25 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити вивчення математики цікавим і веселим

Зустріч випускників - 2020

Про матеріал

Сценарій свята зустрічі з випускниками минулих років може бути корисним для використання педагогами - організаторами та заступниками директорів з навчально - виховної роботи.

Перегляд файлу

Сценарій проведення свята зустрічі з випускниками. 2020 рік.

 

 Вед.1

Добрий день, дорогі наші друзі!

Добрий день. Правда, чудова  фраза?

Вона нас  зближує одразу.

 

Вед. 2.

Сьогодні, вважаєм,  якраз буде вчасно,

Щоб у вас всіх був дійсно чудовий настрій.

Упоравшись зі справами, хіба вам не варто

Зустрітися з піснею, танцем,  із жартом.

 

Вед.1. Шановні випускники! Ваші стежки – дороги злилися сьогодні в одну-єдину, яка вас повернула в дитячо-юнацькі роки, привівши до храму науки, до рідної школи!

Вед. 2. Тут все, як колись: дзвінко щебече дітвора, заклопотані вчителі... Та ви вже не ті. За вами – дороги життя, такі різні і такі нелегкі... Ніхто не в силах зупинити час.

І в.   40 років – багато це чи мало?

ІІ в.  Багато,бо вже 40!

Мало,бо це менше, ніж пів століття!

І в.  Наскільки це мало, зараз ми зрозуміємо це за 90 секунд.

( відео Життя жінки за 90 секунд)

Вед. 2. У цей лютневий день ви могли б перебувати у себе вдома, відпочивати з книгою в руках, спілкуватися з подругою по телефону, крутити гайки в гаражі, дивитися серіали, сидіти у Фейсбук чи Інстагам, займатися генеральним прибиранням квартири чи готувати смачний обід…

Вед. 1. Могли б милуватися краєвидами Мальдів, чи засмагати на Балі, чи подорожувати Карпатами…

Вед.2. Проте… ви віддали перевагу  зустрічі зі шкільними друзями.

Вед.1. Давайте привітаємо один одного гучними оплесками! (Оплески)

Вед.2. А зараз аплодують ті, у кого гарний настрій! (Оплески)

Вед.1. Тепер ті, хто радий зустрічі з друзями! (Оплески)

Вед.2. Прошу аплодувати тих, хто вважає себе щасливим і талановитим! (Оплески)

Вед.1. Одним словом, вітаємо всіх присутніх у цій залі!

Вед.2. Ми раді бачити знайомі обличчя в цій святковій залі!

Вед.1. Ти що,   знаєш усіх  у цій залі?

Вед.2. Так звичайно! У них же на обличчях написано – свої! Відразу видно креатив, позитив, комунікатив! Тому, що всі вони закінчили нашу  Миколаївську школу .

Вед.1. І як же класно, що всі ви тут сьогодні зібралися!

Вед.2. Зібралися, щоб згадати друзів і перше кохання, вчителів і свою парту, згадати хвилюючу трель шкільного дзвоника.

Вед.1. Адже кожен з вас чекав його колись. Правда, здебільшого з уроку, і дуже рідко на урок!

Вед.2. Ми теж чекаємо сьогодні цього дзвінка, він дасть старт нашого свята!

Виходять двоє учнів  і дають дзвінок ( Чернобай О. та Вода К.)

Вед.1. Школа – це дивовижний будинок. Тут все перемішалося: дитинство і зрілість, юність і романтика, наука і мистецтво, мрії і реальне життя. У цьому будинку живуть радість і сльози, зустрічі і розставання.

Вед.2. Школа... Ти її покидаєш, а вона ще довго буде тобі снитися. Кажуть, сниться те, чого тобі не вистачає в житті.

Вед.1. А ще кажуть: по-справжньому починаєш цінувати тільки те, що втратиш назавжди.

Вед. 2. Вам, учорашнім учням і випускникам нашої школи, а нині –  водіям і лікарям, вчителям і робітникам, інженерам і військовослужбовцям – всім вам ми присвячуємо сьогоднішню зустріч.

Вед. 1. Випускники – гордість нашої школи. І сьогодні ви хоча б на один день повернетесь у незабутні шкільні роки, знову побуваєте на уроках і відчуєте себе хоча б на мить учнем…

Вед. 2.А для того, щоб  Вам легше було поринути в атмосферу школи, сьогоднішню зустріч ми проведемо у формі одного робочого шкільного дня.

Вед.1. Початок робочого дня у нас уже відбувся. Ви, учні школи, з’явилися на заняття. Далі вчителі з’ясовують, хто відсутній, хто присутній на заняттях.

Вед. 2.Отже,

  • Чи присутні в школі випускники 1980 року випуску? Підніміться, будь ласка!  Вітаємо їх оплесками!
  • Вед. 1. А чи з’явилися до нас випускники 1990 року? Дуже приємно Вас бачити! Вам наші вітання!
  • Вед. 2. Випускники 2000 року, ви тут?  Прийміть наші вітання разом із класним керівником Валентиною Єгорівною Дунай!
  • Вед.1. 2010 рік випуску – ми хочемо вас побачити !. Вам та вашому класному керівникові Людмилі Василівні Кондратенко наші оплески.

Вед. 2. Після переклички у школі починаються уроки. І перший урок, який стоїть у нас за розкладом, це - урок історії. Тема його «Історія школи : факти, особистості, фотографії».

Вед.1. На ньому ми  згадаємо події та вчителів, які уже відійшли в історію школи.

Давайте пригадаємо, як змінювалася назва школи_

Миколаївська середня школа

Миколаївська загальнооосвітня школа І- ІІІ ступенів

Миколаївський навчально – виховний комплекс

Вед.2..Далі, пригадаємо усіх директорів , які керували школою протягом усього її існування.

Щербак Петро Йосипович.

Єрмоленко Андрій Андрійович.

Живодьор Володимир  Федорович.

Якименко Ніна  Іванівна.

Іванченко Володимир Михайлович.

Вед. 1. На сьогоднішній день школу очолює тендітна та чарівна Антоніна Олександрівна Вода.

Надамо їй право першою розпочати сьогоднішній робочий день.

До присутніх звертається директор Миколаївського НВК     Антоніна Олександрівна Вода.

( виступ директора).

Вед. 2.  Але що ж за урок без наочного матеріалу. Пропонуємо переглянути історичні документи, фотографії, які ілюструють нам, які видатні особистості навчалися у нашій школі.

Вед.1.. Готуючись до  зустрічі, ми не тільки дізнавалися ваші адреси, а й відкривали для себе світ вашого дитинства та юності. Уявляєте, кожен ювілейний випуск Миколаївської  школи  має своє обличчя.

Вед.3  Нам дуже кортіло дізнатись, якими ж були випускники. Скажемо, що це було не дуже легко, але дуже цікаво.

 

Демонструються фото випускників. (Під пісню «Старі фотографії»)

 

Вед. 1.  Коли випускники зустрічаються через рік – вони цілуються і обіймаються.

Вед. 2.  Коли зустрічаються через п'ять років – обнімаються і вигукують: «Ба, які люди!!» і тут же йдуть кудись разом.

Вед. 1. Через 10 років – широко посміхаються і кажуть: «Скільки літ, скільки зим!!!» - і зацікавлено діляться новинами.

Вед. 2.Через 20 років – на бігу вітаються і кажуть: «Треба якось зібратися» і розбігаються, так і не домовившись про зустріч.

Вед. 1. Через 30 років – майже щиро кажуть: «Чудово виглядаєш» і тут же починають розмову про онуків.

Вед. 2. Через 40 років – широко відкривають очі і у відповідь на привітання запитують: «А ти хто?».

Вед.1. Ми ж хочемо побажати Вам, щоб ви і через 100 років були раді один одному, як у перші роки після закінчення школи!

Урок закінчено. Можете відпочити під пісню, яку дарує Вам  А. Вода .

 

Вед.2. Наступний урок – українська мова. Його тема «Складання усної розповіді на тему: Похвальне слово школі».

Ми пропонуємо представникам від кожного випуску виступити з розповіддю про ваші сьогоднішні почуття та враження.

 

Вед.1. Отже, до дошки викликаються представники 1980 року випуску!

 

Вед. 2.Наступними до дошки виходять представники 1990 року випуску!

 

Вед. 1.Послухаємо, як справляться із завданням випускники 2000 року випуску!

 

Вед. 2. І наймолодші гості вже нетерпляче чекають, коли ж ми надамо їм слово! Випуск 2010  року – до дошки.

Вед.2.А тепер до слова запрошуються ваші вчителі

Ковальова Валентина Григорівна – перша вчителька випускників 2010 та 2000 року.

Дунай Валентина Єгорівна – класний керівник випускників 2000 року.

Кондратенко Людмила Василівна – класний керівник випускників 2010 року.

 

Вед. 1. Я думаю, що усі впоралися із завданням на 12 балів.

Вед. 2. Можливо, не зовсім звичною для вас є система оцінювання, коли більшість із вас навчалася в школі, то була 5-ти бальна система. Але ж у вас є діти, онуки, які зараз навчаються у школі. І мабуть спочатку були випадки, коли онук на запитання «Яку оцінку отримав сьогодні?» - відповідав «5 балів», а дідусь чи бабуся були щасливі та задоволені, що їх онук такий здібний та талановитий.

 Отже, урок української мови підійшов до кінця. Хвилинка релаксу!.

(сучасний танець)

Вед. 1. Наступний урок – урок літератури. Саме на таких уроках найбільше говорилося про прекрасне почуття, через яке проходять усі старшокласники. Це – симпатія, закоханість, любов.

Вед.2.Звичайно, такі почуття переживали усі у шкільному віці, особливо у старших класах. Але так щоб зі шкільної парти - і на все життя! На таке здатні лише обрані.

Вед. 1. На сьогоднішньому святі присутні сімейні пари однокласників

Це Білокур Світлана та Пархоменко Микола,

 та Лук’яненко Віктор та Стеценко Антоніна.

Вед. 2. Ми хочемо привітати вас оплесками і запропонувати вам виконати завдання. Адже не забуваємо, що ми на уроці. А отримати негативну оцінку, та ще сьогодні – не зовсім хочеться. Отже, завдання треба виконати на відмінно.

Вед.1. Отже ,  до дошки викликаються:

 Білокур Світлана та Пархоменко Микола,

 Лук’яненко Віктор та Стеценко Антоніна.

Вед. 2. Згадайте, яким пестливими словами називають закохані один одного: ластівочка, кошенятко, рибка, і найбільш сучасний варіант-  «зая»

Ваше завдання написати 10 назв тварин,  птахів і т. д.

 

Вед. 2.Урок Літератури закінчився. Перерва . Пісня у виконанні ведучих – Анастасії Води та Катерини Влізько.

В 1. Хочемо Вам сказати, що сучасні методи та форми навчання в школі дуже відрізняються від тих, коли вчилися наші найстарші випускники.

Ми хочемо продемонструвати один із них. Цей метод – «Мікрофон».

Вед.2. Метод «Мікрофон» дає можливість кожному висловлювати думку,  швидко, по черзі, відповідаючи на запитання.

 

Вед. 1. Правила проведення «Мікрофону»:

говорити має право тільки той , у кого мікрофон;

відповіді не коментують і не оцінюють;

коли хтось висловлюється, інші мають дотримуватися тиші.

Вед. 2. Отже, ми задаємо вам запитання, а ви швидко на них відповідаєте

- Чи пам'ятаєте ви останнього старосту свого класу?

- Як реагували батьки, коли ви приносили додому двійку?

- Що ви робили на перервах?

- Коли ви спізнювалися на уроки, що говорили, заходячи до класу?

- О котрій годині розпочиналися уроки?

- Чим запам’ятався вам випускний вечір?

- Як звали вашого сусіда по парті?

- Чи закохувалися ви в своїх однокласників?

- Чи здійснилися ваші мрії?

- Скільки учнів у вас було в першому класі?

- Чи списували ви завдання? У кого?

- Хто ваш улюблений вчитель?

- Який ваш улюблений урок?

- Чи хотілось би вам знову стати школярем?

- Чи пам'ятаєте ви своє перше побачення? Чи вірите у любов

з першого погляду?

 -  Чи відповідає Ваш сьогоднішній супутник життя тим ідеалам, про які мріяли за шкільною партою?

- Чи вважаєте свій клас дружнім?

- Скільки учнів у вас було в випускному класі?

- Хто був  лідером у вашому класі?

- Ваше перше шкільне кохання. Чи вплинуло воно на подальше ваше життя?

- Який вірш із шкільної програми ви пам’ятаєте?

-Ким ви хотіли стати і ким стали?

6. - В які азартні ігри ви грали на перервах.

 Дякуємо за відверті та щирі відповіді. А у нас- перерва.

Муз номер. Котенко Марія.

Вед. 1.Далі  - урок музики.

Вгадуємо пісню, відкриваючи по черзі слова…

Представник якого класу вгадує пісню, той клас і виконує її .

 

Урок музики закінчився Перерва . Танець – «Ангели»

 

 

 Вед 1.. Ну  що ж,  дорогі  наші   випускники,  ми  разом  з  вами    побували                в  Країні  дитинства  з  вашими  спогадами, привітаннями,  з  нашими  веселими  піснями та танцями. Але  все те гарне  та  приємне,  на жаль,  закінчується.

Вед.2. Шановні  випускники ! Ми завершуємо наше свято-зустріч і хочемо  від щирого серця, від усієї душі побажати вам доброго здоров’я, щастя, успіхів, веселих зустрічей з колишніми однокласниками.

Вед.1 Ми зичимо вам довгих літ життя, миру і злагоди у ваших оселях.

 Вед.2. Хай у ваших душах не згасає оптимізм, а у серцях – щира любов.

Вед. 1. Хай ваша доля буде до вас прихильною.

Вед. 2. Хай Удача не залишає вас на життєвих дорогах!

Вед. 1. Пам’ятайте! Ви завжди бажані гості в нашій школі.

Вед.2. Далі в програмі  свята – фото на згадку для історії школи, таке   довгождане   спілкування  зі  своїми вчителями,   однокласниками.           

Вед.1 На  все  добре !

Вед.2. До  нових  зустрічей !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 лютого
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку