Звіт асистента вчителя про проходження курсів підвищення кваліфікації

Про матеріал
Курси підвищення кваліфікації є однією з умов атестації працівника навчального закладу. Пропоную вашій увазі звіт асистента вчителя про проходження курсів підвищення кваліфікації , який є обов'язковим після проходження курсів.Оформила його у вигляді презентації , але матеріали можна використати при написанні звіту у довільній формі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

За час навчання опрацювала такі теми: Психологічні особливості гіперактивного розладу з дефіцитом уваги у дітей. Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Порушення зору. Психолого-педагогічний супровід. Типологія та корекція проблем людей. Основи інклюзивної освіти. Команда психолого –педагогічного супроводу.

Номер слайду 3

У рамках навчального курсу було розглянуто нормативно-правове забезпечення інклюзивного навчання в Україні. Отримано вичерпну інформацію про особливості створення індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Було пояснено роль та функції асистента вчителя в інклюзивному класі. Особливо корисним виявилось ознайомлення з такими темами як « Психологічні особливості гіперактивного розладу з дефіцитом уваги у дітей» , « Типологія та корекція проблемних людей».

Номер слайду 4

Цікаво було опрацьовувати тему « Порушення зору. Психолого-педагогічний супровід»,завдяки якій ознайомилася з специфікою організації навчального процесу для даної категорії дітей; дізналася, які особливості сприймання мають діти з глибокими порушеннями зору та які адаптації необхідні для забезпечення умов навчання дітей з глибокими порушеннями зору.

Номер слайду 5

Протягом 4 днів роботи ми, слухачі курсів, мали змогу ознайомитися з новими підходами в інклюзивному навчанні дітей з ООП, інноваційними освітніми технологіями та їх застосуванням у навчанні дітей з ООП, поглибити свої знання з психології і педагогіки, суттєво підвищити свій рівень педагогічної діяльності. Загалом курси підвищення кваліфікації дозволили не тільки розширити кругозір з питань сучасних підходів до організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх закладах, а й прийняти участь в обговоренні проблем , що виникають при роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Набуті в ході лекцій практичні уміння будуть неодмінно використанні на практиці.

Номер слайду 6

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
5446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку