Зведена таблиця по кожному класу до календарно-тематичного планування з хімії. Проблема, над якою працюю у 2018 – 2019 навчальному році як вчитель хімії: «Використання інтерактивних технологій у викладанні хімії, з метою розвитку життєвих компетентностей учнів в 3D форматі: ЖИТТЄВІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІСТЬ, РІЗНОБАРВНІСТЬ»
Календарно - тематичне планування
з хімії ( 7- 11 класи)
Вчителя I категорії
Петропавлівської
спеціалізованої школи № 2
Філіпової Анни Василівни
Проблема, над якою працюю у 2018 – 2019 навчальному році як вчитель хімії: «Використання інтерактивних технологій у викладанні хімії, з метою розвитку життєвих компетентностей учнів в 3D форматі: ЖИТТЄВІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНІСТЬ, РІЗНОБАРВНІСТЬ».
Структура навчального року
I cеместр
II cеместр
Канікули
Осінні:
Зимові:
Весняні:
К І Л Ь К І С Т Ь |
|
7 клас |
8 клас |
9 клас |
10 клас |
11 клас |
||||||||||||||
Програма |
Навчальна программа для загальноосвітніх навчальних закладів . Хімія 7-9 класи затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти Затверджено (наказ № 1407 від 23.10.2017 р.) ХІМІЯ 10-11 класи Рівень стандарту |
Програма з хімії для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 14.07.2016 № 826). |
|||||||||||||||||
Підручник |
Хімія: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / О. В. Григорович. — Xарків: Видавництво «Ранок», 2015. |
Хімія: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів / П. П. Попель, Л. С. Крикля. — Київ : ВЦ «Академія», 2016 |
Хімія: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / П. П. Попель, Л. С. Крикля. — Київ : ВЦ «Академія», 2017 |
|
О. Г. Ярошенко, Хімія: 11 кл. загальноосвіт .навч. закл. – ( рівень стандарт). – К. : Грамота, 2011.
|
|||||||||||||||
Всього годин |
I |
II |
Рік |
I |
II |
Рік |
I |
II |
Рік |
I |
II |
Рік |
I |
II |
Рік |
|||||
51 год, 1,5 год на тиждень |
68 год, 2 год на тиждень |
68 год, 2 год на тиждень
|
52 год, 1,5 год на тиждень
|
34 год, 1 год на тиждень |
||||||||||||||||
23 |
28 |
51 |
31 |
37 |
68 |
30 |
38 |
68 |
24 |
28 |
52 |
16 |
18 |
34 |
||||||
Тематичні |
3 |
4 |
7 |
4 |
5 |
9 |
3 |
6 |
9 |
3 |
4 |
7 |
2 |
2 |
4 |
|||||
Контрольні роботи |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
|||||
Лабораторні досліди |
3 |
2 |
5 |
1 |
10 |
11 |
10 |
4 |
14 |
0 |
4 |
4 |
3 |
5 |
8 |
|||||
Практичні роботи |
3 |
2 |
5 |
1 |
2 |
3 |
3 |
2 |
5 |
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
1 |
|||||
Навчальні проекти |
5 |
8 |
13 |
3 |
4 |
7 |
10 |
13 |
23 |
12 |
19 |
31 |
0 |
0 |
0 |
|||||
Демонстрації |
10 |
8 |
18 |
6 |
11 |
17 |
5 |
5 |
10 |
4 |
9 |
13 |
0 |
0 |
0 |
|||||
Домашній експеримент |
1 |
2 |
3 |
0 |
3 |
3 |
1 |
1 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Рівні
|
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
|
1 |
Учень (учениця) розпізнає деякі хімічні об'єкти (хімічні символи, формули, явища, посуд тощо) і називає їх (на побутовому рівні); знає правила безпеки під час проведення практичних робіт |
Почат- ковий І |
2 |
Учень (учениця) описує деякі хімічні об'єкти за певними ознаками; знає призначення лабораторного обладнання |
|
||
|
3 |
Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета вивчення і може відтворити окремі його частини; під керівництвом учителя виконує найпростіші хімічні досліди |
|
4 |
Учень (учениця) знає окремі факти, що стосуються хімічних сполук і явищ; складає прості прилади для проведення дослідів і виконує їх під керівництвом учителя; складає з допомогою вчителя скорочену умову задачі |
Серед- ній ІІ |
5 |
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює окремі частини навчального матеріалу, дає визначення основних понять; самостійно виконує деякі хімічні досліди, описує хід їх виконання, дотримується порядку на робочому місці; самостійно складає і записує скорочену умову задачі |
|
6 |
Учень (учениця) відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; описує окремі спостереження за перебігом хімічних дослідів; робить обчислення за готовою формулою |
Достатній ІІІ
|
7 |
Учень (учениця) самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя порівнює хімічні об'єкти, описує спостереження за перебігом хімічних дослідів; наводить рівняння реакцій за умовою задачі |
8
|
Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний і теоретичний навчальний матеріал, порівнює і класифікує хімічні об'єкти; самостійно виконує всі хімічні досліди згідно з інструкцією; робить обчислення за рівнянням реакції |
|
|
9 |
Учень (учениця) виявляє розуміння основоположних хімічних теорій і фактів, наводить приклади на підтвердження цього; робить окремі висновки з хімічних дослідів; з допомогою вчителя розв'язує задачі |
|
||
|
10 |
Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і застосовує знання у стандартних ситуаціях, уміє аналізувати, узагальнювати й систематизувати надану інформацію, робити висновки; робить висновки з практичної роботи; самостійно наводить і використовує необхідні формули для розв'язування задач |
ВисокийІV
|
11 |
Учень (учениця) володіє засвоєними знаннями і використовує їх у нестандартних ситуаціях, установлює зв'язки між явищами: самостійно знаходить і використовує інформацію згідно з поставленим завданням; виконує хімічний експеримент, раціонально використовуючи обладнання і реактиви; самостійно розв'язує задачі, формулює відповіді |
|
12 |
Учень (учениця) має системні знання з предмета, аргументовано використовує їх, у тому числі у проблемних ситуаціях; аналізує додаткову інформацію; самостійно оцінює явища, пов'язані з речовинами та їх перетвореннями; робить обгрунтовані висновки з хімічного експерименту; розв'язує експериментальні задачі за власним планом; самостійно аналізує та розв'язує задачі раціональним способом |