Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Зразок підсумкового звіту виховної роботи класовода в 1 класі за І півріччя 2018-2019н.р.

Про матеріал

Матеріал може використати педагог при підготовці звіту на педраду чи методоб'єднання.

Перегляд файлу

Звіт про підсумки навчально-виховної роботи  класовода  1 класу  за І півріччя 2018-2019н.р.

   За підсумками І навчального півріччя 2018-2019н.р. в 1класі  НУШ, що навчається за  новим Державним стандартом , за Програмою Савченко О Я., клас успішно подолав перші  труднощі  адаптаційного періоду, почав діяти як цілісний колектив.  В класі навчається 10 учнів, з них – 5 хлопчиків й 5 дівчат, кожен має свої особливості, своєрідні риси характеру й темпераменту. Всі діти соціально адаптовані, добре вміють ладити між собою, розв’язувати конфлікти.

   Основною метою виховної роботи  протягом 1 півріччя було: створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та  власних інтересів, створення  мікроклімату, який  сприяв би  творчому  розвитку  кожної дитини  й формуванню класного  колективу.

  Виховна робота в класі була спланована відповідно до Концепції реалізації  державної  політики у сфері реформування   загальної середньої  освіти «Нова українська школа»  на період  до 2029 року , яка схвалена МОН України 14 грудня 2016р №988-р., «Методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»., а також  листом  Міносвіти від 27. 07. 2018 за № 1/9-413 «Про деякі питанні щодо  організації  виховної  роботи в навчальних  закладах у 2017- 2018 навчальному році»

     На початку навчального року були поставлені такі завдання — допомогти дітям  адаптуватися до шкільного життя, зробити перші кроки на шляху об’єднання дитячого колективу,  навчити самостійності в різних видах діяльностей та практик, що передбачені вимогами й рекомендаціями  НУШ. На мій погляд, в основному, завдання виконані. Перше півріччя було непросте для всіх: і для батьків,  і для вчителя — класного керівника, і, звичайно, для дітей, адже починали  реалізовувати  завдання НУШ й нового Державного  стандарту  без підручників й  багатьох необхідних  навчальних  засобів. Але з анкет й творчих  робіт  видно, що абсолютно всі діти не втратили інтересу до навчання і школи . У більшості дітей багато в чому уявлення й мрії про школу як про другу домівку збіглися з реальністю. Діти з радістю й активно  беруть участь в  щоденному ранковому колі,  займаються чи змагаються  в групах, самостійно  досліджують й творять. Наприкінці  півріччя, незважаючи на  труднощі, не було жодної дитини з ознаками дезадаптації, з різким  відставанням в освоєнні  навчальних дисциплін (згідно наміченої стратегії  засвоєння  знань, адже повний підсумок можна буде зробити наприкінці  циклу). Майже всі діти знайшли собі друзів у класі, навчились  допомагати один одному, співпрацювати. Учні в класі доброзичливо ставляться одне до одного .

  Приділялась  достатня увага й  національному та патріотичному  вихованню. Проводились заходи: « Наша країна – Україна», « А ми дружити вміємо», «Ранкова зустріч  з рідною мовою», «Символи рідного краю» ,«Святий Миколай до нас завітай»; виставка малюнків «Яскраві барви осені».  Брали участь й в загально-шкільних й районних  заходах, зокрема: «День Дитини», змагання читців у конкурсі, присвяченому 145 річниці Богдана Лепкого (ІІ місце в районному конкурсі), у виставці композицій «Замість ялинки – зимовий  букет»

     Як класовод багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку,  відповідальності, культурної поведінки. Для реалізації всіх цілей і завдань, добирала такі виховні технології, як обговорення в  ранковому (підсумковому) колі, тренінги ( «Хто швидше складе портфель» ),   ігри й години спілкування : «У світі казки чарівної» , година милування;  «Зимова краса», читання та обговорення творів В.О. Сухомлинського «Людина серед людей», бесіди: «Ти – учень!», «Як себе поводити за столом », «Як безпечно переходити  вулицю» ; виставка аплікацій «Світ очима дітей», «Зимові візерунки» та ін.      

     В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Робота з ними  включала в себе індивідуальні бесіди, консультації, класні батьківські збори, анкетування, залучення батьків до участі в класних заходах. Постійно відбувається співпраця з родинами, адже з допомогою батьків діти займаються пошуковою роботою, виконують творчі завдання. Таким чином, можна досягти гармонійного розвитку особистості. Завдяки співпраці  з батьками у більшості дітей  підвищився  рівень сформованості моральних,  естетичних та інших якостей.

   Діти, які навчаються за принципами “Нової української школи”, – зовсім інші. Вони щасливі від того, що стали школярами: із задоволенням ідуть щоранку до школи, легко комунікують один з одним та дорослими, що їх оточують у школі. Разом з тим, всі навчальні навички зовсім не відстають від «загальноприйнятого» рівня. Такий клас – це міцна спільнота, яка вміє й охоче працює разом.

     Аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла згуртуванню класу, створенню умов для розвитку творчих здібностей  дітей,  адаптації  учнів в класі , вдалому процесу формування навичок самооцінки та оцінки  роботи товаришів.

                                                                                   Класовод 1 класу : Ребрик О. М.

Залишити відгук до розробки

Ця розробка бере участь у конкурсі «Класні керівники – супергерої». Її оцінювання доступне лише учасникам конкурсу. Деталі та умови участі.

Оцінки та відгуки
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!