Зразки завдань до уроків у 5-11 класах

Про матеріал

Даний матеріал містить завдання до уроків у 5-11 класах, запропоновані у різних формах: склади слово, заповни пропуски, встанові відповідність, знання теорії, математичне лото, карусель, математичний диктант. Такі форми виконання завдань викликають інтерес. Знання теорії допоможе учням при підготовці до ДПА та ЗНО.

Перегляд файлу

Зразки завдань до уроків

5 клас

1.Самостійна робота у двох варіантах

Склади слово

1.Знайти значення виразу 5х – 114, якщо х = 27

1.Знайти від 42

2.Розв’язати рівняння ( 11х -4х – 8 )+42 = 90

2. Задача: власна швидкість катера43км/год, швидкість течії річки 2 км/год. Знайти швидкість катера проти  течії річки.

3.Знайти число, якщо його дорівнює 42

3. Розв’язати рівняння ( 5х +3х + 14)-15 = 55

4.Задача: власна швидкість пароплава 27 км/год, швидкість течії річки 2 км/год. Знайти швидкість пароплава за течією річки.

4. Знайти значення виразу 14 – 6у, якщо у= 29

5.Задача: Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 74 см.Бічна сторона  дорівнює 29 см. Знайти основу.

5. .Задача: Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 82см. Основа   дорівнює 24 см. Знайти бічну сторону

 

І 8

И 0

Г 15

З 10

Р 147

В 58

М 12

Є  28

Л 63

Ф 45

П 25

Д 7

Е 41

Т 11

А 16

Н 20

Учні розв’язавши завдання , виходять до дошки і записують відповіді ( 5 учнів по одній відповіді) з кожного варіанта. Тільки потім запропонувати таблицю з розшифровкою для слова

2.Заповни пропуски:

5,25 +   9,4 ∙        18,8 -            :             

6 клас

1.Гра «Лото» Заготовити картки із завданням. Учні грають в парі за партою. Або роздати картки кожному учневі. На дошці прикріпити нитку із скріпками. Першу картку прикріплює вчитель, а учні в залежності від відповіді попередньої картки.

-7 + 2

- 5 - 9

-14 + 6

- 8 +25

17 - 32

-15 + 19

 4 - 41

-37 + 28

-9 + 35

26 - 54

-28 - 15

- 43 +51

8 - 34

-26-12

-38+42

4 - 18

-14 -32

-46+69

23- 42

- 19 - 9

-28+52

24 -39

-15+53

38- 45

 

7 клас

Робота по групах за темою « Властивості степенів»

1

 

 

 

2

 

 

 

3

:

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

7

( ∙(

 

 

 

8

( :(

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

11

 

 

 

12

 

 

 

13

 

 

 

14

 

 

 

Клас створює три групи. Кожна група одержує завдання такого зразка. У третій колонці пишуть відповідь і передають наступній групі, яка у четвертій колонці відмічає так , якщо згодні з відповіддю або ні, якщо не згодні і передає наступній групі, яка в останній колонці виконує теж саме. Роботи груп перевірити.

8 клас

До теми « Властивості чотирикутників»

Продовжи речення:

1.Сторони ромба….

2. Діагоналі квадрата…∙

3.Протилежні кути паралелограма…

4.Основи трапеції…

5.Діагоналі ромба…

6.Протилежні сторони паралелограма…

7.Кути при основі рівнобічної трапеції…

8.Сторони квадрата…

9.Кути прямокутника…

10.Діагоналі паралелограма…

11. Діагоналі прямокутника…

12.Сума суміжних кутів паралелограма …

 

2.Математичнийдиктант до теми « Квадратні корені та їх властивості»

1.Знайти                                                           (

2. Обчисли                         

3. Обчисли     +                         +

4.Порівняти      5  і 3                                     4  і 6

5.Обчисли                           

 

9 клас

1.Фрагмент гри « Зоряний час».Які номери відповідей у другій колонці треба поміняти місцями, щоб  виконувалась відповідність номерів.

 

 

 

  1. – 2ac

 

 

 

  1. = 2

 

  1. R =

 

 

  1. =

 

 

  1. r =

1.Теорема синусів

 

2. Теорема Піфагора

 

3. Теорема косинусів

 

4.Властивість діагоналей паралелограма

 

5.Радіус кола, вписаного у трикутник

 

6. Формула Герона

 

7.Радіус  кола, описаного  навколо трикутника

 

10 клас

  1. Завдання: Знайти проміжки зростання і спадання функції   у =

Перший учень виконує 1 крок.

Другий учень перевіряє виконання 1 кроку, якщо не згоден, то виправляє помилку і виконує 2 крок

Третій учень перевіряє виконання і 1 кроку і 2 кроку і виконує 3 крок

І так далі, поки не буде виконано завдання

 

11 клас

Кращий знавець теорії з геометрії ( підготовка до ЗНО)

Питання

Так чи ні,або незнаю

Якщо ні, то як правильно

1.Сума суміжних кутів дорівнює 180°

 

 

2.Через точку,поза площиною, можна провести тільки одну пряму паралельну цій площині

 

 

3.Дотична перпендикулярна радіусу, проведеному в точку дотику

 

 

4.Синусом гострого кута прямокутного трикутника називається відношення прилеглого катета до гіпотенузи

 

 

5.Площа паралелограма дорівнює половині добутку сторони на висоту, проведену до цієї сторони

 

 

6.При паралельних і січній сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 180°

 

 

7.Сума квадратів катетів дорівнює гіпотенузі

 

 

8.Відстань від точки до прямої це перпендикуляр, опущений з цієї точки на пряму

 

 

9.В рівнобедреному трикутнику, висота, проведена до бічної сторони є медіаною

 

 

10.Центр кола, описаного навколо прямокутного трикутника є серединою гіпотенузи

 

 

11.Якщо пряма а паралельна площині , а пряма b належить площині , то пряма а завжди паралельна прямій b

 

 

12. Якщо всі бічні ребра трикутної піраміди однаково нахилені до площини основи, то основа висоти піраміди є центр кола, описаного навколо основи

 

 

13.В кубі АВСD прямі і DС- мимобіжні

 

 

14.Сума внутрішніх кутів многокутника обчислюється за формулою 180°( n – 2) , де n- кількість сторін многокутника

 

 

15.Колінеарні вектори  паралельні

 

 

 

16.Формула кола = R

 

 

17. У подібних трикутниках відношення відповідних сторін однакові

 

 

18.Відрізки дотичних, проведених з однієї точки до кола- однакові

 

 

19.Кут між прямою і площиною це кут між самою прямою і її проекцією на цю пряму

 

 

20.трикутники подібні, якщо мають по два однакових кути

 

 

 

Набір питань можна давати різний. Таблицю дати кожному учневі.

doc
Додано
10 липня 2018
Переглядів
831
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку