Звіт про дистанційне навчання з англійської мови

Про матеріал
Відповідно до індивідуального плану роботи, проводилася робота зі здобувачами освіти 1, 2, 5 - 11 класів з англійської мови. Найголовнішим вважаю – створення комфортних умов навчання, за яких здобувачі освіти відчувають свою успішність та інтелектуальну самостійність. Для підвищення своєї фахової майстерності переглянула низку вебінарів з англійської мови та організації дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Звіт  вчителя англійської мови

Федоровської Олени Олександрівни

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

(13.03 – 10.04. 2020 р.)

 

Відповідно до індивідуального плану роботи, проводилася робота зі здобувачами освіти 1, 2, 5 - 11 класів  з англійської мови. Найголовнішим вважаю – створення комфортних умов  навчання, за яких здобувачі освіти відчувають свою успішність та інтелектуальну самостійність. Для підвищення своєї фахової майстерності переглянула низку вебінарів з англійської мови та організації дистанційного навчання.

Мною були підібрані та розроблені дистанційні завданння по класах відповідно до чинних освітніх програм з іноземних мов. Також були організовані електронні консультації та безперервна підтримка здобувачів освіти під час навчання в дистанційній формі.( через телефон, Viber, Messenger, GoogleClassroom). Орієнтую учнів старших класів, з 8 по 11, на самостійне проходження онлайн-тестів на ТОВ «На урок», які розробила сама, також використовую тести з платформи. У разі виникнення питань, вони можуть у будь-який момент звернутися до мене в телефонному режимі або через зазначені засоби комунікації. Під час роботи зі здобувачами освіти початкової школи, (1, 2 класи) залучаюсь підтримкою батьків та класоводів, які допомагають за можливості організовувати процес навчання, орієнтуючись на настанови вчителя. Тому також були проведені індивідуальні консультації для  батьків, роз’яснення інструкцій виконання завдань. Переважна більшість батьків сприймають це дуже позитивно та охоче співпрацюють.

Завдання для учнів 5 - 9 класів задані переважно за підручником, були перевірені зошити з виконанням домашніх завдань, деякі учні пересилають фото зошитів із виконаними завданнями через Viber.

Завдання для учнів 10 – 11 класів задаю за підручником та через GoogleClassroom.

Хочу зазначити, що ті учні які систематично працюють на уроках та виконують домашні завдання під час навчального процесу, ті й виконують завдання дистанційно в умовах карантину.

Проте існують недоліки у дистанційній роботі:

  • необхідність наявності у здобувачів освіти сильної особистісної мотивації, вміння навчатися самостійно, без постійного підштовхування з боку вчителя або батьків;
  • не завжди здобувачі освіти забезпечені достатнім технічним обладнанням (комп’ютер та постійний вихід в мережу Інтернет).

Намагаюсь  це враховувати під час складання завдань для учнів та у використанні освітніх платформ для дистанційного навчання.

Паралельно з безпосередньою роботою зі здобувачами освіти, активно займалася самоосвітою для успішної організації дистанційного навчання з іноземних мов. Опрацювала інтернет-ресурси з  тем, зазначених у календарно-тематичному плануванні за класами, створила опорні схеми до граматичних тем, онлайн-тести для зручності у контролі з тем. Також розробила низку тестів на освітньому проєкті «На урок». Переглянула  вебінари з англійської мови та організації дистанційного навчання:

 - «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн - ресурсів» (ТОВ «На урок», 20.03.20)

- «We love writing, don’t we (National Geographic Learning, 20.03.20)

- Тестування з цифрової грамотності. Курси «Цифрові навички для вчителя», «Базовий курс з цифрової грамотності», «Онлайн-сервіси для вчителів» («МЦТУ «Дія»? 24-25.03.20)

-  «Можливості Google в освітньому середовищі» (ТОВ «На урок», 25.03.20)

- «Google Classroom. Як створити клас та отримати КОD для запрошення учасників» (YouTube, 30.03.20)

- «Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн навчаня» (ТОВ «На урок», Свідоцтво № В255-207327, 01.04.20)

- «Онлайн-тести «На урок» для дистанційної роботи»  (ТОВ «На урок», Свідоцтво № В256-207327, 09.04.20), Сетрифікат «Створює та використовує в роботі інтерактивні онлайн-тести «На урок» (ТОВ «На урок», Сертифікат № ТС1-207327, 09.04.20)

- «Англійська для медіаграмотності» (Prometheusрозпочато курс)

Активно користуюсь в самоосвітній роботі такими освітніми платформами як British Council, Prometheus, EdEra, LaStrada, iLearn, «На урок», «Всеосвіта». 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чистікова Ольга Петрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
9199
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку