Звіт по акції "Парки -легені наших міст та сіл"

Про матеріал
Звіт по акції "Парки -легені наших міст та сіл". Зразок оформлення матеріалів по акції. Для вчителів біології та керівників гуртків.
Перегляд файлу

 

Звіт

по акції «Парки – легені міст та сіл»

 

Впродовж осіні 2010 та 2011 років юннатами Жовтневої станції юних натуралістів було проведено такі заходи: вивчення та впорядкування парків та скверів, створення розсадників декоративних дерев та чагарників, вивчення найкращого досвіду створення і утримання парків. Крім того регулярно проводилися екскурсії з метою вивчення міських парків і скверів, дослідження їхньої ролі у створенні комфортного середовища. Проводилася науково-дослідницька робота.

Майже усі школи району мають на пришкільній території добре організовані ще за радянських часів декоративні дерева і чагарники. Це своєрідні зелені оазиси серед будівель та споруд. Ці сквери слугують не тільки школам. Як правило кожна школа розміщена на території житлових мікрорайонів, тому у позаурочний час ці території перетворюються на зони дозвілля мешканців.

Кожна школа власними силами регулярно здійснює догляд за зеленими насадженнями (обкопування, прибирання опалого листя, сміття).

Можна відзначити такі школи Жовтневого району КЗШ №36, 62, 32, 33, 111, 121, 125, 96, КЖЛ. Особливо необхідно відзначити озеленення Криворізького обласного ліцею-інтернату для сільської молоді (КОЛІ). Організоване, за усіма принципами ландшафтного будівництва територія школи вражає колекцією хвойних рослин, декоративними чагарниками, алеями.

У 2012 році ми поставили за мету детально вивчити та описати дендрофлору КОЛІ, дослідити її екологічний стан. Описати принципи ландшафтної архітектури, що вдало використані при озелененні цієї території.

Регулярно проводиться робота по дослідженню стану парків і скверів району. Гуртківці активно приймають участь у догляді за найближчими до шкіл скверами і парками. Так впродовж кількох останніх років гуртківці досліджували та доглядали за сквером хвойних насаджень на площі навпроти ДК им. Богдана Хмельницького, що по вул. Ватутіна. Приємно, що у цьому році на сквер звернула увагу районна влада і до 75 річниці району та 20 річчя незалежності Украйни взялися за упорядкування скверу, який являє велику наукову, естетичну та рекреаційну цінність.

Також було досліджено і описано реконструйовані міською владою сквер на 44 кварталі та комплекс зелених зон по вул. Мусоргського.

Крім того постійно розширюється колекція декоративних дерев і кущів на території СЮН. Гуртківцями-дендрологами було висаджено магнолію, катальпу та каучукове дерево.

У рамках акції «Парки – легені міст та сіл» впродовж 2010-2011 років проводилися тематичні екскурсії. Крім того влітку проводилася «Літня екологічна школа юного дендролога», де учні мали змогу спробувати себе у ролі дендролога, ґрунтознавця, технолога, агронома, хіміка-лаборанта, природозахисника та інше.

Так у рамках «Літньої екологічної школи юних дендрологів» було проведено такі заняття:

  1.          «Будова вегетативних органів рослин»;
  2.          «Пр. Дослідження видового складу дерев і кущів СЮН, складання анотованого списку визначених видів»;
  3.          «Методика і техніка виготовлення гербарію»;
  4.          «Пр. Виготовлення гербарію»;
  5.          «Значення зелених насаджень для промислових міст».

У рамках роботи з обдарованою молоддю, залучення до практичної природоохоронної діяльності, участі у акції «Парки – легені міст і сіл» та наданням ґрунтовних знань з дендрології у 2010 - 2011 роках проводився  практикум по вивченню декоративних дерев і чагарників згідно плану:

  •             На базі СЮН

1.Вивчення способів розмноження чагарникових порід (черенкуванням та діленням кущів):

- заготівля черенків;

- обробка стимулятором росту;

- закладання шкілки (черенків та саджанців).

 

2.Визначення та опис декоративних дерев та чагарників:

- збір та виготовлення гербарних зразків;

- визначення видів за допомогою визначників (робота з науковою літературою, та уточнення правильності визначення за допомогою еталонних колекцій гербаріїв декоративних дерев та чагарників МДУ, доступних на офіційному порталі біологічного факультету);

- опис біологічних особливостей, росту, розмноження декоративних дерев та чагарників.

 

  •             На базі Криворізького ботанічного саду НАН України:
  •              проведення науковими співробітниками ботанічного саду екскурсії по дендрологічному відділу та лабораторії;
  •              складання фотогербарію видів перспективних для подальшого озеленення міських  парків та скверів, територій шкіл;
  •              знайомство з досвідом інтродукції та акліматизації декоративних дерев та чагарників у дендрологічній лабораторії Криворізького ботанічного саду НАН України.

Цього літа продовжувались а також були розпочаті наново пошуково-дослідницькі роботи гуртківців:

  •             Шумакової Елизавети - «Культивована дендрофлора парків і скверів Жовтневого району»;
  •             Требухової Яни - «Дендрофлора Жовтневої СЮН. Перспективи розвитку»;
  •             Грінкевич Вікторії: «Старий яблуневий сад біля Крамоторвського лісництва»;
  •             Сухоцька Анастасї: «Захисна роль зелених насаджень житлових мікрорайонів»;
  •             Кам’янська Тетяна: «Перспективи озеленення території КЗШ№126 на основі елементів петриківського розпису»
  •             Рожков Владислав: «Еколого-ботанічна характеристика деревних і чагарникових насаджень у придорожній зоні на 7 мікрорайоні Зарічний».

У 2011 році гуртківцями-дендрологами  Жовтневої СЮН було закладено шкілку та розсадник декоративних чагарників з метою подальшого використання саджанців в озелененні територій шкіл району та оновлення колекції СЮН. Так було закладено шкілки барбарису звичайного, кизилу горизонтального, магонії падуболистої, червоної і чорної смородини. Закладено розсадник калини звичайної та півонії деревовидної.

Також гуртківці, у цьому році проводили заготівлю насіння цінних деревних і чагарникових рослин, які вже весною після стратифікації висаджували у відкритий грунт.

 

 

 

 

 

 

 

Екскурсії з учнями району проводилися за наступними напрямками:

 

Екскурсії для учнів шкіл району на 2011- 2012 н.р.

на базі гуртка «Лісівники-дендрологи»

Дата

Тема

Мета

Акція

Місце проведення

Кількість учасників

29.10.2010

Сезонні зміни у житті дерев та кущів

Познайомити учнів з сезонними явищами у житті дендрофлори. Провести осінню екскурсію

Парки-легені міст і сіл

СЮН, дендрологічний відділ

Криворізький ботанічний сад НАНУ

20

18.11.2010

Парки та сквери. Іх значення у міській екосистемі

Дослідити роль зелених насаджень у створенні комфортного середовища існування

Парки-легені міст і сіл

Парк 30 річчя перемоги по вул. ХХ партзїзду

20

23.12.2010

Зимова екскурсія

Хвойні насадження - багате джерело фітонцидів

Опис видового складу хвойних насаджень скверу. Визначення фітонцидної ролі хвойних.

Парки-легені міст і сіл

Сквер по вул.Ватутіна

20

20.01.2011

Дендрологія - наука про дерева

Познайомити учнів з  поняттям "Дендрологія".

Парки-легені міст і сіл

СЮН, лабораторія дендрології, екскурсія по дендрологічному відділу

20

17.02.2011

Декоративні дерева і чагарники взимку. Естетичне значення

Познайомитися з зимовими особливостями існування дерев і чагарників та їх естетичною роллю

Парки-легені міст і сіл

СЮН, лабораторія дендрології, екскурсія по дендрологічному відділу

20

19.04.2011

Весняна динаміка деревних і чагарникових насаджень

Розглянути весняні особливості у динаміці розвитку декоративних деревних і чагарникових рослин

Парки-легені міст і сіл

Парки і сквери Жовтневого району, дендрологічний відділ СЮН

20

20.05.2011

Розмаіття деревних порід

Познайомити учнів з видовим різноманіттям декоративних дерев і чагарників

Парки-легені міст і сіл

Криворізький ботанічний сад НАНУ

20

29.10.2011

Сезонні зміни у житті дерев та кущів

Познайомити учнів з сезонними явищами у житті дендрофлори. Провести осінню екскурсію

Парки-легені міст і сіл

СЮН, дендрологічний відділ

20

 

Плани на 2012 рік:

  1. Залучення учнів шкіл району до участі в акції «Парки – легені міст та сіл»;
  2. Узгодити сумісні заходи по впорядкуванню парків та скверів району;
  3. Спланувати проведення практикуму для обдарованих учнів;
  4. Вивчення та впорядкування скверу біля управління ПАТ «Суха Балка»;
  5. Спостереження за омолодженням дерев, шляхом обрізу верхівки їхньої крони;
  6. Завершення розпочатих у 2010-2011 роках науково-дослідницьких робіт та представлення їх на конкурси-захисти усіх рівнів;
  7. Вивчення еколого-ботанічних особливостей дендрофлори КОЛІ та його ландшафтно-архітектурного планування;
  8. Догляд за шкілками і розсадниками;
  9. Розширення колекції деревних і чагарникових порід Жовтневої СЮН.

 

 

 

Звіт підготував

керівник гуртка «Лісівники-дендрологи»

Качалов Іван Андрійович

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток І

Фотозвіт

по акції «Парки-легені міст та сіл»

 

 

 


 


Додаток ІІ

Дендрарій СЮН усі пори року манить до себе…

Весна

 


Літо

Під спекотним літнім сонцем, квіти здаються ще більш духмяними, дерева ще зеленішими, сад ще романтичним…..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Незабаром Осінь…


Осінь

Калина звичайна як завжди, у центрі уваги…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кизильник горизонтальний «зірка» сезону

 

 

Зима

 

Зима

Перші морози….

 


Додаток ІІІ

Прес-релізи

«Еколого-ботанічна характеристика декоративних дерев і чагарників придорожньої зони 7 мікрорайону «Зарічний»» учнь  10 класу Криворізького Жовтневого ліцею

Рожков Владислав Олегович

 

Провідна роль зелених насаджень при будівництві житлових мікрорайонів підтверджується у працях багатьох радянських архітекторів. Вже на етапі проектування треба подбати про розвиток зручної, сучасної та привабливої інфраструктури. Це обов’язково повинні бути дитячі та спортивні майданчики, сквери, парки, сади та інші зелені зони відпочинку.

На разі проблема озеленення міст, і зокрема мікрорайонів стоїть дуже гостро, особливо у екологічно забруднених містах. З одного боку необхідно забезпечити нормальні умови життя людей з іншого вічна проблема браку коштів на ці потреби.

Тому, у руслі сьогоденних реалій, обрана дослідником тема є актуальною та нагальною.

Науковий керівник Качалов Іван Андрійович

Як відомо, зелені насадження відіграють важливе значення у житті людини, особливо коли мова йде про міського мешканця. І це зрозуміло, викиди промислових підприємств, вибухи на кар’єрах, викиди автотранспортів, значно погіршують екологічну ситуацію міста.

Крім того, зелені насадження здатні очищувати атмосферне повітря. Цю функцію добре виконують міські парки та сквери, зелені насадження вздовж доріг, зелені насадження біля будинків у житлових мікрорайонах.

Нажаль практика показує що зелені насадження зазнають певних змін: вік деяких дерев виявляться недовгим тому вони гинуть, інші зазнають пошкоджень підчас сильних буревіїв,  під натиском снігу або від діяльності людей.

Декоративні дерева та кущі це в першу чергу  живі організми які без нагляду людини існувати не можуть. Тому постає необхідність вивчення стану зелених насаджень  вздовж автошляхів  поблизу житлових мікрорайонів.

Крім того детальність аналізу їх еколого-біологічних особливостей допоможе  в подальшому ґрунтовно підійти до проектування та створення зелених насаджень.

Час від часу робітники зеленого господарства проводять певну роботу по догляду за зеленими насадженнями, але як правило ця робота виконується вибірково. В першу чергу доглядаються зелені насадження що розташовані в центральних парках і скверах, по центральних вулицях міста та біля урядових будівель.

Актуальність роботи, окрім зазначених вище положень, полягає в тому що вперше буде зроблена інвентаризація та еколого-ботанічна характеристика зелених насаджень по вул. Десантна.

Предметом роботи є еколого-ботанічна характеристика зелених насаджень. Об’єкт декоративні дерева та кущі в озелененні.

Об’єктом - є декоративні дерева та кущі в озелененні житлових мікрорайонів.

Мето роботи є еколого-ботанічна характеристика зелених насаджень.

Завдання  І етапу на 2011-2012 навчальний рік:

  1.                    Узагальнити сучасні уявлення про об’єкти зеленого будівництва у науковій, науково-популярній літературі та мережі Internet;
  2.               Узагальнити уявлення про флору та дендрофлору;
  3.               Познайомитися з асортиментом декоративних дерев та чагарників перспективних для озеленення житлових мікрорайонів, описати ти вивчити їх еколого-біологічні особливості;
  4.               Перевірити чи відповідають держаним стандартам насадження що зростають на 7 мікрорайоні Зарічний;
  5.               Визначити та описати видовий склад дерев та кущів;
  6.               Дати еколого-ботанічну характеристику визначеним видам:
  7.               Розробка проекту реконструкції, якщо треба.

Методи досліджень

У роботі ми використовували маршрутний метод  для  обліку та визначення декоративних дерев та кущів;

Під час обліку ми також використовували метод картування;

Визначення назви рослин відбувалося за допомогою визначника (определитель высших растений Украины Доброчаев. Д. Н.; Котов. М. И.);

Під час еколого-ботанічної характеристики визначався  екологічний стан, насадження (1-5 штук, 6 – 30 штук, 30 – більше), а також походження таксону.

І Етап (Осінь 2011 року)

Об’єктом дослідження обрано 7 мікрорайон Зарічний. Його засновано на початку 80 років, озеленення території мікрорайону відбувалося одночасно з будівництвом житлових будівель. Мікрорайон складається головним чином з багатоповерхової забудови. Загалом та території розміщено 22 дев’ятиповерхові будинки. Крім того на території розміщена Криворізький факультет Дніпропетровського університету внутрішніх справ, Криворізька загальноосвітня школа №32, дитячий дошкільний навчальний заклад №23, Торгівельний комплекс, котельня, а також банно-пральний комбінат. Крім того на території мікрорайону розташовані 5 спортивних майданчиків.

З північної сторони району проходить автотраса. Через які проходять міські маршрути різноманітного сполучення. Тому рух по цій дорозі дуже жвавий, починаючи з 5 ранку до пізнього вечора. Південна сторона тісно прилягає до захисної лісосмуги, яка представлена переважно дубами та акаціями. Західна сторона межує з приватним сектором та кінотеатром Зарічний. Східна сторона прилегла до вулиці Електрозаводська.

Характеризуючи зелені насадження, можна відзначити, що мікрорайон з першого погляду озеленений досить непогано.  Але перед нами стоїть задача перевірити відповідність озеленення, нормам що розроблені ще за радянських часів. Слід особливо відзначити центральну алею яка розташована з північної сторони вздовж проїжджої частини. Вздовж алеї висаджені береза повисла, тополя біла, магонія падуболиста, кінський каштан, клен гостролистий, клен явір, горобина звичайна, горобина берека, туя західна, ялівець козацький, ялина європейська.

Також слід звернути увагу на озеленення території Криворізького факультету Дніпропетровського університету внутрішніх справ. На території весь час ведеться догляд за насадженнями, обкопування та прибирання листя. У минулому році висаджені нові види декоративних дерев плакучих форм.

Наразі виконано перші три пункти завдання поставлені перед мною моїм керівником на цей рік, з чим можна ознайомитися у роботі.

Вже на першому етапі дослідження можна зробити наступні висновки:

  1. Зелені насадження відіграють дуже важливу роль у міському будівництві та благоустрої населених пунктів.
  2. В умовах великого скупчення населення у містах постає проблема оптимізації та ефективної організації зелених зон житлових мікрорайонів.
  3. Територія 7 мікрорайону Зарічний у порівнянні з 4,5 мікрорайонами Зарічний озеленена на перший погляд досить добре.
  4. Екологічний і біологічний стан дерев та чагарників наразі потребує детального опису та вивчення.
  5. Необхідно визначити найбільш стійкі  та привабливі с еститичної точки зору види, які можна рекомендувати до озеленення мікрорайонів в умовах промислового міста.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Перспективи озеленення території КЗШ №126 на основі елементів петриківського розпису»   учениця  10 класу КЗШ №126

Кам’янська Тетяна Юріївна

 

Зелені насадження завжди відігравали важливу роль у створенні комфортної середи існування людини. Під час проектування навчальних закладів велика увага приділяється їх озелененню, створенню зелених зон відпочинку. У системі благоустрою шкіл зелені насадження служать санітарно-гігієнічним, архітектурно-декоративним, меліоративним, культурно-освітнім та іншим цілям.

Науковий керівник Качалов Іван  Андрійович

В історії людства, дерево стало соціально значущим елементом людського поселення як схованка від спекотливого сонця чи дощу ще до того, як з'явилися міста. Впродовж усієї історії дерево біля колодязя чи на площі було символом спілкування людей з потрібним їм збереженням або посадженням і вирощеним живим об'єктом оточуючої їх природи. Важливе значення рослин у житті людини знаходить своє відображення у їх творчості. Зокрема, в петриковському розписі. Сучасний петриківський орнамент характеризується, насамперед, як рослинний, переважно квітковий, він ґрунтується  на уважному вивченні місцевої флори та фауни. Широке застосування мають мотиви садових (жоржини, айстри, троянди) і лугових (ромени, волошки) квітів та ягід калини, полуниці і винограду. Характерними є також зображення акантового листя, що його звуть «папороттю», бутонів та перистого ажурного листя. Петриківським розписом ще здавна, старанні господині прикрашали інтер'єр та екстер'єр хати, обмальовували печі та стіни, скрині та меблі. І на сьогодні, ми можемо побачити прикрашені петриківським орнаментом вироби із дерева (різноманітні шкатулки, предмети побуту, скрині, мисники, посуд, меблі і т. д.), стародавню зброю, стіни, а ,зокрема, на сьогоднішній день модним стало прикрашати одяг, хустки, аксесуари петриківкою. Крім того, рослини давали людям плоди, виконуючи утилітарну функцію. Водночас люди не могли не помічати пишного цвітіння вишень, яблунь чи груш і не менш красивих різнобарвних плодів та ягід.

Озеленення як засіб декорування оточуючого довкілля розвивалося поряд з городництвом і садівництвом. Якщо останні в основному формували агрокультурні ладшафти, то озеленення по-спражньому себе проявило лише в урбанізованих ландшафтах великих старовинних міст, перші з яких зявилися близько 4000 років до н. е., зокрема, в Єгипті, Масопотамії, Індії, Китаї, на берегах Середземного моря. Кожна історична епохавідповідно до естетичних уявлень людей та їх технічних можливостей залишала після себе певні принципи і прийоми, які формували тогочасний образ садів і парків — кращих зразків культурного ландшафту.

У системі благоустрою міст зелені насадження служать санітарно-гігієнічним, архітектурно-декоративним, меліоративним, культурно-освітнім та іншим цілям. Відомо, наприклад, що 1 га міських зелених насаджень здатний поглинути до 8 кг вуглекислого газу за годину. Крім того, зелені насадження збагачують повітря киснем, затримують поверхнею своїх листків тверді частини повітря (пил, кіпоть, тощо), своїми фітонцидами негативно впливають на патогенну мікрофлоу повітря, зменшують добові коливання температури, зволожують повітря і т. д.

Вивчення зелених насаджень окремих районів, вивчення багаторічного місцевого досвіду інтродукції деревних порід відіграє позитивне значення у справі озеленення районів. З цієї точки зору ретельне ознайомлення з зеленими насадженнями Криворіжжя, цього важливого промислового регіону, заслуговує найсерйознішої уваги.

Вивчення існуючих зелених насаджень у відношенні їх складу і стійкості сприятиме успішному створенню зеленої зони й озелененню Кривбасу.

Актуальність роботи полягає у необхідності створення  комфортної середи  навколо  шкіл  добре окреслена  у науковій літературі. В умовах промислового міста це питання є не менш  актуальним. Крім того наразі постає необхідність  збереження культурних традицій та ментальності українського народу що часто відображається шляхом декоративно-ужиткового мистецтва, зокрема в  петриківському розписі.

Метою є дослідження стану культивованої дендрофлори  КЗШ №126 та розробка проекту озеленення на основі петриківського розпису.

Предмет – Розробка проекту озеленення території КЗШ №126 на основі  петриківського розпису.

 Об'єктом є культивована дендрофлора в озелененні  території  КЗШ №126.

Методи досліджень – науковий аналіз і синтез збору і обробки інформації;  морфологічні,  фізіологічні, ботанічні, порівняльної екології,  математично-статистичні, анкетування, проектування.

Завдання:

1. Дослідити роль зелених насаджень, їх значення для створення комфортної середи існування в умовах промислового міста

2. Узагальнити сучасні теоретичні відомості про озеленення територій шкіл;

3. Встановити флористичний склад дендрофлори КЗШ № 126 та провести інвентаризацію; 

4. Проаналізувати та узагальнити важливість використання ментально-етнічних особливостей українського народу, що виражається у петриківському розписі;

5. Провести соціологічне дослідження та  майстер клас з метою залучення учнівської молоді до проекту реалізації озеленення території КЗШ № 126;

6. На основі зібраних теоретичних та практичних даних розробити проект озеленення клумби біля спортивного  майданчика на основі традицій петриківського розпису.

 

 

 

 

Еколого-психологічне сприйняття учнями зелених насаджень пришкільної ділянки (соціологічне дослідження)

Соціологічне дослідження ми проводили з метою з'ясування відношення учнів Криворізької загальноосвітньої школи I — III ступенів № 126 до озеленення школи та їх освітніх потреб. Дослідження проводилося за допомогою анкетування. У ньому брали участь учні 5-11 класів. Анкета включала наступні питання:

  1. Чи задоволені ви станом озеленення нашої школи?
  2. Чи вважаєте ви подвір’я школи привабливим для відпочинку у позаурочний час?
  3. Чи проводять вчителі навчальні екскурсії на уроках біології, географії та екології на існуючих зелених насадженнях?
  4. Що на вашу думку, шкодить зеленим насадженням навколо школи?
  5. Яке ваше бачення озеленення школи?

Аналізуючи анкети ми дійшли висновку, що 32% учнів задоволені станом озеленення школи, а 68% не задоволені.

На четверте питання діти відповіли, що сміття, радіація, поганий догляд, невихованість людей, шкідливий вплив на екологію заважає повноцінному росту та розвитку зелених насаджень на території школи.

І наприкінці анкети учні висловили свої побажання щодо озеленення школи. Вони полягають у тому, що діти хотіли б бачити на території школи більше дерев, кущів та квітів. Хотіли б мати сучасний ландшафтний дизайн школи, зони для відпочинку, які б містили лавки, смітники. Також багато дітей нам повідало про те, що вони мріють мати фонтан на території школи, який би був оточений прекрасними композиційними рисунками із квітів на невеличких клумбах.

Усі пропозиції та побажання учнів ми включили в розробку проекту озеленення ділянки КЗШ № 126.

 

Перспективність використання петриківського розпису та його сприйняття учнями

Майстер-клас ми провели з метою залучення учнів до створення проекту. На ньому були присутні учні 6-Б класу. ( На майбутнє ми маємо ціль провести майстер-клас також для учнів початкової та старшої школи задля охоплення усіх вікових груп та проведення масово-освітницької діяльності у школі). На майстер-класі ми проінформували учнів 6-Б класу про те, що збираємося спроектувати новий сучасний ландшафтний дизайн на одній із пришкільних клумб. Вони охоче підтримали цю ідею.

 Першим етапом майстер-класу було ознайомлення дітей із сьогоднішнім станом клумби, показ фотографій цієї ділянки у різних ракурсах та в усі пори року, та ознайомлення з сучасним ландшафтним дизайном. На цьому етапі ми дослідили, що учні не вважають цю ділянку землі привабливою, а вбачають в ній сірість та безколірність, що аж ніяк не миліє око.

Другим етапом майстер-класу було представлення учням техніки петриківського розпису. На цьому етапі ми показали учням хід виконання петриківських елементів, познайомили з історією села Петриківка,де зародилося це ремесло, ознайомили з матеріалами та інструментами. Ми показали рослини,які найчастіше застосовуються в петриківському розписі та озелененні школи, представили зразки для порівняння рослин,котрі забражуються в петриківській техніці та їх реальним виглядом.

 

Реалізація та очікувані результати проекту озеленення на території Криворізької загальноосвітньої школи I - III ступенів № 126

- формування простору (спираючись на накопичений теоретичний досвід садово-паркового мистецтва та петриківського розпису; пізнання взаємовідносин рослинності і довкілля;біологічних властивостей рослин і основних агрохімічних прийомів)

- створення проекту

- складання  кошторису

- підготували  ґрунт для висадки рослин ( внесення органічних добрив).

- адміністрація школи разом з учнівським самоврядуванням та педагогічним колективом вийшла з пропозицією щодо  втілення проекту на розгляд батьківського шкільного комітету.

Ми продовжуємо працю над проектом, маємо чіткий графік дій на два роки, якого сумлінно дотримуємося.

Висновки

  1. Встановлено, що зелені насадження відіграють велике значення у створенні комфортної середи навколо навчального закладу;
  2. Як показують дослідження у країнах Європи озелененню шкіл приділяється вирішальне значення. Так на території шкіл створюються привабливі зони відпочинку учнів, спортивні майданчики та ін.  Усі посадки як правило здійсненні з урахуванням сучасних напрямків ландшафтного дизайну та освітніх потреб школи.
  3. Часто у петриківському розписі прослідковуються мотиви дерев, чагарників , лугових та садових квітів, що вказує на важливість врахування ментально-етнічних особливостей українського народу  при організації навчально-виховного процесу;
  4. Ми встановили, що сучасний стан озеленення школи не відповідає нормам та освітнім потребам школи. Існуючі зелені насадження знаходяться у дуже жалюгідному стані;
  5. Аналіз анкетних даних показав, що 32% учнів задоволені станом озеленення школи і 68 % не задоволені
  6. Усі побажання учнів, які брали участь у майстер-класі були враховані при розробці проекту озеленення клумби.

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
12 жовтня 2022
Переглядів
680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку