Зовнішній кут трикутника

Про матеріал
Відкритий урок. Мета уроку: забезпечити розуміння вивчення поняття «зовнішній кут трикутника»,засвоєння властивостей зовнішнього кута трикутника; навчити використовувати набуті знання при розв’язуванні задач; формувати логічні вміння, вміння творчої діяльності учнів самостійно застосовувати знання до розв’язування задач; виховувати почуття краси, інтерес до математики, взаємоповагу, вміння працювати індивідуально та в групах.
Перегляд файлу

 

Михайлівський ліцей

 

 

 

 

 

 

 

 

Зовнішній кут трикутника

 (7 клас, геометрія,відкритий урок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                            Підготувала

                                                                                 учитель математики

                                                                                Покотило Наталія                          Анатоліївна

 

 

Мета уроку: забезпечити розуміння вивчення поняття «зовнішній кут трикутника»,засвоєння  властивостей зовнішнього кута трикутника; навчити  використовувати набуті знання при розв’язуванні задач;

формувати логічні вміння, вміння творчої діяльності учнів самостійно застосовувати знання до розв’язування задач;

виховувати почуття краси, інтерес до математики, взаємоповагу, вміння працювати індивідуально та в групах.

Тип уроку: комбінований урок.

 

Обладнання: картки з індивідуальними завданнями, комп’ютерна презентація за програмою Pоwer Point, роздатковий матеріал.

Епіграф:         Недостатньо тільки отримувати    

знання, треба вміти їх застосування.

Недостатньо тільки бажати,

треба діяти.

                       Й.В. Гете

C:\Users\admin\Desktop\1.jpg.

 

                                                                     

Хід уроку

 

I Організаційний момент.

1. Вчитель: Світ, що нас оточує, - це світ геометрії. Тому запрошую вас до його пізнання і нехай сьогоднішній урок стане ще одним віконцем у дивовижний і цікавий математичний простір. Але, перед тим як сісти, пропоную вам назвати суттєве слово, яке звичайно стосується геометрії – своєрідний пароль.

 

 

2. Налаштування учнів на роботу. Мотивація навчальної діяльності. Учням перед уроком роздаються картки з побажаннями : високих балів, гарного настою , добрих знань,  успіхів у виконанні завдань ,  легких завдань , гарної оцінки.

Вчитель: Кожен з вас має на своїй парті невеличке побажання від мене на сьогоднішній урок. Прочитайте його…І нехай воно обов’язково збудеться… Бо наші мрії та бажання повинні здійснюватися…

Ну що ж? А для себе я хочу лише одне: бачити вас на уроці:

«У» — усміхненими;
«С» — спокійними;
«П» - посидючими;
«І» — ініціативними;
«X» — хоробрими.

Недаремно ж французький письменник Оноре де Бальзак сказав:” Щоб дійти до мети, треба найперше йти”. А йти до мети уроку ми будемо перш за все відтворивши матеріал попередніх уроків та  поринемо у світ, де задачі мають свою символічну мову, де в задачах відображене людське буття, тобто ми поринемо у чарівний світ геометрії. Ми глибше зрозуміємо як розв’язувати геометричні задачі. А щоб наш шлях був цікавим ми з вами іноді будемо робити коротенькі зупин очки на хвилинки-цікавинки.

Тому пропоную розпочати з математичного фокусу.

G:\1.02 ву\Screenshot_11.png

ІІ.  Актуалізація знань.

 

G:\1.02 ву\незакінчене речення.png

Повторення теореми про суму кутів трикутнка (презентація)

 

III. Фізкультхвилинка.

G:\1.02 ву\фізкультхвилинка.png

 

IV. Вивчення нового матерілу.

Тож сьогодні продовжуємо вивчати трикутник, його кути та їх властивості. І зупинимося на зовнішніх кутах трикутника. Наша мета: з’ясувати, які ж кути будуть зовнішніми, де саме вони розташовані та яку властивість мають. Тому запишіть в робочих зошитах дату та тему нашого уроку.

 

 

 

Звертаю увагу на магнітний  макет на дошці.  Пригадуємо суміжні кути та їх властивості.

Давайте колективно розглянемо задачі на знаходження кутів трикутника.

 

 

Практична частина.

У кожного з вас на парті лежить макет трикутника та його зовнішнього кута, аналогічний з тим , що на дошці. Ваше завдання : відірвати кути 1 та 2 даного трикутника і спробувати накласти на зовнішній кут 4.

 

Що ви помітили?   (обговорення і формулювання властивостей)

V. Закріплення вивченого матеріалу.

 Виконання вправ за підручником. Квіточки на партах з написом як налаштування на успішне виконання завдань.

Усно  завдання з презентації.

Письмово №

 

VI. Хвилинка-релаксинка. Фокус.

G:\1.02 ву\Screenshot_12.png

 

VII Підсумки. Рефлексія.

 

На уроці я                                    

- дізнався...

- зрозумів...

- навчився...

- найбільший мій успіх - це...

- найбільші труднощі я відчув...

смайл.WMF- я не вмів, а тепер умію...

- я змінив своє ставлення до...

- на наступному уроці я хочу...

 

VIII Домашнє завдання.

Повторити §

Вивчити  §

Письмово виконати  індивідуальні завдання на картках. (домашня самостійна робота)

docx
Додано
28 березня 2022
Переглядів
366
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку