Зведена таблиця до календарно-тематичного планування з хімії за Новою українською школою

Про матеріал

Зведена таблиця по кожному класу до календарно-тематичного планування з хімії. Проблема, над якою працюю у 2018 – 2019 навчальному році як вчитель хімії: «Використання інтерактивних технологій у викладанні хімії, з метою розвитку життєвих компетентностей учнів в 3D форматі: ЖИТТЄВІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІСТЬ, РІЗНОБАРВНІСТЬ»

Перегляд файлу

C:\Users\Юрий\Desktop\календарное 2018-2019\3232759-d74bb3e428929f4c.jpg 

 

 

 

Календарно - тематичне планування

з хімії ( 7- 11 класи)

Вчителя I категорії

Петропавлівської

спеціалізованої школи № 2

Філіпової Анни Василівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Юрий\Desktop\календарное 2018-2019\depositphotos_7340196-stock-illustration-atomic-elements-periodic-table-chemistry.jpgПроблема, над якою працюю у 2018 – 2019 навчальному році як вчитель хімії: «Використання інтерактивних технологій у викладанні хімії, з метою розвитку життєвих компетентностей учнів в  3D форматі: ЖИТТЄВІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІСТЬ, РІЗНОБАРВНІСТЬ».

 

 

Структура навчального року

I cеместр

II cеместр

 

 

Канікули

Осінні:

Зимові:

Весняні:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

І

Л

Ь

К

І

С

Т

Ь

 

7 клас

8 клас

9 клас

10 клас

11 клас

 

 

 

 

 

 

Програма

 

 

 

Навчальна программа для загальноосвітніх навчальних закладів . Хімія 7-9 класи затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Навчальна програма

для закладів загальної середньої освіти

Затверджено

(наказ № 1407 від 23.10.2017 р.) ХІМІЯ

10-11 класи

Рівень стандарту

Програма з хімії для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 14.07.2016 № 826).

 

 

 

Підручник

Хімія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О. В. Григорович. — Xарків: Видавництво «Ранок», 2015. 

Хімія: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів / П. П. Попель, Л. С. Крикля. — Київ : ВЦ «Академія», 2016

Хімія: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / П. П. Попель, Л. С. Крикля. — Київ : ВЦ «Академія», 2017

 

О. Г. Ярошенко,  Хімія: 11 кл. загальноосвіт .навч. закл. – ( рівень стандарт). – К. : Грамота, 2011.

 

 

Всього годин

I

II

Рік

I

II

Рік

I

II

Рік

I

II

Рік

I

II

Рік

51 год, 1,5 год на тиждень

68 год, 2 год на тиждень

68 год, 2 год на тиждень

 

52 год, 1,5 год на тиждень

 

34 год, 1 год на тиждень

23

28

51

31

37

68

30

38

68

24

28

52

16

18

34

Тематичні

3

4

7

4

5

9

3

6

9

3

4

7

2

2

4

Контрольні

роботи

1

1

2

1

1

2

1

1

2

1

1

2

1

1

2

Лабораторні досліди

3

2

5

1

10

11

10

4

14

0

4

4

3

5

8

Практичні роботи

3

2

5

1

2

3

3

2

5

0

1

1

0

1

1

Навчальні проекти

5

8

13

3

4

7

10

13

23

12

19

31

0

0

0

Демонстрації

10

8

18

6

11

17

5

5

10

4

9

13

0

0

0

Домашній експеримент

1

2

3

0

3

3

1

1

2

0

0

0

0

0

0

C:\Users\Юрий\Desktop\календарное 2018-2019\depositphotos_7340196-stock-illustration-atomic-elements-periodic-table-chemistry.jpg 

C:\Users\Юрий\Desktop\календарное 2018-2019\depositphotos_7340196-stock-illustration-atomic-elements-periodic-table-chemistry.jpgКритерії оцінювання навчальних досягнень   учнів

 

Рівні

 

Ба­ли

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 

1

Учень (учениця) розпізнає деякі хімічні об'єкти (хімічні символи, формули, явища, посуд тощо) і називає їх (на побутовому рівні); знає правила безпеки під час проведення практичних робіт

Почат-

ковий І

2

Учень (учениця) описує деякі хімічні об'єкти за певними ознаками; знає призначення лабораторного обладнання

 

 

 

3

Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета вивчення і може відтворити окремі його частини; під керівництвом учителя виконує найпростіші хімічні досліди

 

4

Учень (учениця) знає окремі факти, що стосуються хімічних сполук і явищ; складає прості прилади для проведення дослідів і виконує їх під керівництвом учителя; складає з допомогою вчителя скорочену умову задачі

 

Серед-

ній ІІ

5

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює окремі частини навчального матеріалу, дає визначення основних понять; самостійно виконує деякі хімічні досліди, описує хід їх виконання, дотримується порядку на робочому місці; самостійно складає і записує скорочену умову задачі

 

 

6

Учень (учениця) відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; описує окремі спостереження за перебігом хімічних дослідів; робить обчислення за готовою формулою

 

 

 

Достатній ІІІ

 

 

7

Учень (учениця) самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя порівнює хімічні об'єкти, описує спостереження за перебігом хімічних дослідів; наводить рівняння реакцій за умовою задачі

8

 

 

 

 

Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний і теоретичний навчальний матеріал, порівнює і класифікує хімічні об'єкти; самостійно виконує всі хімічні досліди згідно з інструкцією; робить обчислення за рівнянням реакції

 

9

Учень (учениця) виявляє розуміння основоположних хімічних теорій і фактів, наводить приклади на підтвердження цього; робить окремі висновки з хімічних дослідів; з допомогою вчителя розв'язує задачі

 

 

 

10

Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і застосовує знання у стандартних ситуаціях, уміє аналізувати, узагальнювати й систематизувати надану інформацію, робити висновки; робить висновки з практичної роботи; самостійно наводить і використовує необхідні формули для розв'язування задач

 

 

ВисокийІV

 

 

 

 

 

 

 

11

Учень (учениця) володіє засвоєними знаннями і використовує їх у нестандартних ситуаціях, установлює зв'язки між явищами: самостійно знаходить і використовує інформацію згідно з поставленим завданням; виконує хімічний експеримент, раціонально використовуючи обладнання і реактиви; самостійно розв'язує задачі, формулює відповіді

 

 

12

Учень (учениця) має системні знання з предмета, аргументовано використовує їх, у тому числі у проблемних ситуаціях; аналізує додаткову інформацію; самостійно оцінює явища, пов'язані з речовинами та їх перетвореннями; робить обгрунтовані висновки з хімічного експерименту; розв'язує експериментальні задачі за власним планом; самостійно аналізує та розв'язує задачі раціональним способом

 

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, Планування
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку