Матеріал може використати педагог при підготовці звіту на педраду чи методоб'єднання.
Звіт про підсумки навчально-виховної роботи класовода 1 класу за І півріччя 2018-2019н.р.
За підсумками І навчального півріччя 2018-2019н.р. в 1класі НУШ, що навчається за новим Державним стандартом , за Програмою Савченко О Я., клас успішно подолав перші труднощі адаптаційного періоду, почав діяти як цілісний колектив. В класі навчається 10 учнів, з них – 5 хлопчиків й 5 дівчат, кожен має свої особливості, своєрідні риси характеру й темпераменту. Всі діти соціально адаптовані, добре вміють ладити між собою, розв’язувати конфлікти.
Основною метою виховної роботи протягом 1 півріччя було: створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, створення мікроклімату, який сприяв би творчому розвитку кожної дитини й формуванню класного колективу.
Виховна робота в класі була спланована відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року , яка схвалена МОН України 14 грудня 2016р №988-р., «Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»., а також листом Міносвіти від 27. 07. 2018 за № 1/9-413 «Про деякі питанні щодо організації виховної роботи в навчальних закладах у 2017- 2018 навчальному році»
На початку навчального року були поставлені такі завдання — допомогти дітям адаптуватися до шкільного життя, зробити перші кроки на шляху об’єднання дитячого колективу, навчити самостійності в різних видах діяльностей та практик, що передбачені вимогами й рекомендаціями НУШ. На мій погляд, в основному, завдання виконані. Перше півріччя було непросте для всіх: і для батьків, і для вчителя — класного керівника, і, звичайно, для дітей, адже починали реалізовувати завдання НУШ й нового Державного стандарту без підручників й багатьох необхідних навчальних засобів. Але з анкет й творчих робіт видно, що абсолютно всі діти не втратили інтересу до навчання і школи . У більшості дітей багато в чому уявлення й мрії про школу як про другу домівку збіглися з реальністю. Діти з радістю й активно беруть участь в щоденному ранковому колі, займаються чи змагаються в групах, самостійно досліджують й творять. Наприкінці півріччя, незважаючи на труднощі, не було жодної дитини з ознаками дезадаптації, з різким відставанням в освоєнні навчальних дисциплін (згідно наміченої стратегії засвоєння знань, адже повний підсумок можна буде зробити наприкінці циклу). Майже всі діти знайшли собі друзів у класі, навчились допомагати один одному, співпрацювати. Учні в класі доброзичливо ставляться одне до одного .
Приділялась достатня увага й національному та патріотичному вихованню. Проводились заходи: « Наша країна – Україна», « А ми дружити вміємо», «Ранкова зустріч з рідною мовою», «Символи рідного краю» ,«Святий Миколай до нас завітай»; виставка малюнків «Яскраві барви осені». Брали участь й в загально-шкільних й районних заходах, зокрема: «День Дитини», змагання читців у конкурсі, присвяченому 145 річниці Богдана Лепкого (ІІ місце в районному конкурсі), у виставці композицій «Замість ялинки – зимовий букет»
Як класовод багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для реалізації всіх цілей і завдань, добирала такі виховні технології, як обговорення в ранковому (підсумковому) колі, тренінги ( «Хто швидше складе портфель» ), ігри й години спілкування : «У світі казки чарівної» , година милування; «Зимова краса», читання та обговорення творів В.О. Сухомлинського «Людина серед людей», бесіди: «Ти – учень!», «Як себе поводити за столом », «Як безпечно переходити вулицю» ; виставка аплікацій «Світ очима дітей», «Зимові візерунки» та ін.
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними включала в себе індивідуальні бесіди, консультації, класні батьківські збори, анкетування, залучення батьків до участі в класних заходах. Постійно відбувається співпраця з родинами, адже з допомогою батьків діти займаються пошуковою роботою, виконують творчі завдання. Таким чином, можна досягти гармонійного розвитку особистості. Завдяки співпраці з батьками у більшості дітей підвищився рівень сформованості моральних, естетичних та інших якостей.
Діти, які навчаються за принципами “Нової української школи”, – зовсім інші. Вони щасливі від того, що стали школярами: із задоволенням ідуть щоранку до школи, легко комунікують один з одним та дорослими, що їх оточують у школі. Разом з тим, всі навчальні навички зовсім не відстають від «загальноприйнятого» рівня. Такий клас – це міцна спільнота, яка вміє й охоче працює разом.
Аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла згуртуванню класу, створенню умов для розвитку творчих здібностей дітей, адаптації учнів в класі , вдалому процесу формування навичок самооцінки та оцінки роботи товаришів.
Класовод 1 класу : Ребрик О. М.