Звіт класного керівника Огієвич Л. І. про результати виховної роботи у ІІ семестрі

Про матеріал
Звіт класного керівника Огієвич Л. І. про результати виховної роботи у ІІ семестрі в класному колективі 6-Б класу за 2020-2021 н. р. Загальні дані про класний колектив: В 6-Б класі навчається 23 учнів: 16 хлопчиків та 7 дівчаток. Виховна мета класного колективу «Виховання у школярів ціннісного ставлення до особистості, до сім'ї. Виховання в учнів культури поведінки». Виховні завдання класного керівника: - Формувати національну свідомість, прищеплювати любов до рідної землі, свого народу; - Виховувати громадянина патріота своєї держави; - Прищеплювати та розвивати моральні почуття, переконання; - Усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю; Програма виховної роботи класного керівника 6-Б класу у 2020-2021 навчальному році була спрямована на виконання завдань спрямованих Національною доктриною розвитку освіти в Україні. Основні напрямки здійснювались відповідно до Програми національного виховання учнівської молоді. Протягом другого семестру у 6-Б класі неодноразово проводилися бесіди, години спілкування, свято до Дня вчителя (дистанційно), до 8 березня та до Дня матері (дистанційно), щодо вшанування пам’яті героїв, збереження життя та здоров’я дітей, виховування патріотичних почуттів і т.д. Також кожного понеділка проводилися інформаційні хвилинки та щочетверга санітарний стан класу. Були проведені індивідуальні бесіди, бесіди з учнями які схильні до правопорушень, які мають найбільше пропусків, індивідуальні бесіди з батьками яких діти схильні до правопорушень. Один раз на ІІ семестр проведені батьківські збори (дистанційно).
Перегляд файлу

Звіт класного керівника Огієвич Л. І.

про результати виховної роботи у ІІ семестрі

в класному колективі  6-Б класу

за 2020-2021 н. р.

Загальні дані про класний колектив:

В 6-Б класі навчається 23 учнів: 16 хлопчиків та 7 дівчаток.

Виховна мета класного колективу «Виховання у школярів ціннісного ставлення до особистості, до сім'ї. Виховання в учнів культури поведінки».

Виховні завдання класного керівника:

  • Формувати національну свідомість, прищеплювати любов до рідної землі, свого народу;
  • Виховувати громадянина патріота своєї держави;
  • Прищеплювати та розвивати моральні почуття, переконання;
  • Усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;

  Програма  виховної роботи класного керівника 6-Б класу у 2020-2021 навчальному році була спрямована на виконання завдань спрямованих Національною доктриною розвитку освіти в Україні. Основні напрямки здійснювались відповідно до Програми національного виховання учнівської молоді.

   Протягом другого семестру у 6-Б класі неодноразово проводилися бесіди, години спілкування, свято до Дня вчителя (дистанційно), до 8 березня та до Дня матері (дистанційно), щодо вшанування пам’яті героїв, збереження життя та здоров’я дітей, виховування патріотичних почуттів  і т.д. 

Також кожного понеділка проводилися інформаційні хвилинки та щочетверга  санітарний стан класу. Були проведені індивідуальні бесіди, бесіди з учнями які схильні до правопорушень, які мають найбільше пропусків, індивідуальні бесіди з батьками  яких діти схильні до правопорушень. Один раз на  ІІ семестр проведені батьківські збори (дистанційно).

 

 

Під час ІІ семестру було проведено такі бесіди, години спілкування:

  • Новорічне свято «Два морози»;
  • Година спілкування «Увага! Діти на дорозі»;
  • Бесіда «Буду я навчатись мови золотої»;
  • До Дня захисника України;
  • Бесіда «Твій зовнішній вигляд»;
  • Година спілкування «Моральний ідеал і його місце в житті людини»;
  • Година спілкування «Чи можуть бути права без обов’язків»;
  • Година спілкування «Наповнюй серце добром»;

 

Участь у загальношкільних конкурсах:

  • «Дари осені»;
  • «Новорічна ялинка» - перемога»;
  • «Український сувенір» - перемога;
  • «Пасхальна композиція» - перемога.

 

Самоврядування в класному колективі

Упродовж року ми  старались підтримувати рівень громадської ак­тивності, зацікавленості життям класу, навчанням, що сприяло ство­ренню позитивного мікроклімату в колективі.

Отже , підводячи підсумок у роботі , я дійшла висновку:  що виховна діяльність класу  як цілісна система складається із співпраці дорослих і учнів  утворює нове інтеграційне ціле, де кожна частина збагачує і доповнює одна одну, сприяє розвитку особистості дитини, формуванню у неї необхідних умінь і навичок колективного і громадського життя.

В цілому заплановані заходи майже виконано, виховна робота відбувалася цілеспрямовано та систематично.

 

 

Класний керівник                                                                            Л. І. Огієвич

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Класний керівник                                                                        Л. І. Огієвич

 

docx
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
3574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку