81-85  
ЗАВДАННЯ № 1

Ø  Визначити свій зріст і масу тіла. Записати.

 

_____________ ріст, см        ________________ маса тіла, кг

Ø  Що таке фізичний розвиток підлітка?

Фізичний розвиток — це зміни у зрості людини, її масі, пропорціях  та функціях тіла. Період від

10 до 13 років називають раннім підлітковим віком. У  хлопчиків він починається на один-два роки пізніше, ніж у дівчаток.

Початок цього періоду характе- ризується деяким збільшенням маси тіла. Не варто переживати через це так ваш організм

готується до стрибка зросту, під час якого витрачаються накопичені   запаси.   Адже   за   рік   ви   можете   вирости на 810 сантиметрів.

 

«Людські потреби»
 

 

Завдання 2

Ø  Запишіть, що таке самооцінка? (с. 82)

САМООЦІНКА- це _______________________________________________

Ø  Види самооцінки (написати) с. 82

 


Ø  Запишіть «Як обрати мету» с. 84

ЯК ОБРАТИ МЕТУ:

1.________________________________________________________________________________________________________________________________

2.________________________________________________________________________________________________________________________________

3.________________________________________________________________________________________________________________________________

4. _______________________________________________________________

_________________________________________________________________5. _______________________________________________________________

_________________________________________________________________


 

Ø  НАПИСАТИ СВОЮ МРІЮ І ЯК ЇЇ ДОСЯГТИ!
Наприклад,              Як покращити свої оцінки з англійської? (записатись на курси, вчити більше слів, спілкуватися з носієм мови і т.і.)

МОЯ МРІЯ:______________________________________________________

 

Щоб досягти її, треба:_____________________________________________

________________________________________________________________

_________________________________________________________________

 


2. § 15 «ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ СТОР. 86

    § 16 «ПРОТИДІЯ СОЦІАЛЬНОМУ ТИСКУ СТОР. 92


ЗАВДАННЯ 1

Ø  ЗАПИСАТИ «ВИДИ РІШЕНЬ» С. 87


 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 


 

 



Ø  НАМАЛЮВАТИ «ПРАВИЛО СВІТЛОФОРА» С. 89

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Ø  ВІДПОВІСТИ НА СИТУАЦІЇ С. 91


Ситуація № 1 Завтра в Олега тест з англійської мови.  якщо  він не підготується, то матиме погану оцінку за семестр. але  друг кличе його на фільм, який вони давно хотіли подивитися.

РІШЕННЯ: 1._____________________________________________________

                    2. _____________________________________________________

НАСЛІДКИ: 1. ___________________________________________________

                      2. ___________________________________________________

Ситуація № 2 Олені купили нову літню сукню, і вона хоче вдягнути її наступного дня до школи. та на дворі холодно, і мама каже, що ця сукня недоречна в цю погоду, адже в школі ще не ввімкнули опалення.

РІШЕННЯ: 1._____________________________________________________

                    2. _____________________________________________________

НАСЛІДКИ: 1. ___________________________________________________

                      2. ___________________________________________________

Завдання 2

«ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ»

 

СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА

 

 

 

3. §  17 "ТЮТЮН, АЛКОГОЛЬ І ЗДОРОВ’Я" С. 97 

   ЗАВДАННЯ 1 ( на вибір одна тема)

Ø  Реферат на тему «Тютюн і здоров’я»

Ø  Реферат на тему «Алкоголь і здоров’я людини»

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. § 18 «СПІЛКУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я» С. 107

    § 19 «НАВИЧКИ ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ» С. 112

ЗАВДАННЯ 1

Ø  ЯК ЛЮДИ ПЕРЕДАВАЛИ ІНФОРМАЦІЮ

ПРОГРЕС ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

ЗАВДАННЯ 2
Ø  ЗАПИШІТЬ 10 ПОРАД БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ (С.116)

порада

дія

1

Перевіряйте

інформацію, перш ніж публікувати чи поширювати її

 

2

Поважайте

Інших людей в інтернеті, уникайте пліток.

3

Запитуйте

дозволу, якщо хочете опублікувати фото з іншими людьми в інтернеті

 

4

Не підтримуйте

кіберхуліганів — блокуйте відправни­ ка, ігноруйте агресивні повідомлення, подайте скаргу на його публікацію або вебсайт.

5

Не мовчіть

якщо бачите, що з когось знущаються

 

 

6

Видаліть

зі сторінки все надто особисте

7

Використовуйте

налаштування конфіденційності

8

Стежте

за тим, що інші публікують про вас

9

Не спілкуйтеся

з незнайомцями

 

10

Поширюйте

добро. використовуйте соціальні

мережі заради добрих справ

 

 

Ø  ЗАПИСАТИ «ЯК СТАТИ УПЕВНЕНИМ?» МАЛ. 62

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

5. § 20 «СТОСУНКИ І ЗДОРОВ’Я» (С. 117)

ЗАВДАННЯ 1

Ø  НАМАЛЮВАТИ КОЛАЖ СТОСУНКІІВ «СІМ’Я – ЦЕ …» С. 118

 

Ø  НАПИСАТИ, ЯКІ ТРАДИЦІЇ Є У ВАШІЙ РОДИНІ.

 

ТРАДИЦІЇ МОЄЇ РОДИНИ

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

 

1

 

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку